BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 20 sierpnia 2017, 12:44


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 18 czerwca 2014, 13:44 
Wszystko mierzone na RL, na drogach gdzie nachylenie terenu wynosi max 2 metry na odcinku 2,5km, zwykle mierzymy w dwie strony i wynik jest powtarzalny.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 14 lipca 2014, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 14.07.2014

Dziś moja czarna Mka miała odwiedziny niebieskiej siostry :) :)
[1414]Obrazek

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 16 lipca 2014, 09:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 61
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25V
Spalanie po tych poprawkach spadło czy nadal takie wartości rzędu 20 litrów w trasie? Imo nawet prawie 600 konne auto nie powinno tyle palić przy w miarę normalnych prędkościach w trasie...

_________________
E36 M50B25 | Vanos | M-Pakiet | Motorsport | Sportsitze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 lipca 2014, 11:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 65
Lokalizacja: Śrem
Garaż: Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Suzuki GSX 750F
Mimo wszystko w tym projekcie chyba nie chodziło o ecodriving :) Szacun za włożoną pracę i "miłość" do e34 w eMce, gdzie nie spojrzysz i nie czytasz o M5 e34 tam jest Venom. Bezawaryjności i banana na twarzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 lipca 2014, 21:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
sebawq napisał(a):
Mimo wszystko w tym projekcie chyba nie chodziło o ecodriving

Może nie, ale jest ekonomiczne. Średnie spalanie z tego co mówił Jurek to 14-15 litrów (Poznań - Cieszyn);-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 lipca 2014, 22:57 
To tak jak u mnie :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 września 2014, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 01.09.2014

Póki co auto ma się dobrze, daje dużo frajdy z jazdy, swoją szybkością, przyczepnością i odczuciami podczas jazdy. Nadal jestem bardzo zadowolony z pracy zawieszenia w tym aucie. Zakup KW V2 był strzałem w dziesiątkę. W połączeniu z nowymi elementami zawieszenie oraz stabilizatorami Racing Dynamics to auto prowadzi się na prawdę pewnie i jest bardzo zwarte. Przekonałem się też jak bardzo brakuje trakcji na mokrej nawierzchni. Tylne opony powoli trzeba wymieniać. Ponadto niedawno miałem problem wycieku płynu chłodzącego z korka spustowego chłodnicy. Później było trochę zabawy z odpowietrzeniem układu, ale udało się ogarnąć temat.

Kilka fotek z sesji w industrialnym klimacie, za którą dziękujemy Kamilowi :)

[1415]Obrazek[1416]Obrazek[1417]Obrazek[1418]Obrazek

[1419]Obrazek[1420]Obrazek[1421]Obrazek[1422]Obrazek

[1423]Obrazek[1424]Obrazek[1425]Obrazek[1426]Obrazek

[1427]Obrazek[1428]Obrazek[1429]Obrazek[1430]Obrazek

[1431]Obrazek[1432]Obrazek[1433]Obrazek

Detale:

[1434]Obrazek[1435]Obrazek[1436]Obrazek[1437]Obrazek

[1438]Obrazek[1439]Obrazek[1440]Obrazek[1441]Obrazek

[1442]Obrazek[1443]Obrazek

Poza M5 E34 na liście marzeń mam jeszcze kilka aut spod znaku BMW. Od dawna jednym z takich marzeń było 635 CSI E24 w manualu. Takie auto zawsze urzekało mnie swoją ponadczasową sylwetką, linią no i "shark nose". Marzenia są po to by je spełniać więc i w końcu big coupe dołączyło do familii :):):) . Kilka foteczek w towarzystwie :)

[1444]Obrazek[1445]Obrazek[1446]Obrazek[1447]Obrazek

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 września 2014, 19:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1684
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Wspaniałe autko, dynamika silnika z turbo musi powalac, do tego wytrzymałość S38, ehhh

Jedyne co ciutke psje mi klimat to dziury w zderzku w stylu Hond z 1/4mili i widoczne kolanka IC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 1 września 2014, 19:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 7643
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
gdyby nie te dziury w zderzaku... :zdegustowany: ale mogę pozazdrościć osiągów :ok:

_________________
Obrazek
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 3 września 2014, 10:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 566
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
Jest :
e38 740iA
CBR 954
6er :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 3 września 2014, 18:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 521
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e46 328ci
Do następnej sesji zdejmij tablicę z przodu. Piękny bandyta!

_________________
viewtopic.php?t=45082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 września 2014, 10:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 22650
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E39 530i & Y D4D
Kod silnika: M54B30
Garaż: E39 530iTg: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019

Yaris D4D: viewtopic.php?f=55&t=159106

było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było e91 325d+ 6gang mpak
było 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było 330i polift
było 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
:padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 września 2014, 22:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 65
Lokalizacja: Śrem
Garaż: Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Suzuki GSX 750F
jeszcze 8er i masz taki zestaw, że kopara z ziemi nie wstanie :hyhy: gratulacje zakupu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 9 września 2014, 21:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 22
Posty: 957
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Moje BMW: 320td+ -> 120D
Kod silnika: M47N -> N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=139620

viewtopic.php?f=6&t=162450
Mieszkam tak blisko Ciebie a jeszcze jej nigdy nie widzialem :( Piekna M5, charakteru jej nie brakuje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 11 września 2014, 10:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
niezły potwór, robi przeciąg :super:

_________________
Majkel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 16 września 2014, 20:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1122
Moje BMW: E92 325d M Sport '11
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Czarny jest piekny!!
Pieknie pomodzone e34,a jeszcze M5 to juz dzis rarytas.

Jak pomiary racelogica?
Co mozna nim konkretnie zmierzyc i czy to urzadzonko mozna do niego porownac, czy lepiej racelogic?

http://www.demon-tweeks.co.uk/performan ... ta-display

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 17 września 2014, 08:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 27
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
śliczny bandit :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 19 września 2014, 14:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 987
Wrzuć tablice tam gdzie powinna być w te "mega" dziury i będzie elegancko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 grudnia 2014, 16:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 02.12.2014

Niewiele udało mi się pojeździć w tym sezonie. Tuż po ostatnim update-cie zdecydowałem się usunąć pewne usterki, które pojawiły się w samochodzie. Mianowicie:

1. Na zimnym silniku pojawiło się dosyć wyraźne metaliczne cykanie, które ustępowało po rozgrzeniu. Po osłuchaniu stetoskopem całego silnika nie znalazłem winowajcy. Padł pomysł, że to może być peknięty kolektor wydechowy, który pod wpływem temperatury się uszczelnia. Cykanie było równomiene i skorelowane z obrotami silnika, więc wskazywało na pochodzeie od procesu spalania. Trzeba było zdjąć kolektor i zbadać sprawę. Po jego zdjęciu okazało się, że nie jest peknięty lecz krzywy, wykrzowiony od ciepła. Na 1 i 2 cylindrze pojawiła się nieszczelność na uszczelkach pod kolektorem. Po konsultacjach kolektor oddałem do splanowania i założyłem spowrotem.

[1448]Obrazek[1449]Obrazek[1450]Obrazek[1451]Obrazek

[1452]Obrazek[1453]Obrazek[1454]Obrazek[1455]Obrazek


2. Przerobienie (już drugi raz) spływu oleju z turbosprężarki.

[1456]Obrazek[1457]Obrazek


3. Wyciek olej. Okazało się, że olej wyciekał z połączenia dolnej i górnej głowiczki.

[1458]Obrazek[1459]Obrazek

W tym celu musieliśmy zdjąć wałki rozrządu i zdemontować górną głowicę wraz ze szklankami.

[1460]Obrazek[1461]Obrazek [1462]Obrazek [1463]Obrazek

[1464]Obrazek [1465]Obrazek [1466]Obrazek [1467]Obrazek

[1468]Obrazek

Jak się okazało, również i ta górna głowiczka została lekko skrzywiona, tym razem w okolicy 6 cylindra (wydech). Trzeba było ją splanować około 0.3mm. Po planowaniu przystąpiliśmy do montażu używając Loctite 510.

[1469]Obrazek[1470]Obrazek[1471]Obrazek

Następnie motor został poskładany leczy kontroli luzów zaworowych okazało się, że zawory ssące na 6 cylindrze mają ogromny luz około 1mm. Zaczeliśmy myśleć jak to się mogło stać. Po sprawdzeniu kompresji okazało się, że jej nie ma na tym cylindrze. Stało się jasne, że jakimś cudem zawory ssace na 6 cylindrze zostały pokrzywione, prawdopodobnie przy fazowaniu silnika. Musieliśmy zatem znów ściągać wszystko, łącznie z głowicą. Po zdjęciu głowicy potwierdziło się, że zawory są krzywe. Koszt nowych zaworów to około 500zł sztuka. Udało mi się jednak zdobyć dobre używki - miałem też w rękach zamienniki po 50zł za sztukę, ale nie zdecydowałem się ich zakładać. Głowica przeszła również test szczelności.

[1472]Obrazek[1473]Obrazek

Przy zdjętej głowicy dokonaliśmy też dziwnego odkrycia, mianowice na wszystkich tłokach marki CP były ślady kolizji z zaworami. Ślady te były stare, okopcone, a więc musiały powstać dużo wcześniej.

[1474]Obrazek[1475]Obrazek[1476]Obrazek

Po poskładaniu wszystkiego silnik udało się uruchomić.

4. Przerobienie zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego. W miejsce poprzedniego zbiornika trafił customowy zbiorniczek z nierdzewki.

[1477]Obrazek[1478]Obrazek[1479]Obrazek

5. Dorobienie customowego zbiornika spryskiwacza.

[1480]Obrazek[1481]Obrazek

6. Poprowadzenie nowych przewodów olejowych i wodnych do turbosprężarki oraz dołożenie osłony termicznej na filt powietrza zasysanego.

[1482]Obrazek[1483]Obrazek

Dziury w zderzaku też mi się nie podobają i kiedyś znikną, ale póki co nie mam na nie pomysłu.

Pozdrawiam odwiedzających :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 grudnia 2014, 17:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 22650
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E39 530i & Y D4D
Kod silnika: M54B30
Garaż: E39 530iTg: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019

Yaris D4D: viewtopic.php?f=55&t=159106

było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było e91 325d+ 6gang mpak
było 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było 330i polift
było 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
świetna robota :ok: , szkoda tylko że sobie nie pojeździłeś za dużo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL