BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 07:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 4 kwietnia 2016, 20:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 153
Lokalizacja: Ciechocin
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52
Gratuluje zakupu. E39 M5 też mi się marzy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 4 kwietnia 2016, 20:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Gratuluję :super: Przepaść względem e30 tak duża jak mi się wydaje czy jeszcze większa? :D

Miłosz Tylko po co wywalać sondy skoro wydech seryjny z katami i wszystko sprawne? Mocy przecież od tego nie przybędzie :)
Ja bym zrobił porządny dolot i wystroił, na pewno coś się poprawi a koszt niewielki. Co do strojenia to mogę to ogarnąć bo jakieś mapki skądś w takim silniku to jak dla mnie niepoważny pomysł :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 4 kwietnia 2016, 21:18 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Kolega nałogowo wywala sondy i ludzie śmigają zadowoleni na tych eu2/3. Nie wiem jak prężnie rozwija się Adamo motorsport , ale ja tylko rzuciłem luźną propozycję, że mam kogoś kto mógłby dłubnąć mapę, nie zmuszam nikogo do niczego ;) Osobiście sam bym z ciekawości uderzył najpierw w najnowszą aktualizację dme.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 4 kwietnia 2016, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Całkiem prężnie ;) Mi to rybka kto co zrobi zreszą jiGsaw pisał, ze nic nie planuje więc dyskusja zbędna ale mówienie o jakichś mapkach w których nawet nie wiadomo co jest żeby zaoszczędzić 300zł w aucie za 50k to paranoja, takie luźne stwierdzenie :)
eot

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 07:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
M5 ma fabrycznie dolot ze zderzaka i każde poprawianie dolotu może pogorszyć sprawę według mnie, no chyba, że faktycznie się to zestroi, ale to może być niełatwe. Druciarstwem byłoby wywalanie fabrycznego osprzętu, takie rzeczy się robi w grubych projektach i zwykle doładowanych, a nie jak ktoś chce delikatnie poprawić serię, to może potem się skończyć tysiącem błędów, trybami awaryjnymi i wyższym spalaniem.

Najrozsądniej i najbezpieczniej wydaje się przesunąć odcinkę na 7500 i spróbować podlać górę odpowiednio na seryjnych gratach. Adamo - Ty ogarniasz takie rzeczy w tym sterowniku?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 08:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tak ale jak chcesz podlać górę to dolot na zasadzie 2 razy filtr K&N jakichś sporych rozmiarów na pewno pomoże. Do tego kolektory wydechowe i może z-pipe???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 08:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zdzira my tu walczymy raptem o jakieś 10 koni max, a nawet jak nic nie wzrośnie, ale moc się utrzyma np. do 7000rpm to będzie git. :) Wydaje mi się, że ten układ dolotowy i wydechowy jest idealnie obliczony i ma pewien zapas, musiałbyś zobaczyć jak to wygląda na żywo, porobię Ci fotki przy okazji. Tyle, że jeżeli w ogóle coś będę robił to raczej na następny sezon, na razie chcę ogarnąć kilka spraw bieżących związanych z zakupem 17 letniego auta i jak będzie wszystko chodzić zupełnie cacy i się nacieszę serią to pomyślę jakie są opcje i czy warto coś ruszać.

Na razie wyczytałem tyle, że dłubanie w dolocie tego auta może pogorszyć sprawę - wzrośnie ciśnienie doładowania i przepływki zaczną się gubić... nie wiem jak jest z wydechem, na razie poluźniłem sam końcowy układ.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 10:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Szczerze to nie wiem jak wygląda dolot w m5 ale w e46 tez niby jest jakieś doprowadzenie powietrza jednak się nie sprawdza i byle stożek dodaje mocy. Kiedyś szukałem o modach w tym silniku i wychodziło na to, że kolektory dają niezłe przyrosty ale i równie duże dolot ale wiadomo, że trzeba to zrobić z pomysłem żeby nie popsuć. Takie o podlanie góry to jeszcze zabierze moc, przerobiłem milion konfiguracji w swoim m52tu jak i w kilku innych e46 i po każdym modzie musiałem zdejmować paliwo bo ecu podlewało po swojemu i podlewał go za dużo. Tak, mogę wystroić ten sterownik :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 10:51 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
jiGsaw napisał(a):
Druciarstwem byłoby wywalanie fabrycznego osprzętu, takie rzeczy się robi w grubych projektach i zwykle doładowanych, a nie jak ktoś chce delikatnie poprawić serię, to może potem się skończyć tysiącem błędów, trybami awaryjnymi


Chyba nie za bardzo załapałeś o co chodzi. Mowa o ori softach pisanych przez bmw pod Twój sterownik DME. A wgranie innego ORYGINALNEGO softu wiąże się potem z modyfikacją mechaniczną. Są zestawy na realoem które np blokują sap pod soft innej normy emisji spalin, tak samo zaślepki na ori sondy. Po za tym wszystko masz np w ista/p. Także to są "gotowe" rozwiązania opracowane przez bmw. Prościej tłumacząc auto można aktualizować jak windowsa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 10:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jiGsaw napisał(a):
Wydaje mi się, że ten układ dolotowy i wydechowy jest idealnie obliczony i ma pewien zapas,

Modzenie to ja bym zaczął od baranow, bo patrzac na cala reszte osprzetu to tylko one odstaja jakos mocno, fotki Lincolna i barany schmiedmanna odemnie
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 10:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Oryginalny wydech w sensie kolektory w M5 to dupa i kamieni kupa w e32 740 to lepiej rozwiazali taka prawda. Dolot czemu ma zepsuć??? Jak dasz dwa duże mokre filtry zrobisz im zabudowy i dociag tlenu to będzie git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 11:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Ja bym zostawił w serii M5. Dłubanie N/A w tak dopracowanym aucie to dla mnie nietrafiony pomysł, ale każdy ma swoje jazdy. No, ale pewnie znajdą się tacy co powiedzą, że 11s 100-200 to cienko, a 10s to już mega bardzo fajnie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 12:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29694
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
super BMW, gratuluję spełnienia marzenia :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 13:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Moje BMW: E60
Trzymaj ją w serii ,sama zmiana dolotu tak jak wcześniej pisali może jedynie pogorszyc ,a wartość mki spada z każdą widoczną przeróbka.

BTW Piekny samochód z doskonalym brzmieniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 13:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
kupiec_fkl napisał(a):
Ja bym zostawił w serii M5. Dłubanie N/A w tak dopracowanym aucie to dla mnie nietrafiony pomysł, ale każdy ma swoje jazdy. No, ale pewnie znajdą się tacy co powiedzą, że 11s 100-200 to cienko, a 10s to już mega bardzo fajnie :D


I tu jest najmądrzejszy post. Zobaczcie ile nadłubał i nainwestował Hipek, a ile ugrał? 1s 100 - 200? Tak samo Lincoln - dopiero strzał z nitro dał duże przyrosty.

Według mnie strojenie z przesunięciem odcinki, żeby przesunąć wykres wyżej + ew. minimalnie krótszy dyfer to jedyne co ma jakikolwiek sens z punktu widzenia ilości włożonej kasy do efektu. A i to nie wiem, czy będę tutaj robił.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
To jest tak jak w m3 e92 wydech akrapa daje te 0.5s 100-200 z softem ale kosztuje 30tys i jaki to ma sens jak zawsze znajdzie sie ktoś szybszy. Proste mody można zrobić ale dłubanie n/a ogólnie nie ma sensu w m3 e92 wg mnie sens ma tylko g power czy ess.
Doładowanie w s62 nie ma sensu bo motor tego nie zniesie więc zostawić serię dbać i olać reszte. Z modów tylko o kolektor bym sie pokusił bo jest wujowy fabrycznie nic więcej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 14:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
--==Mały==-- napisał(a):
Z modów tylko o kolektor bym sie pokusił bo jest wujowy fabrycznie nic więcej.
Moze nie tyle wujowy co nie uwalnia potencjału silnika. Kolektory wydechowe są z 540i 4.4 , zarzad //M ciął koszty uznając, ze na 400 ps wystarczą te z 540 tki i basta.

Inna sprawa jest taka, jak pisał ryszard, ze te wszystkie mało dające dodatki nie sa tanie. Najpierw trzeba zadbac o stan techniczny auta, a pozniej fanaberie.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 14:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Póki co bardziej przyziemne sprawy... jak na złość dzień po zakupie strzeliła mi linka maski. Jako, że była po całości zmęczona to zapobiegawczo wymieniam całość, dopiero co odebrałem graty.

Obrazek

No i dobra wiadomość - po przejechaniu 500 km z czego sporo ciężkiej nogi, pałowania i testów przyspieszenia Mka nie spaliła nic oleju na pierwszy rzut oka. :szok:

Frank - dokładnie, ten sezon raczej przejeżdżę i się nacieszę serią ogarniając pierwszy serwis i pierdoły aby auto cieszyło w pełni. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 14:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
jiGsaw, Gratuluje bardzo ///Meskiego auta i witam w gronie posiadaczy V8 :ok:

Kolor moze nie w moim guscie, ale nowki z Salonu nie brales wiec wiadoma sprawa. Przebieg na ile realny?

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw ----> M5 e39 Nowy dupowóz :)
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 16:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1082
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
Gratuluję taki dupowóz to ja rozumiem :padam:

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL