BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 18:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 13:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Na drogówce wiele czynników ma wpływ na pomiar ja osobiscie nie wierze w taka hamownie dokladna nie jest na pewno ale cos tam sie mozna dowiedziec gratuluje wyniku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 14:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dostałem info od źródła, że ratio tak jak podejrzewałem to 3 i 4 bieg przy 3000 rpm. Dla mnie hamownia jak hamownia, na stacjonarnych i to niby renomowanych zdarzało mi się, że nie potrafili mi wyhamować E30 2.8, a mam do nich z ///M jechać albo do tych co Sidor mierzył? Według mnie wybrałem najlepszą opcję możliwą u mnie w okolicy do pomiaru M5. :) Na zwykłej tak samo możesz gówniane parametry wpisać itd., a M5 na hamowni inercyjnej to też cuda się dzieją jak wiesz.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 15:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Wedlug tego pomiaru M5 kreci sie do 6800obr.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 15:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Jig, że ja tego tematu nie widziałem gratulacje ///M :D Jak wyhamuję swoją i wyjdzie min 280/400nm (a po sofcie najlepiej 300km/420/440nm jak mówi seria o momencie) to przyjadę do 3miasta dostać baty i zobaczyć jaka to jest przepaść między 540i vs M5, bo sporo w napędzie mamy wspólnego teraz, tylko silniki zupełnie różne :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 15:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: Seat
Kod silnika: Ibiza
kupiec_fkl napisał(a):
Poczytałem trochę o hamowniach drogowych i w miejscu diff powinno być 3.15 mogłeś podać te wartości dla osoby która Ci to mierzyła. Ogólnie hamownia drogowa czy stacjonarna dla mnie nic nie pokazuje bo można ją ustawić tak że auto 100-konne pokaże 150 km. Total ratio dla M5 na 4-biegu to 3.8745

http://hamownia.info/instrukcja/index_stare.htm




kupiec_fkl napisał(a):
Nic nie insynuuje po prostu jestem inżynierem lubię przedmioty ścisłę w tym fizykę i ciekawią mnie takie rzeczy. Jeżeli pomiar był na 3-biegu to total ratio jest w miarę poprawne (powinno wynosić teoretycznie 5.103). No, ale dalej nie rozumiem skąd się wzięło diff i zaproś kolegę, aby to wytłumaczył. Nie byłeś w stanie tego wcześniej wytłumaczyć więc zacząłem w to wnikać



A wiec znowu zostąłem wywołany do Tablicy :) Dynomet o tyle fajnym urządzeniem jest że wszystkie wartości można poprawić "PO" także zamieszczam dwa wykresy według których byłby prawidłowy pomiar według Ciebie :

Obrazek

Obrazek




Co do przełożenia 3 biegu jestem w 100% pewien ze jest dobry bo obroty w aucie oraz obroty max do których kreciliśmy sie zgadzają ( przy ustawieniu złego Ratio można to zweryfikować wlasnie na zasadzie max obrotow ) oczywiscie Wykresy z takim ustawieniem 3biegu też zamieszcze razem z twoimi ustawieniami 4 biegu :

Obrazek

Obrazek




Co do Samego Dynometa zgadzam sie że nie jest Idealny bo raz że potrzeba Idealnie prostej drogi ( odpowiedniej długości ) a do tego trzeba wpisywać wszystkie dane oraz ustawienia przełożeń temperatury oraz ciśnienia żeby pomiar był wiarygodny ale wszystkie parametry Były wpisywane i ustawiane Realne bez naciągania na to żeby wyszło "lepiej" nie mam interesu w tym żeby zawyżać pomiary - programy jak Robie w Autach również robie rzetelnie i zapewne dlatego mało które Auto wypluwa "ponad Serie" u Jigsawa 4 bieg wychodził 4.28 przy 3000 i tyle nie mam wpływu na to ile Auto ma przy 3000 obrotów zresztą jak widzisz po pomiarach według twoich ustawień to Auto ma wrecz nierealne Parametry w pełnej niegrzebanej seri gdzie nie ma skąd być wiecej mocy.

Od Siebie dodam że miejsce gdzie najczesciej Hamuje Auta ma idealne warunki , żadnych uskoków Asfaltu , rowno po calość ( bez wzniesien czy zjazdów ) do tego Hamowaliśmy M5 o północy gdzie nie było kompletnie wiatru ( mocny wiatr potrafi przekłamać wynik ) do tego robiliśmy 10 pomiarów i każdy wychodził w tolerancji 1% błędu. Pomiar jak widać na wykresie trwa 12.7sek wiec jest optymalnie. Do tego z mojego doświadczenia jako posiadacza mocnego Auta w TurboDieslu wiem że hamownia drogowa dużo lepiej pokazuje wykres niż Hamownia Inercyjna ( chociaż ma wiekszy wpływ obsługującego ) Hamownia Obciążeniowa jest też dobra ale jak dla mnie Pomiar trwa za długo i Obciążenie najczesciej jest tak duże że pomiar trwający koło 20-25sek odzwierciedla 6 bieg i Auto potrafi sie "zpompować" na wysokich partiach obrotów


forest napisał(a):
Wedlug tego pomiaru M5 kreci sie do 6800obr.


6900-6950 - Dynomet nie lubi "łapać" odcinki bo wtedy pomiar nie jest dokładny z racji tego że na odcince auto jeszcze nie zwalnia a Dynomet i tak obcina ostatnie 200obrotow z racji zwłoki wciśniecia Sprzęgła

_________________
był :
Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 405/720NM+NX- ET@ 11.91
Seat ibiza 6k 4x4 1.9TDI 420KM/750nm ET@ 11.40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 15:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
No to wytlumacz mi jeszcze czemu od 6000 obr moc spada na leb na szyje ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 15:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: Seat
Kod silnika: Ibiza
forest napisał(a):
No to wytlumacz mi jeszcze czemu od 6000 obr moc spada na leb na szyje ?


nie od 6000 tylko od 6200 jak już ( źle czytasz wykres ) , Jigsaw widze tym sie nie chwalił w Temacie ale Auto przy 6400 łapało tryb awaryjny "missfire" nie mam na to wpływu , gdyby nie to to moc by byla do 6800 ( tak jak napisalem w poscie dynomet z racji zwłoki obcina ostatnie 200 obrotow )

_________________
był :
Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 405/720NM+NX- ET@ 11.91
Seat ibiza 6k 4x4 1.9TDI 420KM/750nm ET@ 11.40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 16:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Niestety po zalaniu identycznego paliwa emka zaczela miec humory akurat w dniu pomiarów gdzie wczesniej nic takiego na tym paliwie w takich warunkach sie nie działo. Na szczęście udalo sie wyhamować moc maksymalna do konca dlatego wykres zamiescilem. Niemniej jednak zamierzam wszystko od a do z w aucie przepatrzec i potestować na różnych paliwach. Mam nadzieje ze uda sie jeszcze raz wyhamować auto do odciny albo prawie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 18:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
barthezz2, dzięki za wyjaśnienie te moje wyliczenia wzięły się po prostu z tego że M5 na dyferencjał o przełożeniu 3.15, a dane dla skrzyni biegów to:

Cytuj:
1st = 4.32; 2nd = 2.54; 3rd = 1.62
4th = 1.23; 5th = 1.00; 6th = 0.83; R = 3.75


Także logika mi mówiła, że diff x przełożenie poszczególnego biegu = total ratio (to samo zresztą jest na tej stronie co podałem). W przypadku waszego pomiaru na 3 biegu obliczenia to 3.15 x 1.62 = 5.103. Z tego wychodzi, że najbardziej poprawny wg mnie pomiar to:

barthezz2 napisał(a):

Obrazek


Jednak wartości są rzeczywiście dość nierealne nie wiem z czego to wynika niestety skoro wpisaliśmy rzeczywiste przełożenia ? Wheel circ. i Road Wheel z tego co liczyłem są także poprawne na tym wykresie.

No, ale mniej więcej już wszystko jest jasne w takim razie kolejny pomiar np. po modach powinien być chyba wykonany z tymi samymi ustawieniami co pierwszy (pomijając temp, ciśnienie atmosferyczne i ewentualną zmianę kół) ?

Jeszcze takie pytanie nie dotyczące M5 jak ma się sprawa ze zmodyfikowanym autem które przyjedzie na pomiar i nie miało wykonanego pomiaru przed ? Wtedy wpisuje się ustawienia przełożeń jakie podaje producent czy też jeździ się i szuka odpowiedniego ratio które przypasuje (tylko na jakiej podstawie odrzucimy zły wynik nie znając mniej więcej oczekiwanej mocy ? )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 22 kwietnia 2016, 18:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: Seat
Kod silnika: Ibiza
kupiec_fkl napisał(a):

Jeszcze takie pytanie nie dotyczące M5 jak ma się sprawa ze zmodyfikowanym autem które przyjedzie na pomiar i nie miało wykonanego pomiaru przed ? Wtedy wpisuje się ustawienia przełożeń jakie podaje producent czy też jeździ się i szuka odpowiedniego ratio które przypasuje (tylko na jakiej podstawie odrzucimy zły wynik nie znając mniej więcej oczekiwanej mocy ? )


Przełożenia sie ustawia Dynometem czyli ustawienie przełożeń dla 3000obrotow dla biegów pomiarowych ( 3 i 4 albo samo 4 jeżeli to pomiar na 4 biegu ) przelożenia wedlug producenta mnie malo interesują :) reszte ustawień wpisuje sie z "ręki"

_________________
był :
Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 405/720NM+NX- ET@ 11.91
Seat ibiza 6k 4x4 1.9TDI 420KM/750nm ET@ 11.40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 13 maja 2016, 09:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Wczoraj widziałem E30 w Krakowie, nadal na blachach GWE więc łatwo poznać. W ruchu ulicznym prezentuje się wzorowo. :ok:

Oby M5 była równie dobra jak E30 :ok:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 14 maja 2016, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Mateusz118 napisał(a):
Wczoraj widziałem E30 w Krakowie, nadal na blachach GWE więc łatwo poznać. W ruchu ulicznym prezentuje się wzorowo. :ok:

Oby M5 była równie dobra jak E30 :ok:


Oby nie, bo e30 to największy ulep jaki widziałem w życiu chyba :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 14 maja 2016, 15:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wojt4s napisał(a):
Mateusz118 napisał(a):
Wczoraj widziałem E30 w Krakowie, nadal na blachach GWE więc łatwo poznać. W ruchu ulicznym prezentuje się wzorowo. :ok:

Oby M5 była równie dobra jak E30 :ok:


Oby nie, bo e30 to największy ulep jaki widziałem w życiu chyba :rotfl:


Sam jesteś ulep :!: :D

A fakt, że E30 było w słabym stanie lakierniczym jak je widziałeś jakieś 2 lata temu.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 15 maja 2016, 12:18 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Check ogarnięty ? Co było przyczyną ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 15 maja 2016, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
bardzo fajne auto... pozazdrościć :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 15 maja 2016, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 249
Mateusz118 napisał(a):
Wczoraj widziałem E30 w Krakowie, nadal na blachach GWE więc łatwo poznać. W ruchu ulicznym prezentuje się wzorowo. :ok:

Oby M5 była równie dobra jak E30 :ok:


Potwierdzam, wczoraj w nocy widziałem na mieście to E30.. nawet po zmroku przyciąga wzrok :)

M5 jest wspaniałym samochodem i oby przyniosła wiele radości z jazdy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 14:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Witam po przerwie dość długiej jako, że mało czasu ostatnio miałem. Jak wiadomo sen z powiek spędzał mi pojawiający się od czasu do czasu pod dużym obciążeniem misfire, który nawet zepsuł mi trochę pomiary na hamowni... Po żmudnych walkach i wymianie/sprawdzaniu wszystkiego po kolei pewien mądry człowiek z trójmiasta zwrócił uwagę na temat czujnika położenia wału. Niestety na nic się zdały moje uprzednie doświadczenia w tym temacie wyniesione z m52b28 gdzie czujnik albo chodził dobrze albo źle i coraz gorzej.

Zatem zapadła decyzja o zakupie nowego czujnika wraz z podkładką i śrubą:
Obrazek

Stary czujnik był poklejony, tutaj mam nauczkę, żeby na przyszłość od razu rozbierać/wymieniać elementy podejrzane gdzie widać ingerencję, jak się okazało przygłupa w tym przypadku. Ktoś zamontował czujnik bez podkładki w efekcie... czujnik został ścięty przez koło zamachowe. :mur: Na szczęście obyło się bez wymiany dwumasu i po zamontowaniu nowego czujnika zacząłem jazdy testowe i... eureka, to było to. :hurra: Od tego czasu ani razu misfire. To cud, że w ogóle to jakoś czytało i auto w 99% czasu jeździło normalnie. :zdziwko:

Także moja porada do kowala, który się brał za klejenie czujnika w M5:

jeżeli jesteś idiotą albo jeżeli robisz coś pierwszy i masz dwie lewe ręce do techniki lub jesteś chory/pijany, naćpany, czy po prostu nie myślisz, nie masz pojęcia co i jak i nie umiałbyś nawet naprawić syrenki to proszę nie ruszaj swojego M5, żeby oszczędzić kilkaset pln w aucie, które co sto kilometrów pali stówkę. :mur:

Przy okazji nieco wcześniej rozebraliśmy w drobny mak dolot, wyczyściliśmy i złożyliśmy ponownie, co ciekawe w dolocie był syf, pewnie również zasługa kowala od czujnika. tak wyglądają trąbki w M5:
Obrazek

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 16:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
dobrze ze doszedles do tego :ok: osiagi sie polepszyly ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 17:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Od razu pomierzyłem 100 - 200 ze stoperem w ręku i telefonem w ręku, do tego wszedłem na odcinkę na 3. biegu i wyszło 10.7 100 - 200. Także jakieś niecałe 10.5 pewnie do wykręcenia na spince, wcześniej było 10 albo nawet 9.8 ze świetną zmianą biegu. Tyle, że wtedy było +5 stopni, a wczoraj 25... także uważam, że są konie takie jak były, auto ma te okolice 400 koni. Wyniki licznikowe według wskazówki. Oczywiście wcześniej jak mierzyłem to też akurat nie było żadnego misfire, różnica wynika z dokładności pomiaru i różnicy temp.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -->> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 06:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
To jak to bylo z tym czujnikiem ze na hamowni pokazalo Ci 397KM wtedy nie byl uszkodzony? Czy raz dzialal a raz nie? Ostatnio tez padl mi czujnik polozenia walka ten wydechowy to auto jechalo jakby mialo ze 300KM. Po jego wymianie wszystko wrociło i dalej zamiata ulice ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL