BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 15:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 17:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
Kurde sorry musisz jeszcze poczekać ze sprzedażą bo jeszcze totolotka nie trafiłem :rotfl: jak mi się uda to jest MOJA !! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 19:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Zanim wygrasz, upłynie tyle czasu, że emka będzie miała z 1000KM :rotfl:
Jak nie sprzedam, to blok zaliczy piramidowanie - na początek :)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 20:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
No to lepiej dla mnie :super: Dbaj o nią :) a co daje piramidowanie ? wolniej olej ścieka czy co ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 20:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Co daje "piramidowanie'"?
Choćby nie wiem jaki boost, nigdy nie wydmucha uszczelki pod głowicą ;) prędzej się blok wydmucha...

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 20:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
:szok: aha :) czyli już nie podejdę moją corsą B 1,2 v16 na stożku simoty ?? :P:P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25
krismax napisał(a):
Co daje "piramidowanie'"?
Choćby nie wiem jaki boost, nigdy nie wydmucha uszczelki pod głowicą ;) prędzej się blok wydmucha...

masz coś więcej informacji o tym procesie? z chęcią poczytam :)

_________________
Brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 22:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Chcesz poczytać, wpisz w google - piramidowanie bloku. A w skrócie to patent stosowany w mocno doladowanych niegdyś F1. Zamiast całej metalowej uszczelki jest zwykła, pozbawiona okuc uszczelka . Cylindry uszczelnienie są za pomocą hartowanych ringow , które podczas przykrecania głowicy wbijaja się w nią i blok. Wadą tego rozwiązania jest konieczność demontażu całego dołu silnika. Trzeba wyfrezować 2mm rowki dookoła cylindrów.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 27 marca 2012, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
i jak tam M3 :serce: :serce: ??? dzieje sie cos nowego ??

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - zmiany - str.44
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Niestety kompilacja cometic + loctite nie zniosły doładowania i w mało spektakularny sposób po prostu się poddały. Twarde węże chłodzenia, srutututu...
Kolejny wynalazek, za którego sprowadzenie publicznie dziękuję Michałowi M. to szwedzka uszczelka z piramidami. Poprzednia wersja piramidek, gdzie była konieczna obróbka bloku, odeszła już do lamusa. W obecnej nie ma potrzeby ruszania bloku i ponoć daje radę :)
No cóż, zobaczymy jak długo 2bary zniesie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Aha, stan cylindrów i tłoków cały czas bardzo zadowalający :clap:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 957
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E61 / F11
Kod silnika: M57D30 / N57D30
Krismax,

Dostaniemy jakieś świeże materiały np. z jakiegoś luźnego przejazdu, czy z hamowni ?

no i tak naprawdę to nie podałeś wartości jakie uzyskałeś teraz przy takim doładowaniu ?

_________________
jestem wielkim fanem car detailingu :P
"Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Jeśli się nie domyśliłeś, podpowiem; auto znowu w śrubkach... :/

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 957
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E61 / F11
Kod silnika: M57D30 / N57D30
krismax napisał(a):
Jeśli się nie domyśliłeś, podpowiem; auto znowu w śrubkach... :/


Rozumiem, że auto rozebrane.

Ale z Twoich wypowiedzi wynika, że był jakiś "moment" gdzie pompowałeś 2.0 bary.

Na pewno znasz szacunkowe wartości (tak jak nie wiedzieliśmy jak było na 1.6)

No, ale nic...

życzę jak najlepiej i mam nadzieje, że nowa uszczelka "da radę"
Pozdrawiam.

_________________
jestem wielkim fanem car detailingu :P
"Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 25 czerwca 2012, 15:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 879
Lokalizacja: Kościan
Moje BMW: E30 316+
Kod silnika: M52TUB28
jak się ma autko ? :)

_________________
Dla Ciebie To Trzy Zwykle Litery, Dla Mnie Zaś Silnik I Koła Cztery
Pozdro dla maniaków

"Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego. Nic tak nie ogranicza prawdziwej wiedzy, jak przekonanie, że się wie to, czego się nie wie".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 25 czerwca 2012, 17:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Auto już lata :hurra: od 2 tygodni
Wchłania w siebie setki złociszy na paliwo...

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 25 czerwca 2012, 19:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Oj tam nie marudź ;)

ile tego lpg może spalić :rotfl:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 25 czerwca 2012, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
krismax fotki filmy a nie słowa bez pokrycia ;P

POZDRO

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 25 czerwca 2012, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Wpadnij, zasiądziesz na fotelu pasażera, a później pomarudzisz ;)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 00:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Hamela siedzi w domu i już gotuje bigos na Boże narodzenie ;)

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 00:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 672
Lokalizacja: Восток
Moje BMW: 3er 318i, 320d, 318d
Kod silnika: N42, M47, N47
Garaż: Meine:
E-34 M20B20 '89 (byłe)
E-36 M50B20 '91 (byłe)
E-36 M50B25 '93 Vanos (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120887
E-30 M40B16 '89 LPG ;)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133324
AUDI 80 B4 2.6 V6 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=136979
E-36 Coupe M43B16 '94- Dakar Gelb (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141036
E-36 Touring M43B18 '97 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144100
E-36 Sedan M40B18 '93 (byłe)
E-36 Coupe M50B20 '93 (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155005
E-36 Touring M43B18 '95 (byłe)
E-36 Touring M43B18 '96 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164223
E-46 Touring M47D20 `00 (jest)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165226
E-46 Touring N42B20A '03 (jest)
F-31 Touring N47D20 '13 (jest)
Mega projekt... wielki szacun za włożoną pracę i kasę w auto.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: krismax -->> E36 M3 turbo - pyramidring :)
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 606
Lokalizacja: Poznań/Pleszew
Moje BMW: E36,E39,E55,JEST E32
Kod silnika: M30B35
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123164
"eMa" pierdzi zdrowo :) byłem świadkiem :rotfl:

_________________
Obecne Sreberko : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123164
Obrazek
Zobacz mojego byłego już IS-a http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84013


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL