BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 05:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 21:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Żeby uściślić:

Firma od piaskowania:

Malowanie proszkowe, piaskowanie, śrutowanie
ul.Narutowicza 400
05-400 Otwock
tel: +48 22 788 85 14


Tutaj wypiaskowałem zderzak, potem zawiozłem go do mojego lakiernika - tam zapodkładowali i polakierowali.

U piaskarzy malują proszkowo, tzn po piaskowaniu od razu malują (nie trzeba odtłuszczać itp) i wkłądają do pieca bodajże na 240st. Z tego powodu odpada malowanie proszkowe metalowo-gumowych elementów (zwieszenia itp)


Po piaskowaniu wskazane jest bardzo szybkie nałożenie "czegoś" (farby proszkowej lub podkładu po d lakier) dlatego umówiłem się tak żeby wypaiskowali tuż przed odbiorem a lakiernia praktycznie czekała na mnie :niepewny:


Na złych lakierników i blacharzy jakich znam zbraknie palcy i u rąk i nóg - poważnie :zakrecony:

Ta firma ma umowę z ASO TOYOTA. Praktycznie same Toyoty stoją, naraz mają ze 30... miejsce w blacharni na 8sztuk, w przygotowalni do lakieru na 4... oczywiście komora i ze 30 pracowników... Cena mnie nie zszokowała, ale nie jest tanio. Dokładną cenę uszłyszę w pierwszym tyg 2007, przed odbiorem. Umówialismy się ale doszedł zderzak, dziury z tyłu zobaczyłem przy rozbiórce itp....

Acha - Toyoty z naszej firmy są robione u nich , tzn. przez ASO:) Mimo że troszkę się znam - nie zauważam co było robione :)

Acha no i ważna rzecz - sami robią fotorelację , więc będę miał foty ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2006, 21:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Aha: Lakierowanie proszkowe jest jako efekt finalny - tak się robi felgi. Piasek, proszek , piec.


Ostatnio edytowano 29 grudnia 2006, 23:09 przez KotSylwester, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 19:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
A więc lampki po robocie wyglądają tak.

Ramka jest zabezpieczona przed dalszą korozją kompleksorem. Na razie musi wystarczyć. Nowe ramki w poszukiwaniu. Nowe 617zł netto sztuka - więc poza zasięgiem.

Uszczelka - oczyszczona, okazała się w bardzo dobrym stanie. Nowa 196zł netto więc musi zostać.

Piszę kwoty żeby mi ktoś pochopnie druciarstwa nie zarzucił :rotfl:

Przed czyszczeniem:
Obrazek


Po czyszczeniu Dremelem :
Obrazek



Efekt końcowy:
Obrazek

Potem wypolerowałem klosze jeszcze :D ten z Lewej po polerce, z prawej przed. Na foto prawie nie widać efektu.
Obrazek

Praca nad światłami zajęła mi jakieś 8-10 godzin a jeszcze prawa ramka nie tknięta :mad:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 20:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 840
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52B28
No bardzo ładnie no i nie mów, że nie ma różnicy między tym wypolerowanym a tym nie - bo jest i to widoczna.

_________________
zobacz moje E39
viewtopic.php?f=6&t=80279&p=885097#p885097
zobacz moje byłe E39
viewtopic.php?t=16284
zobacz moje byłe BMW E34:
viewtopic.php?t=1557
viewtopic.php?t=8082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: GdaĂąsk
Kocie, czym i jak polerowałeś klosze?

_________________
zinnoberrot coupe - bawarka browarka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2007, 21:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Polerowałem pastą K2 - UltraCut. Mam też K2-Tempo ale robiłem akurat UltraCut. Robię nią też grille - jest troszkę pracy, ale wyglądają jak nowe :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: aabb
KotSylwester napisał(a):
Polerowałem pastą K2 - UltraCut. Mam też K2-Tempo ale robiłem akurat UltraCut. Robię nią też grille - jest troszkę pracy, ale wyglądają jak nowe :hurra:


Mialbym obawy czy efekt bedzie pozadany... Jak potraktowalem lampy pasta Tempo w Tansicie i Nissanie to poczatkowy efekt byl super, ale po tygodniu juz zalowalem ze w ogole dotykalem sie do tego :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 21:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
kontynuuj wypowiedź :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 23:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: aabb
Na poczatku efekt byl jak trzeba ale po jakims czasie lampy sciemnialy i efekt byl gorszy jak sprzed zabiegu. Mam nadzieje ze pasta K2 nie poczyni takiego spustoszenia, z tego co sie doczytalem jest lekko scierna, a wiec jest szansa :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 23:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Radku, jestem pod wrażeniem Twojej pracy.
Gratuluję wytrwałości i uzyskanych efektów :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 00:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Tomek Kulik 03 March 2006 - 00:51
Cytuj:
Polerowałem kiedyś różne klosze na praktykach blacharskich w technikum. Porysowane, klejone, zmatowiałe.
Sprawa była prosta, najpierw papier 400, potem 800 (jak do aluminium) i duuużo wody z płynem do naczyń. Czyli brało się kuwetę, wlewało wodę i Ludwik, a potem w tej kuwecie przeprowadzało polerkę.
Następnie suszenie i pasta służąca do spolerowywania lakieru na samochodzie. Klosze wychodziły ładniejsze niż nowe. Wszystko ręcznie, zero wiertarek i innych maszyn.
NIE MALUJ LAMPY LAKIEREM.
Lakier może rozpuścić plastik który jest z epoki i niekoniecznie musi być odporny na chemię.



Źródło:
http://forum.motocyklistow.pl/lofiversi ... 41065.html

Dzięki Kyo za wsparcie, uwierzcie: przydaje się :) , od tej polerki ciągłej (zwolnienie- w domu siedze ) to już :zakrecony:

Obecnie czyszczę zakupione wycieraczki reflektorów:
Parę fotek z rozbierania:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Do takich zdjęć mam manualny obiektyw makro... a oczy już nie te :lup:

Tego elementu właśnie nie mogę rozkręcić, myślę że będie tam tulejka jak o biernej stronie, ale nie chcę na siłę żeby nie urwać niczego.

Obrazek

Pierwsze wymierne efekty:
Obrazek


Również czyszczę wszystkie listwy, polerka, fotki jutro.

Zszokowałem się niestety prawą ramką tylnej lampy - praktycznie śmieć :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 07:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
KotSylwester napisał(a):
Pierwsze wymierne efekty:

Wow!
Detale przede wszystkim.. :padam:

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 22:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Prawa ramka - śmieć:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 11:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Obrazek

Nie spodziewałem się że będzie aż tak źle :
Obrazek



Obecnie kończę czyszczenie wszystkich litew bocznych.

Pasta tempo, potem spłukanie i wytarte - matowe się robią wtedy - pasta Ultracut, polerowanie, płukanie, wycieranie - po myciu jakimś ludwikiem widać czy się dobrze dopolerowały - a nie tylko nabłyszczyły :hyhy:

Najgorzej jest z listwą progową, Jest taka sama jak tego samego rodzaju co pozostałe, tylko że jest węższa. Z powodu umiejscowienia, piach i kamienie jej nie oszczędzały. Ale papierek 1200 na wodę i polerka, daje rezultaty, tutaj jest ta listwa:
Obrazek

Wracam do pracki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 12:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Zazdroszcze Ci ... w pozytywnym tego słowa znaczeniu, chciałbym móc sobiie pozwolić i umieć robić takie rzeczy z tak pięknymi autami :) Pozdrawiam i życze wytrwałości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 13:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Kocie Przeszukuj Allegro to może trafisz tam lampe do 6stki ja trafiłem jakiś czas temu tylną lampę do E28 nową za 90 zł niestety w chromie a ja mam Shadowa ale się przemaluje :) A tak na marginesie to czym polerowałeś ramki ? Też Tempo i ręcznie szmatką ?

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 14:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ramki, były bardzo ładne - w tych miejscach, które widać. Przepolerwałem pastą METAL POLISH, w tle widać preparat firmy Turtle czy Turtle Wax, też jest dobry:
Obrazek
Na foto widać kawałek przedniego zderzaka:)


Na niemieckiej aukcji ostatnio widziałem że się sprzedały po 100-130 Jurosów sztuka (lewa i prawa).
Ostanio na wyspach sprzedały się dwie za ok 230zł za parę, ale ten niefajny człowiek ograniczył aukcję - tylko dla wyspiarzy... :21:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 18:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E24 89' E9 69', E46
Kod silnika: M30B35, M30B28, M52T
Kot dziś odbiera szósteczke od lakiernika :D Licze na obszerną fotorelację :]

PS: Lovely jobly ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 18:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 840
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52B28
Czekamy z niecierpliwością na foto - relacje :D

_________________
zobacz moje E39
viewtopic.php?f=6&t=80279&p=885097#p885097
zobacz moje byłe E39
viewtopic.php?t=16284
zobacz moje byłe BMW E34:
viewtopic.php?t=1557
viewtopic.php?t=8082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 19:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Nie odebrałem. Wchodzę, patrzę błotnik jeden niespasowany. Mówię, hmm a to co? Oj przepraszam Pana najmocniej, musiałem niezauważyć (kierownik) oczywiście proszę nie odbierać dzisiaj samochodu, jutro będzie poprawione...


Kicha.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL