BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 21 listopada 2017, 07:03


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 18 stycznia 2012, 23:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15338
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Buehehehe, black hell, lpg, choinka i żółte blachy :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 08:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Tak jak pisałem... W naszym pięknym kraju - dla chcącego nic trudnego. A obecnie pełniący funkcję dla Warszawy odrzuca 25 i starsze maluchy i duże fiaty oraz polonezy.... bo to zwykłe auta... :zdziwko: No ale Pierwsze E32 mają już 25lat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 08:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
KotSylwester napisał(a):
Tak jak pisałem... W naszym pięknym kraju - dla chcącego nic trudnego. A obecnie pełniący funkcję dla Warszawy odrzuca 25 i starsze maluchy i duże fiaty oraz polonezy.... bo to zwykłe auta... :zdziwko: No ale Pierwsze E32 mają już 25lat.


tak patrząc to E32 z roczników 1986,87 to jest na lekarstwo, najwięcej jest od 90 wzwyż

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 16:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 785
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47N
Lapino napisał(a):
inna siódemka na żółtych blachach
Rok 1993
Obrazek


Lapino Wiesz może skąd dokładniej jest ta bmw? Blacha jest z mojego powiatu a jeszcze nigdy jej nie widziałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 21:21 
marcin92 auto jest z miejscowości Trzcianka


Ponoć nie da się zarejestrować auta z gazem jako zabytek :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 13:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
W kwestii żółtych tablic, czyli posiadania zabytku na żółtych blachach mam takie zdanie. Zakładając żółte blachy wchodzi się do jakiejś społeczności - społeczności fanów zabytkowej motoryzacji. A robiąć żółte blachy jakimiś trikami typu zwykłe auto, które nie ma 25 lat albo ma jakieś przeróbki tylu E30 z M50 itp to tak jakby włamać się komuś do domu i radośnie obwieścić że gość się zjawił :rotfl:

Takie jest moje zdanie. Żólte tablice o czymś świadczą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 15:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
co do tej E32 z ogłoszenia widać że właściciel pośpieszył się z zabytkowymi rejestracjami gdyż (pomijając gaz :kwasny: ) widać że jest to wersja poliftowa a co za tym idzie jest tam nowszy konstrukcyjnie silnik i skrzynia niż w porównaniu z E32 730i-735i (M30 prod. 1968-1994), to tak samo jakby porównać E30 na wąskiej lampie z tą na szerokiej,
ostatnio przeglądając youngtimery zauważyłem że nie dokońca zwraca się uwagę na lata konkretnego modelu tylko uogólnia się początek produkcji modelu i tak patrząc dalej to np. można się spodziewać że w 2019r prawnie o zabytkowe tablice będzie mogło się ubiegać E38 z 94r (25l) ale pewnie znajdzie się pare egzemplarzy z 2000-2001 na zabytkach :)

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 19:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 100
Posty: 5929
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
KotSylwester napisał(a):
W kwestii żółtych tablic, czyli posiadania zabytku na żółtych blachach mam takie zdanie. Zakładając żółte blachy wchodzi się do jakiejś społeczności - społeczności fanów zabytkowej motoryzacji. A robiąć żółte blachy jakimiś trikami typu zwykłe auto, które nie ma 25 lat albo ma jakieś przeróbki tylu E30 z M50 itp to tak jakby włamać się komuś do domu i radośnie obwieścić że gość się zjawił :rotfl:

Takie jest moje zdanie. Żólte tablice o czymś świadczą.

tutaj zgadzam się z Tobą w 100% i jak widzę golfa II 1.3 albo e32 na "żółtych" to mi się rzygać chce na to ,że w tym kraju wszystko "się da"...kurde to ja miałem obiekcje ,żeby e12 robić na żółte tablice... :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 10 lutego 2012, 12:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15338
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Następny rodzyn:
http://otomoto.pl/bmw-530-zabytkowy-C22739528.html

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 18 lutego 2012, 12:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8153
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Może jeździł nim za młodu obecny Papa :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 18 lutego 2012, 12:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15338
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
maaaad napisał(a):
Może jeździł nim za młodu obecny Papa :D

I sie przesiadl potem na Golfa 4? Niee :D
Swoja droga jesli mialbys racje to nie lada okazja, golf poszedl na aukcji za 188tys euro :hyhy:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 23 lutego 2012, 10:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
-A czy muszę mieć w pełni oryginalne auto aby było zabytkiem? Ależ nie, wystarczy 90%...
-Napewno?

No już sam nie wiem...
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=21 ... 6&bid=3647


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 23 lutego 2012, 17:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8153
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Szok... :faint:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 24 lutego 2012, 13:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 30
Posty: 615
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
Pomijam "przyjemnosc" z jazdy 200D, bo jego brak osiagow jest na tyle demotywujacy przy dzisiejszym ruchu miejskim, ze psuje wszystkie inne walory w123, ale na litosc, ktos powinien odpowiedziec prawnie za zolte blachy na tym statku kosmicznym, czy to rzeczoznawca za poswiadczenie nieprawdy czy wlasciciel jesli zmiany byly po rejestracji :cisza: :cisza: :cisza: :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 24 lutego 2012, 21:28 
Narobiło się tych Youngtimerów :rotfl: :rotfl: prawda jest taka, że idziesz dajesz w łapę i masz :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 24 lutego 2012, 22:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 785
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47N
Tomek napisał(a):


Oby 2 bmw zarówno na pct i na pp są z miejscowości 30km ode mnie. Widzę ładne przekręty idą ;/ Bym się nie zdziwił jakby ten sam rzeczoznawca maczał w tym palce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 7361
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Cytuj:
Stan samochodu jest IDEALNY!!!


Cytuj:
Autko jest złożone od podstaw z pięciu innych Mercedesów


:rotfl:

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 13:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 1365
Lokalizacja: ESSEX
Moje BMW: bylo e30 e36 e46
Cytuj:
W sezonie 2011 autko przewiozło 8 par młodych i to bez żadnej reklamy.Średnia cena za przewóz pary młodej to kwota 1000zł.

:niepewny:

ciekawe jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec rzeczoznawcy, który wydał na to papier...
z drugiej strony może się bronić, że była perełka a właściciel poprzerabiał po ocenia
tyle, że w tedy właściciel stoi z prawem na bakier


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 15:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 5694
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ejjj nie śmiejcie się z e-32 po lifcie na żółtych ja się przymierzam ;)

ale wiejskiego tuningu to u mnie raczej nie ma na stan tech raczej też nie ma czego się doczepić do ideału brakuje już tylko niva ( już bo wczoraj w serwisie zostawiłem 3,5k na regeneracje klimy i parę innych bajerów jak nagrzewnica itd ) a nivo wleci z powrotem jeszcze w tym roku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 17:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 6
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=76025&start=100
Lektura tego pana od czarnej 7 na zółtych z lpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 4&t=155598

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL