BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 16:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 18:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Tak wyglądało po zakupie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak po operacji wzmacniającej w MTG

Obrazek

Tak po małym doinwestowaniu (już u mnie):

Obrazek


Tak wygląda teraz(po gruntownej naprawie w PowerHouse):


Obrazek

Lista składników:

- turbo MasterPower T61
- wastegate HKS Style
- BlowOff HKS II
- Wtryski Lucas 460ccm, obecnie Siemens Deka 630ccm
- pompa paliwa Walbro GSS 340
- kolektor customowy z kwasiaka by MTG
- taśma izolacyjna ThermoTec
- regulator ciśnienia paliwa
- oil catch tank by MTG
- miska i pompa oleju z systamem przelewowym z M3 S50B32
- wydajniejsza chłodnica oleju z 325TDS
- łączniki silikonowe Samco
- customowy filtr powietrza by krismax ;)
- kute tłoki JE Pistons - zepsułem :/
- obecnie tłoki Wiseco
- kute korbowody SPM
- uszczelka pod głowicę Cometic
- szpilki głowicy ARP
- wymienione wszystkie panewki
- wymieniony rozrząd
- wymienione wałki
- pełen remont głowicy (uszczelniacze, prowadnice, dotarte zawory)
- planowany blok
- wskaźnik doładowania AutoGauge, teraz GReddy
- wskaźnik EGT Greddy
- wskaźnik AFR Greddy i sonda szerokopasmowa Greddy
- intercooler - aluminiowy :P
- Electronic Boost Controller HKS EVC 5
- świece Denso Iridium Power IXU24 -1st.
- tarcza sprzęgła 6-cio spiekowa
- Strojenie DET II by Michał Małecki


Obecne doładowanie: 1bar

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 14 maja 2012, 17:44 przez krismax, łącznie edytowano 56 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 18:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
cos taki skromny :znudzony:
idz napstrykaj pare fotosów, to bedzie mozna podyskutowac :zdziwko:
foty auta, lepsze fotosy serducha tej maszyny, fotosy interioru itp. jakis opis tylko bardziej obszerny :suchy: bo auto :super:

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
to może jeszcze to...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 13 lutego 2011, 15:22 przez krismax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 19:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 615
Lokalizacja: ....
EniGmatiC napisał(a):
cos taki skromny :znudzony:
idz napstrykaj pare fotosów, to bedzie mozna podyskutowac :zdziwko:


Tez tak myśle zresztą napisałem to w drugim poście


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 19:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Pałkarz napisał(a):
EniGmatiC napisał(a):
cos taki skromny :znudzony:
idz napstrykaj pare fotosów, to bedzie mozna podyskutowac :zdziwko:


Tez tak myśle zresztą napisałem to w drugim poście


Powiedzmy, że to na razie wystarczy. Auto jest doładowane 0,4bara. Przy pierwszej przejażdżce wywaliło uszczelkę więc doszła 3mm odprężająca uszczelka Cometic a głowicę dokręcono srubami ARP. Uzyskana moc to ok. 400KM. Auto nie do końca jeszcze działa jak powinno...

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
może to być dosyć ciekawy projekt, czekamy na dlasze informacje i kolejne zdjęcia :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 21:22 
Ładnie, ładnie...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 21:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Ślimak, ślimak pokaż rogi dam ci turbo na polskie drogi :hyhy:

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 08:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Grubo :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 08:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
poszedłeś po bandzie :ok: trzymam kciuki za projekt :super:

dmuchawka konkretna :padam: :padam: :padam: :padam:

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 09:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Troche większe doładowanie i licznika braknie :D Piękna M'ka, a i kolor słuszny - trzeba się wyróżniać... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 09:48 
MaRio-sKaTe napisał(a):
a i kolor słuszny - trzeba się wyróżniać... :D

właśnie ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 09:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 223
Lokalizacja: Praszka
Moje BMW: BMW e39 525i
Masakra :D piękny projekt :) dopracuj go i fura bedzie [cenzura]. jak niewiem co :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 10:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
CrazyKrulik napisał(a):
Masakra :D piękny projekt :) dopracuj go i fura bedzie [cenzura]. jak niewiem co :D


Zapewniam; już zapierd... ;)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 15:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 223
Lokalizacja: Praszka
Moje BMW: BMW e39 525i
hehe :) popieram tez mojego przedmówce, kolor bardzo fajny :D żółty jest super :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 15:42 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
CrazyKrulik napisał(a):
ehe :) popieram tez mojego przedmówce, kolor bardzo fajny :D żółty jest super :D
ja tez kolor jest super (a ja mam zielony :/ :/ cyba sobie przemaluje :rotfl: )
co fakt zajebi*** maszyna tylko fotek mało :/ dawaj wiecej jest na co popatrzec :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 15:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
wiecej wiecej wiecej!! i jakis film by sie przydal!!
jedyne co mi nie pasuje to brewki ale przy takiej mocy same odpadna ;)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 16:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
suszarka

Obrazek

pompa Walbro

Obrazek

bov

Obrazek

wastegate

Obrazek

szpilki głowicy ARP

Obrazek

uszczelka odprężająca 3mm grubości Cometic

Obrazek

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 13 lutego 2011, 15:29 przez krismax, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 19:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: Gdynia Moje Miasto
konkretny projekcik!! Poslinilem sie normalnie :D

pozdro

_________________
www.bmw-syndykat.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 19:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Turbinka to Garett czy Turbonetics ??


I jeszcze pytanie bo przyznam że nie wiem od czego są te 3 niebieskie filterki odstające go góry, jaką spełniają funkcję ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL