BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2024, 00:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 21:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
seryjnie to były tylko w E30 turbo :D kris... ja już nie mam słów co do Twojego projektu ;) silnika takiego sam bym nie chciał mieć bo bym go zajechał, ale w fotel musi cisnąć nieziemsko...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 26 grudnia 2011, 22:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 44
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 323i
Kod silnika: M52B25
a będą jeszcze jakieś filmidła z :beta: ? Ciekawy byłby pokaz na jakimś lotnisku na pełnym palniku :hyhy: jak już wcześniej pisałem jest tak :ok: Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 27 grudnia 2011, 15:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Poiwedz kiedy robimy spota u Ciebie w garażu i nas przewieziesz tym bolidem? :)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 27 grudnia 2011, 15:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
racesupport napisał(a):
seryjnie to były tylko w E30 turbo

Mówisz o tym v8 bi trubo co dawali do wąskiej lampy w M`ce :rotfl:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 12 stycznia 2012, 21:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Siwy5172 napisał(a):
No, no, no - Ładna :padam: . Tak z ciekawości - w M3 turbo było seryjnie, czy na 1 str. po dołożeniu??? :zdziwko:

Seria była bez, najpier 3,0 286km później 3,2 321km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 12 stycznia 2012, 21:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 513
Lokalizacja: Reda / Trondheim
Moje BMW: M5 e39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=129566
Widze ze znowu na sprzedaz :) zapytam jesli moge, jakie dalsze plany gdyby sie sprzedal? Kolejny projekt? Czy pozostanie juz tylko dupowoz? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 12 stycznia 2012, 21:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Mam bardzo ambitny plan, ale raczej na sprzedaż nie liczę. Nie w tym kraju. No chyba, że za 10tysi :rotfl:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 15:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 879
Lokalizacja: Kościan
Moje BMW: E30 316+
Kod silnika: M52TUB28
krismax napisał(a):
ale raczej na sprzedaż nie liczę

Nawet nie wiesz jak mnie to ucieszyło :hurra:

_________________
Dla Ciebie To Trzy Zwykle Litery, Dla Mnie Zaś Silnik I Koła Cztery
Pozdro dla maniaków

"Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego. Nic tak nie ogranicza prawdziwej wiedzy, jak przekonanie, że się wie to, czego się nie wie".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 21:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
Maverick:] napisał(a):
krismax napisał(a):
ale raczej na sprzedaż nie liczę

Nawet nie wiesz jak mnie to ucieszyło :hurra:

Mnie też :hurra:

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 02:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Maverick:] napisał(a):
Nawet nie wiesz jak mnie to ucieszyło

a mnie średnio :P
bo skoro właściciel chce sprzedać to pewnie nie dla picu a
krismax napisał(a):
Mam bardzo ambitny plan

i może być ciekawie :luka:
ja jednak życzę pomyślnej sprzedaży, skoro tak ma być i powodzenia w dalszym realizowaniu planów. A ///Mka niech trafi w odpowiednie ręce kogoś, kto będzie potrafił o nią zadbać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 17 stycznia 2012, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
właśnie przeczytałem cały temat i wielkie gratulacje dla właściciela za dobry projekt , widze ze przebonkiwania o nowym projekcie bez wątpliwości może się skończyć japońską motoryzacją niestety jeszcze bardziej awaryjną i droższa ale za to bardziej spektakularną i nie przewidywalną ale w końcu o to tu chodzi żeby gonić króliczka a nie go złapać :D

P.S w sprawi projektu to widzę że powoli likwidują się słabe punkty tego projektu i z każdą awarią jest coraz bardziej Profi więc może czas zacząć domykać ten projekt i postawić kropkę nad ,,i" myślę tu o mokrym nitro co o tym sądzisz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 17 stycznia 2012, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
pawci06 napisał(a):
myślę tu o mokrym nitro co o tym sądzisz ?

Ładnie by było... Teraz to rakieta, z mokrym niterm - pocisk :super:

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 17 stycznia 2012, 22:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Jeśli chodzi o moc, to nic więcej z tego nie wykrzesam. Po co ? Gubię trakcję nawet przy prawie 200km/h. Mam się zabić :kwasny: Teraz sensownym posunięciem byłoby poszerzenie tylnych nadkoli i 300mm slick. Napisałem jednak wcześniej, że nie będzie (nigdy) ingerencji w wygląd zewnętrzny. Pozostanie seria.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 18 stycznia 2012, 00:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
pawci06 napisał(a):
japońską motoryzacją niestety jeszcze bardziej awaryjną

no nie wiem, taki 2JZ raczej nie byłby bardziej awaryjny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 18 stycznia 2012, 09:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Trakcji jeszcze można poszukać w elektronice zamontować jakiś układzik scalony pod maską i pare czujników i zadba on o to żeby trakcja była i bawić się można dalej ale też nie ma co kusić losu ja zawsze elektronice nie wierzyłem bywa zawodna a przecież i tak w sumie jest czym jeździć.
Robiłeś pomiary na G-techu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 21 stycznia 2012, 19:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
@krismax - czy docisk sprzęgła który masz ( Sachs Performance ) kupiłeś w rozsądnych pieniądzach ?
Eksperymentowałeś wcześniej z innymi dociskami ?

Pytam bo się głowię jak przenieść 500Nm - czy lepiej kombinować samemu z dwoma słoneczkami czy kupić docisk z M57D30 o ile jest plug&play ?

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 10:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Od jakiegoś czasu nie eksperymentuje :oczami:
Kupuje to, co jest sprawdzone i polecane. Mój docisk może przenieść moment w zależności od ilości spieków na tarczy. im mniej tym moment większy. Przy 6cio spiekowym(jak u mnie) sprzęgle. Jest do max 750Nm. 4ro spiekowa tarcza, to o 100Nm więcej.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 13:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
krismax napisał(a):
w zależności od ilości spieków na tarczy. im mniej tym moment większy

tak dla ścisłości warto jeszcze napisać że im mniej spieków tym sprzęgło bardziej hardcorowe ;) gdzieś czytałem, że najmniej można mieć 3 spieki ale o jeździe na codzień można praktycznie zapomnieć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 13:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
tak, tak spokojnie - nie jestem zielony :P
hardkor to tarcze metalowe, spotkałem się z takim w lancerze 900koni gdzie kolega nie potrafił płynnie ruszyć na hamowni ale nie w tym rzecz...


Ja nie chce spieka bo mam nietypowe koło zamachowe i nie mam zamiaru żeby mi je ceramika zeżarła, dlatego będzie zbrojona wiskoza.
Pamiętasz może Krismax jaki to był rząd wielkości $$ za Sachsa i czy kupowałeś go w Polsce ?
Z czym eksperymentowałeś ? 3.0D ?

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 00:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Sachs jest w intercarsie. Cena: 1700zł

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL