BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 11:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 485 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 13:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 437
Moje BMW: 316
W teorii to wszystkie jeżdżą, a praktyka jest inna. Mimo wszystko te auta często mają prawie dwukrotnie wyższą moc niż wyjeżdżając z fabryki, więc jak ktoś uważa, że to będzie jeździło i jeździło to jest w błędzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 13:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
kuba93 napisał(a):
W teorii to wszystkie jeżdżą, a praktyka jest inna. Mimo wszystko te auta często mają prawie dwukrotnie wyższą moc niż wyjeżdżając z fabryki, więc jak ktoś uważa, że to będzie jeździło i jeździło to jest w błędzie.


No dobra, ale ile było kmów zrobione ? Bądźmy poważni, nikt nie wydaje 30000pln żeby 1000km zrobić...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Jeśli to prawda że padło to niemiłosierna szkoda, tym bardziej tak szybko po montażu doładowania :(

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 17:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Poczekajmy na wieści od pako25 ;)


Może to grubsza awaria a może malutka a może nie ma żadnej awarii :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW E92 M3-montaż kompressora G-power str 20..22
PostNapisane: 24 października 2018, 21:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Auto jeździ spokojnie panowie ;)
Zrobiony został pomiar kompresji i na jednym cylindrze jest mniej wiec jak nowy wlasciciel chce jezdzic bez mozliwej przyszlej awari motorowni powinien zajzec do motoru.....doładowanie powyzej 0 .7 bara to za duzo jednak koło 165 tj miał stary CS to taki max bezproblemowej jazdy. Oczywiście uczciwie poinformowany został nabywca o tym fakcie i cena też mu pasowała za auto więc nic życzę mu dużo frajdy z jazdy bo większość z was będzie komentować,a nigdy nawet nie mieli możliwości zrobienia choćby paru kilometrów takim potworem!!!
Teraz będzie inny wóz inny projekt :):) POWODZENIA I BEZAWARYJNOSCI
TEMAT DO ZAMKNIECIA :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 485 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL