BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E21] Dalej nie odpala po wymianie pompy
PostNapisane: 25 października 2009, 04:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 9
Lokalizacja: Melbourne
Moje BMW: 318
Kod silnika: M10
Witam!
Mam E21 z 83' 1.8 autko stanelo bo pompa (raczej orginalna byla) odmowila wspolpracy.
Zamontowalem pompe uniwersalna i dalej auto nie odpala. Paliwo plynie do rozdzielacza bo jak odkrece przewod i zakrece silnikiem to paliwo leci.. Prosze o pomoc Pozdrawiam Lukas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 10:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Wiesz jakie ciśnienie podaje ta pompa bo k-jet jest wymagający pod tym względem musi miec 5 barów .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 9
Lokalizacja: Melbourne
Moje BMW: 318
Kod silnika: M10
I tu wlasnie bedzie problem... jest to zwykla pompa EFI. A Jtronic wymaga wysokiego cisnienia..pompa musi przetwarzac min. 180 L/M moja pompa robi w minute tylko 70 litrow i ma ciscnienie 2-3 bary.Wiec tu lezy przyczyna kupie jutro normalna pompe i zobaczymy. Dzieki za wskazowke!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 9
Lokalizacja: Melbourne
Moje BMW: 318
Kod silnika: M10
Ok dziala pompa bosh 044 pomogla autko chodzi.
Teraz jest nowy problem silnik pracowal normalnie na nowej pompie. godzine temu przestal wchodzic na obroty pracuje ruwno ale tylko sie wkreca do 4 tys... :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 15:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
A co z akumulatorem ciśnienia paliwa filtrem paliwa ? Jak masz możliwośc zmierz teraz ciśnienie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 9
Lokalizacja: Melbourne
Moje BMW: 318
Kod silnika: M10
Regulator napiecia za duze cisnienie na uklad wymienilem na inny i wyregolowalem na 30 psi i Bimka smiga


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL