BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 07:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 9 lipca 2017, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Maaaad - flaszkę wziąłeś kilka lat temu, a ja już z 5x conajmniej miałem bana na miesiąc, nie tak się umawialiśmy, nie o takie poparcie walczyłem :!: :cisza: :rotfl:

kiloff - na spokojnie będę ogarniał pewnie z czasem, mam za dużo samochodów obecnie i ciągle coś się wokół nich dzieje... brak czasu aby rzucić się na M3 i ogarnąć wszystko w miesiąc. Najpierw mechanika - panewki, korekta rozrządu i luzów zaworowych, luzy na dyfrze (jeżeli są, ale coś stuka - może jakaś guma, półosie lewa zero luzu prawa mikroluz ale taki luz tak nie stuka), może wzmocnienie podłogi z tyłu aby się nie wysypała. Wizualnie może okleję te boczne trochę ciemniej do tego czarna nerka brzmi dobrze - tylko czym malować aby wyglądało i trwałe było? W E30 malowałem jakimś tam sprejem i potem były odpryski i znowu do malowania... Fotele też z czasem oświeżę, poza fotelami to wnętrze jest wg mnie bardzo zadbane, na zdjęciach wiadomo - na szybko, więc brudny dywanik i skręcona kiera to źle wygląda.

///david - super się jeździ na tym, choć mi jest trochę twardo w tym aucie, ale to raczej wina kół 19. Tragedii nie ma.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 9 lipca 2017, 10:06 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
jiGsaw napisał(a):
Jak wrócę z urlopu w drugiej połowie lipca mam się spotkać z Kamilem (ADHD). Chyba jesteś z pomorza? Jeżeli on nie ma nic przeciwko to możemy ogarnąć i większy spocik. :)


Bardzo chętnie, dawajcie znać co tam wymyślicie ;) Można jeszcze podłączyć pod to chłopaków ze Starogardu Krzycha, Lincolna, Grzeszaka z Tczewa, także pare osób by było ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 9 lipca 2017, 10:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
Do skóry zestaw z Colourlocka i będzie dobrze. Fotele wyglądają całkiem spoko,tylko po prostu są brudne i się świecą,po czyszczeniu będzie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 9 lipca 2017, 10:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Miłosz napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Jak wrócę z urlopu w drugiej połowie lipca mam się spotkać z Kamilem (ADHD). Chyba jesteś z pomorza? Jeżeli on nie ma nic przeciwko to możemy ogarnąć i większy spocik. :)


Bardzo chętnie, dawajcie znać co tam wymyślicie ;) Można jeszcze podłączyć pod to chłopaków ze Starogardu Krzycha, Lincolna, Grzeszaka z Tczewa, także pare osób by było ;)


Bardzo chętnie, ekipa na pewno się uzbiera.

JigSaw, gratuluję zakupu i spełnienia marzeń. Świetny wóz.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 9 lipca 2017, 21:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Haj,
zaufanie do ludzi to wazna rzecz ... jednak ja ufam bo kontroluje:)
Tak mowi producent
Obrazek
Przelozenie 3ki to 1,67
Przelozenie dyfra to 3,62
Przelozenie calkowite to 1,67*3,62 = 6,045 (dla 3ki)

Opony seryjne to 255/40/18 i maja srednice 661,2 co daje obwod 207,7 (+-2cm w praktyce)

Te dane wpisuje sie w tutaj w sofcie dynometa
Obrazek

Obwod opon wpisano rzeczywisty natomiast przelozenie "łapano" poprzez fcje "nacisnij spacje jak beda 3000"
Obrazek
co z natury rzeczy obarczone jest bledem

Nie mowie, ze masz oszukany wykres ale nic nie stoi na przeszkodzie by wpisac po fakcie nowe PRAWDZIWE przelozenie

Mozna takze dla testu wlaczyc tempomat, wlaczyc GPS by widziec predkosc (licznik jest slaby) i porownac ja z predkoscia w dynomecie (bedzie wtedy pewnosc, ze wszystko jest jak nalezy)
Przelozenie masz wpisane 6.014 a powinno byc 6.045 drobiazg ale na to zwrocilem uwage

Masz 2 wykresy zrobione w odstepach 2min (pewnie byla nawrotka i test w druga strone na tej samej drodze)
Na jednym (co ciekawe slabszym) wykresie masz wage 1765 a na drugim 1810.... dziwne. :szok:
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
mam dynometa wiec znam jego obsluge, dlatego zwrocilem uwage na te drobiazgi

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 9 lipca 2017, 21:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No właśnie nie dziwne, bo do rozpędzenia większej wagi potrzebna jest większa moc, stąd logiczne, że robiąc korektę na plus dla masy uzyska się lepsze kreski, wszystko wyjaśniłem w poprzednim poście dlaczego korekta została wprowadzona. Do odczytu przełożenia oczywiście używany był tempomat. Nie pamiętam jedynie, czy czytaliśmy prędkość względem GPS, ale raczej na pewno, bo potem porównywaliśmy jeszcze z RL, który czyta po GPS. Ja rozumiem, że może coś tam jeszcze dałoby się poprawić, ale generalnie do każdej hamowni się podchodzi z dystansem, a taka stacjonarna też ma 10 słabych punktów gdzie wkradają się błędy takie, czy inne i tego się nie uniknie. Niemniej jednak szanuję poświęcony czas i przyślę tutaj kolegę od hamowni, może coś naprostuje dodatkowo. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 9 lipca 2017, 22:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
z waga vs wynik masz oczywiscie racje (zubrowka winna)
Jezeli teoria spiskowa mowi, ze na skupie zlomu wage zanizaja to jedz na punkt sprzedazy wegla albo kruszywa :)
zwyczajnie wpisanie w google "e46 m3 technische daten pdf" daje Ci wartosci przelozen i odpada bawienie sie w lapanie przelozenia. Ogolnie to kalibrowanie przelozenia to slaba strona dynometa bo powinno to byc automatyczne:
ELM kosztuje 30 zyla.... od strony programistycznej odczytac obroty przez ELM po zlaczu szeregowym zaemulowanym po usb to proscizna i mamy obroty z silnika w odpowiedzi.... dynomet sam by kalibrowal przelozenie
.. ale widac zinwestowali czas w opracowanie produktu a dzis juz tylko kuponiki odrywaja
Przemek
Niech Ci hamujacy przysle pliki acc z tych hamowan i nic wiecej od niego nie potrzebujesz

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 10 lipca 2017, 14:16 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15712
Wizualnie fajna, mechanicznie do ogarnięcia, radość z jazdy pełnym ogniem :cool: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 10 lipca 2017, 19:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
nie do końca rozumiem zakup przez Ciebie M3. Nie zrozum mnie źle, ale jesteś osobą, która ma wielkie ciśnienie być szybki na tym forum i killować wszystko. Wiadomo, że na szybkiego znajdzie się szybszy, ale czemu M3 a nie 335i? Pytam o osiągi i o potencjał kręcenia kolejnych KM i Nm, a nie o sam zakup eMki :)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 10 lipca 2017, 20:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Powodów jest całe mnóstwo...

Odkąd nabyłem M5 E39 to jakoś tak mam wrażenie, że jak kupię zwykłe BMW to będzie ten niedosyt, że to jednak nie M... A też jestem w pewnym sensie oszczędny i nie lubię jak mi auta spadają na wartości, nie lubię przepłacać za paliwo... a 335i będzie raczej dalej tanieć, o lpg można zapomnieć. Szczerze mówiąc wolałbym chyba już S4 b5 + mody na 500 kuca + lpg, bo to wszystko i tak wyjdzie taniej niż ładne 335i. A w M przynajmniej mam ten kaganiec, że gazowanie i tak sensu nie ma, więc nie mam takiego bólu. ;)


A w M3 przecież mogę dołożyć kompresor jak będzie mi brakować osiągów. A wtedy już grubo by trzeba pomodzić 335i by dotrzymało kroku. :) Generalnie popadłem chyba w jakieś szaleństwo motoryzacyjne i czasem sam nie doganiam swoich pomysłów. :rotfl: :D

Ja wiem, że za te pieniądze można kupić szybsze auto, dużo szybsze, można nawet zbudować szybsze auto. Nawet moje S3 warte mniej niż 50% jak to M3 jest szybsze od 0 - 180 i na ćwiarę, nawet na lpg. Jednak M3 E46 to M3 E46, kwintesencja, wisienka na torcie legendarnej wolnossącej R6 od BMW, ostatnie M3 z takim silnikiem, najładniejsza buda chyba M3 do tego jeszcze nie napompowana jak E92 czy to nowe M4. Balerony... chociaż w E92 jest przynajmniej fajne V8. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 10 lipca 2017, 20:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
czyli M dla ///M :ok: rozumiem w 100%, popieram i sam marzę, żeby kiedyś postawić w garażu e39 m5 :serce: Będę obserwował galerię :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 10 lipca 2017, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wojt4S90 napisał(a):
czyli M dla ///M :ok: rozumiem w 100%, popieram i sam marzę, żeby kiedyś postawić w garażu e39 m5 :serce: Będę obserwował galerię :ok:


Już nie tanieją, pospiesz się nim będzie za późno, nie czuj tego co ja. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 13 lipca 2017, 12:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
No jeżeli stawiasz w jednej linii pod względem stylistyki M w E92 do F82 to chyba niedowidzisz :rotfl: Poza tym M w E46 też jest bardziej "przypakowane" i na żywo ciężko nie zauważyć, że auto się odróżnia od cywilnej trójki. E36 w M'ce wygląda niepozornie i nie odstaje na żywo od cywila na tyle żeby amator posądził to auto o jakąś poważniejsza moc, ale nie E46. Wydaje mi się że masz wadę wzroku, która rzutuje na Twoje upodobania :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 13 lipca 2017, 12:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie chodzi o przypakowanie, a o proporcje i wymiary. E46 już jest spore, ale ma klasyczną linię i nie jest nabrzmiałym baleronem jak E92 czy F82. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 13 lipca 2017, 13:29 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5263
Moje BMW: Giulia Veloce
jiGsaw napisał(a):
Nie chodzi o przypakowanie, a o proporcje i wymiary. E46 już jest spore, ale ma klasyczną linię i nie jest nabrzmiałym baleronem jak E92 czy F82. :)

Też tak uważam, z tym że e92 jeszcze jest spoko ale F82 już przesadzona, co nie zmienia faktu, że również jest piękna :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 13 lipca 2017, 13:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kiedyś w M była taka sama buda A dzisiaj na odwrót, silnik z M jest rozwinięciem najmocniejszego cywilnego A za to buda jest zupełnie inna. Mi się to akurat bardzo podoba, z nowych BMW tylko M przyśpiesza akcję serca..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 13 lipca 2017, 13:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Kiedy w m byla taka sama buda? Nawet e36 chyba miało dodatkowo wzmocnienia w m3. Wszystkie inne generalnie wyglądem mocno sie roznily. Obecnie silnik jest zwykly w m i to boli.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 13 lipca 2017, 15:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2701
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
jiGsaw napisał(a):
Kiedy w m byla taka sama buda?


jiGsaw napisał(a):
Nawet e36

Jakies wzmocnienia podłogi, które są widoczne na podnośniku i trzeba wiedzieć gdzie szukać.

E36 ? inne lusterka
E34 ? inne zderzaki i lusterka
E39 ? inna kratka w przednim zderzaku, tył dyfuzor inny i lusterka

Pewnie takie szczegóły Rafał, miał na myśli.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 13 lipca 2017, 23:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
jiGsaw napisał(a):
Kiedy w m byla taka sama buda? Nawet e36 chyba miało dodatkowo wzmocnienia w m3. Wszystkie inne generalnie wyglądem mocno sie roznily. Obecnie silnik jest zwykly w m i to boli.



Nie no zaraz do Ciebie wstanę.

Jaki "zwykły"? Masz tu temat o tym, że S55, a N55 to DWA RÓŻNE silniki http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=893611. S55 to silnik nadkwadratowy, a N55 podkwadratowy i już z tego faktu wynikają skutki, o których można by tu popierdzielić, ale wystarczy, np. taki artykuł http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113811,10866113,Geometria_ukladu_korbowego___Magia_kwadratu.html.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw --> M3 E46
PostNapisane: 14 lipca 2017, 07:01 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
zwykly silnik chyba chodzi o to, ze jest ten sam silnik (albo cholernie podobny) jak w 440i tylko dokokszony koniem i momentem, i nie ma najmniejszego problemu z 440i(326/450) zrobic mocowo to co m4 (431/550).
w e9x bylo v8 (4.0 420) a w 'zwyklych' najwiecej 3.0 R6 biturbo 306
w e46 r6 ale 343 gdzie seria max miala 231

CHYBA :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL