BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 16 stycznia 2017, 20:15


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 800x600. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 grudnia 2014, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
DaaN napisał(a):
świetna robota :ok: , szkoda tylko że sobie nie pojeździłeś za dużo

Przyjdzie jeszcze czas na jazdę w przyszłym sezonie. :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 grudnia 2014, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2705
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Kurcze turbo i bmw fajna sprawa ale zawsze masa kłopotów :/

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE przednie czarne fotele kontury z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 11:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Moje BMW: Nie mam
Kod silnika: Brak
Garaż: Nie mam garażu
frrider napisał(a):
Kurcze turbo i bmw fajna sprawa ale zawsze masa kłopotów :/



Ja w turbo nie widzę nic rewelacyjnego :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 11 grudnia 2014, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 138
Lokalizacja: Suwałki
Moje BMW: E46 QP
Kod silnika: M52TUB28
Kompresor mi się zdaje lepszym rozwiązaniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 18 kwietnia 2015, 17:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 18.04.2015

Przedstawiam Wam zaległe zdjęcia kolektora wydechowego po planowaniu. Na zdjęciach widać o ile zmiejszyła się grubość ścianki płyty mocującej kolektor do głowicy.

[1484]Obrazek[1485]Obrazek[1486]Obrazek[1487]Obrazek

[1488]Obrazek[1489]Obrazek[1490]Obrazek

Auto ożyło po zimowym śnie i jest przygotowywane do sezonu, ale jeszcze w zeszłym roku po ostatnich pracach w aucie pojawiły się wibracje pochodzące od układu wydechowego. Przed pracai z kolektorem i głowicą nic takiego nie występowało więc obstawiałem na wydech, który był podczas tamtych prac rozmontowany. Poza tym zamocowanie silnika też było podejrzane, ponieważ był on ściągany z poduszek wtedy. Szukając przyczyny zaczeliśmy od rzeczy, która i tak miała być kiedyś zrobiona - mianowicie przerobiony został układ wydechowy. Dostał on gumowe wieszaki, na których jest on obecnie zawieszony elastycznie. Wcześniej wydech był zamocowany na sztywno do karoserii. Kilka zdjęć wydechu:

[1491]Obrazek[1492]Obrazek[1493]Obrazek[1494]Obrazek

Po tym zabiegu dziwne wibracje na karoserii nie ustały. Szukaliśmy więc dalej. Wibracje były o tyle dziwne, że wysępowały tylko przy skręcie w lewo i przy jeździe na wprost. Skręcając w prawo tego nie było. Dziwne stuki pojawiły sie również przy gaszeniu silnika, tak jakby wydech uderzał o karoserię. Winowajcą tego zamieszania okazała się rura, tzw. downpipe oraz rura obejściowa do WG, które obydwie uderzały o podłużnicę. Miejsca tam jest na prawdę mało. Trzeba było "przekecić" cały ten zestaw lekko w stronę silnika i problem ustał.

Poza tym auto dostało w prezencie nowy garaż:
[1495]Obrazek[1496]Obrazek[1497]Obrazek[1498]Obrazek

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 25 kwietnia 2015, 19:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Moje BMW: Nie mam
Kod silnika: Brak
Garaż: Nie mam garażu
M5 widziana dzisiaj koło 19 koło Wróblówki z białym bmw a, że Ałdi jechałem to się nie zatrzymywałem, Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 09:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Wiślak napisał(a):
M5 widziana dzisiaj koło 19 koło Wróblówki z białym bmw a, że Ałdi jechałem to się nie zatrzymywałem, Pozdro

Tak, to byłem ja :) Pozdrawiam :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 28 czerwca 2015, 12:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 28.06.2015

25.04.2015 wybrałem się na zlot Night Car Meeting #1, który odbył się w miejscowości Zator. Kilka fotek z wyjazdu w miłym towarzystwie oraz kilka z samego zlotu (1505 - 1511 fotki znalezione w sieci).

[1499]Obrazek[1500]Obrazek[1501]Obrazek[1502]Obrazek

[1503]Obrazek[1504]Obrazek[1505]Obrazek[1506]Obrazek

[1507]Obrazek[1508]Obrazek[1509]Obrazek[1510]Obrazek

[1511]Obrazek

Jeszcze przed zlotem miałem kolejne zwarcie na kablach zasilających cewki zapłonowe - tym razem przez błąd motażu pokrywy kabel został przyciśnięty i zwarło do masy - poszedł dym, ale nie uszkodziło cewki tak jak to miało miejsce w 2010 (opis w update 20.06.2010). Po zlocie postanowiłem przejrzeć te kable, ich stan pozostawiał bardzo dużo do życzenia. Trzy z kabli były już lutowane, izolowane, leczone itd. Przy tej okazji dowiedziałem się, że kiedy Michał budował mi silnik to też miał zwarcie i musiał poleczyć kolejny kabel. Odkryłem, że naprawiany przez Michała przewód został poprowadzony poza gumowym przepustem, który wprowadza wiązkę elektryczną do komory komputerów (pewnie z braku czasu). Wyglądało to bardzo źle, kable były przyciśnięte do krawędzi cienkiej blachy co groziło ich przecięciem i kolejnym zwarciem. Nie były to jedyne przewody poprowadzone przez Michała w ten sposób. Przechodziły tam jeszcze przewody elektrycznego sterowania zaworkiem sterującym pracą WG, przewód przełącznika map oraz teflon do MAP sensora, który notabene był zagięty na tym przejściu ponieważ nie mieścił się obok tego gumowego przepustu. Trzeba było to wszystko ogarnąć.

Przeglądając ogólny stan pozostałej części wiązki padła decyzja by ją wyciągnąć z auta i porządnie przejrzeć. Po tych wstepnych oględzinach spodziewałem się sporej ilości rzeczy do zrobienia, więc wyciągnięcie wiązki na zewnątrz było jedynym sensownym rozwiązaniem - choć czasochłonnym. Tak to wyglądało jeszcze na aucie.

[1512]Obrazek[1513]Obrazek[1514]Obrazek[1515]Obrazek

[1516]Obrazek[1517]Obrazek[1518]Obrazek[1519]Obrazek

[1520]Obrazek[1521]Obrazek

Jak widać było sporo jakiś przełamań w izolacji, kilka sztukowanych kabli (na czujnikach temperatury cieczy chłodzącej był sajgon). Przewody pociągnięte przez Michała były nieestetyczne i w dodatku (podobnie jak ten od cewki) zostały poprowadzone poza gumowym przepustem do tego przeznaczonym. Trzeba było to wszystko przejrzeć i ogranąć. Tak wyglądał pacjent po wyciągnięciu z auta.

[1522]Obrazek

Komputery, DME i inne były bardzo niechlujnie poukładane w skrzynce komputerów. DME było nieprzykręcone do obudowy. Było tam pełno różnych luźnych kabli, ogólny rozpier... i bałagan. Trzeba było to ogarnąć.

Przy okazji zdecydowałem się również na zastąpienie niebieskich przewodów pneumatycznych nowymi w kolorze czarnym, tak by było trochę bardziej estetycznie bo ten niebieskie wyglądały ochydnie.

[1523]Obrazek

Nowe przewody zostały też trochę inaczej poprowadzone, tam gdzie się dało to je skróciłem i ułożyłem bardziej estetycznie. Jak wspominałem wyżej przewód do MAP sensora (czujnik zlokalizowany w centralce DET3) był ułożony przez Michała poza gumowym przepustem w taki sposób, że był zagięty na wspomnianej wyżej krawędzi cienkiej blachy. Obecnie przewód ten przechodzi ładnie tym przepustem wraz z pozostałymi przewodami elektrycznymi. Niebieski przewód do BOV-a też został zastąpiony czarnym.

[1524]Obrazek[1525]Obrazek[1526]Obrazek[1527]Obrazek

Następnie przyszedł czas na powrót do prac nad wiązką elektryczną. Tutaj z pomocą przyszedł mi kolega Krzysiek, który na co dzień zajmuje się podobnymi rzeczami. Bardzo serdecznie Ci dziękuję Krzychu za wykonaną pracę :)

Kiedy rozebrałem osłonę wtyczki DME to okazało się, że również i tam nie było najlepiej. Kilka kabli bez izolacji, przypalonych. Można powiedzieć, że był to ostatni dzwonek na ogarnięcie tej wiązki.

[1528]Obrazek[1529]Obrazek[1530]Obrazek[1531]Obrazek

Wiązka została rozebrana i wszystkie 6 przewodów sterujących cewkami zostały wymienione na nowe. Użyliśmy do tego przewodu odpornego na wysoką temperaturę marki HELUKABEL o nazwie HELUFLON®-FEP-6Y. Jest to linka miedziana o trzech żyłach 3x0,75mm2 do pracy w temperaturze od -100 do 205°C.

[1532]Obrazek[1533]Obrazek[1534]Obrazek[1535]Obrazek

[1536]Obrazek[1537]Obrazek

Przy rozbieraniu wszystko zostało odpowiednio oznaczone i sprawdzone kilkukrotnie ze schematem.

[1538]Obrazek[1539]Obrazek[1540]Obrazek[1541]Obrazek

[1542]Obrazek[1543]Obrazek

Największa zabawa była przy wyciąganiu starych pinów z wtyczek przy cewakch oraz z wtyczki głównej DME. Tę pracę wykonał Krzycho, nie raz kląc pod nosem :D.

[1544]Obrazek

Przygotowanie wtyczki trzeba było uzborić w nowe kable przy użyciu nowych pinów.

Po stronie cewek zastosowaliśmy PIN ŻEŃSKI VW 4,8mm 0,5-1,0mm 000979135 Symbol VW: 000979135E.

[1545]Obrazek[1546]Obrazek

Po stronie DME PIN ŻEŃSKI VW JPT 2,8mm 0,5-1,0 F280.

[1547]Obrazek[1548]Obrazek

Tak wyglądał komplet 6 przewodów uzbrojony we wtyczki do cewek

[1549]Obrazek[1550]Obrazek

Następnie przewody zostały przeprowadzone gumowym przepustem - tak jak to jest zrobione fabrycznie.

[1551]Obrazek[1552]Obrazek[1553]Obrazek[1554]Obrazek

Z drugiej strony po zalutowaniu pinów i włożeniu ich do wtyczki DME trzeba było jeszcze połącznych przewody zasilające cewki, niestety mam tylko jedno zdjęcie oryginalnej złączki (jednej z dwóch). Obydwie złączki zostały zastąpione nowymi.

[1555]Obrazek

Po sprawdzeniu połączeń wiązka trafiła spowrotem do auta. Po założeniu wygląda to tak.

[1556]Obrazek[1557]Obrazek[1558]Obrazek[1559]Obrazek

Jakby ktoś szukał schematu wiązki to oczywiście wszystko jest na mojej stronie w odpowiednim dziale - http://m5e34.pl/materialy_techniczne.html

Tutaj ogarnięte przewody do czujników temperatury cieczy chłodzącej.

[1560]Obrazek[1561]Obrazek

Przy okazji przeniosłem też zaworek strerujący pracą waste gate-a nieco niżej, wykorzystując oryginalną śrubę, do które przykręciłem go dorabiając cienką blaszkę. Wcześniej było to zamocowanie na opasce samozaciskowej do wygłuszenia hehe :D (widać to na zdjęciu 1438)

[1438]Obrazek

a teraz wygląda to tak.

[1561]Obrazek[1562]Obrazek

Przewody elektryczne zaworka sterującego WG też zostały wciągniete w gumowy przepust oraz dostały odpowiednią izolację zewnętrzną.

Wymieniłem też silikonowe łączniki na czarne.

[1563]Obrazek

Ponadto przerobiłem też króciec ciśnieniowy zasilający zaworek strejucy pracą WG, bo ten założony przez Michała był dla mnie nieakceptowalny (polurietanowy przewód wciśnięty w gumową rurkę i zaciśniety opaską to było rozwiązanie istnie chałpnicze hehe :) ). Teraz zostało to połączone na odpowiedniej do tego końcówce. Króciec przed i po:

[1564]Obrazek[1565]Obrazek

Ponadto w końcu wykonałem podłączenie pompki spryskiwacza do nowego zbiorniczka oraz ogranąłem różnie kable, które plątały się tu i ówdzie. Porządek zrobiony również z przewodami idącymi do zegarów do kabiny, ciśnienie oleju, temperatura EGR, ciśnienie doładowania oraz z przewodem do przełącznika map (ten puściłem podszybiem w odpowiedniej izolacji).

Na ogarnianie całości zeszło trochę czasu, ale warto było. Obecnie pod maską dużo bardziej mi się podoba :).
Na koniec jeszcze raz podziękowania dla Krzycha za chirurgiczną pracę na wiązce oraz dla Adama, który i tym razem pomagał mi w większości prac garażowych przy aucie. Serdecznie dziękuję chłopaki ! ! !.

Pozdrawiam odwiedziających.

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 28 czerwca 2015, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 4541
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52TUB28
to się nazywa dbałość o szczegóły :ok: wielkie brawa za tak ogarnięte okablowanie, wszystko profi :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 29 czerwca 2015, 09:25 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 10014
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E36 & E63
Kod silnika: M52B28 - 240KM 306Nm
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=11308 & viewtopic.php?f=6&t=144130
Na poziomie :ok:

_________________
BMW E36 Coupe - "Szach Mat"
BMW E63 645i - New Daily
Diagnostyka komputerowa BMW ICOM, ISTA, DIS, RHEINGOLD etc. - tel. 600-363-343
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 29 czerwca 2015, 10:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 22074
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E39 530i & Y D4D
Kod silnika: M54B30
Garaż: E39 530iTg: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019

Yaris D4D: viewtopic.php?f=55&t=159106

było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było e91 325d+ 6gang mpak
było 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było 330i polift
było 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
:super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 29 czerwca 2015, 10:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 31
Posty: 5451
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
na poziomie

teraz tylko pytanie czemu firma od razu tego nie zrobiła na poziomie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 29 czerwca 2015, 13:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 25
Posty: 513
Lokalizacja: Reda / Trondheim
Moje BMW: M5 e39
Kod silnika: S62B50
Garaż: viewtopic.php?f=89&t=129566
Zdzira 850I napisał(a):
teraz tylko pytanie czemu firma od razu tego nie zrobiła na poziomie???

Nie pierwszy raz widze ze ktos po Michale poprawia kable/wezyki/estetyke bo sie do tego nie przylozyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 2 lipca 2015, 07:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 4826
aż miło poczytać historię i po oglądać obrazki......... :ok: :ok: :ok:

_________________
Obrazek

Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 11 lipca 2015, 10:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 11.07.2015
Autko jakiś czas temu dostało mały gadżet w postaci czerwonych pasów bezpieczeństwa bez nadruku. Są to pasy, które były montowane w dwóch wersjach specjalnych M5 E34: Winkelhock oraz Naghi Motors Edition. W tej drugiej wersji były one opcją - nie każda sztuka je miała. Istnięją jeszcze jedne czerwone pasy, które są absolutnym rarytasem, mianowicie czerwone pasy bezpieczeństwa z nadrukiem BMW MOTORSPORT montowane w wersji M5 E34 20 Jahre Motorsport.

Tutaj mała prezentacja jak to wygląda - tym razem filmik: https://www.youtube.com/watch?v=pfzXAkv1aGw
Dla ciekawych przytaczam prezentacje wspomianej wcześniej wersji 20 Jahre Motorsport: https://www.youtube.com/watch?v=qkCm1qauDAk

Poza tym wielu ludzi pytało i pyta mnie o to bym nagrał jakiś filmik jak auto jeździ. Coś nagrałem, ale dzwięk nie oddaje tego co w aucie się dzieje na prawdę.
Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=BofdYtoojAI
Obecnie jestem w trackie diagnozowania problemu przerywania auta, które można zaobserwować na filmiku (pliki: map1). Auto zaczęło mi przerywać po ostatnich zabiegach z wymianą przewodów pneumatycznych. Na słabszej mapie nic nie przerywa.

Poza tym udało mi się ostatnio ustawić z Audi RS6 C5 po chipie i wydechu. Auto to legitymuje się osiągami 500PS @ 5460 rpm / 790Nm @ 3950rpm. Skrzynia niestety tiptronic. U mnie jeżdżę obecnie na mapie 0, więc tej słabszej przy doładowaniu około 0.6 bar. Moje auto nie ma zmierzonej mocy na tej mapie, więc trudno ocenić jakie ma osiągi, ale kiedyś mierzyłem na niej przyspieszenie 100-200 i wychodziło około 9.5-10 sec. W konfrontacji z RS6 byłem ciutkę szybszy, ale niewiele. Przy pyszpieszeniu od 100-200 może odszedłem mu o pół długości samochodu.

No i kolejny raz muszę stwierdzić, że auto daje sporo frajdy :)
Pozdrawiam odwiedzających.

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 7 marca 2016, 20:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 07.03.2016

Udało się w miniony weekend przewietrzyć maszynkę... nawierzchnia jednak śliska. Kilak fotek po trasie.

[1566]Obrazek[1567]Obrazek[1568]Obrazek[1569]Obrazek

[1570]Obrazek[1571]Obrazek[1572]Obrazek[1573]Obrazek

[1574]Obrazek

A tutaj piękna E30 kolegi na tej samej myjni.

[1575]Obrazek

Pozdrawiam

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 7 marca 2016, 21:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2067
Lokalizacja: ..
Moje BMW: E36 323I Touring
Kod silnika: M52B25
Obrazek

Przytulny garaż :ok:

Frajda z jazdy też jest ;)

_________________
E36 323i Touring

viewtopic.php?f=6&t=155806&start=80


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 13 marca 2016, 00:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 21
Posty: 875
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Moje BMW: 3/4 E36 / 320td+
Kod silnika: M43B19 / M47N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=134111
viewtopic.php?f=6&t=139620
Venom, ciezko opisac ile wysilku pracy i oczywiscie pieniedzy wlozyles w ten samochod... Kurcze szkoda ze tak blisko mieszkasz a nie bylo okazji ani razu zobaczyc tej mitycznej M5 ;> Co jakis czas w Bielsku organizujemy spot. W odpowiednim dziale mamy swoj temat. Jakbys byl zainteresowany to odezwij sie w temacie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 13 marca 2016, 10:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 33
Posty: 71
Lokalizacja: Ciechocin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
W auto faktycznie włożone dużo pracy, fajnie że w rękach takiego pasjonata.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 13 marca 2016, 21:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 241
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Bardzo dziękuję za zaproszenie na spota. Ja niestety od niedawna nie mieszkam w Cieszynie i rzadko odwiedzam auta.
Poza tym jakoś nie przepadam za spotami... wolę się chyba gdzieś sam przejechać :D

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL