BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2024, 04:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 11:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 684
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
wujekwaldus napisał(a):
--==Mały==-- napisał(a):
Forest to marketingowe bzdury tylko po to żebyś płacił 40gr drożej za paliwo droższe w produkcji 2-3gr. Marża na zwykłych paliwach wynosi średnio 20-25gr na paliwach premium 60-70gr dlatego tyle kasy idzie na marketing i wciskanie ludziom że tego potrzebują. Powiem tylko że 1000x lepiej przy każdej wymianie oleju dolać do baku dodatek np LM do paliwa niż tracić kasę na paliwa premium bo to pieniądze wyrzucone w błoto.


Tak jeśli chodzi o paliwo i jego mity
zalałem chyba już ze 400litrów VP Racing 100 i kompletnie nie ma żadnej róznicy w osiągach względem Verva98.
no a 60gr/litr drożej.

W czechach chyba zapłaciłem 6,60 za litra VPR100, bo jeszcze płaciłem w ojro :mur:
Bez sensu przepłacać... może jeździc na zwykłymm Verva98 i jest dokładnie to samo.


Nie ma fizycznej możliwości żeby na VPR100 było lepiej niż na dobrym 98 w seryjnym aucie, z prostej przyczyny. Seryjne oprogramowanie jest zestrojone do pracy z podstawowym paliwem i nie przyspieszy Ci zapłonu mimo wykrycia wyższej ilości oktanów. Co innego jest w po sofcie kiedy masz zadane np 15stopni zapłonu, na 98 osiągasz 11-12 bo komp robi korekcję, a na VPR100 masz pełne 15 bo dalej nie ma stuku. Wtedy takie paliwo daje od kilku do kilkudziesięciu koni.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 12:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dokładnie ale liczba oktanowa a same paliwa premium to dwa różne tematy. W żadnym innym kraju nie ma takiego szału na paliwa premium jak u nas bo Polacy lo latach gówna na stacjach są bardzo podatni na marketing ale ryzyko zatankowania gówna jest dużo większe w premium niż w zwykłych paliwach bo te są badane wyrywkowo przez PIH raz dwa razy w roku a premium tylko po skradze klienta.
Poza tym płacąc 40gr więcej na baku wychodzi to 25zl a korzyści zerowe więc lepiej co 10tyś km wydać 50-100zl na dodatki typu Liqui Moly które faktycznie dają widoczne rezultaty niż napychać kasę marketingowcą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 12:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Czyli rozumiem ze do 335d tankowac normalna on. I raz na 10 tys wlac do baku dodatek od lm ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 12:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A do M5 to wtedy mam lać 95 i dolewać jakiś szajsdodatek? :P

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 12:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 684
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
--==Mały==-- napisał(a):
Dokładnie ale liczba oktanowa a same paliwa premium to dwa różne tematy. W żadnym innym kraju nie ma takiego szału na paliwa premium jak u nas bo Polacy lo latach gówna na stacjach są bardzo podatni na marketing ale ryzyko zatankowania gówna jest dużo większe w premium niż w zwykłych paliwach bo te są badane wyrywkowo przez PIH raz dwa razy w roku a premium tylko po skradze klienta.
Poza tym płacąc 40gr więcej na baku wychodzi to 25zl a korzyści zerowe więc lepiej co 10tyś km wydać 50-100zl na dodatki typu Liqui Moly które faktycznie dają widoczne rezultaty niż napychać kasę marketingowcą.


Ale paliwo "premium" jak sam to nazywasz to jednocześnie paliwo z wyższą liczbą oktanową lub cetanową w przypadku diesela więc siłą rzeczy to niektórych aut jest wymagane (Mpowera 95 nie zalejesz bo to nie zdrowo dla niego) i nie ma w tym żadnego marketingu.

forest napisał(a):
Czyli rozumiem ze do 335d tankowac normalna on. I raz na 10 tys wlac do baku dodatek od lm ?


Spokojnie można lać zwykłe ON, tylko że na dobrych stacjach. BP niefranczyzowe, Shell itp. Natomiast Nonamów unikać jak ognia, bo potem się okazuje że auto przebieg ma mały, w sumie w PL od niedawna a na strojeniu wychodzi że wtryski tragedia :)


jiGsaw napisał(a):
A do M5 to wtedy mam lać 95 i dolewać jakiś szajsdodatek? :P


98+ Only.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 12:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Hehe, a czy ktoś wie o czym mówi liczba oktanowa? Czemu wyższa może pogarszać osiągi?
Do M5 zalecane jest 98, ale nie jest konieczne (informuje o tym "wlepa" na klapce)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 13:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
KrisC premium nie ma nic wspólnego z oktanami!!! Normalnie kupisz zwykłe PB 98 nie musi być premium to tylko ich durne nazwy. Na nafotbazie orlenu kupujesz zwykłe pb 98 a na orlenie nazywa się verva 98 na bp ultimate 98 a to zwykłe paliwo z jednej naftobazy. A jak ty mówisz noname bardzo często obecnie mają ON bez bio dodatków importowane z niemiec bądź litwy na sieciówkach wszystko jest z bio gównem.
To samo jest z PB ogromne ilości importuje się obecnie z Magdeburga i Berlina jest to w całości prywatny import.
Chcesz możemy się założyć o 1000zł że na prywatnej stacji kupisz lepsze paliwo niż na jakiejkolwiek sieciówce. To trochę tak jak byś powiedział że najlepsze jedzenie jest w mc donalds bo to sieć i ma swoje normy a prywatne bary to syf stary olej i mięso dla psów nie te czasy tak jak i są porządne bary z mega jedzeniem lepszym niż w jakiejkolwiek sieciówce dokładnie to samo jest w każdej branży. http://Www.uokik.gov.pl są wyniki badań można poczytać jak to sieciówki są idealne. Żeby wiedzieć jakie stacja ma paliwo wystarczy poprosić o świadectwo jakości z ostatniej dostawy każdy ma prawo do wglądu w ten dokument.
Nie chce już mi się ciągnąć tego tematu dalej bo w Polsce nikt nic nie wie o paliwach a wszyscy są ekspertami bo w tv mówili...a wujkowi Romanowi to padły wtryski w tico bo zatankował na bp a że wcześniej lał ruskie paliwo niewiadomego pochodzenia z brudnej bańki to już nie pamięta ;)
Urban legends i temat rzeka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 14:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 217
Lokalizacja: Nowa Sól/Lubuskie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=143414
YAMAHA R1 RN19 2007r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=144041
Lincoln napisał(a):
Hehe, a czy ktoś wie o czym mówi liczba oktanowa? Czemu wyższa może pogarszać osiągi?
Do M5 zalecane jest 98, ale nie jest konieczne (informuje o tym "wlepa" na klapce)



A czemu niby ma pogarszać osiągi??? Przeciez 95 a 98 to tylko liczba oktanów która mówi nam tylko o odporności na spalanie stukowe czyt. Wyższa liczba oktanów = lepsza odporność, a daje to tyle że czujnik spalania stukowego nie musi powodować wcześniejszego przesterowania zapłonu żeby uniknąć spalania stukowego. Także jak macie auto na 98 to 95 może pogorszyć a jak macie 95 to 98 wam nic nie da, chyba, że macie grubsze mody i przesterowany komputer. Nie wiem jak macie w M5 ale w M3 jest 98 only i takie leje bo to samochod z wysokim stopniem sprężenia co skutkuje wiekszym prawdopodobieństwem do spalania stukowego. Czysta mechanika silników.

Tak wiec w skrócie lej co piszą, ale tak jak maly mówi lać te v-power racing + czy tam nitro to bez sensu bo sa to jakies nic nie warte dodatki lub nawet to samo paliwo co 95/98 z innym znaczkiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 14:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Sieniek do S54 mozna lac normalne 95 na klapce powinienes miec to opisane co prawda z pomiarow wynika ze jest lekki spadek osiagow na 95 ale jest to nie odczuwalne i 95 jest dopuszczane choc wiadomo ze lepiej lac 98. S50 z e36 mialo only 98.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 14:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 217
Lokalizacja: Nowa Sól/Lubuskie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=143414
YAMAHA R1 RN19 2007r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=144041
--==Mały==-- napisał(a):
Sieniek do S54 mozna lac normalne 95 na klapce powinienes miec to opisane co prawda z pomiarow wynika ze jest lekki spadek osiagow na 95 ale jest to nie odczuwalne i 95 jest dopuszczane choc wiadomo ze lepiej lac 98. S50 z e36 mialo only 98.


A no faktycznie teraz sprawdziłem i jest 95-98 to wczesniej musiałem źle zerknać ale reszta co pisałem się zgadza :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 18:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
--==Mały==-- napisał(a):
Na nafotbazie orlenu kupujesz zwykłe pb 98 a na orlenie nazywa się verva 98 na bp ultimate 98 a to zwykłe paliwo z jednej naftobazy


To prawda kolegi tata jezdzi jako kierowca cysterny w orlenie i na tej samej naftobazie biora paliwo do BP, shella, orlenu itd. Malo tego z 98 i verva jest wpompowywana z tego samego zbiornika czyli jest to dokladnie so samo paliwo.

W stanach mamy 93, 91 i 89. I sprwdzilem to w kilku autach ze na paliwie 93 w trasie przejdae wiecej niz na paliwie 91. 93 to odpowiednik europejskiego 98, przeliczane jest to inaczej w europie a inaczej w stanach dlatego numery sie roznia a oktany sa te same.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 18:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Koko. napisał(a):
Albo mieli równe drogi i jazda była bez zwalniania i przyspieszania


To raczej BElgia/Holandia/Francja gdzie masz ograniczenie 120/130 i jedziesz jak zamulacz cały czas, jesli nie chcesz sie nadziać na mandat.

W DE spokojna jazda przez dłuzszy czas jest raczej niemozliwa ;)

A rowne drogi to na autostradach my mamy najlepsze poki co ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 23:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
Frank, zgadzam się w stu procentach. Jak jadę do Polski to na Niemieckim paliwie zawsze zrobię te 50-80km więcej na baku.

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 00:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
W M5 olej sprawdza się, kiedy jest on w pełni rozgrzany,
gasi silnik, czeka minute, i potem sprawdza bagnet.
Mierzenie na zimno jest nic nie warte, pokazuje głupoty, dlatego trzeba pilnować przy zmianie oleju olejarza, po sprawdzając na zimno powoduje przelanie poziomu o 30%

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 16:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 392
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
Moje BMW: E87 swap 130D,1M E82
Kod silnika: N57D30A, N54B30A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154234
Ooo to Ty mnie ubiegłeś z zakupem! Też się nią zainteresowałem ale było już za późno, była wystawiona w dobrej kasie bodajże 37tys ?

Jak oceniasz dużo trzeba włożyć żeby była jak należy ? Bo w tej cenie idealna raczej nie będzie



No nic dobrze, że chociaż na forum trafiła a ja szukam dalej.. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 16:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Złomu bym nie brał, ale trochę już zacząłem inwestować, parę rzeczy jest do ogarnięcia, no i ori lakier to to nie jest. ;) Auto miało spełnić kryteria postawione dla dupowozu i spełniło. Aczkolwiek trochę za duże to auto jak dla mnie chyba, nie wiem, czy na dłużej będę zostawiał. :)

Dzisiaj byłem na wadze - ori koła, końcowe wydechy zmienione na nieco lżejsze, przedlift bez szybra i pół baku - 1745 kg zważone.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 22:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Wagowo bez tragedii jak na e39 choc sa lżejsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 13 kwietnia 2016, 06:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Jak na M5 ekstra waga. Muszę i ja podjechac na złom ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 13 kwietnia 2016, 09:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Sieniek napisał(a):

A czemu niby ma pogarszać osiągi??? Przeciez 95 a 98 to tylko liczba oktanów która mówi nam tylko o odporności na spalanie stukowe czyt. Wyższa liczba oktanów = lepsza odporność,


Wyższa liczba oktanowa to wyższa odporność na samozapłon jak zauważyłeś, ale też trudniej mieszankę "zapalić", stąd były przypadki, że moc spadała (choć nie słyszałem o tym w M3/M5).

Waga petarda, mi wyszło 1790kg, czyli 5kg przekłamania względem dowodu.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 13 kwietnia 2016, 14:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 217
Lokalizacja: Nowa Sól/Lubuskie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=143414
YAMAHA R1 RN19 2007r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=144041
Lincoln napisał(a):
Wyższa liczba oktanowa to wyższa odporność na samozapłon jak zauważyłeś, ale też trudniej mieszankę "zapalić", stąd były przypadki, że moc spadała (choć nie słyszałem o tym w M3/M5).


No może i tak ale to tak jak pisałem w samochodach które nie są do takiego paliwa przystosowane (przesterowany komputer) a jesli dalej cos nie tak to idąc na chłopski rozum to albo świece do dupy albo lewe powietrze więc prawdopodobnie uszczelka do wymiany :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL