BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 16 stycznia 2017, 18:09


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: -Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 12:55 
-


Ostatnio edytowano 15 sierpnia 2014, 09:26 przez Czarodziejka69, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 14:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 9
Posty: 6529
Lokalizacja: Wwa/O-ka
Moje BMW: Czarne
Kod silnika: M54B30
Garaż: Coupe
viewtopic.php?f=6&t=120174&start=0
świetna recenzja!

Fajnie że podzieliłeś się z nami szczegółowymi wrażeniami, gdyż na pewno wielu z nas jest ciekawych jak wygląda użytkowanie i eksploatacja aut z kompressorem.


Gratuluje modów no i całej pięknej ///M3- paski świetnie tu pasują :super:



P.S Teraz pora na wydech :D

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 15:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 716
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e46 320D
Kod silnika: m47
Garaż: murowany
fajnie się czyta miło czytelnie i na temat :)
Świetne auto i świetny serwis :) tylko pozazdrościć albo wygrać w lottka :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 18:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 4541
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52TUB28
wzorowo opisane :super: to że dmuchawka jest super nie trzeba pisać :)
filtr od strony silnika jest jakoś odgrodzony? na jednym foto widać że od góry jest tylko przykryty i widzę bokiem poprowadzony dopływ powietrza ale od silnika pewnie też swoje zaciąga?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 19:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1210
Moje BMW: e92 335i
Garaż: było: e46 330d touring
dobry, konkretny temat, tak samo jak mody :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 19:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1195
Moje BMW: POLO 9N
Kod silnika: Wesołe TDI
Maska po otwarciu <3
Czym spowodowana jest taka różnica pomiędzy deklarowaną mocą,a faktyczną (prawie 60 KM) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 20:05 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1734
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
wujekwaldus napisał(a):
....gdyż moje auto wyposazone bylo w MDrivers Package, gdzie
limiter byl ustawiony na 305km/h licznikowe, niby niewiele ale byla "3" z przodu - a to mala radosc dla oka.


The Vmax of the BMW M3 (E90/E92/E93), BMW M5 (E60/E61), M5 (F10), BMW M6 (E63/E64),
M6 (F06/F12/F13), BMW Z4 M Coupé (E86), BMW X5 (E70) and the BMW X6 (E70) can be
increased by acquiring the optional equipment package M Driver’s Package (7ME) to
- 305km/h for the M5/M6
- 275km/h for the Z4 M Coupé, X5 M and X6 M
- 280km/h for the M3.


Blokady są na prędkości licznikowe więc musiałeś mieć zdjęty całkowicie albo podniesiony do 305km/h i nie wynikało to z M Driver’s Package - Panie ;)
Poza tym niezły badziew z tego G'ej-Powera ;)...zapierdziela ta eMa jak głupia :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 21:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Garaż: Bmw touring w dieslu + dwa worki cebuli
Bardzo szybki killer.
Hipek chyba nie do końca to co wrzuciłeś trzyma się kupy.
U mnie ograniczenie jest na licznikowych 270 km/h.
Ten M Driver’s Package musi coś robić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1999
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: BMW F30 328i
Kod silnika: N20
Super ciekawy opis.Wszystko szczegolowo opisane.Brawo :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 9322
Lokalizacja: PL
Wyjasniles ta roznice mocy z G-Powerem? Bo za ta kase to nie powinno miec miejsca teoretycznie.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 7607
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
po za tym, że dużo obiecali, a mało dali to fajny, ale drogi gadżet :) mi osobiście widok spod maski w ogóle się nie podoba i nie mój gust, ale fajnie, że robi przeciąg

_________________
Obrazek
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 7695
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Bardzo fajny opis :ok: Naklejki na aucie kiblowate, ale to kwestia gustu. Kompresor jest załączony na stałe czy sprzęgło załącza go np. przy pełnym otwarciu przepustnicy?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:39 
-


Ostatnio edytowano 15 sierpnia 2014, 09:21 przez Czarodziejka69, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 23:21 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1734
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
///Michal napisał(a):
Hipek chyba nie do końca to co wrzuciłeś trzyma się kupy.
U mnie ograniczenie jest na licznikowych 270 km/h.
Ten M Driver’s Package musi coś robić :)

co się nie trzyma....napisałem to co mówi / pisze bmw w oficjalnym opisie tej opcji.
Waldek ma 305, Ty masz 270 więc średnia jest jakieś ~287km/h i to by się zgadzało :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 23:26 
-


Ostatnio edytowano 15 sierpnia 2014, 09:22 przez Czarodziejka69, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 23:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4259
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Hipek napisał(a):
Blokady są na prędkości licznikowe


na rzeczywiste prędkości :)
My z kolegą dolatywaliśmy do 330 zegarowych, a obaj mamy M-driver pack.


wujekwaldus napisał(a):
auto i tak jest szybsze niz M6 V10

Ja Ci Waldi radze zaczekać, bo bedziesz musiał edytować chyba z 50 postów :rotfl:

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 23:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1755
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: CLS 5.5 / E34 518i
Garaż: Bylo: E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
Dobry opis i znając Ciebie to na pewno na tej mocy się nie skończy, a moją opinie o aucie już znasz :padam:

Boogie napisał(a):
Ja Ci Waldi radze zaczekać, bo bedziesz musiał edytować chyba z 50 postów


:hyhy:

_________________
Obrazek

///naruszenie regulaminu///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 28 listopada 2013, 23:53 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1734
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
Boogie napisał(a):
Hipek napisał(a):
Blokady są na prędkości licznikowe


na rzeczywiste prędkości :)
My z kolegą dolatywaliśmy do 330 zegarowych, a obaj mamy M-driver pack.

o widzisz, mądrego to i milo posłuchać... :)
to zgadza się w takim razie..
Waldek leciał 305, a miał 280,
Michał leci 270, a w rzeczywistości 250,
M6 leci 330, a w rzeczywistości 305

wujekwaldus napisał(a):
hehe nie pij juz ;) :ok:


dopiero zaczynam :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 29 listopada 2013, 07:17 
-


Ostatnio edytowano 15 sierpnia 2014, 09:22 przez Czarodziejka69, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: GPower SKI dla M3 E92. Opinia, opis, recenzja.
PostNapisane: 30 listopada 2013, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1212
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 M5
Kod silnika: S62B50
Garaż: viewtopic.php?f=89&t=134956
Waldek,

opis bardzo fajny, niestety często na próżno szukać takich w przypadku różnych modów :)

Autem miałem przyjemność być przewieziony, moc zdecydowanie ma, przyspiesza bardzo hmm sprawnie :rotfl:

Co do hamowni, to pamiętajmy, że stara prawda mówi, że nie wykresem się jeździ, i ja osobiście wolę mieć auto 450 KM, które jeździ jak 550 KM niż vice versa ;)

A z ciekawości, gdzie hamowałeś serię, bo widzę, że to jakiś v-tech, a o wiarygodności tych hamowni chodzą różne plotki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL