BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 05:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sposoby renowacji i zabezpieczania podwozia
PostNapisane: 23 maja 2008, 12:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Witam.

Jakie preparaty najlepiej stosować przy zabezpieczaniu podwozia.
Chodzi zarówno o miejsca gdzie puściło zabezpieczenie fabryczne oraz o zakonserwowanie oryginalnego zabezpieczenia.

Jaki podkład stosować ?
Jaki nakładać lakier ?
Jakie inne środki stosuje się przy zabezpieczaniu (warstwy bitumiczne) ?
Jakie zabezpieczenia na śruby wkręcane w podwozie?

Dzięki, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 11:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
Podpinam się do pytania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 14:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Polecam Kupić pistolet do UBS i 4-5 butli barana zabepieczającego do podwozi. Może być BOLL.

Do profili zamkniętych jakiś woski do profili. Naprawdę firma nie robi tu kosmicznej różnicy. Może być BOLL, APP, Wurth i inne...

Polecam kupić pistolet UBS (20zł) i podłączać go pod kompresor.

Baran w Butli to od 12zł do 22zł. Zależnie od firmy. Spray podobnie a towar rzadszy i 4-5 razy mniej...

1.Myjnia podwozia
2.oczyścicć rdzę
3.podkłąd rekatywny na rdze (Wurth 140zł - drogi, można inny)
4.Podkład eposkydowy - dwuskładnik np. boll (80zł chyba 1-1,5l)
5.Lakier samochodowy spray lub w pędzlu
6.ew, pasta w pędzlu to spawy
7.baran


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 23:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Bielsko/ÂślÂąsk
Bardzo ładnie opisano technikę i kolejność stosowania zabezpieczeń.w praktyce lepienie podwozia podkładem epoksydowym<stosowanym przeważnie zaraz po piaskowaniu/oczyszczeniu,by świeżo oczyszczona blacha nie naciągała wilgoci-nie utleniała się,rdzewiała>I to co mnie wręcz zakuło w sępie oko lakierem samochodowym i baranem wystarczy na dwa trzy lata.czyli akurat na tyle by pojeździć po remoncie sezon dwa<jak nic nie wyjdzie> i do sprzedania.Gratulując doboru i zastosowania w teorii zabezpieczeń anty korozyjnych,dopowiem jeszcze że do profili zamkniętych,nie używasz jakiś tam wosków, tylko specjalnej mieszanki wysoko gatunkowych olei,nie wchodzących w reakcję z metalem<zerowa zawartość siarki>których nośnikiem zapewniającym odpowiednią gęstość i trwałość jest parafina.
Konserwacja to konserwacja,jeśli jest sucho i porządnie przygotowane to wytrzyma lata.,barana przeważnie tylko na progi i nie odwrotnie.
Boll jest kwaśny i dobry na współczesne ocynkowane samochody.
Tylko berner i forchna zabezpieczenie,blacha nigdy nie gnije na spawie tylko obok niego,tam gdzie została odwęglona i nie zaprawiona odpowiednią chemią.Na razie tyle.

_________________
oo=00=oo nawiÂązuje do klasyki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL