BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 08:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 18:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Hubson napisał(a):
ja to myślę, że następny właściciel nie będzie tą 850CSi dojeżdżał codziennie do pracy

no takiej to trochę szkoda ale są tacy co Csi używają na codzień ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 18:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no tez racja ja to w razie potrzeby spałbym w niej co by jej nie zajumali spod bloku bez mojej wiedzy :rotfl: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
Zdzira 850I napisał(a):
no tez racja ja to w razie potrzeby spałbym w niej co by jej nie zajumali spod bloku bez mojej wiedzy :rotfl: ;)
Taką sztukę to zajumałbym razem z Tobą :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 19:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
Fajny kanarek, słuszni silnik i stan ;)


Hubson napisał(a):
Taką sztukę to zajumałbym razem z Tobą :P



na części by poszedł i byś sobie kupił do tej 8mki jakieś m5 :oczami:

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
A ja tam bym nie wytrzymał, i bym zamiast e46 , to tą 8 walił ewidentny lans cruising :D



Tylko po miesiącu już pewnie bym zmienił środek lokomocji na tramwaj/autobus ( nie jechałem tym z 5 lat :rotfl: ale paliwo by mnie wykończyło)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 maja 2012, 20:18 przez deejeys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
deejeys, kupuj 830stkę... przemalujemy :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Hubson, chciałeś powiedzieć - zeswapujemy ;) Wstawimy tam motor z 335d :P


A chyba najrozsądniej (jeśli można mówić o rozsądku kupując takie auto :P ) to było by wybrać 840i , bo jak sądzę to ten sam motor co w 740i czyli sporo części da się dorwać. Ale znowu takie v12 ? ja pierdziele... Przecież to musi pięknie grać, założyć tak jakiś dobry wydech, i radio wywalić do kosza... :serce:




Dobra schodzimy na ziemie. Lepiej kupić e36 328i , założyć kolektor, wymienić świece, założyć świeży filtr kabinowy i takie v12 to może sobie czytać rejestrację tylną (jak kierowca 8er ma lornetkę oczywiście )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
valdorane napisał(a):
Glimcio napisał(a):
Swoją drogą, czemu nie kontynuowali Serii 8? Bo chyba jakiś niedoinformowany

Bo powstało E36 328i coupe i E46 320d+ coupe.


Jebłem :D

Stan po prostu idealny tylko ten odpustowy kolor nie pasuje, gdyny chociaż koło zmienić... Myślałem nad zakupem 840i do jazdy na co dzień ale ja zobaczyłem spalanie w mieście 20L :przestraszony: To się przeżegnałem lewą nogą i odpuściłem sobie...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
deejeys napisał(a):
Ale znowu takie v12 ? ja pierdziele... Przecież to musi pięknie grać, założyć tak jakiś dobry wydech, i radio wywalić do kosza... :serce:

V12 w ogóle nie grają. Nieco szumią i koniec. DO takiej fury pod względem dzwięku znacznie lepiej pasuje V8 (ewentualnie teoretycznie V10). 820d też może dawać radę ;)

BTW co jest większym rodzynem: owa CSi czy alpinka 416konna?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 21:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
deejeys napisał(a):
Wstawimy tam motor z 335d :P
Chroń mnie Panie przed dieslami :przestraszony:
deejeys napisał(a):
Ale znowu takie v12 ? ja pierdziele... Przecież to musi pięknie grać, założyć tak jakiś dobry wydech, i radio wywalić do kosza... :serce:
Słyszałem jedno w Łodzi przez chwilę... :serce:
deejeys napisał(a):
Lepiej kupić e36 328i , założyć kolektor, wymienić świece, założyć świeży filtr kabinowy i takie v12 to może sobie czytać rejestrację tylną (jak kierowca 8er ma lornetkę oczywiście )
A nie lepiej 320cd + metanol, etanol, propanol, butanol i IC? :D To dopiero zamiata :przestraszony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 21:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
mroova81 napisał(a):
BTW co jest większym rodzynem: owa CSi czy alpinka 416konna?


Nie no, 850CSi było ogółem 1510 sztuk a bazujących na niej B12 5.7 aż 57 ;)

A V12 potrafi grać, kwestia wydechu.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 21:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Myślałem, że B12 bazuje na standardowym M70/M73 i ma 6.0... No cóż, złe info w takim razie miałem. To ten sam silnik co w E38 alpine?

A co do grania, to M73 z pustymi rurami milknie >1500rpm. W sumie taka muzyka może się podobać, ale jest trochę kameralna. Jakby porównywać 'stare dobre małżeństwo' do 'Toola' (V12 do V8)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 21:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
mroova81 napisał(a):
Myślałem, że B12 bazuje na standardowym M70/M73 i ma 6.0... No cóż, złe info w takim razie miałem. To ten sam silnik co w E38 alpine?


B12 E31 było w dwóch wersjach - 5.0 350KM na bazie M70 i 5.7 416KM na bazie S70. W E38 to raczej były dwie wariacje na temat M73.


Jeszcze muszę sprostować to co napisałem w poprzednim poście - 850CSi wyprodukowano 1510 sztuk z czego 57 z nich przerobiła Alpina na B12.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 21:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Hubson napisał(a):
A nie lepiej 320cd + metanol, etanol, propanol, butanol i IC? To dopiero zamiata


Wyczuwam dupościsk... ;)



Tomek napisał(a):
A V12 potrafi grać, kwestia wydechu.



Też mi się tak wydaje :) Ferrari Testarossa chyba miało V12? Jak ja to usłyszałem, jak musnąłem gaz to był ryk , niesamowity... BMW miało by być gorsze od makaroniarzy ? :zdegustowany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 21:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
No to temat wyczerpałeś. Chyba, że wiesz na czym polegały mody
Tomek napisał(a):
5.0 350KM na bazie M70
??
Bo przy tym silniku, to ani odcinki zbytnio podnieść się nie da, ani ostre wałki nie wniosą tyle, co w DOHC.... Stopień kompresji? Hmm jakoś mi to nie pasuje do takiego projektu.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 22:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
deejeys napisał(a):
Hubson napisał(a):
A nie lepiej 320cd + metanol, etanol, propanol, butanol i IC? To dopiero zamiata


Wyczuwam dupościsk... ;)
Ale ja to całkiem serio napisałem ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 22:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
deejeys napisał(a):
Też mi się tak wydaje Ferrari Testarossa chyba miało V12? Jak ja to usłyszałem, jak musnąłem gaz to był ryk , niesamowity... BMW miało by być gorsze od makaroniarzy ?


Tak, ale specyficzne V12 bo Flat-12 czyli 180* między rzędami cylindrów. Taka konfiguracja była też np. w wyścigówce Porsche 917 i to chłodzona powietrzem (!!!!). Ponoć to przewaga 917 skłoniła Ferrari do prac nad podobną konstrukcją bo np w LeMans nie wystawiali swoich ówczesnych bolidów serii P (250LM, 512, 312, 356).

Poniżej filmik z odpalania 917:


mroova81 napisał(a):
Bo przy tym silniku, to ani odcinki zbytnio podnieść się nie da, ani ostre wałki nie wniosą tyle, co w DOHC.... Stopień kompresji? Hmm jakoś mi to nie pasuje do takiego projektu.


Keine ahnung, ale z danych wynika że układ korbowo-tłokowy jest inny, i pewnie jakieś inne bajery.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 22:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Mała dygresja jest taka: nie porównójcie brzmienia silników chłodzonych powietrzem, do silników z płaszczem wodnym, bo to 2 różne światy.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
mroova81 napisał(a):
Mała dygresja jest taka: nie porównójcie brzmienia silników chłodzonych powietrzem, do silników z płaszczem wodnym, bo to 2 różne światy.

No wiadomo, nie bez powodu Porsche nawet w 997.1 bazowało model Turbo na starym dobrym M64 :cwaniak:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 850 CSi
PostNapisane: 10 maja 2012, 22:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
ba, oni nawet potrafili robić taki myk, że głowice chłodzili cieczą, a dół powietrzem, ale na nomenklaturze się nie znam niestety, więc konkretów nie powiem.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL