BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 15:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 17:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
O ile e32 czy e34 obecnie wyglada troche dziwnie na zoltych blachach, bo nie sa jeszcze takie stare i sa w miare nowoczesne, to ja bym tutaj nie darl kotow, bo jak sa oryginalne to za 5-6-7 lat bedzie juz zupelnie inny temat, tych aut ubywa z dnia na dzien, a za te 7 lat beda mialy pod 30-stke. Nikt obecnie nie smieje sie z rekinow na zoltych tablicach, a one wlasnie maja po 30 lat. Natomiast zolte blachy na w123 zlozonym z 6 innych mercedesow, 2 statkow kosmicznych, 3 przystankow i fregaty to juz przesada i ktos powinien za to odpowiedziec, kpina i tyle :dobani:

Odnosnie zalet zoltych tablic - jest jeszcze jedna o ktorej chyba nikt nie wspomnial. Jak odpukac pfu pfu pfu auto na zoltych tablicach dostanie np. strzala w tylek od jakiejs zagapionej sieroty, to ubezpieczalnie jak maja w zwyczaju nas nie wydymaja, bo mamy poteznego sprzymierzenca w postaci konserwatora zabytkow, ktory szybko wyprostuje takie kwiatki jak np. ostro zanizona wycena auta czy jakies amortyzacje z d wziete.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 18:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
kadlobekk napisał(a):
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 4&t=155598


Buehehehe BKP i wszystko jasne :rotfl: Zabytki z LPG :wstyd:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lutego 2012, 19:19 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ychh... Aż musiałem tam coś dopisać...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 16:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
z tym rzeczoznawca z bmw klubu to nawet punto mojej Zony moze jezdzic na zoltych :wstyd:

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 18:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 13
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=100
maaaad, dobrze napisane ! :ok: :D

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 19:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
elviss, a który rok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 19:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 13
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=100
KotSylwester, 1991.
elviss, dla mnie tu chodzi o gaz i to że jest to już V'ka a nie M30, M30 samo w sobie jest zabytkiem :rotfl:

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 19:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
To opowiedz nam Elviss co Cię skłoniło do żółtych tablic? Co zrobiłeś że ma 1991 i żółte blachy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 20:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 13
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=100
Ja jeszcze się będe wstrzymywał z zółtymi, jeśli nie sprzedam to za 5 lat dostanie swoje żółte tablice.

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 20:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
elviss, czyli dlatego że masz auto w idealnym stanie masz na żółtych blachach? To może ja e46 z 2000 roku wrzuce na zółte? W dodatku do indyvidual. Tablice zabytkowe są dla zabytków a nie aut od pierwszego właściciela czy w idealnym stanie. Dla mnie w tym wypadku to takie na siłe oszukiwanie dla szpanu - że niby żółte blachy to jakiś szpan.

O ile się nie mylę to przepis mówi jasno 15 lat, 15 lat od zakończenia produkcji, ew. pojazd unikatowy, element kolekcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 20:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
KotSylwester napisał(a):
O ile się nie mylę to przepis mówi jasno 15 lat, 15 lat od zakończenia produkcji, ew. pojazd unikatowy, element kolekcji.

Chodzi o 25 lat i 15 po zakończeniu produkcji prawda? Mnie też interesuje formalnie jak to załatwiłeś. Przymykają oko na młodsze?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 21:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
elviss, ALE NIE SPEŁNIA podstawowego warunku, nie ma 25 lat. Auto musi spełniać podstawowy warunek 25lat i 15lat od zakończenia produkcji. Chyba że to mega unikat np. 850CSI, czy golf, którym jeździł JPII.

Ja wiem że żółte blachy to nie szpan, ale jaki jest powód dla ktorego ktoś chce oszukiwać innych posiadaczy zabytków? Bo tak naprawdę to gra nie fair dla innych posiadaczy aut zabytkowych (youngtimerów). Brak obowiązku OC? Wieczny przegląd? A może cheć oddania państwu 25% wartości auta przy sprzedaży za granicę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
elviss, Masz żółte tablice tak? Kolkecjonerski? Ma ponad 30lat?

Cytuj:
Pyt: Jakie kryteria musi spełniać pojazd, aby kwalifikował się do rejestracji na zabytek?
Odp: Musi mieć, co najmniej 25 lat (aby uzyskać status „pojazdu zabytkowego) i 30 lat (aby uzyskać status pojazdu kolekcjonerskiego), a przy tym posiadać 75% oryginalnych części (najważniejsze główne podzespoły). Oznacza to, że lakier możemy dobrać sobie nawet „rażąca różowa perła” (o ile mamy tylko taki gust, lub jego brak), obszyć wnętrze skórą (chociaż oryginalnie była z materiału), zastosować współczesne filtry oleju, powietrza i dalej nasz pojazd spokojnie będzie kwalifikował się na zabytek. Jeżeli pozostałe podzespoły są oryginalne (oczywiście oryginalne, nie oznacza nieremontowane), to z powodzeniem możemy ubiegać się o wpis do ewidencji zabytków.

Jeżeli pojazd ma mniej niż 25 lat, to także jest możliwość jego rejestracji na zabytek zgodnie z poniższymi kryteriami:

Posiada unikalne rozwiązania konstrukcyjne,
Dokumentuje znaczące etapy rozwoju techniki motoryzacyjnej,
Był związany z istotnymi wydarzeniami historycznymi,
Był użytkowany przez osoby powszechnie uznane za wyjątkowo ważne,
Ma związek z ważnymi osiągnięciami sportowymi,
Posiada oryginalne wykonanie lub został odrestaurowany,
Został odtworzony wiernie, zgodnie z technologią z okresu jego produkcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 26 lutego 2012, 22:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
elviss, http://weteranszos.pl/zolte-tablice

Podaj namiary na rzeczoznawcę wrzucę swoją Preludę z LPG, też nie ma rocznika

A powiedz co oryginalnego jest w Twoim aucie? Tu chodzi o oryginalność w sensie unikatowość a chyba nie masz E32 Karl Lagerfeld?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 25 lipca 2012, 01:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 411
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E36
Kod silnika: m42b18
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132866
Tomek napisał(a):

Auto znajomego. Nie uważam, że jest to "rodzyn". Żółte blachy z powodu, że udowodnił rzeczoznawcy ilość wyprodukowanych 530iT z manualem i przedstawił listę wyposażenia(individual) ;)
Przykładowe zdjęcie zrobione telefonem, pokazujące jak samochód wygląda w letnim setupie ;)
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 8 listopada 2012, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: USA
Troche odkopie temat ale z tego co czytam zwłaszcza w powyższym poście to wychodzi na to, że można mieć żółte blachy nawet na Polonezie z ko0ńcówki lat 90-tych z pakietem Oricari i silnikiem rovera? Bo tych konfiguracji za wiele to nie wyszło. Podobnie jak maluch Happy End 1000 sztuk (500 żółtych i 500 czerwonych na zakończenie produkcji) też się zalicza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 11 listopada 2012, 15:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1140
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
Ximon napisał(a):
Troche odkopie temat ale z tego co czytam zwłaszcza w powyższym poście to wychodzi na to, że można mieć żółte blachy nawet na Polonezie z ko0ńcówki lat 90-tych z pakietem Oricari i silnikiem rovera? Bo tych konfiguracji za wiele to nie wyszło. Podobnie jak maluch Happy End 1000 sztuk (500 żółtych i 500 czerwonych na zakończenie produkcji) też się zalicza?

Tak.Te auta też podciągniesz pod zabytkowe tablice.Jakby nie patrzeć to unikaty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 30 grudnia 2012, 12:12 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Rzeczoznawca dostał w łapę, a urzędasy nie wysilili się zbytnio, żeby zweryfikować papiery - ot cała tajemnica. Pojazd unikatowy musi być unikatowy, a ponadto musi mieć min. 25 lat.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 30 grudnia 2012, 19:38 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Bez przesady, poprzedni wpis był miesiąc temu, a nie rok i miesiąc ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Żółte tablice, wady i zalety.
PostNapisane: 21 września 2014, 21:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 147
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: M3 E36, E30 325 iX
Kod silnika: S50B30, M20B25
Odgrzewam kotleta :D
Mam pytanie dot. Zoltych blach.. Wie ktos moze jak to jest jak ktos chce sprzedac pojazd zabytkowy za granice ? Podobno jest jakis spory podatek ale co. I jak to nie wiem, ktos cos wie ? Mial z tym doczynienia ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL