BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 maja 2024, 16:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 4 lutego 2013, 14:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1258
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
niech sobie beda takie silniki 2.0 turbo bo fajna sprawa, ale od bmw oczekiwalbym czegos ciut lepszego. Zobaczymy co zaprezentuja w nowym X5M, chodzi mi o jednostke napedowa. Wowczas bedziemy wiedzieli co nas czeka w nastepnej generacji emek.

tak to jest. Chcieli zabrac tez gwarancje na karoserie, byly duze boje z bmw polska. W koncu zostawili. W zeszlym roku wykupilem do 2014r. Nie wiem, moze bmw w niemczech jest "normlaniejsze" niz nasze. Ale gwarancje na silnik na bank zabieraja, mozna sie ewentualnie posilkowac gwarancja tunera jesli taka dadza. Ale wole gwarancje producenta, a nie tunera.
Co do nowego M3. Takie silniki juz fabrycznie sa wystarczajaco wysilone na maksa. Przeciez to bedzie niecale 3 litry, pewnie 3 turbiny. Byc moze dadza jakis maly bonus i na hamowni bedzie wskazywac ze 440KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 4 lutego 2013, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
wujekwaldus napisał(a):
Myslalem ze jak kupuje sie rzeczy typu hartge/gpower to nie traci sie gwarancji... to mnie zaskoczyles powiem Ci szczerze.


Jest dokladnie, tak jak pisze A, tuner przejmuje na siebie czesciowo gwarancje.

A napisał(a):
Nie wiem, moze bmw w niemczech jest "normlaniejsze" niz nasze.


W Niemczech jest o tyle lepsza sytuacja, ze majac TUV na jakies graty, ciezko jest im uzasadniac zabranie gwarancji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 01:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
BMW POLSKA ( a raczej biuro BMW Vertriebs GMBH w Wawie , bo BMW POLSKA de facto juz nie istnieje ) to troche krętacze. Są ASO W PL, gdzie montuje się np chipy HARTGE i nie powoduje to utraty gwarancji. Przynajmniej w teorii. W praktyce BMW chce, zeby klienci montowali beznadziejne ori POWER KIT'y, dostępne i tak dla bardzo wąskiej gamy modeli.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 02:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 561
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: F36 428i xdrive
Kod silnika: N20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102823
No te power kity są tylko do 2.0d :dobani: W ogóle jest tragedia z tym downsizingiem :wstyd: Nastepnę M4 czy kij jak wie się będzie nazywać bedzie miało 2.0 i 5 turbin a dźwięk (niby silnika) będzę leciał z głosników jak w 550xd :wstyd:
Ale jest nadzieja ,że może jak zaczną wstawiać częściej do silników po 3-4 turbiny i się w końcu cos zacznie pierdzielić porządnie to się koncerny opamiętają i wrócą spowrotem do projektowania silników o normalnych pojemnościach lub wolnossących albo zieloni zelżą w końcu z tymi normami spalin(bo to głownie przez nich jest ten downsizing),żeby dać żyć koncernom motoryzacyjnym i również ich potencjalnym klientom,bo okażę się ,że potencjalni nabywcy w końcu strzelą focha i masowo zaczną kupować auta starsze i uzywane a nie nowe.Chodzi mi o to np:,że podoba mi się F30 ale takie sobię pewnie nie kupię.328i ma bardzo fajne osiągi i spalanie pewnie małe jak na nie ALE! dźwięk 4 garów jest bardzo do dupy (a BMW kojarzy się głownie z R6 zwłaszcza te prawdziwe :P ) więc musiał bym wybrać 335i które też już jest uturbione ale głownie mnie by na takie nie było stać.Musiał bym sprzedać mieszkanie i zamieszkać w samochodzie :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 09:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1258
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
downsizing przyspieszy tylko epoke lodowcowa, ktora powinna nadejsc juz jakis czas temu. Poki jest cieplo ludzie powinni sie cieszyc, ze cywilizacja konsumencka moze sie rozwijac. Chociaz my mamy niewielki wplyw na wzrost sred temp globalnej. Cykle odbywaja sie bez naszej kontroli od setek milionow lat. Jak zacznie spadac to moze oznaczac dla nas tylko wyrok. Dlatego spieszmy sie kochac wolnossaki wysokoobrotowe tak szybko odchodza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 09:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
O kurde od M3 po armagiedon ;)
A poważnie mnie downsizing niesamowicie irytuje i nie mieści mi się w głowie jak można świadomie uprawiać tak debilną politykę. Niestety kalkulacja zysków i księgowi doszli do władzy.
Obniżenie jakości jest już bardzo mocno widoczne na przeskoku E46 - E92 i równie mocno na przełomie E39 -E60 aż strach pomyśleć co jest w modelech FXX.
Pomału zaczynam się obrażać na nowsze modele bo jak się płaci duże wręcz ogromne jak na nasze warunki pieniądze to wymagania są spore i tu przychodzi rozczarowanie.
Poważnie myślę o zmianie auta na starszy model E46/E39 znam te modele doskonale i były zdecydowanie solidniejsze jedyny minus,że są coraz starsze i przebiegi mają już spore więc i tak źle i tak nie dobrze. Niedługo nie będzie czym jeździć zostanie kupno nowego auta i zmiana co 2-3lata max chociaż kogo na to stać?? Na pewno nie polaków.
Ostatnio jeździłem jego autem i słuchałem opowieści kolegi, który wydał ponad 300tyś na nowe F11 i auto dość często trafiało na serwis non stop jakieś jaja w tym wymiana silnika na gwarancji bo padł.
Obecnie 2 letnie auto a przygód miał sporo dodatkowo plastiki tłuką się mocno głównie z tyłu (kombi) ale nie tylko bo i deska i słupki sobie potrafią zatrzeszczeć masakra.
Co będzie z tymi autami za 10 lat?? Strach pomyśleć.
W/w kolega od dawna kupował zawsze nowe BMW i zmieniał co 3 lata w tej chwili stwierdził,że na pewno zmieni markę bo nie ma czasu na ciągłe serwisowanie auta ale nie wie jeszcze na co bo wszędzie to samo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 12:13 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15735
Niedługo będzie tak, że przy chęci zakupu wolnossacej benzyny wybór będzie bardzo ograniczony.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 12:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
--==Mały==-- napisał(a):
Ostatnio jeździłem jego autem i słuchałem opowieści kolegi, który wydał ponad 300tyś na nowe F11 i auto dość często trafiało na serwis non stop jakieś jaja w tym wymiana silnika na gwarancji bo padł.
Obecnie 2 letnie auto a przygód miał sporo dodatkowo plastiki tłuką się mocno głównie z tyłu (kombi) ale nie tylko bo i deska i słupki sobie potrafią zatrzeszczeć masakra.
Co będzie z tymi autami za 10 lat?? Strach pomyśleć.
W/w kolega od dawna kupował zawsze nowe BMW i zmieniał co 3 lata w tej chwili stwierdził,że na pewno zmieni markę bo nie ma czasu na ciągłe serwisowanie auta ale nie wie jeszcze na co bo wszędzie to samo.


Dziwne... :zdziwko: Ja mam całkowicie inne odczucia jeśli chodzi o F10/F11. Mój ojciec ma F11 z 3-litrowym dieslem. Kupił nowe u FUS-a i teraz po 2 latach ma zrobione już prawie 70k km i nic się z tym autem nie dzieje. Do serwisu jeździ tylko na przeglądy wg. wskazań komputera co ok. 20k km i tyle. Oleju nie bierze ani grama, elektronika nie szaleje nic się nie dzieje... Co dziwne jest to bodaj 3-ci albo 4-ty miesiąc produkcji Touringa bo to auto z końca 2011 roku. Teoretycznie powinna się sypać na potęgę "choroby wieku dziecięcego" ale póki co, odpukać jest wzorowo. 2 lata jeździ po naszych wspaniałych drogach nie specjalnie omijając dziury i w aucie nie nie trzeszczy, nie puka i nie stuka...
W trasie pali 7l a jak trzeba to i licznik można zamknąć bez problemu.
Jak każde kupione w PL ma pakiet serwisowy, podstawowy bo podstawowy ale i tak ceny przeglądów nie zabijają... jedyne co trochę dziwi to fakt, że pierwszy komplet klocków zjechał przednie tarcze poniżej minimum... auto waży minimalnie poniżej 2 t. co poniekąd tłumaczy szybkie zużycie ukł. hamulcowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 12:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Znajomy ma w swoim 120tyś ale jest to 520d a jakie masz odczucia odnośnie trzeszczenia plastików i rolety z tyłu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 12:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
--==Mały==-- napisał(a):
Znajomy ma w swoim 120tyś ale jest to 520d a jakie masz odczucia odnośnie trzeszczenia plastików i rolety z tyłu?


Roleta z tyłu nie hałasuje. Na większych nierównościach "coś tam" delikatnie...może ale to już trzeba się przysłuchać.
Wcześniej miał Mercedesa i tam nie dało się wysiedzieć jak roleta była założona tak skrzypiało. Ostatecznie jeździł bez rolety a jak musiał to wsadzał gazetę w mocowania...tragedia :wstyd: W F11 z roletą jest spokój, do tego ma ten zmyślny system samodzielnego podnoszenia przy otwarciu klapy :padam:

Co do 520d to jeździłem takim bo początkowo miał być właśnie samochód z tym silnikiem ale uznaliśmy, że to się nie rusza a nawet nie toczy. Do 100 km/h jeszcze jakoś idzie ale powyżej jest mu strasznie ciężko... 20d do 3er jest akurat ale F10 jest cholernie ciężkie. Na xDrive days jeździłem też ta nową wersją 525d (4 cylindry, 2 litry pojemności i turbina TwinPower co daje tam ok. 210 KM z tego co pamiętam) i tak samo słabo jedzie jak 20d.
Miałem też okazję jeździć nowym 528i (też 4 cylindry, 2 litry pojemności i turbina TwinPower - 245 KM) i to zapieprza baardzo przyjemnie. Subiektywne napisał bym tak: 528i=530d jeśli chodzi o przyspieszenia.

Nie chce się jakoś specjalnie wypowiadać o silniku z którym nie mam doczynienia ale na zagranicznych forach strasznie narzekają na awaryjność 20d w budzie F10 to jest chyba N47N ale pewności nie mam... :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 13:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja tam jestem wyczulony na plastiki i słyszę to zarówno w F11 jak i E92 choć u siebie z tym powalczyłem i uciszyłem słupki oraz tunel środkowy ale,żeby takie rzeczy w młodych autach.
W zadbanym 15 letnim e39 jest kompletna cisza całkiem inny poziom wykończenia i wygłuszenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 13:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 561
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: F36 428i xdrive
Kod silnika: N20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102823
I to jest wlasnie tragedia z obecnymi nowymi autami.Większość e30 lub e36 na drogach jak tylko nie dotknięte agro tuningiem jeździ po drogach do teraz i jak się o nie dba to mają się calkiem dobrze mimo,ze maja po 15-20lat a wyobrazacie sobie jakieś f10 czy nawet e90 za Tyle czasu? :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 lutego 2013, 17:20 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
--==Mały==--, stawiam że gdzieś w dojczach po garażach mają wstawione e46 e39 tak jak w przypadku starszych modeli i czekają na lepsze czasy ;) Czy mi sie to podoba czy nie - odpowiedz bardzo prosta , nie stać mnie i tak i tak więc nic mi to nie robi czy to ma 2 litry i 5 turbin czy wolnossące v12 bo wątpie żebym w najbliższym czasie rozważał zakup takiego auta ;) Nie mniej jednak eco srecko przepisy prędzej czy później dopadną nas wszystkich w wielu dziedzinach życia :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 6 lutego 2013, 00:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
A ja tam się trochę nawet cieszę. Nie będzie mnie korciło do zmiany :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 12 lutego 2013, 16:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Ciekawe jak by się sprawa miała z nowym M3, gdyby miało AHK. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 2 maja 2013, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1765
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 525d xD / X3 M40i
Kod silnika: N47T / B58
Garaż: E46 328Ci:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98605
F20 116i:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170601
valdorane napisał(a):
Ciekawe jak by się sprawa miała z nowym M3, gdyby miało AHK. :)

Co to AHK?

_________________
Obrazek

F20 116i M-Pakiet by Vit0 -->> Valencia Orange - sprzedane
E46 328Ci by Vit0 -->> Cosmosschwartz - sprzedane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 2 maja 2013, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Skrętne tylne koła.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 27 czerwca 2013, 19:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
kostek_ja napisał(a):
A ja tam się trochę nawet cieszę. Nie będzie mnie korciło do zmiany :)


I to jest świetne podejście. Mi się coraz bardziej właśnie z tego powodu podoba zestaw E38/E36. Nieraz już myślałem nad zmianą, to na W211, R230, E61, E65, E91 ale zawsze pojawia się kwestia awaryjności, w przypadku trójki wg. mojego rozeznania tragedii nie ma, ale pozostałe auta w tym mietosławy to patologia na kółkach. Stare BMW mają chorobę związaną z przebiegiem ale jak się je do ładu doprowadzi to się odwdzięczają.

Sorki za podbicie tematu ale bardzo fajne spostrzeżenie Kolega napisał ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, 21:49 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
dobry kocur będzie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F80 M3 i r6turbo 415 koni S55
PostNapisane: 9 września 2013, 20:00 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Plotki chodzą że nowa emka może mieć V6 zamiast R6 .... W ogole bmw ma jakieś doświadczenie z V6 ?? Jakieś koncepty czy coś ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL