BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 28 sierpnia 2014, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Moje BMW: M3 e92
Siemka, chciałbym Wam zaprezentować moje auto, przedliftowe e46 M3, Europa, kupiony 2002r, poniżej rozkodowany vin:

Numer podwozia WBSBL91030*******
Kod typu BL91
Typ M3 (EUR)
Typoszereg E E46 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik S54
Pojemność skokowa 3.20
Moc 252
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SCHWARZ 2 (668)
Tapicerka TEILLEDER W.N./SCHWARZ (N5SW)
Data prod. 2000-12-18

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S434A INTERIEURLEISTEN Wyp. wn., powierzchnia aluminium
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S464A SKISACK Worek na narty
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Auto zakupiłem w październiku 2013r, jednak dopiero dzisiaj zebrałem się w sobie, uporządkowałem wszystkie zdjęcia, informacje, a przede wszystkim emocje, a było ich na prawdę mnogo przez ten blisko rok, zarówno pozytywnych, jak i tych mniej.

Ale może po kolei. Auta szukałem blisko rok, ciężko było coś sensownego wybrać. Trafił się przedlift, od właściciela. Rzekomo Pan kupił je jako nowe, na Węgrzech, tam gdzie pierwotnie funkcjonowała jego firma. Aktualnie mieszka w Warszawie, gdzie przeniósł się razem z żoną i firmą. Tam serwisowane do 2009r, następnie w Inchcape. Przebieg 149 tys km, navi, lampy poliftowe, AC SCHINTZER, auto kosa! Jedziem tam. :hyhy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Auto wygląda przyzwoicie, Pan bardzo uprzejmy, zaprasza do serwisu do Warszawy. Na miejscu okazuje się również, że właścicielem zarówno auta jak i firmy jest jego zięć, francuz. Jazda próbna na +, wszystko wydaje się być w porządku. Decyduje się na wizytę w serwisie.

Po tygodniu spotykamy się w Inchcape, tam spędziliśmy blisko 5 godz, sprawdzenie autentyczności przebiegu, dokonywanych wymian, inspekcji i przeglądów, czujniki lakieru, szarpaki, podnośnik, itp itd. Jest w miarę OK.

Półtora godzinna negocjacja zakończona pomyślnie - właśnie kupiłem M3! :hurra:

Dlaczego "empetrójka"? Ano dlatego, że dzwonie do siostry, mówię że kupiłem "emtrójkę" a ona na to: "Cooo? Kupiłeś empetrójkę"? :hyhy: o i tak zostało.

Następny dzień, tj sobota 12.X.2013r, odbiór auta i powrót do domu, ten dzień będę chyba wspominał do końca życia, niezapomniane wrażenia z jazdy, toż to jakaś petarda nie samochód! :orany:

Pierwsza fota jeszcze przed wjazdem na podwórko:

Obrazek


Standardowo, po kilku dniach wybrałem się do zaprzyjaźnionego Bosch Serwisu do Zwolenia, tam oczywiście wymiana oleju na zalecany przez producenta Castrol 10w60, filtr Knecht, filtr paliwa (chyba oryginał nie pamiętam), filtr powietrza oraz kabinowy.

Wymiany wymagały tarcze przód oraz wszystkie klocki, cena w ASO mnie zabiła, więc zamówiłem ATE.

Obrazek


Pęknięta okazała się również jedna sprężyna, co było pretekstem do wymiany całego kompletu na zestaw Eibach PRO-KIT -20/-10.

Obrazek


Mijają kolejne dni, auto sprawia masę frajdy, oczywiście staram się je pieścić w każdym calu oraz odwzajemniać uczucie ;) Myju myju:

Obrazek


Kolejny krok to zakup mega przydatnej rzeczy, którą polecam każdemu. Koszta dosyć spore, ale jakość wykonania bardzo dobra, do tego jest to przydatny gadżet. Cup holder proszę Państwa!

Obrazek

Obrazek


Nadeszła zima, empetrójka dostała zimowe buciki, jednak z perspektywy czasu stwierdzam, że był to zakup zupełnie niepotrzebny, gdyż autem zrobiłem jakieś 1000km zimą, większość czasu przespała w garażu.

Obrazek

Obrazek


Auto po kupnie, mimo wszystko pozostawiało wiele do życzenia, przede wszystkim blacharsko. M3 miała delikatnie uszkodzony przedni zderzak, który "doprawiłem" zaraz po zmianie sprężyn, do tego wgniotka za drzwiami pasażera, wgniotka na prawym przednim błotniku (pozdrawiam mój wózek "paleciak") oraz drobne ogniska rdzy w nadkolu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Podjęta decyzja o naprawie, auto zaprowadzone do sprawdzonego człowieka, który robotę wykonał bardzo przyzwoicie. Kilka fotek podglądowych z wizyty w trakcie prac, trzeba kontrolować chłopa :cisza:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


W międzyczasie wleciał nowy termostat.

Obrazek


Zawsze podobały mi się czarne nerki, szybki demontaż, malowanie, ot i jest ;) . Do tego zleciłem lakiernikowi usunięcie oryginalnej ramki na rejestrację z przedniego zderzaka, i tak oto rejestracja znalazła się w aucie, za szybą :ok:

Obrazek


Z racji tego, że oryginalne Stylingi 67 były w mega opłakanym stanie, pozostawiłem na nich opony zimowe, a rozpocząłem poszukiwanie godnego następcy. Były przymiarki do klasycznych dla M3 e46 BBS CH, zakładałem również felgi od wersji Competition, stylingi 230 oraz m-pakietowe od e60 (nie pamiętam symbolu), ostatecznie wybór padł na Styling 95 od bmw serii 7, przód 9j, tył 10j i stwierdzam, że był to strzał w 10 :super: et24 miażdży system, na żywo jak dla mnie robi robotę! Ale fotki dopiero pod koniec :rotfl:

Następnym krokiem było przyciemnianie szyb. Z boku, zarówno z tyłu jak i od strony kierowcy/pasażera wleciały tzw. "jedyneczki", jak dla mnie zupełnie wystarczające i niepogarszające jakości widzenia w szybach bocznych, jak ma to miejsce w foliach bardziej ciemnych.

Obrazek


Żeby nie było tak kolorowo, opowiem o sprawach mniej przyjemnych. Nikomu nie życzę tego typu doświadczeń! Mianowicie, pewnego pięknego majowego popołudnia, po dosyć intensywnym :cwaniak: powrocie z Warszawy, wjeżdżam na podwórko, coś mnie tchnęło aby posłuchać sobie pracy silnika, powolne dodawanie gazu, 3-4 tys, a tu grzechot jak cholera!! :szok: WTF, co to jest? Natychmiast telefon do wspomnianego serwisu Bosch, mówię: "szykować najlepszego mechaniora, jestem za 15 min". Jadę. Chłopaczek patrzy, wyraz twarzy zdradza zakłopotanie, pyta:

- kiedy olej zmieniłem i na jaki?
- No jak to jaki, ten, który mi sprzedaliście, Castrol FST 10w60.
- Hmm... A kiedy wymiana?
- Zrobiłem 6tys km, za 2 tys planuję zmienić.

Chłopak myśli, myśli, słucha, i mówi, mówi, a ja jak nieprzytomny, nie wierzę w to co słyszę.

- Otóż jak dla mnie, w najlepszym przypadku olej jest zbyt rzadki, należy go wymienić, w mniej optymistycznym vanos jest do roboty, a najgorszym mogą to być panewki..

Powrotu do domu nie pamiętam. Szok. Spokojnie, spokojnie, to na pewno ten olej jakiś trefny, zmienię będzie git. Szybko po nowe bańki Castrola, filtr. Zmieniam. W pojemniku do którego zlewam olej brak opiłków. OK. Szukam info na forum, czytam, czytam, doszukuje się informacji nt. zaworów, które warto byłoby sprawdzić. Umawiam się na ustawianie luzów zaworowych w Zwoleniu, wymiana 6ciu płytek zamówionych z ASO, chociaż inspekcja II odbyła się w serwisie BMW, nie wiem jak to się stało, że były luzy.. Trudno, nie dociekam. Odbieram auto i.. dalej to samo. Cholera.

Szukam najbliższego autoryzowanego serwisu BMW. Jest, 50km ode mnie. Tutaj celowo nie podam nazwy oraz miejscowości, powiem tylko tyle, że Pan posiada tytuł "Certyfikowany partner programu BMW POLSKA". Dzwonię, mówię że niepokoi mnie to i to, chcę się umówić na wizytę. W porządku, jutro o 9 zapraszam.

Jadę pod wyznaczony adres, plac nie wygląda zbyt ciekawie, ale wmawiam sobie, że gość jest partnerem serwisu BMW, na pewno zna się na rzeczy. Wjeżdżam na stanowisko, Pan wsiada do auta, dodaje delikatnie gazu, słucha, myśli, myśli, słucha, po 10 sek mówi pełen przekonania: "Ja tu żadnej panewki nie słyszę, zaraz sprawdzimy resztę".

UFFF !!!!!

Najgorsze wykluczone myślę, resztę jakoś przeżyję. Przecież to moja kobieta, a kobiecie trzeba wybaczać :oczami:

Zwykły komp - zero błędów, do tego test vanosa - wyszedł idealnie!

Mija jakieś pół godz, Pan rozluźniając całą sytuację stwierdza, że to chyba ze mną jest coś nie tak a nie z autem ;)

A ja mu dalej wierce dziurę w brzuchu:

- Czy to aby nie panewka, czy na pewno, czy jest Pan przekonany?
- Tak tak, nic się nie dzieję, a już na pewno nie z panewką, chodźmy się przejechać.

Mówię mu, żeby posłuchał tego dźwięku na postoju, tutaj w garażu, pokaże mu w którym zakresie obrotów i co mnie niepokoi. Wsiadam, powoli dodaję gazu, Pan słucha, po czym stwierdza ze stoickim spokojem:

- Ano faktycznie, to panewkę słychać.
- Yyyy.. co? Pan żartuje, tak?
- Nie, nie żartuje, to panewka, i to nie jedna. Sprawdzę czy miała akcje serwisową.

Wraca po 10 min.

- Miała, w 2003 albo 2004r przy +/- 20tys km [dzisiaj już nie pamiętam ile powiedział]. Pan siądzie zaczeka, ja obsłużę innego klienta, zaraz przedstawie zbliżony kosztorys.

Gość mnie po prostu zabił, siadłem na ławce, kolega z którym byłem pytał czy nie potrzebuje lekarza :mur:

Przychodzi. Mówi, że innego silnika nie warto wstawiać, bo nie wiadomo co się kupi, najlepiej remont, spore koszta no ale nowe części, gwarancja, itp itd.

Sam wał 4700netto w serwisie, do tego panewki, inne duperele, jest szansa że rozłożony dwumas nie będzie się nadawał do ponownego zamontowania (trzeba wsadzić nowy). 10k muszę szykować.

Ja pierd*** :cenzura: :mur: :wsciekly:

Powrót do domu. Rozpacz :rozpacz: . Analizuje przebieg całego dnia, nie mogę się pogodzić z diagnozą, myślę kuźwa, niemożliwe!

Szukam innego serwisu, na googlach trafiam na Radka z klinika-bmw.pl z Opoczna, co uważam za dar niebios :padam:

Umawiam się na wizytę za 3 dni. Jadę. Podjeżdżam, na placu M3 e92 :hyhy: , M5 e60, kilka X3, X5.. Wystawka robi pozytywne wrażenie, podobnie jak właściciel serwisu.

Mówię, że byłem na dzisiaj umówiony, Radek każe otworzyć maskę, ja powtarzam klasyczny proces, kiwa głową że wystarczy, ja gaszę silnik.

- Iiii...? (tutaj czas dla mnie zatrzymuje się, wiatr cichnie, wrony siadają na gałęziach, złowroga melodia w tle, słuchać tylko brzęczącą w powietrzu muchę)
- Toż to vanos, zdecydowanie.
- Ale jest Pan pewny, bo poprzedni mechanik powiedział, że to panewki.
- A który taki mądry, przecież panewkę zupełnie inaczej słychać, kto Ci takich głupot nagadał?
- [tutaj podaję nazwisko oraz miejsce siedziby poprzedniego mechanika]
- Aaaa... znam, i powiem Ci kolego, że nie jesteś pierwszym, który od niego przyjeżdża do mnie. A nie chciał przypadkiem odkupić od Ciebie tego auta w "dobrej monecie"? :]

W tym momencie Radek poprawnie ułożył ostatnią kostkę mojej układanki. Poprzedni mechanior chciał mnie po prostu wydymać! Wmanipulować w naprawę silnika wiedząc, że to zupełnie niepotrzebne. Perfidnie naciągnąć na koszta. W mojej głowie zaczyna się wszystko układać, facet widząc mój stres chciał to wykorzystać. Najpierw trafnie ocenił, że to nie panewka, dopiero po 30min widząc że ja na siłę chcę, aby on coś znalazł, znalazł to. Menda.

U Radka w biurze umawiam się na regenerację vanosa. Taka impreza to koszt ok 2tys zł. 2 a 10? Jest różnica, jasne że robimy! Mam przyjechać za 2tyg, zostawić auto po tygodniu będzie gotowe. Spokojnie mogę samochodem wracać do domu i niczym się nie stresować.

Tutaj można znów wyobrazić sobie wyraz mojej twarzy wraz z opuszczeniem bramy serwisu :D

Pokochałem to auto na nowo.

Po dwóch tygodniach zostawiam auto w Opocznie (a raczej pod Opocznem), mija jeden, drugi, trzeci tydzień, dzwoni Radek. Niestety jest problem z dostępnością części do naprawy vanosa, auto niezrobione, mogę je odebrać i podstawie jak Radek będzie miał do nich dostęp. Odbierając auto, otrzymuje cenną wskazówkę. Abym wymienił napinacz łańcucha rozrządu, być może łańcuch jest za luźny, ponieważ napinacz jest wypracowany i nie napina go tak, jak powinien. Robotę wykona zwykły serwis, więc nie muszę znów zostawiać auta 100km od domu.

Kupuję napinacz. Niestety mam fotkę tylko starego.

Obrazek


Wymiana, odpalamy auto, olej zagrzewa się, chwila prawdy.. I uwaga! Jest dużo ciszej!! :rotfl: Wcześniej całym zakresie obrotów, poczynając od 2,5tys, aktualnie tylko między 3-4 tys i dalej cisza :cwaniak: . Zaje*iście, myślę sobie.

Dzwonie do Radka, mówię co się dzieje, jak to wygląda, pytam o vanos. Z vanosem nadal du*a, na razie trzeba czekać. Tutaj otrzymuję kolejną cenną poradę.

- Jedź obejrzyj kilka s54, na pewno w twojej okolicy w komisie, na aukcjach są jakieś m3, udaj zainteresowanego :hyhy: , posłuchaj pracy silnika.

Tak też zrobiłem, oglądam. Jedna sztuka z przebiegiem rzekomo 90tys. km, olej zagrzany do 50st, słychać delikatne grzechotanie, przy optymalnej temperaturze 90-95 st to samo co u mnie :super: . Dziwny grzechot, tylko w tym zakresie 3-4tys. Czyli jest światełko w tunelu. Jadę oglądać inną, była już zagrzana, więc tylko na rozgrzanym oleju sprawdzałem, przebieg 120tys. km, kuźwa, ta to dopiero napie***** !! Moja to przy niej pszczółka ;) Wychodzi na to, że prawdopodobnie każda s54 ma tę dolegliwość, którą mimo wszystko muszę usunąć, ponieważ u mnie ma nic nie brzęczeć :cisza:

Podsumowując swoje wypociny, stwierdzam, że zakup tego akurat egzemplarza był trafnym wyborem, aczkolwiek to auto, jak każde używane (zwłaszcza z tego rocznika) wymaga specjalnego traktowania. Nie mniej jednak w 101% M3 odwdzięcza się za włożoną troskę, pokazując pazur na ulicy oraz kusząc ponadczasową sylwetką ;).

Z planów na przyszłość:
- przede wszystkim dokończyć sprawę vanosa oraz tego nieprzyjemnego dźwięku, który spędza mi sen z powiek,
- wymiana opon przód z 225/40 na 225/35
- wymiana ruchomego elementu popielniczki orz tego plastiku pod hamulcem ręcznym (zarysowania)
- drobna korekta lakieru (odpryski na błotnikach i masce, a na czarnym niestety widać jak cholera.. :kwasny: )
- poprawa wnętrza auta (drobne otarcia skóry, raczej do ponownego przemalowania)
- zmiana kierunków na pomarańczki
- MOŻE gwint, ale to najwcześniej wiosna 2014

Więcej grzechów nie pamiętam.

Na koniec to, na co (mam nadzieję :hyhy: ) czekają wszyscy, foty. Niestety nie jestem profesjonalnym fotografem, jednakże coś tam widać. Pozdrawiam wszystkich, którzy przebrnęli przez moją lekturę :). Obiecuję, że następne posty będą mniej obszerne i dodawane na bieżąco :P Enjoy!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 28 sierpnia 2014, 23:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 217
Lokalizacja: Nowa Sól/Lubuskie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=143414
YAMAHA R1 RN19 2007r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=144041
Ooo toć to staruszek juz, z poczatku produkcji 2000 rocznik. Jeszcze z ta galka w do zmiany biegow w polysku ;p Gdziesz czytalem na temat twojej sztuki bo kojarzy mi sie wegier jako pierwszy wlasciciel ktory przyjechal do polski itp itp... A moze tez sie nia interesowalem hmm... nie pamietam ale wyglada zacnie. Co do grzechotania to odrazu wiadomo ze Vanos jak w tym zakresie obrotow ;) mechanik musial byc najlepszy w calej wsi ;p A teraz troche o twoich zmianach jak dla mnie felga na nie :dobani: nie pasuje mi do tego auta wolalbym odnowic ori a te dac na zime ale o gustach sie nie dyskutuje wyrazilem tylko swoja opinie :) nerki tez wole ori no chyba ze chcesz zrobic na total bandziora czyli przyciemniane kierunki itp itp to wtedy ladnie to wyglada :) Ale najwazniejsze, ze TOBIE sie podoba :ok: tez szukalem w takim polaczeniu ale trafila sie czerwona skora i nie zaluje ladnie daje kontrast ale twoja nie jest w takim zlym stanie jak na te lata. Tez kupilem cup holdery najlepszy mod do M3 xD ale niestety mam za duzy telefon i mi sie nie miesci a tam chcialem go trzymac ;/ Jakbys chcial zrobic cos z kierownica bo widze ze troche zuzyta to tu masz fajna strone ladnie obszywaja ---> http://tapicerki.carsdream.com/index.php/pl/page/8 Troche sie rozpisalem ale trudno xD
Ogolnie kawal dobrej ///M a jak wydech ladnie brzmi??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 28 sierpnia 2014, 23:17 
Kolo lezy idealnie :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 28 sierpnia 2014, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Historia swietna.
Autko również na tych kółkach.

Zmień tylko końcówki wydechu

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 01:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 718
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e46 320D
Kod silnika: m47
Garaż: murowany
ffajna galeria, miło sie czyta! ale tak jak napisał Kuchcik, fakt moze AC ale chyba standardowe rurki wygladaja lepiej:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 06:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1842
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E60/E60
Garaż: Jest 525D:

Jest 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140951

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=150648

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=140952

Było 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127470

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103604
Lubię wchodzić do takiej galerii :) m3 super :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 08:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Ko$i, witamy na forum, galeria jak należy :super:

współczuje przygody z mechanikiem (możesz ujawnić kto to był w tym dziale viewforum.php?f=12 jako nie polecane)

na minus felgi i wydech, na plus kolor, manual :super:

nie podobają mi się jeszcze srebrne wloty w błotnikach, możesz zrobić je jak nerki na czarno ;)

gratuluję nabytku i powodzenia z vanosami :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 08:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
możesz kryminały pisać :hyhy:

auto bardzo fajne, z tego co opisujesz będzie to jedna z niewielu M3 doprowadzonych do stanu fabrycznego :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 09:07 
swietne Auto :ok: bardzo mi sie podoba. mi kola jednak nie leza jakos. nie moge sie do nich na ///m przekonac :(

ale poza tym wow!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 09:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1695
Lokalizacja: LLU
swietna emka, ale ta wajcha dluga jak w kombajnie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
wojtasWLK napisał(a):
swietna emka, ale ta wajcha dluga jak w kombajnie ;)


Taa, pierwsze co się rzuca w oczy :wstyd:

Nie wiem jak tam lubisz, ale imo to powinno szybko zniknąć

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 10:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
historia mrożąca krew w żyłach - ale mimo wszystko podaj nazwę i adres tego serwisu gdzie dostałeś diagnozę z panewkami. Ku przestrodze dla innych, żeby nie musieli takich stresów jak Ty przechodzić.
Autko fajne ale jak dla mnie szyby wszystkie ciemne na minus i te "świńskie ryje" czyli końcówki schnitzera - lepiej by wyglądały końcówki ale eisenmann ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 12:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 410
Lokalizacja: W-wa/Węgrów
Moje BMW: ST FR
Kod silnika: ACT
Garaż: Była Beta
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105035
Jest Leon 3 ST FR
Będzie ...
Opis mega. Nie wiem czym się zajmujesz, ale możesz pisać ... horrory :D

Auto jest świetne. Felgi pasują bardzo wg. mnie. Nie wracaj do eM3ójkowych. Nie każda M3 musi wyglądać jak seria M3.

Pomarańczki na przód to chyba zły pomysł. Raczej spróbowałbym delikatnie przyciemnić białe kierunki - są jasne folie przyciemniające do lamp przednich. Koszt żaden, roboty nie dużo, a może fajnie wyglądać. A jak się nie uwidzi, to zerwanie zajmuje sekund 5.

Zdecydowanie wywalić końcówki Schnitzera. Są przesadzone. Wsadź serię albo coś troszeczkę większego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 12:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
soolek napisał(a):
Nie każda M3 musi wyglądać jak seria M3.


nikt tak nie powiedział :] jest dużo felg lepiej pasujących do klimatu m3 ;)

soolek napisał(a):
Pomarańczki na przód to chyba zły pomysł.


a wychodziły takowe do M?

kierunki zostawiłbym takie jak są :)

soolek napisał(a):
Zdecydowanie wywalić końcówki Schnitzera. Są przesadzone. Wsadź serię albo coś troszeczkę większego.


za to wydech zmieniłbym cały ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 13:57 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 1886
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115743
M3 wiadomo, marzenie :)
mimo że jestem fanem słoneczek, to do m3 pasują jak pięść do nosa, wróć do ori, ten samochód potrzebuje racingowego klimatu a styling 95 powoduje że wydaje się ociężałe.
pozbyłbym się też wydechu, albo chociaż wspawał normalne rurki z kwasiaka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 17:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
Świetne wprowadzenie do galerii :ok:
Czarne M3 na stylingu 95, no bajka jak dla mnie, mieszane uczucia mam troche co do końcówki wydechu..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 17:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
ostatnio wysyp e46 m3 na forum :D pogratulować m3eczki :ok: na minus na pewno wydech-wg mnie przez niego Twoje m3 wygląda jak imitacja m3 :wstyd: i felga średnio leży :) poza tym :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Moje BMW: M3 e92
Nie chcę cytować, każdego postu z osobna, napiszę tylko tyle:

MEGA DZIĘKI ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE, SUGESTIE I PODPOWIEDZI, zarówno te na + jak i oczywiście na -, bo te również motywują do poprawek ;)

Co do felgi, jak widać każdy ma swoje zdanie, szanuję wszystkie opinie, jak dla mnie koło na razie zostaje, bynajmniej do przyszłego sezonu :super:

Nie mam bardzo pomysłu na inny wzór, być może wpadnie coś ciekawego, felgę zawsze można zmienić.. ;)

Jeśli chodzi o historię, jest ona w 100% prawdziwa, jednakże nie chcę ujawniać konkretnej nazwy serwisu, powiem tylko tyle, że mieści się on w województwie świętokrzyskim... Nie wiem, być może facet po prostu dokonał błędnej analizy, aczkolwiek jak dla mnie chciał mnie po prostu oszukać.

Co do wydechu, spodziewałem się takiej opinii :rotfl:

Wygląda średnio, ale gada zdrowo :ok:

Nagram coś ciekawego z zewnątrz oraz "on board" i wtedy się pochwalę :D

Ostatnio powalczyłem też z dystansami tył (12mm), tutaj foto podglądowe:

Before:
Obrazek

After:
Obrazek

Niestety ranty nadkoli delikatnie przycierają, rozważam ich podgięcie, ponieważ po założeniu dystansów autko nabrało fajnego wyglądu, zrobiło się w miarę szeroko i to mi się podoba ;)

Jeszcze raz dzięki za wszystkie komentarze, na bieżąco będę aktualizował temat :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 30 sierpnia 2014, 07:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Ko$i napisał(a):
nie chcę ujawniać konkretnej nazwy serwisu, powiem tylko tyle, że mieści się on w województwie świętokrzyskim


nie mów, że z M3 pojechałeś do http://www.marco.kielce.com/ :przestraszony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ko$i -->> e46 M3 "empetrójka"
PostNapisane: 30 sierpnia 2014, 10:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: e60 535d
Kod silnika: M57X
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152614
Ko$i napisał(a):
Jeśli chodzi o historię, jest ona w 100% prawdziwa, jednakże nie chcę ujawniać konkretnej nazwy serwisu, powiem tylko tyle, że mieści się on w województwie świętokrzyskim..
nie są to czasem okolice Sandomierza ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL