BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 23:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 28 lutego 2013, 00:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Mały ma wiele racji.

Poza tym ja nie do końca rozumiem ten fetysz auta bez lakierowanej żadnej powłoki, ktore ma słuzyc do codziennego uzytku. JEdna przygoda na rondzie z busem z przyczepką i okazuje się,ze wszelkie poszukiwania były zbedne - mamy auto malowane.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 28 lutego 2013, 07:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Święte słowa Frank!!

Dlatego ja nigdy nie szukam auta nielakierowanego jako auto codzienne. Naszukasz się, najeździsz się, tracisz dni wolne z urlopu albo weekendy, potem płacisz więcej za auto i.... jakaś pipa cię zahaczy albo walnie drzwiami pod marketem.

Co do Szwajcarii. Pamiętem jak kiedyś kolega Radość sprowadził E23 z tego kraju. Opisane jako auto na części, dwa zdjęcia z garażu pod toną kurzu. W opisie uszkodzona maska. Po wylicytowaniu, przed przyjazdem lawety Szwajcar wyprowadził auto, umył i wysłał zdjęcia. Kopara opadła. Drugi raz kopara opadła jak auto przyjechało. Uszkodzona maska to pod światło załamanie lakieru. Auto było w genialnym stanie. lakierniczym, mechanicznym, wnętrze piękne, pełny toolbox - wszystko cacy. Wjeżdżając z Włoch do Szwajcarii od razu się widzi inny świat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 1 marca 2013, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Odnośnie niebieskiej M5 z Garwolina lekkie sprostowanie błotnik tył malowany nie wymieniany. Zmieniany też pas tylny, lampy tył i zderzak więc ogólnie jakaś przygoda tyłem ale ponoć lekka więc na to trzeba zwrócić uwagę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 635 CSi, e28
Arkadiusz, mówiłeś że masz budżet 55 tyś a 10 chcesz przeznaczyć na rezerwę. W okolicach 45 tyś mogę ci zaoferować M5 w wersji INDIVIDUAL z przebiegiem 67,084 km w manualu, bezwypadkową, z oryginalnym lakierem, czarne felgi, czarny lakier, czarna skóra, pochodzącą od pierwszego właściciela. Myślę że z takiego auta byłbyś zadowolony, nie będzie też żadnych niespodzianek tak jak w autach z ogłoszeń u nas czy sprzedawanych przez "handlarzy". Podaję VIN WBSDE910X0GJ20331

Do auta dołożysz 1200 zł na rejestrację (dam kontakt do firmy co załatwia bez potrzeby chodzenia po urzędach, tablice i dokumenty nawet przywiozą do domu). Olej i filtry będą wymienione, dostaniesz wykresy z hamowni, pomiary kompresji silnika i pełnej diagnostyki żebyś był pewien co kupujesz.

Przebieg 67,084 km oczywiście potwierdzony, będziesz miał 100 % pewność że nikt nie dotykał licznika.

tel do mnie 791-515-905

Pozdrawiam !

rozkodowany VIN:

VIN WBSDE910X0GJ20331
Type code DE91
Type M5 (EUR)
E series E39 ()
Series 5
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine S62
Displacement 5.00
Power 294
Drive HECK
Transmission MECH
Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery WALK NAPPA/SCHWARZ (M3SW)
Prod.date 2000-06-29
Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S168A ABGASNORM EU2 EU2 exhaust emissions standard
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Windscreen, green-tinted upper strip
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun visor, rear lateral
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S602A BORDMONITOR MIT TV On-board monitor withTV
S640A AUTOTELEFONVORBEREITUNG Preparation f tel.installation universal
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi system Professional DSP
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Provisions for BMW 6 CD changer
S776A INDIVIDUAL DACHH. ALCANTARA ANTHR. Roofliner Alcantara anthracite
L807A JAPAN-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION JAPAN
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch
S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Acoustic fasten seat belt reminder
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Language version, English
S875A INFRAROTFERNBEDIENUNG Infrared remote control
S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack
Standard equipment
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control
S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjustment, electric, with memory
S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system/intensive cleaning
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
S555A BORDCOMPUTER On-board computer V with remote control
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
Information
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear
S774A INDIVIDUAL EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:19 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Widzę że nie tylko eMką możesz się pochwalić :hyhy:
http://allegro.pl/mercedes-sl-500-r129- ... 17533.html
http://allegro.pl/mercedes-sl-500-77-ty ... 45069.html


A ta ta bmka to z japoni czy z filipin ?
https://www.google.pl/#hl=pl&biw=1280&b ... 8e9d4137e1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 635 CSi, e28
z Japonii, o widzę że z linka co podałeś kosztowała w ogłoszeniu $22,907 czyli 72 702 zł :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:35 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
zapodaj jakieś zdjęcia eMki ;)

Ps dobra chyba mam :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdrowa chyba :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 635 CSi, e28
Za dwa miesiące będzie w kraju. To pewnie jakieś zdjęcia sprzed paru lat ale wygląda tak samo. Może właściciel już ją wcześniej wystawiał na sprzedaż ? Oczywiście że zdrowa, blendę na tablicę z tyłu można chyba wymienić na europejską (podejrzewam że jest tak samo jak w e38, e39 wcześniej nie miałem)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 19:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
oldtimer999 napisał(a):
Oczywiście że zdrowa, blendę na tablicę z tyłu można chyba wymienić na europejską (podejrzewam że jest tak samo jak w e38, e39 wcześniej nie miałem)
Tam nie ma żadnej blendy w E39, cała tylna klapa jest inna ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 19:22 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Frank, zobacz inspekcje stanu powłoki lakierniczej , zgadza się że coś z tyłu było robione
http://www.used-cars.com.ph/BMW-M5-Base ... p-718.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 19:22 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Frank napisał(a):
oldtimer999 napisał(a):
Oczywiście że zdrowa, blendę na tablicę z tyłu można chyba wymienić na europejską (podejrzewam że jest tak samo jak w e38, e39 wcześniej nie miałem)
Tam nie ma żadnej blendy w E39, cała tylna klapa jest inna ;)


W sensie nadawało się do robienia :P

Ps coś źle wcisnąłem i mi zacytowało , sorry :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 19:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Nie wiem czy coś było robione z tyłu w tej M5, ale wiem,ze o ile w E38 faktycznie jest wymienna blenda na tablice tylną, to w M5, w ogole w E39, trzeba wymienić całą klapę. Potwierdza to rowniez ETK -
1 Trunk lid 41628167801
For vehicles with
NATIONAL VERSION JAPAN
L807A=Yes
1 Trunk lid 41628212603

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ale taka klapa jest naprawdę fajna ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 3 marca 2013, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 635 CSi, e28
no to w takim razie wymiana całej klapy odpada, cały lakier jest oryginalny, posiadam ekspertyzę, tylna klapa i zderzak mają zarysowania, zobaczę ją w porcie jak będzie ładowana na statek to będę wszystko wiedział.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 4 marca 2013, 02:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Hmm skoro na tej espertyzie wyraźnie stoi, że są ślady napraw na błotniku tył, i masce, to lakier oryginalny już nie jest.....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 4 marca 2013, 06:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Boogie tam nie jest powiedziane,że były naprawiane tylko,że wymaga wymiany klapa tył/ pas tył ale nie określili dlaczego i pas przedni do lakierowanie a że takowego M5 nie ma to stawiam na odpryski przy lampach i grillu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 4 marca 2013, 11:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 635 CSi, e28
Tam ekspertyza wizualna jest bardzo rygorystyczna. Przekonałem się o tym kupując kiedyś auto oznaczone jako zarysowane do malowania/naprawy większość elementów. Okazało się jak przyszło że rysy są tak małe że zeszły po lekkim polerowaniu a lakier gdzieniegdzie był trochę matowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 4 marca 2013, 12:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Moje BMW: BMW 5
Witam po przerwie spowodowanej awarią laptopa i nawałem pracy :)

Tej niebieskiej jednak nie oglądałem - powód - patrz wyżej :D
Postaram się z człowiekiem ustawić na ten weekend.

oldtimer999, skąd tak dobrze znasz auto o którym piszesz?
Opierasz się tylko na danych właściciela lub jakiegoś tamtejszego rzeczoznawcy?

Czy ktoś może mi powiedzieć jakie różnice ma takie auto w porównaniu do wersji europejskiej?
Pytam bardziej pod kątem mechanicznym niż blacharskim.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 4 marca 2013, 14:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
--==Mały==-- napisał(a):
Boogie tam nie jest powiedziane,że były naprawiane tylko,że wymaga wymiany klapa tył/ pas tył ale nie określili dlaczego i pas przedni do lakierowanie a że takowego M5 nie ma to stawiam na odpryski przy lampach i grillu.

no to jak mam rozumieć znaczek W1 - repair mark - na tylnym błotniku i masce ?
XX i XX z tyłu, opisane jest jako replace need.....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M5 E39
PostNapisane: 4 marca 2013, 14:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Arkadiusz napisał(a):

Samochód ze Szwajcarii, a to może oznaczać kłopoty. Widać na zdjęciach źle spasowane zderzaki. Poza tym czy auto z tego rocznika nie powinno mieć już szarych zegarów?



Ja miałem autko z szwajcarii i byłem zadowolony. Robione miało tylko jedno tylne nadkole dla mnie to nic strasznego.
Ogólnie auto spoko. Ta niebieska jest ładna ja bym pojechał ją zobaczyć ;)

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL