BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 13:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 11:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Mr.Klopot napisał(a):
Kurde ta skrzynia coś wolna jest myślałem że jest szybsza wychodzi na to że moja niewiele odbiega od dkg :szok:


No ludzie się jarają dkg a xHP w zfie klasycznym robi też bdb robotę :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 11:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Spokojnie z tą nagonką na błąd. To jedna z pierwszych jazd może gdzieś opaska nie dokręcona może inna pierdoła. Co do pompy paliwa dla mnie to dziwne że zostaje seria skoro dali większe wtryski ale myślę że gpower mimo że oszczędza to wie co robi.

Co do DKG jest szybkie ale wcale nie takie idealne jak każdy opisuje. Nie szarpie tak jak smg ale jazda nie jest całkiem płynna czasami też potrafi drażnić.
Automat w nowszych bmw ma ten plus że nie ma żadnej przerwy przyspiesza nawet podczas zmiany biegu no i działa płynniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 11:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Dziwne rzeczy piszecie, że Wam DKG szarpie ? jak w miescie ustawisz sobie intensywność zmiany biegów na max to bedzie szarpało bo to jest chyba celowe ale jak jest normalnie bez przycisku M to u mnie np nie czuć wogole zmian biegów jak jade sobie spokojnie tylko slysze jak sie zmieniaja, imo ta skrzynia jest idealna nie wiem co tam można by poprawić, biegi zmienia jak glupia na trybie M z softem od GTSa chyba, że tu jest seria soft nie wiem nigdy nie jeździłem seria.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 11:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Saper nie szarpie przy zmianie biegów jest bardzo płynnie i nie mam zastrzeżeń działa super.
Mnie w mieście drażni czasami sposób wysprzęglenia jak dojeżdżamy do świateł i stajemy a zwłaszcza jak zrobi się zielone i zamiast całkiem stanąć jednak ruszymy tutaj te dwie operacje nie zawsze są całkiem płynne w manualu na samym końcu gdy prędkość jest już mała wciskasz sprzęgło i płynnie hamujesz a dkg hamuje biegami/silnikiem do zera w ostatnim momęcie wysprzęglając i stąd nie jest to zawsze płynne. Zwłaszcza na trybie dogrzewania jest to denerwujące a jak wiemy po każdym chwilowym postoju auto znowu się dogrzewa.
Na dogrzewaniu przy ruszaniu też przeciąga na sprzęgle i ruszasz jak sierota a nie zawsze chce mi się czekać aż to badziewie się wyłączy. Często kręce się po małym mieście z prędkościami 0-50km/h non stop i te elementy są denerwujące. Są lepsze sekwencyjne skrzynie biegów jeżeli chodzi o płynność jeżeli chodzi o ostrą jazdę i latanie bokami dkg jest super. Jak nie musimy non stop stawać na światłach przejściach itd dkg też jest super ale w gęstym miejskim ruchu idealne nie jest.

P.s. Robimy OT może jakiś mod wydzieli na te dyskusje oddzielny temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Czujnika egt nie posiadam.
Skrzynia moim zdaniem dziala bardzo szybko zwlaszcza w trybie D. Jedyne co mnie irytuje to kick down, strasznie dlugo to wszystko trwa. Myslalem, ze soft dkg g powera cos w tym aspekcie zmieni.

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 18:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
y0p5 napisał(a):
Czujnika egt nie posiadam.


Lepiej zamontuj, taka moja drobna rada.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
y0p5 napisał(a):
Czujnika egt nie posiadam.


Ja nadal na spota chętny, ale jak tak dalej pójdzie to nie dojedziesz. :( Montuj czym prędzej, bo to podstawa przy takim wysileniu z doładowaniem. Tym bardziej, że u Ciebie jest podejrzenie za małej dawki...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
8 czujników EGT i 8 wyświetlaczy z ostrzeżeniem glosowym? Bo co mi da jeden czujnik z usrednionym pomiarem?

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
y0p5 napisał(a):
8 czujników EGT i 8 wyświetlaczy z ostrzeżeniem glosowym? Bo co mi da jeden czujnik z usrednionym pomiarem?

U ciebie 2 powinny być ok nie popadajmy w paranoje z 8 jeśli będziesz miał niskie afr to silnika nie rozwali fajnie wszystko widać na Awronie jeśli niechcesz zegarów
Osobiście zrobił bym tak
2 sondy afr
2 sondy EGT
I widać wszystko co się dzieje i kiedy odpuścić

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 23:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Podstawa to afr po nim najszybciej będziesz widział że coś jest nie tak ,napisałem żebyś zrobił loga obroty,zapłon ,lambda ,ciśnienie paliwa ,od tego trzeba zacząć inaczej nie będziesz wiedział co się dzieje z autem nie tak ,kodów błędów z gflesh też nie podesłałeś .Te auta jeżdżą bez żadnych wskaźników i raczej nie ma z nimi problemu , poza tym Ty masz jeszcze nie największy stage do seryjnego silnika .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 8 marca 2018, 23:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Obrazek

Z Gflesza nic nie wynika. Konsultuje to z gpowerem i zostalem poproszony o odczyt bledow z inpa. Jutro postaram sie o logi i tutaj wrzuce.

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 9 marca 2018, 03:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Trudno tu coś powiedzieć ,najlepiej jak byś zrobił diagnostykę Ista lub ewentualnie Inpa .Sprawdź czy rura wychodząca z kompresora nie uderza o czujnik położenia przepustnicy. Loga zrób z 3 lub 4 biegu od 3000 rpm .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 9 marca 2018, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Zapomnialem dodac bledy z auta. Jade zaraz zczytac bledy. Logow chyba sie dzis nie uda ogarnac, kiepska u mnie na pomorzu pogoda :cisza:

Obrazek

Obrazek

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 9 marca 2018, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Wadliwie działająca pompa paliwa lub czujnik ciśnienia paliwa , moim zdaniem nie ryzykuj tylko wymień obie rzeczy ,przebieg auta już jest spory więc i pompa może być już słaba i pod dużym obciążeniem nie daje rady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 10 marca 2018, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: M5 E34, F01 LCI
Kod silnika: S38B36
Garaż: Było M5 F10 jest M5 E34 :) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=163595
Od początku śledzę temat powodzenia w modach :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 10 marca 2018, 19:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 249
Moje BMW: M2 comp.
Kod silnika: S
Raptownym3 napisał(a):
Wadliwie działająca pompa paliwa lub czujnik ciśnienia paliwa , moim zdaniem nie ryzykuj tylko wymień obie rzeczy ,przebieg auta już jest spory więc i pompa może być już słaba i pod dużym obciążeniem nie daje rady.


sory za offtop ale moze opiszesz swoja? mysle, ze warto ja pokazac :D ilekroć razy jej nie widze to jaram sie jak male dziecko :)
pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Auto przelogowane w trakcie jazdy . Ewidentnie ubogo w paliwo. A wiec pompa w baku niewydajna juz. Dostalem tez info ze pompa jest zintegtowana z filtrem i moze on jest przypchany? Moze da sie go jakos przeczyscic? W razie co wymienic tylko to https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 112283497/ czy ta transferowa tez https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 112283495/ ?

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 14:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Wrzuć Deatchwerksa DW300 zamiast oryginału, będziesz miał zapas paliwa, a montaż jest bardzo prosty

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Wymien pompe! Nie żyduj! Chcesz zeby ci tyloki do miski spłyneły? I Najlepiej jeszcze założ dodatkową.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: y0p5 -->> M3 E92 Eisenmann 20' G-POWER
PostNapisane: 14 marca 2018, 15:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
KrisC napisał(a):
Wrzuć Deatchwerksa DW300 zamiast oryginału, będziesz miał zapas paliwa, a montaż jest bardzo prosty


Podpasuje pod seryjny kosz?

Piotrek napisał(a):
Wymien pompe! Nie żyduj! Chcesz zeby ci tyloki do miski spłyneły? I Najlepiej jeszcze założ dodatkową.


Od listopada wsadzilem w m3 przeszlo 60tys zl, wiec sila rzeczy czlowiek szuka innych rozwiazan. To nie jest wymiana pompy w 2.0 d za 3 stowki...tu trzeba liczyc 3tys zl. Mam jeszcze kupe wydatkow zaplanowane na to auto. I nie chce slyszec zaraz argumentow, ze jak stac Cie na M3..... :]

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL