BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 14:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 23 lutego 2013, 21:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Zawsze jest jeszcze rozwiązanie pośrednie, np -

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... =Limousine

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 23 lutego 2013, 21:14 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Arkadiusz, fajne podejście masz do tematu zakupu auta i zdrowo myślisz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 23 lutego 2013, 21:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Frank napisał(a):
Zawsze jest jeszcze rozwiązanie pośrednie
pod warunkiem, że ktoś akceptuje automat

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 23 lutego 2013, 22:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Alpina też była by ciekawym wyborem :ok:


A musi być koniecznie e39? Może jakieś M3 e36 ? :) Wystarczyło by na fajne M3 e36 w dowolnej wersji nadwozia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 23 lutego 2013, 23:03 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
ostatnio na allegro widziałem bmw alpina e46 allrad ;) co prawda w touringu , ale spodobała mi się ;)
może obierz taki kierunek poszukiwań auta ? w sensie że alpine jakąś :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 23 lutego 2013, 23:05 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ps a takie coś :D
http://otomoto.pl/bmw-m5-alpina-b10-eli ... 33105.html
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 11:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
55900zł za E39 z R6 i automatem zamiast E39 M5 :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 11:24 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Nie no jasne , żaden rarytas z tej Alpiny :wstyd: A jeszcze jaka droga toć tera e39 z r6 pod maską za 10 koła można wyrwać od turka ...
Cytuj:
JEDNA Z 261 Sztuk na całym świecie, orginalna ALPINA nr 188.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Moje BMW: BMW 5
Elliot napisał(a):
A musi być koniecznie e39? Może jakieś M3 e36 ? Wystarczyło by na fajne M3 e36 w dowolnej wersji nadwozia.


Tak, jestem zdecydowany na E39. Kiedy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
No niestety, nijak ma się ta alpina do M5 poza jej małą powtarzalnością, więc znowu nietrafione porównanie. Tą alpinę można do 540 co najwyżej porównać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Moje BMW: BMW 5
Cytuj:
A musi być koniecznie e39? Może jakieś M3 e36 ? Wystarczyło by na fajne M3 e36 w dowolnej wersji nadwozia.


Tak, jestem zdecydowany na E39. Kiedyś rozważałem M3 E46, ale to są inne samochody - E39 jest bardziej majestatyczne, co mi po prostu lepiej pasuje - w E46 nie czuję tego co w E39..... Nie potrafię tego wytłumaczyć, po prostu seria 5 bardziej mi leży, lepiej się w niej czuję.

Wspominacie o Alpina B10, ja także myślałem o tym wozie, ale gdybym miał wybór w tych pieniądzach to brałbym M5. Poza tym czy w ogóle były Alpiny z manualem? Ja jestem zdecydowany na manualną skrzynię, dużo jeżdżę firmowymi samochodami z automatycznymi skrzyniami i wiem na pewno, że moje prywatne auto musi mieć ręczną skrzynię.


Ostatnio edytowano 24 lutego 2013, 12:27 przez Arkadiusz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Arkadiusz napisał(a):
Wspominacie o Alpina B10, ja także myślałem o tym wozie, ale gdybym miał wybór w tych pieniądzach to brałbym M5. Poza tym czy w ogóle były Alpiny z manualem? Ja jestem zdecydowany na manualną skrzynię, dużo jeszcze firmowymi samochodami z automatycznymi skrzyniami i wiem na pewno, że moje prywatne auto musi mieć ręczną skrzynię.
v8 tylko z automatem, skrzynię zawsze można swapować, ale to już nie będzie ori. To zostaje Ci 540i6 i m5

w 540i wkładasz szperę, short shifter, ewentualnie program i można fajnie jeździć ;)
ps. to nie ja proponowałem Ci m3, więc cytuj dokładniej

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Moje BMW: BMW 5
Elliot napisał(a):
w 540i wkładasz szperę, short shifter, ewentualnie program i można fajnie jeździć
ps. to nie ja proponowałem Ci m3, więc cytuj dokładniej


Przepraszam Elliot, nie wiem czemu zaciągneło Ciebie do tego cytatu......... Już poprawiam.

Piszesz o modach 540i - to ciekawe rozwiązanie, ale czy warte zachodu? Pytam pod kątem finansowym, bo może po prostu koszt jest zbyt duży w stosunku do osiągalnych efektów. Co myślicie?

Trzymając się egzemplarza do którego link podałem wcześniej, czyli tego:

http://otomoto.pl/bmw-540-4-4-benzyna-s ... 56355.html

Czy Waszym zdaniem warto się interesować? Wiem, że to nie ten dział i nie powinienem pytać tu o auto bez "M" w nazwie, ale nie chcę zakładać nowego tematu i robić bałaganu. 540i w manualu jest mało, więc w sumie każda w miarę wyglądająca sztuka chyba warta jest obejrzenia?


Ostatnio edytowano 24 lutego 2013, 12:30 przez Arkadiusz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Arkadiusz napisał(a):
Piszesz o modach 540i - to ciekawe rozwiązanie, ale czy warte zachodu?
koszty nie są aż tak duże jak będą w przypadku m5. Szpera max 2500zł, short z 250zł OEM od z3M, felgi 18" 3tys itd itd

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:28 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Podałem Alpine jako alternatywę ciekawego i wyjątkowego auta, nie porównuje do m5 tego w żadnym wypadku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Moje BMW: BMW 5
NANOCSmilosz napisał(a):
Podałem Alpine jako alternatywę ciekawego i wyjątkowego auta, nie porównuje do m5 tego w żadnym wypadku.


Alternatywa na pewno ciekawa, ale w moim przypadku odpada przede wszystkim ze względu na skrzynię automatyczną. Poza tym można powiedzieć, że takie auto to swoista inwestycja, niedługo jego wartość powinna zacząć rosnąć, a nie spadać......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
NANOCSmilosz, ale właśnie to nie alternatywa. Alternatywą jest AMG, czy alpina V8, coś koło 400KM, a nie jakieś marne 260.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:39 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Arkadiusz, a Alpina B10 4.6 V8 ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:39 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
NANOCSmilosz napisał(a):
Arkadiusz, a Alpina B10 4.6 V8 ??

Arkadiusz napisał(a):
w moim przypadku odpada przede wszystkim ze względu na skrzynię automatyczną

... :cisza:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 24 lutego 2013, 12:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jest takie powiedzenie: "Nie bądź łosiem, kup V8" i ja bym się tego trzymał :) Ja bym się decydował tylko na V8, ale jeżdżąc 300, 400 i 500 konnym autem z V8 i automatem uważam że to najlepsza opcja, ale oczywiście nie namawiam bo automaty BMW ogólnie nie są udane, a opcji w M5 nie było.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL