BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 24 listopada 2017, 10:00


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 13 marca 2011, 17:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Na wygłuszenia też nadejdzie czas :D Dziękuję za troskę ^^

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 13 marca 2011, 17:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 2223
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: e46 coupe
Kod silnika: M54b30 n42b20
zoz mozna powiedziec gratuluje aut i zaplecza finansowego ;) ;) ;) ;) ;) ;)
naprawde piekne egzemplarze , e24 to moje ulubione BMW

:/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 14 marca 2011, 07:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Piękne auto i podziwiam zapał :)

Wygłuszenie tylko ASO - drogie nie jest :) Ale spokojnie, na pewno zrobicie.

A może za dużo płynu wlewasz do wspomagania? Wlewasz i kręcisz kierownicą, jak nie pojawia się na sitku i pompa huczy dolewasz. Jak koła są na maksa skręcone płyn w sitku się pojawić może. Jak się dopełni po brzegi to potem będzie się wylewał. Jakoś mniej więcej tak to było. Przerabiałem w zeszłym roku, bo moja szócha zawsze na wiosne płata mi figla. W 2010 - wąż od wspomagania, jakby go ktoś w 3 miejscach igłą podziubał, wiosna 2009 wąż od silnika do zaworu - wodny, wiosna 2008 wąż gruby przy chłodnicy pękł przy cybancie.

W e30 to samo. Co roku na wiosnę kaprys. A to aku, a to bendiks, a tu coś tam. Potem już nic.

Co do hamulców to podejrzewasz gruchę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 14 marca 2011, 11:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Kulę już wcześniej wymienialiśmy, zresztą chyba niepotrzebnie bo nasza tez sprawna, ale tego do końca nie wiem. Na początku wymieniamy filtr od wspomagania, może to pomoże. Problem dokładnie wygląda tak :
Po dłuższej podróży jak wjechalismy do miasta, hamulce zaczęły się blokować a pedał hamulca był twardy. Górą puszki wyleciał cały płyn. Co pewien czas jak się naciska pedał hamulca lub kierownica, słychać syczenie, jakby schodziło ciśnienie. Mam nadzieję że to sprawa tego filtra...

Mogę oficjalnie oświadczyć że klimatyzacja jest szczelna, nabita i pięknie działa :D Po raz pierwszy przyjemnością było trząść się w aucie będąc w kurtce ^^

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 15 marca 2011, 09:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 147
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 320i coupe
Kod silnika: M52b20
piekna kolekcja :super:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?uid=36614&f=6&t=90416&start=0
____/ :przestraszony: :hyhy: \____
___(oo==00==oo)___
___[_]..........[_]___


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 1 kwietnia 2011, 21:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Wielkie podziękowania dla KotaSylwestra oraz Pana Adama. Po wymianie filtra, płynu ( jeszcze raz ), wyczyszczeniu przewodów oraz odpowiedniemu napełnieniu auto zachowuje się zupełnie inaczej. Ogłaszam wszem i wobec, że układ hamulcowy i kierowniczy jest w 100 % sprawny i działa jak w nowiutkim aucie ! Najprawdopodobniej poprzednia "kula" jest jeszcze sprawna, to sprawdzę później.

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 18 kwietnia 2011, 17:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
No niestety, problem się pojawił znowu, tym razem z blokującymi się hamulcami. Znowu muszę sie nim zająć. Na ten czas zrobiłem drobną sesję :)

https://picasaweb.google.com/Matmoroz/B ... Si2011Rok#

Pozdrawiam

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, 16:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2244
Garaż: było
viewtopic.php?f=6&t=72312
Auto super :ok:
Na twoim miejscu wymieniłbym jeszcze wszystkie zniszczone naklejki informacyjne (komora silnika itp.) - wkońcu ma być ideał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 29 maja 2011, 18:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 63
Lokalizacja: krak
Moje BMW: e60 530d 8R I MINI
niezła bmka

_________________
Obrazek Obrazek
BMW 530 D M


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 30 maja 2011, 20:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Miło słyszeć takie rzeczy ! Jak narazie miałem przerwę z pracami nad autem. Niestety, problem z hamulcami dalej istnieje, być może to zawory od kuli wspomagania, może coś się blokuje ? Już nie mam pojęcia a zgadywanie może mnie już tylko przyprawić o ból głowy. Po otworzeniu maski zauwazyliśmy przekrzywiony alternator. Okazało się że temperatura silnika tak roztopiła tuleje, że zmieniły się z gumy w budyń ! Niedługo dostanę kolejną "dostawę" części ( akurat to są całkowite pierdoły, takie jak zaślepki, czy pokrywy ) ze Szczecina. Niedługo wakacje, więc będę więcej czasu poświęcić autu. Oczywiście, na pierwszym miejscu stoi problem układu hamulcowego. Lista problemów, którymi planuję się zająć

- hamulce blokujące się po dłuższej jeździe po mieście, pedał staje się twardy, a auto nie toczy się. Nie ma żadnych problemów z ukladem kierowniczym, więc nie jest to sprawa kuli.

- ciągły problem drgań przy 80-90 km/h ( być może sprawa podpory wału ? jeszcze czas wszystko sprawdzić )

- odpadający klarlack na tylnym słupku od strony kierowcy ( co za fafluśniaki ! Auto na pewno nie było bite, raczej podrapane... jeszcze trochę a chyba zdecyduję się na odnowę całego lakieru. )

- troszkę luźna skrzynia biegów, do tego dochodzi wymiana ciągadeł... jak będziemy zdejmować wał to zajmiemy się tym przy okazji

- brak paru zaślepek, luźna pokrywa bezpieczników ( już nowa czeka w garażu ), delikatnie poluzowana zapalniczka

Powoli i do przodu, ale do ideału jeszcze temu autu brakuje... ( mimo tego że to jak wygląda w rzeczywistości wcale nie odbiega od tego jak wygląda na zdjęciach :) )

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 5 lipca 2011, 16:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2244
Garaż: było
viewtopic.php?f=6&t=72312
Jakieś nowe fotki by się przydały... :pada:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 6 lipca 2011, 11:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Kurcze mi sie tu sni po nocach chociaz jedna delikatnie zaniedbana sztuka przy której moglbym sobie grzebac a kolega juz widze druga operuje w dodatku ///M no tylko pozazdrościc.
Ogromne gratki dla Ciebie i Taty, który to rozumie i wspiera Cie w tych pracach. Przy okazji pozujac do zdjec razem z 6er.

Mi sie marzy taka czerwona albo biała z jasnym wnetrzem najlepiej w jakims kremie na wlasnie takich bbs`ach a motor gdyby był ///M to juz w ogole bym oszalał z szczescia.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 6 lipca 2011, 15:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 54
Lokalizacja: Zabrze&londyn
Moje BMW: e34 M///
Kod silnika: SSS
piekna 6-czka ,klang silnika z filmiku miodzio :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 7 lipca 2011, 09:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Problem z układem hamulcowym jest strasznie, ale to po prostu strasznie uporczywy. Zacisk hamulców złapał nas w środku miasta. Nie można przejść obok tego obojętnie.

Samochód trafił do warsztatu mojego kolegi, który pasjonuje się rekinami podobnie jak my. Dzięki temu nie przejmuję się czy auto zostanie na dworze na noc pod drzewem, czy ktokolwiek niekompetentny będzie mógł się zająć tym pojazdem.

Robota rozpoczęła się od obserwacji zachowania poziomu płynu wspomagania. Na początku zaobserwowaliśmy jak zachowuje się płyn na obecnej kuli wspomagającej. Mimo tego że silnik działał, za każdym naciśnięciem pedała hamulca poziom płynu powoli wzrastał. Nic dziwnego, że płyn wspomagania po prostu wystrzelał po dłuższej jeździe. Po wymianie kuli na tą która już była wcześniej w samochodzie, zachowanie płynu się całkowicie zmieniło. Nieważne jak mocno byśmy naciskali pedał hamulca i jak czesto, zawsze pozostawał on na odpowiednim poziomie. Podczas przejażdżki po mieście problem pojawił się znowu, tylko tym razem hamulce nie były tak zaciśnięte, że aby ruszyć tym 286 konnym silnikiem trzeba było ruszać z 3 tyś obrotów, ale problem dalej istniał.

Nie ma co, teraz wyjmujemy pompę hamulcową. Jest trochę podejrzana... Jak się na nią naciska, ma dość mocny skok w swoim działaniu. Być może jak już się nagrzeje płyn hamulcowy, ze względu na rozszerzalność temperaturową środek się zapieka i nie chce ona odskoczyć ? Nie mam pojęcia, to są tylko moje amatorskie diagnozy. Być może to kolejny błąd poprzedniego właściciela, który nie wymieniał płynu hamulcowego, który zniszczył pompę od środka ? To się jeszcze wszystko wyjaśni. Jest dość duży problem z otworzeniem jej, a zestaw naprawczy to zwykłe uszczelki do rurek, wymiana ich jest praktycznie bez sensu.

Zaraz wyjeżdżam, by mój wyjazd był spokojny chcę dokończyć tą sprawę. Poprosiłem mojego kolegę by wysłał mi pompę hamulcową i servo. Dokładnie przed chwilą otrzymałem telefon z informacją, że paczka konduktorska została nadana ze Szczecina. Po drodze dostaję też trochę części, dupereli, między innymi klakson wysokich tonów :D I pompa hamulcowa i servo są ze sprawnego samochodu, który miał wymieniany regularnie płyn hamulcowy, dziś część będzie wymieniana. Jutro zobaczymy efekt. Może problemem jest sama pompa ? Nawet sam życzę sobie szczęścia, w końcu będę mógł czerpać przyjemność z tego samochodu, nie tylko na nie patrząc. To jest ///M, więc widok to już tylko 50 % przyjemności.

Muszę się tym pochwalić, za około dwa tygodnie rozpoczynam pierwsze jazdy na Lkach ! Co prawda egzamin będę mógł zdawać dopiero w drugiej połowie października :wsciekly: ale sama możliwość jazdy samochodem ( nawet Peugeotem 207 ) będzie dla mnie po prostu ogromną przyjemnością. Myślałem nad zameldowaniem w anglii i zdawaniem prawa jazdy tam, nie dość że taniej, łatwiej to jeszcze od 17ego roku życia. I tak teraz z tym nic nie zrobię, pozostało mi czekać.

Jutro ciąg dalszy...

W przeciągu godziny wsiadam w autobus i jadę odebrać paczkę !

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 7 lipca 2011, 22:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pompa może się popsuć na dwa sposoby - same uszczelki właśnie lub może być porysowany metalowy tłok...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 9 lipca 2011, 02:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 24
Posty: 32
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: M635CSi i 628CSi
Kod silnika: M88/3B35 i M30B28
Nie wiem czy to była sprawa tłoczka, czy czegokolwiek, lecz wymiana pompy całkowicie załatwiła sprawę. Podczas około dwu godzinnej jazdy po mieście z nadużywaniem hamulca nic nie zaciskało się mimo woli i auto toczyło się jakby samo z siebie chciało jechać.

Niestety, moje poszukiwania dotyczące klaksona wysokich tonów trwają dalej.

W międzyczasie zdjąłem nerki z samochodu, by móc je doprowadzić do lepszego stanu.
Już je wypolerowałem, ale jeszcze poprawię je. Plastik nerek będzie musiał być zespawany, bo kropelka czy inny klej ogólnego użycia może tylko pogorszyc sytuację. Dziś rano kolejna przejażdżka autem.

_________________
M635CSi 05/84 r. ()OO=[][]=OO() 628CSi 11/84 r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 9 lipca 2011, 07:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Turist, cieszę się że Ememka jeździ :) Rozbierz starą pompę i zrób fotki, zobaczymy co było bo jestem ciekaw. Pompa jest taka jak w zwykłej E24, prawda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 9 lipca 2011, 11:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2244
Garaż: było
viewtopic.php?f=6&t=72312
Może warto by założyć nowe ori nerki? - w końcu są wizytówką auta :) no chyba że będą strasznie drogie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 9 lipca 2011, 13:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ja ja kupowałem to kosztowały 400zł za parę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M635CSi 05/84 "eMeMka"
PostNapisane: 9 lipca 2011, 14:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2244
Garaż: było
viewtopic.php?f=6&t=72312
no to jeszcze dramatu nie ma...:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL