BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 17:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
y0p5,

No i dochodzimy do sedna problemu wkładania kompresora do M3, to jest po prostu dość droga zabawa, jak po drodze wyskoczy taki ananas to sie pojawiają nerwy, mocno mnie to hamuje przed pójściem w Twoje ślady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 17:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Bez przesady znam kilka takich aut i jeżdżą bezproblemowo. Tutaj przebieg jest większy więc pompa ma prawo być słabsza. Wg mnie to powinien być element zestawu tak jak kiedyś było bo słaba pompa to ryzyko uszkodzenia silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 18:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 677
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
tak, Deatchwerks wejdzie w kosz, w dodatku nie jest głośniejszy od serii a wydajnościowo ma zapas

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 18:56 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
niestety moim zdaniem bez nowej pompy się nie obejdzie, wymień i ciesz się jazdą ;) banan nie schodzi z ust, wtedy doceniasz kazda wydaną złotówkę na samochód i zapominasz o tym że za to mogłbyś sobie kupić jakaś działkę poza miastem ;) no albo mieszkanie gdzieś w małym mieście ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Lepiej teraz pompa za 3 tysie jak remoncik/motor za 20, + 3 na nowa pompe.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Powiem tak słabym pomysłem jest montować taki zestaw samemu bez doświadczenia , skoro auto było logowane to jaka jet lambda i jakie ciśnienie paliwa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 23:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Raptownym3 napisał(a):
Powiem tak słabym pomysłem jest montować taki zestaw samemu bez doświadczenia , skoro auto było logowane to jaka jet lambda i jakie ciśnienie paliwa ?


Logi robilem u z Seby z Carmaster. Chlop ma spore doswiadczenie w roznych customowych projektach po 600-700hp+. Zalozylismy sonde na wydech i ogien na testy. Po paru przejazdach z kompem w reku z roznych biegow i obrotow Sebastian stwierdzil, ze jest ubogo w paliwo i pompa nie wydajna. Akurat nie myslalem wtedy o szczegolach tych logow. Raptownym3 czy ta dw300 bedzie dobrym pomyslem?

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 01:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Jaki afr był jak mierzyliście ? Można zrobić loga i sprawdzić wartości lambdy i ciśnienia paliwa ,muszę mieć jakieś wartości żeby coś pomóc. Seryjna pompa paliwa wystarcza na około 650 hp i innej bym tam nie zakładał. Tak jak napisałem potrzebuję ciśnienie paliwa i lambdę od 3000 rpm do 8000 rpm na 3 biegu ,poza tym po dobrej diagnostyce Ista powinieneś widzieć usterkę pompy paliwa .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 07:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
To samo pomyślałem......tyle siana dać i montować samemu.....czy to z oszczędności......???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 09:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Poprostu lubie grzebac sam przy autach. Pzeciez to jest w tym wszystkim najfajniesze :)

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
y0p5 napisał(a):
Poprostu lubie grzebac sam przy autach. Pzeciez to jest w tym wszystkim najfajniesze :)

i to mi się podoba - nie sztuka oddać auto do mechanika - fajnie (jeśli ma się umiejętności) pogrzebać samemu :ok:

fakt, lipa, że tak renomowany tuner oszczędził i nie dał zestawu, który zagwarantuje 100% wykorzystania potencjału :/

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 11:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
3 BIEG CISNIE PALIWA OD 3TYS DO ODCINKI
https://youtu.be/oOzXbsdF450

4 BIEG CISNIENIE PALIWA OD 3TYS DO Trybu waryjnego w okolicach 8tys
https://youtu.be/YgMiCBkoCZk

3 Bieg sonda od 3tys do odcinki
https://youtu.be/mker6__t-qg

4 bieg sonda od 3tys do trybu awaryjnego w okolicach 8tys
https://youtu.be/KqT25JQyg1c

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 14:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Trudno się czyta taki log afr lekko powyżej 12 tragedi nie ma ale widać że ciśnienie paliwa na 4 biegu pod dużym obciążeniem spada do wartości 5,1 i wchodzi w tryb awaryjny. Jak byś mial iste to moment w błędach było by widać, ale z tego co widzę pompa paliwa do wymiany. Zakładaj drugą pompę skasuj adaptacje Gflesh i jazda :super: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 18:08 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Nie będzie miał kompletnie satysfakcji jak nie pogrzebie i nie poskłada tego samemu do kupy :D Tu na pewno nie wchodziły w grę żadne oszczędności :ok:

Poprawić co należy i banan z mordki nie będzie schodził :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 15 marca 2018, 18:26 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Nie oszczędzaj, przy takiej kasie włożonej w zestaw kompresora wydatek na pompę (nawet tego Deatschwerksa) to pikuś. Szkoda byłoby zmarnować tyle Twojej roboty.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 20 marca 2018, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Pompa wymieniona. Kupilem uzywana, choc @mały zaproponowal calka fajna cene za nowa :ok: Dlaczego uzywana? Mialem ja na wyciagniecie reki, symboliczna cena oraz przebieg 48tys km. Problem trybu awaryjnego rozwiazany :)
Roznica miedzy moja stara a nowa uzywana widoczna golym okiem. Poduszeczka ala filterek w koszu na pompe byla doslownie czarna. Wymiana 15min :) Podziekowania za pomoc, w szczegolnosci @raptownym3 :padam:

Obrazek

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 20 marca 2018, 17:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159825
To może teraz jakieś pomiary? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 24 marca 2018, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dzisiaj zrobiliśmy zlot M3... ja byłem mega przemęczony i zapracowany ostatnio, nie dałem rady ogarnąć i... nie sprawdziłem M3 po zimie, akumulator niestety odmówił posłuszeństwa. Musiałem wziąć auto zastępcze gdzie też wynikł problem z mojego skiśnięcia i pośpiechu - tutaj plus dla kolegi, bardzo sympatyczny i pomocny człowiek :)

Konkretnie to chyba nie jechałem szybszym autem, wreszcie coś mnie wyniosło zdecydowanie klasę wyżej niż najszybsze auta jakie miałem (do 400 koni). :D Już nawet składałem przedwstępne propozycje zakupu. :rotfl: A dźwięk na tym wydechu jest taki, że w hali garażowej u mnie prawie ogłuchłem... W zasadzie jestem pewien, że jak byliśmy w Niemczech na lotnisku polatać z prędkościami do 300 km/h to w Gdyni na policji nie milczały telefony ze zgłoszeniami o przekroczonej normie natężenia dźwięku.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 25 marca 2018, 17:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
jig: doskonale Cie rozumiem ;)
teraz wyobraz sobie jak niszczy sie czlowiekowi psychika ktory uzytkuje takie auto jako daily przez prawie dwa lata :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 25 marca 2018, 18:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Dlatego trzeba miec 2 auta, jeden zamulacz do pracy a drugi for fun. Robić odpowiednio długie interwały. Wsiadasz "for fun" i zawsze jest banan.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL