BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 15 marca 2013, 11:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
i jak tam rozkmina nad tym zderzakiem? ;) myślisz coś nad takim kanałem?

albo taka opcja tylko dopracowana bardziej

http://www.bmwfanatics.co.za/printthread.php?tid=35356

;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 19 marca 2013, 22:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Byłem teraz poza domem, a zresztą auto też jeszcze jeszcze jest poza domem, więc nie myślałem o tym.

Jak przyjdzie czas to napiszę :D

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 15 kwietnia 2013, 13:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Venom, co tam Panie? jakieś wieści? :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 15 kwietnia 2013, 13:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Venom wsiadł do fury i wysiąść z wrażenia nie może ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 21:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 20.04.2013


Dziś będzie bez zdjęć, ale za to kilka słów komentarza - taka krótka historia :)

W marcu auto było już gotowę do odbioru, a więc 23.03.2013 wybrałem się do Poznania po auto, aby go odebrać. Jednak Z przyczyn technicznych nie udało mi się nim dojechać do domu. Podczas drogi do domu silnik utracił olej, awaria była dośyć poważna i uniemożliwiała mi dalszą jazdę do domu. Przyczyna niby błacha i bardzo nieprzewidawalna, którą można uznać za "bolączkę wieku dziecęcego". Dojechałem ledwo pod Wrocław, gdzie byłem zmuszony porzucić auto, po które nastepnego dnia przyjechała laweta, tranportując je spowrotem do Poznania. Później jak wiemy przyszła zima, więc prace usuwania usterki się przeciągały. Michał ogarnął temat i pojeździł trochę by sprawdzić czy wszystko ok i dziś nastąpił w kóncu ten dzień - auto jest juz w Cieszynie w garażu. Przejechałem nim dziś jakiś 500km (cały dzień za kółkiem - trasa Cieszyn - Poznań Cieszyn z kilkoma przystankami). Cóż mogę powiedzieć ?

Kilka ogólnych uwag (różnego typu):
- Słuchowo ma przepiękny dzwięk, wydech plus turbo robi niesamowitą robotę, już bieg jałowy bardzo fajnie brzmi - bieg jałowy w okolicy 1000rpm.
- jeździ szybko, choć to moja subiektywna ocena.
- reakcja na gaz do zniesienia.
- nie ma wielkich problemów z trakcją, co bardzo cieszy.
- czasem rzuci ogniem z wydechu :) haha.
- obecnie ma bardzo "za krótki" dyfer. Vmax w okolicy 255 km/h. Już w planach jest powrót do dyfra 3.23 ze seryjną szperą (obecna szpera jest jednak zbyt hardokorowa dla mnie).
- Spalanie auta w trasie z Poznania to około 20l/100km, ale nie była to bardzo szybka jazda - tylko momentami.
- sprzęgło dobrze spina, ale o płynności jazdy można zapomnieć.
- silnik pracuje dosyć nierówno na biegu jałowym oraz w częściowych obciążeniach (powodem jest niskie podciśnienie). Może uda się to z czasem ogarnąć.
- skrzynia biegów na jednomasie dostaje dużych strzałów oraz "rattluje" na biegu jałowym. Już myślę, aby ją zastąpić jakaś inną.
- do ogranięcia czujnik EGT, bo wg mnie kłamie.
- auto od kilku miesięcy nie było myte, stało głównie na zewnątrz, także wyglądało tragicznie. We wnętrzu proch i syf jakiego auto nigdy nie widziało za mojej kadencji. Dziś dostało porządne mycie, niebawem postaram się ogarnąć wnętrze.
- przód w rzeczywistości wygląda ochydnie, choć ten intercooler jest na tyle nisko, że z bliska go nie widać.
- brakuje estetyki pod wieloma względami i pod maską i nie tylko, tu jakieś opaski brzydkie, tu jakieś mocowania itd. Generalnie trochę pracy mnie jeszcze na tym czeka.

No i przyszła chwila postawienia jakiejś oceny. Obecnie moje zadowolenie po przeróbce na turbo oceniam następująco:
- z punktu widzenia silnika od strony mechanicznej 9/10,
- z punktu widzenia wystrojenia silnika 8/10 z uwagi na spadek mocy powyżej 5500rpm co jest lekko odczuwalne oraz z uwagi na nierówną pracę o której wspominałem wyżej.
- z punktu widzenia estetytki 4/10 przez przedni zdrzak i ogólnie niezbyt dobre wrażenie pod maską.
- z punktu widzenia układu przeniesienia napędu 5/10 przez skrzynie biegów i za krótki dyfer.

Średnia wychodzi 6.5/10 więc teraz trzeba dążyć do tego by było tylko lepiej :)

Sporo osób prosiło o filmik - na dziś mam tylko taki http://www.youtube.com/watch?v=XvulfXR9 ... e=youtu.be

Na koniec napiszę coś o kosztach, bo wiele osób pytało mnie o skalę tego przedśwzięcia. Często na PW czytałem duże niezorientowanie w tym co ile kosztuje, więc postanowiłem tu napisać dla potomnych. Dziś mam auto w domu i podliczyłem wszystko na spokojnie (do obecnego stanu). Wyszło to 48 tysi. W tym wliczyłem wszystkie przejazdy, części, przesyłki i robotę.

Pozdrawiam :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 21 kwietnia 2013, 01:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
gratki zakończonego etapu auto jest malina drobnymi pierdołami się nie martw poprawisz i będzie lala przy tak powaznych zmianach rzadko kiedy idzie zrobić od razu wszystko na ideał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 21 kwietnia 2013, 22:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Venom napisał(a):
- Spalanie auta w trasie z Poznania to około 20l/100km, ale nie była to bardzo szybka jazda - tylko momentami.

??? masakra
to tak ma być, czy to wynika po prostu z tego turbo, czy z tak bogatego wystrojenia ???
Pewnie jechaleś spokojnie, jak to pierwszy raz, próbując delikatnie auto, więc takie wartości masakrują...

Rozumiem, że ta "błacha" awaria skutkująca utratą oleju przez silnik, nie spowodowała problemów ze smarowaniem silnika ???
Hmmm no niestety tak już jest, że nawet te niby "blache" awarie powodują bardzo potężnę skutki, i metodologia niezwadności troche inaczej podchodzi do takich awarii. I tak naprawdę "błacha" to ona może być wyłącznie w opinii mechanika np. a nie w realnej ocenie skutków takiej awarii.

NIe chce też sie rozwodzić na temat usyfienia auta, segregacji części, kolejności demontażu, podstaw zachowania porządku na stanowisku pracy, warsztacie etc. ale dla mnie osobiście mechanik który potrafi ubrudzić, poniszczyć auto w środku jest skreślony i odwala amatorke.

Acha, jakby co mam skrzynie 6b z e39, ale pewnie nie podpasuje do e34....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 20:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
Brawo Jurek!!! Mocno kibicowałem temu projektowi. Fajnie, ze auto hula. Bardzo dobrze, ze otwarcie piszesz o kosztach, tego brakuje we wszystkich tego typu wątkach. Jeszcze raz gratuluje. Do zobaczenia u Szymona lub na jakimś spocie. Licze na jakas przejazdzke na prawym ;)

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 20:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Boogie, spalanie jest takie z kilku czynników. Krótki dyfer i bogate wystrojenie mają w tym udział. Generalnie silniki S38 do oszczędnych nie należą nawet w serii :)

Olaf, dzięki za komentarz :)

Update 26.04.2013

Jestem po pierwszych pomiarach 100-200 km/h. Wyniki jakie notuję to coś około 8.5 sec, z czego rekorodwy przejazd miałem 7.96 sec. Pomiary robiłem różnie, ale głównie w dwie osoby i połową baku paliwa. Auto z samym kierowcą waży około 1770kg. Poniżej kilka wykresów.

[1375]Obrazek
[1376]Obrazek
[1377]Obrazek
[1378]Obrazek

Z wyniku jestem zadowolony, bo mniej więcej tego się spodziewałem. Dodam, że jest on na poziomie Ferrari 430 / Porsche 911 Turbo (997) / Lamborghini Gallardo / Audi R8 V10 i kilka innych autek. Podobny wynik robi też M5 F10, ale podejrzewam, że jest troszkę szybsze od mojej, tym bardziej że ja szybko nie umiem zmieniać biegów. Dla porównania powiem, że seryjne M5 E34 powinno mieć coś około 13.3 sec.

Tutaj źródła dla porównań:
http://www.zeperfs.com/duel1887-1528.htm
http://www.zeperfs.com/duel2810-3224.htm

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 23:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Jak na razie, jesteś na poziomie 335i 470KM z automatem hehehe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 29 kwietnia 2013, 09:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Boogie napisał(a):
Jak na razie, jesteś na poziomie 335i 470KM z automatem hehehe


A ile ma od 100 do 200 M6 ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 29 kwietnia 2013, 09:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
wg tego 8,6s 100-200, więc słabiej jak M5 Venoma

Obrazek

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 08:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Venom, jakieś nowości?

Obrazek

;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 czerwca 2014, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 01.06.2014

Ponad rok minął od ostatniego update-u. Wstyd :P:)

W tym czasie auto przez większość czasu stało w garażu, głównie ze względu na to, że nie było mnie w kraju. Jeszcze przed moim wyjazdem za granice pojawił mi się problem z brakiem doładowania oraz brakiem biegu jałowego. Było też kilka innych drobnych usterek takich jak cieknący spływ oleju z turbosprężarki czy rozkręcający się wydech. Dwie ostatnie usterki zostały usunięte, natomiast na ogarnięcie silnika brakło mi czasu. Założyłem natomiast dłuższy dyfer, wróciłem tutaj do przełożenia 3.23. Po powrocie do PL była zima, więc autem nie jeździłem.

Dopiero niedawno auto trafiło do Michała Małeckiego aby naprawić usterki oraz zrobić lekki remap. Co zostało zrobione? Lista poniżej :):):)

1. Wyrzucony został przepływomierz, w którego miejsce trafił czujnik IAT bosch NTC.
2. Wymiana sprężyny w WG na taką o mniejszej sile, dzięki czemu dało się ustawić boost na poziomie 0.6bar na słabszej mapie. Szczegóły poniżej.
3. uwolnienie ciśnienia doładowania z dołu, wcześniej z obawy o trakcję było to trochę "wykastrowane", a obecnie leci tyle ile turbosprężarka daje.
4. Podniesienie ciśnienia doładowania z 1.05bar na 1.15bar.
5. Wystrojenie silnika z przejściem na FIT („FUEL IMPLANT” TECHNOLOGY).
6. Dołożenie drugiej, "bardziej cywilnej" mapy doładowania na poziomie 0.6bar. Można to przełączać w trakcie jazdy.
7. Dołożenie strategii podtrzymania obrotów biegu jałowego. Gdy samochód jest w ruchu obroty są wyższe (na pozimie 1100rpm), a jak się zatrzyma to spadają do około 900 rpm.
8. Wykonanie pomiaru mocy po wystrojeniu.

Dodatkowo dodam, że po przejściu na FIT auto jeździ dużo płynniej. Wcześniej praca silnika w częściowych obciążeniach, na niskich otwarciach przepustnicy była bardzo niestabilna. Bardzo na to narzekałem, a teraz ten problem praktycznie z zniknął. Założenie dłuższego dyfra polepszyło komfort podróży tym samochodem.

Oto wykres z pomiaru mocy.

[1379]Obrazek

i małe porównanie na jednym wykresie.

[1380]Obrazek

Turbocharged torque - moment obrotowy silnika na doładowaniu 1.05bar oraz 1.15bar. Jak widać kilka Nm przybyło
N/A torque - moment silnika wolnossącego
Torque gain - przyrost momentu obrotowego w stosunku do serii

Tradycyjnie obliczyłem pole pod wykresem momentu całkując tę krzywą metodą trapezów co 200rpm. Obecnie pole to jest większe o 80% od pola pod seryjnym momentem obrotowym. Jak dla mnie to rewelacyjny wynik. Przypomnę, że na poprzednim setupie doładowania 1.05bar pole było wyższe o 68.5%, a więc przybyło kolejne 12.5%.
Gdy dostałem od Michała wykres i wiedząc, że na poprzednim setupie auto robiło przyspieszenie 100-200km/h w 8sec obliczyłem sobie hipotetycznie jakie czas jaki będzie miało teraz. Przy założeniach stałego przełożenia dyfra z obliczeń wyszło mi 7sec, dla zmienionego dyfra nie liczyłem. W każdym razie wynik obliczeń rokował bardzo obiecująco i bardzo mnie to ucieszyło.

Prawdę powiedziały pomiary Racelogicem. Uzyskałem wyniki 7.3sec z zmianą biegu z 3 na 4 oraz, co ciekawe, 7.6sec bez zmiany biegu (zdjęcie 1383 - pomiar od 100 do 200km/h na 4 biegu).

[1381]Obrazek
[1382]Obrazek
[1383]Obrazek
[1384]Obrazek

Powiem Wam, że to autko jedzie :D :) :) :)

Na słabszej mapie, tj. przy doładowaniu 0.6bar notuję czasy w okolicy 10sec, więc podejrzewam, że silnik generuje na niej około 420PS. Różnica jest odczuwalna :D hehe :D

Jest jeszcze kilka rzeczy, które mnie martwi w tym aucie, ale będę się je starał po kolei niwelować. O wszystkim będę informował tutaj.

Pozdrawiam odwiedzających.

[1385]Obrazek

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 czerwca 2014, 21:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
Ładnie działasz. Większość czytających powyższy post i tak nie wie o czym do nich piszesz, w tym ja :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 czerwca 2014, 21:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
grubo :ok: Waldus może Cię dopisać do ściany chwały z wynikiem 100-200 :)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 czerwca 2014, 21:49 
nieźle, grubo, 577 koni i 1770kg i takie czasy, bardzo ładnie.
Zmierz jeszcze 0-100 i 100-250 ;)

Dla porównania u mnie:
Obrazek

Kolejny motywator do założenia SKII :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 czerwca 2014, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
No i to jest update!



Nie dość że modyfikacje o jakich każdy może pomarzyć, to jeszcze wszystko świetnie przedstawione i opisane :ok:

Venom napisał(a):
Obecnie pole to jest większe o 80% od pola pod seryjnym momentem obrotowym.

Gratuluje, aż ciężko sobie wyobrazić taki przyrost dla auta które już w serii wolne nie jest.

Nie znam się zbytnio na uturbianych jednostkach, ale zadziwiające jest że zwiększenie boosta o 0.1 dało taki przyrost momentu.

No ale nie ma się co smucić, bezawaryjności :)



Czarodziejka69 napisał(a):
Kolejny motywator do założenia SKII :)
Nie ma co zwlekać ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 00:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Mistrzostwo !
Wynik godny podziwu, Waldek bier się do roboty ! :D

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 08:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Venom, gratuluję poprawy :super: mam nadzieje do zobaczenia w niedzielę ;)


chudini3 napisał(a):
Większość czytających powyższy post i tak nie wie o czym do nich piszesz, w tym ja :hyhy:


to nie dobrze mając takie auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL