BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 06:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 09:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
mi moj szybko schrupalo, ale dzwiek w dieslu jest genialny,
w benzynach doszly nie sluchy ze za bardzo dre morde i jest uciazluwy. w v8 moze byc jeszcze gorzej, nie weim czy nie szukalbym czegos z klapkami na twoim miejscu, na wieczory klapki off i niech ryczy, ale jak czasami potrzebujesz dojechac do pracy spokojnie to wydech w miare cywilizowany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 09:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
czego oczekiwać po najtańszym produkcie na rynku :-k

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
poszukaj cos uzywanego :)
PS jak juz bawisz sie w mody to poszukaj sobie czegos takiego jak ultrashifter CAE, wiem wiem wyglada mocno rejsingowo. ale kazdy mowi ze to mistrzowskie jak dziala.
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 11:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Santino napisał(a):
poszukaj cos uzywanego :)
PS jak juz bawisz sie w mody to poszukaj sobie czegos takiego jak ultrashifter CAE, wiem wiem wyglada mocno rejsingowo. ale kazdy mowi ze to mistrzowskie jak dziala.
Obrazek

nono :evil: wygląda bardzo fajnie. Właśnie myślę też nad tym bo widziałem ,ze Hiob do swojej zakładał ale ten short shifter, a wersja ultra czym się różni? Rozumiem, ze jeszcze szybciej zmienia biegi, a z tego co wiem to za szybko tez źle bo synchronizatory skrzyni biegów często nie nadążają wówczas z szybką zmianą przełożeń, co grozi uszkodzeniem skrzyni :/ A ten tutaj to jest dedykowany do m3?
A druga sprawa to ja mam blokade skrzyni biegów, chyba nie podejdzie jedno do drugiego bo widze cały mechanizm wystaje ,az w miejscu popielniczki go widać :/
Orientujesz się gdzie to kupić najlepiej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 12:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Santino napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Santino - wersje USA akurat nie trzymają tak strasznie wartości, więc ja bym się nie przejmował tylko jeździł. Jakbyś miał EU lakier fabryka i 50 tysia na lotu albo nawet 100 no to wiadomo - stres, bo każda rysa to malowanie, a malowanie to duża strata.

Nie wiem czy sledzisz jak wyglada rynek dla e46 cs-comp, jak kupowałem swoja to tez pytalem malego jakie jest jego zdanie, i pisal ze to nie ma roznicy w cenie niz zwykle. ja od kiedy mam swoja wchodze na otomoto i mobile raz na tydzien dwa i sledze rynek. W PL nie ma żadnej (a jak byla tez rozbitek ze stanow to byla wysawiona za 80k przed naprawa) natomiast na mobile jest wystawionych 7. najtansza jest za 30 euro, a najtansza w interlagos a sa dwie to 39k euro tez smg i podobny przebieg. tak wiec jak dla mnie to kawalek pieniadza jest. A nie ukrywajmy jak by nabic ponad 200k przebiegu to wartosc leci na leb na szyje w przypadku M


ja rozróżniam według wartości CSL, manual EU, smg EU, manual US, smg US, manual UK, smg UK. oczywiście ma wpływ już indywidualnie co do egzemplarza lift, cabrio (na minus), przebieg i stan blacharsko - lakierniczy (czy ori lakier, czy spawana, czy szpachlowana itd.).

Z tego co piszesz Twoja wersja może być wysoko, nawet zaraz po CSL. W takim razie jeżeli moja rada cokolwiek tutaj znaczy - jeżeli nie byłeś świadomy zakupu to się ciesz, zrób na igiełkę i sprzedaj z zyskiem. Druga opcja tą rób na igiełkę i trzymaj, a kup drugą za 50 tysi jakiegoś niezłego angola czy us, zrób mechanikę i tłucz na co dzień bez napinki.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 14:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
alduwiel napisał(a):
nono wygląda bardzo fajnie. Właśnie myślę też nad tym bo widziałem ,ze Hiob do swojej zakładał ale ten short shifter, a wersja ultra czym się różni? Rozumiem, ze jeszcze szybciej zmienia biegi, a z tego co wiem to za szybko tez źle bo synchronizatory skrzyni biegów często nie nadążają wówczas z szybką zmianą przełożeń, co grozi uszkodzeniem skrzyni A ten tutaj to jest dedykowany do m3?
A druga sprawa to ja mam blokade skrzyni biegów, chyba nie podejdzie jedno do drugiego bo widze cały mechanizm wystaje ,az w miejscu popielniczki go widać
Orientujesz się gdzie to kupić najlepiej?

short shifter to po prostu wybierak ktory skraca skok dzwigni
CAE to caly mechanizm wybieraka z blokada wstecznego, na foto dedykowany zestaw do m3 e92
Obrazek
blokady kradziezowej juz nie zalozysz do niego
Tutaj na filmiku jest fajnie pokazane jak działa

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 18:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
wbijanie wstecznego z tym jest straszne, wolałbym zwykły shortshifter

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 18:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale musi byc petarada takie cos :przestraszony: 600 koni manual z takim cackiem do zmiany biegow +kubelki i bolid gotowy :cwaniak:




Jezu , ale sobie odjebał tę maszynkę na 1340kg :zdziwko: Poszedł grubo, dziwne tylko ,ze kompresora nie złożył :/
Albo pewnie miał i po wybuchu silnika wyciągnął :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 06:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
ale ty wiesz, ze jak to sprzet torowy to nie kazdy potrzebuje 800koni?
jak ktos jest dobrym kierownikiem to przy 400 koniach robi takie cuda na torze, ze mozesz miec lambo ktore ma 800 i bedziesz w dupe dostawal.

ja po torze jezdze ale tylko motocyklem, i to klasa 600 a nie 1000. nie rozumime tej pogoni za moca, ciaglym ulepszaniem sprzetu, jka najwiecej do urwania czasu jest w nas samych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 08:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
To tez kwestia chlodzenia, auta torowe spedzaja wiekszosc swojego zycia przy odcince. Dolozony kompresor obciaza cieplnie uklad chlodzacy i olejowy. Ryzyko awarii jest duzo wieksze niz w drogowym aucie. druga kwestia takie auto po dolocie wydechu i remapie potrafi pokazac 460km+, smiem twierdzic ze przy takiej wadze bedzie szybsze niz seryjne m3 z kompresorem

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 08:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Macie rację obaj :) zapewne i to miało znaczenia jak waga i to ,ze takie auto się nie nadaje do ciągłego upalania. Tzn tak mi się wydaje. Ten mechanik ze Szczecina tez tak mówił ,ze na tor tylko wolnossący pomodzony i jest bezpiecznie(jego zdaniem odcinka na 9300 jest w s65 bezpieczniejsza niż sk2). Natomiast jesli kompresor wazy razem około 20 kg + te moje 1620 to mamy 300kg różnicy. Coś mi się nie chce wierzyć, że 280 kg ważyła by navi, fotele, i boczki w drzwiach razem z szybą. Coś tam pewnie podkolorował z tą wagą ;) tym bardziej ,ze klatkę wstawił soldiną , a to też swoje waży. Nawet jakby klimę wyciągnął to chyba łącznie 280 kg nie uzbiera ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 08:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Oj alduwiel, trochę kasy i idzie tyle ugrać. Nie oglądałem filmiku ale jeśli poszedł tak grubo, to pewnie i laminaty wleciały, a przy coupe to na samych drzwiach można ugrać pewnie po 30kg. Fotele jak w elektryce, to wylot i kubełki CSy i masz około 40kg oszczędności. Maska carbon, klapa tył carbon, szyby tył plexi, deska out, navi out, audio out. Później lekki wózek na tył, lekkie elementy zawieszenia, lekkie felgi i opony, lekkie hamulce. 1300-1400kg da się zrobić i to już jest super wynik jak na M3 E92. Wszystko mniej to już baaardzo ciężko. Niestety, baza sama w sobie jest ciężka. Wydech cały z tytanu też trochę kilo zrzuca. Ogólnie jest wiele czynników, a jak ktoś idzie bez kompromisów to później są takie efekty i faktycznie, te 300kg różnicy względem serii, robi kolosalną różnicę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 11:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Doszła paczka :cwaniak: jadę odebrać :)

A co do wagi to wydaje mi , ze nawet jakby wsyztsko wymienil to 280 kg chyba nie uzyska
Drzwi 30kg
Kola 10kg
Klima 15kg
Navi 10kg
Fotele 40kg
Glosniki 10kg
Maskę i klapę mial ori
To jeszcze sporo brakuje nawet jak policzysz optymistycznie
-minus 10kg na hamulcach
-minus 20kg na zawieszeniu
To mamy dopiero 145kg a gdzie brakujące 140kg?

Moim zdaniem te 1340 to jest małe klamstewko ;)


Ostatnio edytowano 13 czerwca 2019, 13:17 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 12:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
Dość stary post ale ładnie opisane wartości wagi części
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=135122


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 12:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
alduwiel napisał(a):
Doszła paczka :cwaniak: jadę odebrać :)

A co do wagi to wydaje mi , ze nawet jakby wsyztsko wymienil to 280 kg chyba nie uzyska
Drzwi 30kg
Kola 10kg
Klima 15kg
Navi 10kg
Fotele 40kg
Glosniki 10kg
Maskę i klapę mial ori
To jeszcze sporo brakuje :/

Cytuj:
In the first few hours of purchasing the car, we weighed it in stock form and the car weighed in at 3575(1621kg) with 1/2 a tank of gas. After weighing it we took out most of the interior, minus the dash. The car weighed 3249 (1473kg) with a little under 1/2 a tank of gas.

Currently, the car weighs 2967(1345kg) with 1/2 tank of gas with gutted oem doors and oem trunk. We have fiber glass doors and a CF gutted trunk. We are hoping to get it down to 2850(1292kg)lbs.

https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=1292286

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 13:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Nie no taki sprzęt... a przewody na "trytytki" do wahacza.... ;)
fajana brynia nie ma to tamto :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 15:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Każdy tam ma swoje upodobania. Mnie sie taka gała nie podoba. To już na trackdaye. Kolega ma w e46 takiego torowego shorta, wysokiego kija. Miałem przyjemność na sobie sprawdzić. Pomijajac fakt, że faktycznie skok biegu masz jak w rajdówce, na klik, pomijam że żeby dobrze wbijać szybko, to najlepiej walić półgazy, bo łatwo nie trafić po przesiadce z daily. . Jak dla mnie to męka jest. Krotki skok drążka i za wysoki drągal potęguje efekt ciężkiego trafienia. Noo trzeba sie do tego przyzwyczaić. Ja w daily jestem na nie. Sto razy bardziej wolałbym zeyjlego krótkiego shorta. Ale w m3 już chyba jest

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 18:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nadal nie chce mi się wierzyć :rotfl: :rotfl:

Ja tu podzielam zdanie Kszyha, takie tuningi to przesada, chyba ,ze masz Tor pod nosem :hyhy:

Doszła paczka

Obrazek

dałem mojej lubej ,żeby przymierzyła :rotfl:

Obrazek

Powiedziała ,ze bardzo ładnie wygląda, ale coś nie pasuje :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 20:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel, Ja bym zostawił wygląda nie co gorzej jak w Pako m4 :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 20:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Szczurek1986 napisał(a):
alduwiel, Ja bym zostawił wygląda nie co gorzej jak w Pako m4 :hyhy: :hyhy:


A wiesz ,ze o tym samym myślałem? :rotfl: szerze? jestem tego samego zdania, tylko nie co gorzej , ale ile taniej :D :rotfl: :rotfl: teraz myślę ,ze trzeba coś tam wsadzić czarnego bo faktycznie dobry by efekt był :cool:


Obrazek
brakuje tu tylko dobrych felg, najlepiej 20 cali i wydechu porządnego to by było idealnie :serce:

Obrazek

Obrazek

A taki jest efekt końcowy. teraz pytanie czy dawać wydech na 4x 10cm końcówka czy 4x 9cm ?


Ostatnio edytowano 13 czerwca 2019, 20:35 przez alduwiel, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 232  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL