BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E21] SWAP CZY ORYGINAł???
PostNapisane: 26 października 2007, 18:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich forumowiczów:-) Mam dylemat. Posiadam karoserię BMW E-21 323i, bez silnika i skrzyni biegów. Czy można zrobić SWAP na bazie silnika i skrzyni biegów z BMW E-28 528i? Czy ktoś już dokonywał takiej przeróbki, czy dużo jest z tym roboty? Czy może lepiej kupić oryginalne podzespoły i nie bawić się w przeróbki? Dziękuję za wszelkie opinie i podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Tomo26

[ Dodano: 28 Październik 2007, 19:56 ]
Tomo26 napisał(a):
Witam wszystkich forumowiczów:-) Mam dylemat. Posiadam karoserię BMW E-21 323i, bez silnika i skrzyni biegów. Czy można zrobić SWAP na bazie silnika i skrzyni biegów z BMW E-28 528i? Czy ktoś już dokonywał takiej przeróbki, czy dużo jest z tym roboty? Czy może lepiej kupić oryginalne podzespoły i nie bawić się w przeróbki? Dziękuję za wszelkie opinie i podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Tomo26


http://www.forum.bmw-orr.org/viewtopic. ... 7589fcc506


Ostatnio edytowano 27 października 2007, 00:51 przez Tomo26, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2008, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: WoÂłomin
czesc ja posiadam e21 2,8 i powiem ci tak jest troche pracy ale warto:) musisz przespawac łapy pod silnik i zrezygnowac z wiskozy. Zrobic chłodnice na zamowienie i jazda ale naprawde 2,8 w e21 to wariat :)

[ Dodano: 20 Luty 2008, 21:59 ]
:ok: a i pochwalam ze inwestujesz w e21 bo duzo osob niszczy te bardzo fajne autka wiejskim tuningiem;)

_________________
Michall


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 09:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
M30? to nie lepiej 3.5 ? :)

a jak m52 to już jest fajnie :)

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2008, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: WoÂłomin
mi wystarcza i tak na 1/4 ostatnio obiechałem e36 2.8 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 19:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Po długim czasie zdecydowałem się na zamontowanie silnika M30.
Okazjonalnie kupiłem BMW 7 e-23 w której podobno zamontowany jest silnik M30 3,5L (bynajmniej tak twierdzi poprzedni właściciel) a nie mam pewności bo BMW rejestrowane jest na 745i.
Silnik obecnie nie jest na chodzie, potrzebny jest do niego przepływomierz, komputer (sterownik silnika) i cewka zapłonowa. Chcę kupić te podzespoły ale nie wiem jak określić jaki to jest dokładnie silnik żeby dobrać odpowiednie części. Czy na podstawie numerów i symboli nabitych na bloku silnika można to stwierdzić?
U mnie numery są takie: +7785690+
Symbole poniżej numeru: 32 6E A

Zamieściłbym fotki silnika i auta ale nie wiem jak je się tu zamieszcza.

Z góry dziękuję za waszą pomoc i pozdrawiam serdecznie
Tomo26


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 22:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Witam!
Zamieszczam fotki BMW i silnika.
http://img395.imageshack.us/my.php?imag ... 106yg7.jpg

Silnik

http://img525.imageshack.us/my.php?imag ... 317jk8.jpg

a to karoseria 323i do której mam zamiar zamontować ten silnik.

http://img91.imageshack.us/my.php?image=33821991te0.jpg

Czy ktoś z was wie czy komputer do 3,2 i 3,5 jest taki sam.
Mam możliwość zakupu komputera o numerze 0261200040
i przepływomierza 0280203018
Jak sprawdzić czy te części będą odpowiednie do silnika który posiadam o numerze
+7785690+
Symbole poniżej numeru: 32 6E A (numery spisałem z bloku silnika)

Z góry dziękuję za waszą pomoc i pozdrawiam serdecznie
Tomo26


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 10:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Witam! Z góry przepraszam że podłączam się pod temat, ale mam taki sam plan. Mam e21 318, chce wrzucić m52b28.

Z tego co gadałem z paroma ludźmi najgorszą rzeczą jest nie sam swap tylko wzmocnienie ramy. Wie ktoś coś o tym? Czy jeżeli karoseria jest zdrowa trzeba ją wzmacniać?

Jak to lepiej (czytaj taniej ;) ) zrobić: Kupić 328 np bitą, czy tylko skrzynię silnik most i wał? No i osprzęt oczywiśćie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Witam!
Ja szukam silnika albo samego bloku 6 cylindrow do BMW e-21 320i z 1982 roku! jesli ktos ma na sprzedaz to prosze o kontakt!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 10:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Bielsko/ÂślÂąsk
Koltun napisał(a):
Czy jeżeli karoseria jest zdrowa trzeba ją wzmacniać?

jak najbardziej.jeśli posiadasz porządną zdrową,przede wszystkim sztywną karoserię możesz zabierać się za wzmacnianie.Fabrycznie karoserie są zgrzewane,samochody sportowe są obspawane zgrzew po zgrzewie.To samo tyczy się kielichów i ich mocowań.
Pod spod samochodu będą wymagane kratownice,przód ze względu na ciężar,tył ze względu na moc większą niż fabrycznie to auto zostło przystosowane.rozpóra przód tył.

Koltun napisał(a):
Jak to lepiej (czytaj taniej ) zrobić: Kupić 328 np bitą, czy tylko skrzynię silnik most i wał? No i osprzęt oczywiśćie.


Anglik,zanim zaczniesz dłubać wiesz że wszytko jest jest na chodzie,nic nie jest uszkodzone po wypadku itp...a całą karoserię bez mechaniki zawsze można dalej ożenić,ćwiartke znajomemu kebabowi itd.

_________________
oo=00=oo nawiÂązuje do klasyki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 16:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: WROCLAW
witam. :P

_________________
SEB


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 16:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: WROCLAW
TOMO 26..OGLADALEM ZDJECIA TWOJEGO e21 ORAZ DAWCY Z KTOREGO CHCESZ ZROBIC PRZEKLADKE.I POWIEM TAK...MOJ REKIN 320 Z 1978r BYL NIEMAL W IDENTYCZNYM STANIE. POSTANOWILEM GO ZROBIC JAK Z FABRYKI.KOSZTOWALO MNIE TO OKOLO 10 MOZE NAWET 11 TYS ZLOTYCH I JAKIES 2.5 ROKU CZASU. JAK SOBIE O TYM POMYSLE TO JUZ BYM SIE W ZYCIU NA TAKIE COS NIE PISAL.DOBRA RADA SPRZEDAJ BUDE NA CZESCI I POSZUKAJ JAKIEJ JEZDZACEJ e21 .JAK SIE UDA TO WRZUCE PARE FOTEK.POZRAWIAM

_________________
SEB


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL