BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 12 września 2014, 07:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
nuhi - jak masz jakąś konkretną wiedzę w temacie tej różnicy to proszę się podziel tutaj, przecież nie po to pytałem byś z kimś innym na pw o tym pisał. :P

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 12 września 2014, 07:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
nuhi napisał(a):
Trochę na pewno, ale czy znacznie to już bym nie powiedział... ;) W każdym razie nie aż tak znacznie jakby się wydawało.


różnie to użytkownicy M5 przedstawiają


nuhi napisał(a):
Pewnie pogadamy o tym przy okazji :)


to w końcu przyjedź ;)

jiGsaw napisał(a):
nuhi - jak masz jakąś konkretną wiedzę w temacie tej różnicy to proszę się podziel tutaj, przecież nie po to pytałem byś z kimś innym na pw o tym pisał. :P


nie z kimś :D i nie na pw :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 12 września 2014, 10:27 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
Chodziło właśnie o jakąś rozmowę na spocie, tym bardziej, że Gauczo cennik części do M3 zna pewnie na pamięć ;)

Ja dopiero jestem "żółtodziobem" w tym temacie, więc nie będę robił z siebie eksperta. Kiedyś zadałem pytanie o te różnice mojemu dostawcy części (nazwijmy go tak, żeby nikt z forum nie zarzucił mi reklamy) i w skrócie odpowiedź brzmiała "wbrew pozorom te różnice nie są aż tak duże". I moje dotychczasowe doświadczenie oraz przegląd cen części do M3/M5 to potwierdza.

Oczywiście mam na myśli części eksploatacyjne, bo - tak jak pisał Mały - zaniedbania silnika, skrzyni czy mostu - mogą prowadzić do kosztów dużych i myślę, że zarówno w M3, jak i M5.

Hamulce to kwoty podobne (nie wiem, czy są zamienniki do M3, bo to mogłoby trochę zmieniać postać rzeczy), do M5 nie ma też zamienników amortyzatorów (właściwie to M5 ma M-technik II znany np. z poliftowych 540), więc tutaj koszt może być trochę większy (ale wobec wielu narzekań właścicieli M5, zawias dobrze zmienić na porządny gwint, a tu ceny mogą być już podobne). Pozostałe części zawieszenia to jest to samo co 535/540, więc trudno mówić o jakimś kosmosie cenowym. Opony też podobnie (jak kupowałem to wyglądało to tak, że 2700 za jedne z lepszych na rynku vs. 3300-3400 za chyba najlepsze, ale najlepsze to też pojęcie względne - to zupełnie odmienny temat). Sprzęgło z dwumasem wychodzi trochę drożej do M5. Oleje, płyny to pomijam, filtry to po prostu E39 (z tą różnicą, że powietrza dwa), świece te same, przepływki o ile dobrze kojarzę pasują z 535/735. M5 na pewno więcej pali, ale o ile to już nie zaryzykuję napisać, bo żeby to miarodajnie podać musiałby ten sam kierowca jeździć po tych samych drogach.

Także nie ma wątpliwości, że utrzymanie jest droższe, ale przynajmniej jeśli chodzi o zwykłe eksploatacyjne części to ogromnych różnic nie ma. Jak jest w przypadku wielkich napraw/remontów to nie wiem i mam nadzieję się nie dowiadywać ;)

Niemniej jednak najbardziej wartościową odpowiedź w kwestii różnic w utrzymaniu dałby ktoś, kto użytkował jednak w dłuższym okresie czasu oba samochody.

Pozdrawiam.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 27 września 2014, 17:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
Popytaj na Mforum, tam powiedzą Tobie ile trzeba dać za e46 M3. Bo tutaj najwięcej odpowiedziały Tobie osoby, które nawet nie siedzialy w eMce....

Ja kupiłem za 50k. Malowany tylko przedni błotnik, i brakuje do nawigacji tunera BM54, był poprostu uszkodzony i wyciągnięty. Wgniotka na tylnym błotniku ok 2-3 cm. To wszystko z minusów. No może jeszcze brak książki serwisowej, ale to 99% aut na allegro tak ma.

Ale tak jak napisał Mały- kupić Emke to jest nic, ale utrzymać ją to jest sztuka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 29 września 2014, 13:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: f11 e93
Kod silnika: 535dizyl
Garaż: Stoi w grzanym garażu przykrywany na sezon zimowy.
Ja kupiłem kiedyś e46 mpower za 75 tysięcy i śmigałem 2 lata. Nic się w niej nie posypało a straciłem na niej tylko 15 tyś. Polecam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 29 września 2014, 13:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 680
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
inteligent, a nie lałeś do niej w ramach oszczędności oleju roślinnego z domieszką opałowego?

_________________
...a mystical bond between man and machine...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 30 września 2014, 06:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
M3 w stanie igla ori lakier maly przebieg kosztuje nadal duzo. Wczoraj takie z 2003r sprzedalo sie za 75tys i bylo dwóch chętnych bez ogloszenia.
Szrotow po 50tys jest masa ale za dobra sztukę trzeba zapłacić i już taniej nie będzie bo tych aut w porządnym stanie zaczyna brakować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 30 września 2014, 18:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Tomek-E46 napisał(a):
Popytaj na Mforum, tam powiedzą Tobie ile trzeba dać za e46 M3.
O ile po 2 tygodniach ktokolwiek tam w ogóle odpisze
Tomek-E46 napisał(a):
Bo tutaj najwięcej odpowiedziały Tobie osoby, które nawet nie siedzialy w eMce....
Odniosłem inne wrażenie czytając kilka pierwszych postów... :oczami:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 30 września 2014, 19:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Tomek-E46 napisał(a):
Bo tutaj najwięcej odpowiedziały Tobie osoby, które nawet nie siedzialy w eMce....

Tomek-E46, a czytać umiesz?

Tomek-E46 napisał(a):
Ja kupiłem za 50k. Malowany tylko przedni błotnik, i brakuje do nawigacji tunera BM54, był po prostu uszkodzony i wyciągnięty. Wgniotka na tylnym błotniku ok 2-3 cm. To wszystko z minusów. No może jeszcze brak książki serwisowej, ale to 99% aut na allegro tak ma.


--==Mały==-- napisał(a):
Szrotow po 50tys jest masa ale za dobra sztukę trzeba zapłacić i już taniej nie będzie bo tych aut w porządnym stanie zaczyna brakować.

Wszystko w temacie.

PS ///M nie miałem, ale siedziałem i nawet udało mi się przejechać kilka ładnych kilometrów :rotfl:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 2 października 2014, 15:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
Pawel! :ok: Jeden element na całe auto to naprawde dużo :) śmiem twierdzić, że to już zlom, jak jest drugi raz błotnik pomalowany :D Wzmacniacz sprawny ok 700zl, wyciągniecie wgniotki 50zł metodą PDR. Taki złom :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 2 października 2014, 15:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Tomek-E46, okazje się zdarzają.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 3 października 2014, 08:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Powtarzam po raz kolejny dobre m3 można kupić nawet za 50tyś z pewnym przebiegiem ze 150tyś ale wystarczy kilka mechanicznych eksploatacyjnych pierdół i mamy 65tyś więc tu nie liczy się tylko blacha ale bardzo ważna jest mechanika bo to jest drogie.
Komplet hamulców 5000zl, sprzęgło i dwumas ok 3500-4000zł, wahacze przód 1000zł sztuka, półosie x2 4000zł (dobre używki to mit), filtry oleje płyny 1500zł, opony 2500zł, zawias tył 2500zł, wymiana podłogi tył 5000zł.
Generalnie auto po porządnym serwisie jest warte te 15k więcej niż takie przed serwisem robiłem to nie raz więc wiem ile wychodzi porządne ogarnięcie M3 nawet takiej serwisowanej do końca w "ASO".
To nie jest zwykłe e46 gdzie kupujesz auto patrząc tylko na zdrowe nadwozie bo mechanika co by nie było to 3-4tyś i auto lalka. W M3 nie jednokrotnie ludzie wsadzali po zakupie 20tyś zł jak ktoś chciał mieć wszystko na tip top.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 3 października 2014, 22:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 492
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: ///M4 f82
Kod silnika: s55
Garaż: M3e46, M5e60, M5f10, M4f82, e46 v8 4.4
--==Mały==-- napisał(a):
Powtarzam po raz kolejny dobre m3 można kupić nawet za 50tyś z pewnym przebiegiem ze 150tyś ale wystarczy kilka mechanicznych eksploatacyjnych pierdół i mamy 65tyś więc tu nie liczy się tylko blacha ale bardzo ważna jest mechanika bo to jest drogie.
Komplet hamulców 5000zl, sprzęgło i dwumas ok 3500-4000zł, wahacze przód 1000zł sztuka, półosie x2 4000zł (dobre używki to mit), filtry oleje płyny 1500zł, opony 2500zł, zawias tył 2500zł, wymiana podłogi tył 5000zł.
Generalnie auto po porządnym serwisie jest warte te 15k więcej niż takie przed serwisem robiłem to nie raz więc wiem ile wychodzi porządne ogarnięcie M3 nawet takiej serwisowanej do końca w "ASO".
To nie jest zwykłe e46 gdzie kupujesz auto patrząc tylko na zdrowe nadwozie bo mechanika co by nie było to 3-4tyś i auto lalka. W M3 nie jednokrotnie ludzie wsadzali po zakupie 20tyś zł jak ktoś chciał mieć wszystko na tip top.
Pozdrawiam

mam drugie m3 e46 do tego moi dobrzy koledzy maja kolejne dwie sztuki, wiem wiem miales 3 sztuki pewnie wiesz lepiej, a ja mało wiem ale w swoich robię wszystko co trzeba za nim wyjadę na ulice żeby było na igle i takich kwot jak wymieniasz nie wkładam chociaż staram się w aucie porobić to co wymaga wymiany, zanim wyjadę po przekładce która robię sam, jedyna kwota która się zgadza to cena przednich wahaczy, a cene spawania tylnej podlogi to nie wiem skad wziales chyba bez urazu z kosmosu :wstyd: ,podloge pospawalem sam z kolega za whiskacza, a w zaprzyjaznionym warsztasie robia to na 1tys zl , wymienialem hamulce na czesciach z aso i kostowaly 3,5tys, do tego sprzeglo bez dwumasu 1tys, dalej nie bede brnal bo szkoda czasu, a teraz możesz sie wyzc i pojechac po mnie tak jak lubisz :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 3 października 2014, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Hehe nie mam zamiaru się wyżywać każdy ma swoje zdanie.
Ja pisałem o wymianie podłogi nie "podspawaniu za whiskacza" bo to tymczasowe rozwiązanie.
Kwestia kto chce mieć auto w jakim stanie.
Ogólnie dla mnie M3 z pękniętą podłogą nie jest igłą i nigdy nie będzie a tak niestety jest w 9 na 10 emek.
U mnie po sąsiedzku chłopaki serwisują M3 e46 było tego na pewno ponad 20 myślę,że koło 30 szt.
Nie widziałem jeszcze dobrego dwumasu w m3 z przebiegiem 150tyś km + a taki przebieg ma 95% m3 czasem "nie ma tragedii" jednak nie znaczy,że jest ok można wymienić samo sprzęgło za 1000zł ale albo się robi porządnie albo tanio.
Co do hamulców ceny z bmwstore.pl gdzie już jest jakiś tam rabat:
Tarcza przód 1045zł x2
Tarcza tył 775zł x2
Klocki przód 500zł
Klocki tył 320zł
szczeki ham tył 350zł
+ robocizna i masz ponad 5k zł
Można zmniejszyć trochę ten koszt stosując klocki i szczeki z zamienników i będzie jakieś 500-600zł taniej.
Ty sobie zrobisz sam to tamto ale większość posiadaczy M3 jednak odda do serwisu a tam też zapłaci.
Półosie wymieniałeś kiedyś? Jedna nowa 2000zł a jak smg ma chodzić idealnie i nic ma nie stukać to jest jeden z niezbędników.
Wszystko kwestia kto jakie chce mieć auto ale dla mnie M3 to albo porządna sztuka albo wcale.
Nie mam nic do przekładek ale takie M3 też nigdy nie będzie miało porządnej wartości to po prostu auto do polatania i tu nie inwestował bym zbyt mocno.
Ja temat zrozumiałem "ile kosztuje porządne m3" a nie "ile kosztuje m3 e46 anglik z podspawaną podłogą" bo takie coś jest warte ze 40-45yś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 4 października 2014, 00:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 492
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: ///M4 f82
Kod silnika: s55
Garaż: M3e46, M5e60, M5f10, M4f82, e46 v8 4.4
--==Mały==-- napisał(a):
Hehe nie mam zamiaru się wyżywać każdy ma swoje zdanie.
Ja pisałem o wymianie podłogi nie "podspawaniu za whiskacza" bo to tymczasowe rozwiązanie.
Kwestia kto chce mieć auto w jakim stanie.
Ogólnie dla mnie M3 z pękniętą podłogą nie jest igłą i nigdy nie będzie a tak niestety jest w 9 na 10 emek.

tak sie skalda ze moj kolega jest zawodowym spawaczem, a nie panem z pierwszej łapanki, znam emki a przebiegiem 120tys, 150 tys i 180tys gdzie podloga byla peknieta, nadspawane byly nakładki blachy, jak ktos mowi ze jego emka ma cala podloge to sie smieje bo mojemu szwagrowi pekla w 3 litrowym dieslu w przed lifcie, a za wiskacza mialem na mylsli po kolezensku
--==Mały==-- napisał(a):
U mnie po sąsiedzku chłopaki serwisują M3 e46 było tego na pewno ponad 20 myślę,że koło 30 szt.
Nie widziałem jeszcze dobrego dwumasu w m3 z przebiegiem 150tyś km + a taki przebieg ma 95% m3 czasem "nie ma tragedii" jednak nie znaczy,że jest ok można wymienić samo sprzęgło za 1000zł ale albo się robi porządnie albo tanio.

jak trzeba by wymienic dwumas to bym go wymienil, jednak wymienilem sprzeglo nie potrzebnie, ale jak juz je kupilem to wymienilem, jak bym chcial oszczedzac to bym oddal z powrotem, tysiac w ta czy w tamta nie jest dla mnie problemem, a kolejny wlasciciel jedzi na tym dwumasie do dzisiaj i jest ok, nie wiem co chcesz udowodnić,byc moze znasz lepiej stan mojego auta niż ja sam, a jednak kupil je pierwszy ogladajacy z symboliczna negocjacja ceny na paliwo
--==Mały==-- napisał(a):
Co do hamulców ceny z bmwstore.pl gdzie już jest jakiś tam rabat:
Tarcza przód 1045zł x2
Tarcza tył 775zł x2
Klocki przód 500zł
Klocki tył 320zł
szczeki ham tył 350zł
+ robocizna i masz ponad 5k zł
Można zmniejszyć trochę ten koszt stosując klocki i szczeki z zamienników i będzie jakieś 500-600zł taniej.

moze mialem wiekesze rabaty,a poza tym kto wymienia szczeki hamulcowe w smg dzie sa praktycznie nie uzywane
--==Mały==-- napisał(a):
Ty sobie zrobisz sam to tamto ale większość posiadaczy M3 jednak odda do serwisu a tam też zapłaci.

--==Mały==-- napisał(a):
Półosie wymieniałeś kiedyś? Jedna nowa 2000zł a jak smg ma chodzić idealnie i nic ma nie stukać to jest jeden z niezbędników.
Wszystko kwestia kto jakie chce mieć auto ale dla mnie M3 to albo porządna sztuka albo wcale.

nie musialem wymieniac bo byly ok
--==Mały==-- napisał(a):
Nie mam nic do przekładek ale takie M3 też nigdy nie będzie miało porządnej wartości to po prostu auto do polatania i tu nie inwestował bym zbyt mocno.
Ja temat zrozumiałem "ile kosztuje porządne m3" a nie "ile kosztuje m3 e46 anglik z podspawaną podłogą" bo takie coś jest warte ze 40-45yś.]

anglik czy europa to w e46 kosmetyka i sam o tym wiesz bo miales angola, ja w swoje m3 inwestuje jak kazdy posiadasz m3 bo ten samochod ma jezdzic i dawac radosc z użytkowania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 4 października 2014, 07:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
Panowie nie ma się co spierać....serwis M3 jest bezdyskusyjnie drogi. Jak by się chciało mieć M3 E46 w perfekcyjnym stanie to trochę kasy trzeba stracić....a nawet więcej niż trochę...dużo :!: :) Już nie wspomnę o jakiś modyfikacjach bo się denerwuje :)
Yakuza jak już ogarniesz wszystko to wrzuć jakaś galerie bo widzę, że siostra będzie dla mojej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 4 października 2014, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Yakuza odnośnie szczęk to bardzo często pojawia się dziwny efekt obcierania w tylnych kołach właśnie w smg bo jest to rzadko używane i wszystko się tam zapieka.
Trzeba wymienić cały komplet tak było w szarym obecnie Hipka m3 tak było w Huberta M3 i jeszcze kilku,które widziałem. To częsty problem.
A co do M3 z całą podłogą to uwierz,że są tylko jak pisałem 1 na 10 i dużo zależy od przebiegu.
Jeszcze kilka dni temu miałem właśnie takie M3 z bratem 115tyś km przebieg i smg a podłoga cała przez kilka lat jeździła tym kobieta. Wymienialiśmy tuleje wózka więc wszystko było rozebrane i zero pęknięć. Kolejna taka M3 właśnie stoi auto Bombla 140tys przebiegu jeździł starszy gość SMG podłoga calutka. Ale na 20-30 M3 jakie tam był tylko 3 miały całą podłogę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 4 października 2014, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: M3 e46
Tu mowa o tym M3 od "Małego" http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=144804


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 5 października 2014, 09:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 880
Lokalizacja: Żywiec
Moje BMW: e60 LCI
Kod silnika: M57D30O2
Garaż: Obecne e60 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147101
Byłe e46 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136636
Z Niemiec da się kupić e46 M3 w dobrej cenie, ale na pewno nie przez portale internetowe. Ja sam kuje temat z teściem szefa mojego taty. Ma M3 e46 w cabrio z 2003r, które zostawił mu syn bo wyjechał do stanów. Auto sprzeda, tylko jeszcze nie wie kiedy a meczę go już od roku zawsze jak się widzimy. Ostatnio byłem na weekendzie w DE i przy piwku już mówił że "może na zimę bo i tak się tym nie da jeździć" Więc jak najbardziej da się w Niemczech chwycić okazje bo kiedyś tacie wspominał że będzie chciał około 10k E. Auto bezwypadkowe, serwisowane, jedynie skórę trzeba trochę odświeżyć.
W Niemczech za najlepszymi okazjami trzeba się rozglądać samemu. Kiedyś jak jeszcze pracowałem z tata i wracaliśmy z pracy inna drogą zobaczyliśmy ciekawe auto w tyle ogrodu u jakiejś kobiety, zagadaliśmy bo była przed domem. Okazało się za domem stała Toyota MR2 MK1. Kosztowała nas 600E wymieniliśmy alternator i wróciła na kołach.
Także kto szuka nie błądzi. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 M3- Ile trzeba dać za taka przyjemnosc
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, 20:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Skoro 9 na 10 m3 ma wyrwaną podłogę to po co brać ten element podczas zakupu wogle pod uwagę albo równoważyć jego nieobecność z posiadaniem "igły m3 lalki" ,skoro i tak jeśli będziemy użytkować m3 zgodnie z przeznaczeniem to prędzej czy później i tak nie ominie nas spawanie.I suma sumarum i tak będziemy musieli przez to przejść.Sytuacja podobna jak np. hmmmmm posiadanie kwadratów w e30 :P

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL