BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 236 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 12:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Frank napisał(a):
Zakładałem do M5 tarcze OEM, faktycznie dają radę.


Cały czas na nich jeżdżę :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 16:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
_KL_, a to dlatego, że masz 3era, ja jak pytałem o compacta to też dostałem info, że 2k pln samo oc, bo małe bmw z dużym silnikiem jest w najwyższej grupie ryzyka :D

Ciekawi mnie ile wychodzi ubezpieczenie m3 e46 np... I jak to się ma do m5...

jiGsaw, tak żle to nie jest, no chyba, że bez rabatów, bo z rabatami komplet tarcz przód tył wyjdzie około 3200pln, czyli z klockami pewnie ze 4k pln za komplet.

ryszard86 napisał(a):
Frank napisał(a):
Zakładałem do M5 tarcze OEM, faktycznie dają radę.


Cały czas na nich jeżdżę :P


To dobrze wróży, bo z tego co pamiętam mają kilka wypadów na "niemieckie autobahny" za sobą... ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 16:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Krisu_K13TL napisał(a):
To dobrze wróży, bo z tego co pamiętam mają kilka wypadów na "niemieckie autobahny" za sobą...
I pare razy na prawdziwych autbahnach z 260 km/h hamowały ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 3 maja 2017, 17:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Emka odebrana, hamuje pięknie- finalnie z przodu wylądowały hawki HPS+ tarcza oem, tarcze z tyłu były ok, więc na tył wpadły tylko klocki... Z tego co pamiętam boscha, dodatkowo świeży płyn, nie pamiętam już tylko czy zaciski na przód dostały zestawy naprawcze, czy nie było potrzeby... Aha zostały też wymienione regulatory w lampach i wreszcie zawitał wkład lusterka kierowcy :)

A z racji tego, że m5 mimo całej swojej zajebistości boryka się też z typowymi problemami e39 to zamówiłem komplet cup holderów od febi, bo moje jakieś takie niezbyt działające... Chciałem zamówić oem, ale wszyscy zgodnie twierdzili, że nie warto, więc odpuściłem..

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostatnio przekonałem się też, że m5+supersprint race to połączenie, które przy odpalaniu dostarcza stresu posiadaczom nissanów, bo włącza alarmy w ich nowych crossoverach. :D

I dzisiaj z racji jutrzejszego wyjazdu do Kielc ją opłukałem w zacnym towarzystwie...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Piątka!

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 3 maja 2017, 17:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
albo sie starzeje albo za nisko mi siedzi.
Jednak w oemowym setupie, czyli z tak głebokim et jakoś "mi" nie leży. Szczegolnie widać to na 2/3 foto po myjce. Przysiadła aż negatyw lekki sie zrobił z przodu. Gdyby tak te 2cm wyżej unieść auto było by wyśmienicie wg mnie.
Aboo dystans trza :)

ps. Kurde ale jest suka czysta w środku, przy tak jasnej tapicerze to chyba nikogo nie wpuszczasz do auta ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 3 maja 2017, 17:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
kszyhu, zgadza się, jest za nisko, bo zdarzają się przycierki tyłu jak się napędza na nie do końca równej drodze...W związku z tym, z tyłu nikt nie jeździ... :)

Plan jest taki, żeby ją dźwignąć do góry+ dystans na przód.

Tylko jakoś się do tego zebrać nie mogę... Zwłaszcza, że poza sporadycznymi przycierkami nie ma problemów z poruszaniem się po Krakowie, no i tył wygląda pięknie taki spasowany...

Pytanie do znawców- ile dystansu można władować na przód?

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 3 maja 2017, 17:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Fajnie dbasz o auto, wygląda świetnie
Dobry pomysł z delikatnym podniesieniem :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 4 maja 2017, 13:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 11
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Moje BMW: E46 E36
Kod silnika: M52B20tu M43
Krisu_K13TL napisał(a):
Uwaga, będzie długo... :D

Po sprzedaży turasa:
Obrazek
Link do galerii : viewtopic.php?f=6&t=137931
(niestety przez imgura nie ma tam za wiele do oglądania... :zdegustowany: )

Miałem nie kupować nic...

Potem stwierdziłem, że nie wytrzymam i coś kupić muszę, ale najlepiej tak, żeby za dużo nie modzić, no i oczywiście mocniejsze, sporo młodsze itd...

Tym sposobem zacząłem zawracać głowę różnym forumowiczom o e90 330i/330d, e87 i inne, na tapecie było też z4, poliftowe z3 no i mój faworyt od długiego czasu czyli e46 compact z całą mechaniką m3 e46 smg... W sumie tylko do compacta byłem tak naprawdę przekonany, że to jest to, czego chce...

Tak zaczęły się poszukiwania odpowiednio uszkodzonego anglika e46 m3 i osoby, która mogłaby zająć się zakupem "od a do z", w międzyczasie oczywiście przeglądałem ogłoszenia szukając budy... Ale, że szukanie szło jak krew z nosa to przy okazji sprawdzałem co tam w trawie piszczy, bo niby byłem zdecydowany, ale znowu było to robienie czegoś od podstaw gdzie sporo rzeczy mogło pójść nie do końca wg. założeń... No i pewnego pięknego dnia pojawiło się e39 m5 z Oławy... Szybki rzut oka, ekspresowe logowanie na mforum z prośbą o info i.... Wyszło, że warto jechać oglądać.

Poniżej link do tematu na mforum
http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?f=32&t=10116

W szczególności chciałbym podziękować koledze Kropa, który w 5 minut naświetlił historię tego egzemplarza.

Po pierwszych oględzinach wyszło, że jest naprawdę nieźle- zgodnie z opisem rdzy brak, tylko 3 elementy lakierowane, cała reszta git poza mocno zmęczonymi przednimi fotelami- widać, że konserwacja skór to coś, z czym żaden z poprzednich właścicieli nie miał nigdy styczności.

Na drugie oględziny wziąłem ze sobą dwóch pomocników Michała (Mikur z forum 3er), Tomka i hajs, Mikur fachowym okiem sprawdził wszystko od a do z (dzięki! :padam: ), podpiął kompa, osłuchał vanosa i stwierdził, że trzeba brać... Szybka negocjacja ceny, potem bardzo mozolne podpisywanie umowy z poprzednim właścicielem (masakra!) i emka kupiona... Nie wiem, czy bardziej cieszyliśmy się z zakupu, czy z tego, że wreszcie udało się podpisać umowę :rotfl:

Szybka kolacja w lokalnych "złotych łukach" i lecimy z powrotem do Krakowa.

Obrazek

Jako rozsądny użytkownik samochodu służbowego ja wracałem Peugeotem, więc tak na dobrą sprawę pierwszy raz usiadłem na fotelu kierowcy i przejechałem się emką pod domem... Pierwsze wrażenie było dziwne, ale z każdym kolejnym kilometrem uświadamiałem sobie, że to auto jest genialne!

Aha taka moja mała rada- jak ktoś ma wracać Waszym odblokowanym m5, to niech to nie będzie Tomek, bo po pół godziny jazdy będzie leciał 280, a Wy się będziecie zastanawiać, czy przez najbliższe 250km w ogóle zobaczycie swój nowy nabytek :rotfl:

No dobra, czas na konkrety... Rozkodowany Vin:

Numer podwozia WBSDE91000GJ20211
Kod typu DE91
Typ M5 (EUR)
Typoszereg E E39 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik S62
Pojemność skokowa 5.00
Moc 294
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Tapicerka WALK NAPPA/CARAMEL (M3CR)
Data prod. 2000-06-02

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)
S352A DOPPELVERGLASUNG Pod. oszklenie izolacyjne
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA
S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon

Składanie Wyposażenie seryjne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

Składanie Information
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

maciekpkow, dzięki!

Trochę fotek:

Cała i zdrowa w domu..

Obrazek

Takie małe porównanie serce vs rozum z nowo kupionym x1 mojego brata
2000 vs 2011 i praktycznie te same ceny zakupu..

Obrazek

(swoją drogą świetne auto, jestem zdziwiony jak dobrze jeździ 2.0d w automacie)

Trochę wieczornej "kiwki" :D

Obrazek

Obrazek

Od poprzedniego właściciela dostałem stertę papierów, mój poprzednik skrupulatnie dokumentował każdy jeden zakup adnotacją z datą, przebiegiem, krótką informacją i numerem..

Obrazek

No i dzisiaj na kaca postanowiłem ją z grubsza opłukać...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Środek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Emka ma wydech supersprint race

Obrazek

Obrazek

Co mogę jeszcze napisać- z ciekawszych rzeczy to wydech gada nieziemsko, ale jest cholernie głośny... Przez kilka pierwszych dni jak wyjeżdżałem z garażu to pies uciekał :D

Emka ma wgrany jakiś program, przez co kręciła się zdecydowanie za wysoko, więc odwiedziła GCS Tuning i odcinka została ustawiona na 7100 (wiem, wiem, seria ma przy 7000, ale się pomyliłem jak rozmawiałem z Grześkiem), dodatkowo GCS przeanalizował program i stwierdził, że jest dobrze, więc nic więcej nie ruszałem.

Aktualnie jest założony gwint ST Suspension, ale dostałem Bilsteina b16 od poprzedniego właściciela więc pójdzie do regeneracji i wróci na auto..

Przebieg został zweryfikowany i jest ori.

Plany:
-trochę podnieść gwint
-obszyć przednie fotele
-założyć b16
-ogarnąć jakiś większy hamulec
-zregenerować felgi
-kupić shortshifter
-wrzucić poliuretanowe gumy stabilizatorów
-zmienić shadow line na nowy, bo oryginalny najlepsze lata ma za sobą
-pewnie jakaś korekta lakieru
-w zimę zmienić panewki
-razem z panewkami zregenerować vanosa
-poprawić wszystkie pierdoły, które są zmęczone i mnie wkurzają
-może jakieś Recaro
-chętnie bbsy ch 19"

Poza tym dbać, dbać i dopieszczać

Wrażenie- fantastyczne, reakcja na gaz, przyspieszenie... Jest naprawdę miło :D

Na sam koniec chciałbym podziękować użytkownikom: ryszard86, Lincoln, za cenne rady i pomoc ;)

Chyba wystarczy... :D



Faktycznie jest się czym pochwalić. Ładna sztuka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 4 maja 2017, 14:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Krisu_K13TL napisał(a):
Pytanie do znawców- ile dystansu można władować na przód?


12-15mm jest bezpieczne i poprawia wygląd.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 4 maja 2017, 14:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
15mm :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 15 czerwca 2017, 09:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Panowie potrzebuje pomocy- chodzi mi po głowie zmiana nawigacji na mk4, ale mam pytanie, czy ekrany 16:9 wychodziły z CD? Jeśli tak, to jakich numerów szukać? Bo na ogłoszeniach mało kto daje zdjęcia z opuszczonym ekranem, żeby było widać... Podobno lepiej unikać tych z x5, dlaczego?

I kolejne pytanie- poliftowa kierownica, jest p&p? Bo słyszałem różne opinie, emka jest z czerwca 2000...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 15 czerwca 2017, 13:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Krisu_K13TL napisał(a):
Panowie potrzebuje pomocy- chodzi mi po głowie zmiana nawigacji na mk4, ale mam pytanie, czy ekrany 16:9 wychodziły z CD? Jeśli tak, to jakich numerów szukać? Bo na ogłoszeniach mało kto daje zdjęcia z opuszczonym ekranem, żeby było widać... Podobno lepiej unikać tych z x5, dlaczego?

I kolejne pytanie- poliftowa kierownica, jest p&p? Bo słyszałem różne opinie, emka jest z czerwca 2000...

Z tego co wiem, to CD wychodziły tylko do E46

Taśmę masz "na stałe" czy przykrecona do kierownicy? Jeśli pierwszy typ to pasuje, jeśli drugi to trzeba przerabiać. Tata miał E39 również z czerwca 2000 i poliftowa kiera pasowała

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 15 czerwca 2017, 13:35 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
genialne te cupholdery z tylu! czemu do e46 nie ma takiego czegoś :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 15 czerwca 2017, 17:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
rorafalki, dzięki za odpowiedź, lipa trochę, bo w takim razie zmiana na 16:9 nie niesie są sobą żadnych korzyści, myślałem, że będzie CD, bo szczerze to zmieniarka w bagażniku i bieganie do niej z płytami mnie wkurw*a...

A poduszkę się sprawdzi przy przeglądzie, bo ostatnio jeździłem turasem znowu i zachciało mi się alcantary :D

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 15 czerwca 2017, 17:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Krisu_K13TL napisał(a):
, bo szczerze to zmieniarka w bagażniku i bieganie do niej z płytami mnie wkurw*a...
to jest wlasnie super bo we wnetrzu nic nie szoruje i nie hałasuje.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 15 czerwca 2017, 18:41 
M to M - klasa sama w sobie. Piękne auto.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 16 czerwca 2017, 01:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Kup Dynavin wyglada jak oem a funkcje ma o niebo lepsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 16 czerwca 2017, 09:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Krisu_K13TL napisał(a):
poliftowa kierownica, jest p&p?


Tak
Hakelbery napisał(a):
Kup Dynavin


Bawiłem sie ostatnio takim lub podobnym w E39 kolegi. Chodzi płynnie, możliwości ogromne np navi która ma aktualne mapy i adresy, android, super sprawa. W chinach za jakiegoś tysiaka dostaniesz coś konkretnego.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 16 czerwca 2017, 09:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Frank, w teorii pełna zgoda, ale ja używam głównie innego auta, w którym trzymam płyty, a potem jadę gdzieś emką to nie chce mi się za każdym razem przekładać z pudełek do zmieniarki itd... Poza tym ja jestem z tych co schowek przed pasażerem w każdym aucie mają za*ebany płytami :D mam ich dużo i po prostu w em brakuje mi możliwości puszczenia płyty od tak... ;)

rybik, dzięki! Do pięknego ciągle jeszcze brakuje, ale powoli do celu...

Hakelbery, Mateusz118, nie wiem jak dynavin, ale wiem, że te chińczyki to niby fajne, ale większość ludzi, którzy kupili takie urządzenia dosyć szybko się ich pozbywa, poza tym większość nie współpracuje z dsp... No i ta dziura na płytę... Nie mogli dołożyć paru $$ i zrobić "opadańca" jak ori? Wiem, wiem, straszny malkontent ze mnie.

A co jest nie tak z tymi navi od x5? Fabrycznie wyświetlacz był pod innym kątem i w e39 świeci do dupy? Tylko tyle, czy coś jeszcze? Bo ja tam na niego specjalnie nie patrzę, potrzebuję tylko CD, a przecież e53 szło do 2006 roku, to nie chce mi się wierzyć, że w 2006roku wkładali kasety...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krisu_K13TL -->> e39 M5 carbonschwarz włoszka
PostNapisane: 16 czerwca 2017, 10:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Krisu_K13TL, ktoś mi obiecał przejażdżkę na fotelu pasażera na 3er :cisza: :cisza: :cisza:
Ja Cię szukałem i zonk :rotfl:
Co do auta to upiększaj i dbaj, może kiedyś odsprzedasz ;) hehe

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 236 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL