BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 21 stycznia 2017, 22:35


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 7 lipca 2015, 18:57 
Offline
Specjalista

Posty: 3850
Moje BMW: Lexus is 220d
Cytuj:
600 KM to limit dla przyszłych modeli BMW M - manual powoli odchodzi do lamusa


http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktu ... -do-lamusa

_________________
Rheingold ista/d k-dcan
Carly for bmw k-dcan & elm 327
INPA
Trójmiasto ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 10:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 603
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E39 530iA
Kod silnika: M54B30
BMW się powoli kończy ... najpierw 2 z napędem na przód ,teraz będzie brak skrzyń ręcznych ... pięknie :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 11:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
manuale zostaną jak znam życie. tylko trzebabędzie do nich dopłacać jak dziś się to robi z automatami i dsg :)

_________________
323ti
Kolektor m50,
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 19:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 179
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: M42B18
I będą w standardzie z napędem na 4 koła...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 19:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 603
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E39 530iA
Kod silnika: M54B30
Hura :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 19:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 25
Trochę się zmieniło w BMW M od czasów Gerharda Richtera :zly: Szkoda, bo to chyba był ostatni szef M GmbH z wizją i pewną bezkompromisowaścią. Polecam wywiad:
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,13435188,Charakter_M.html

Franciscus van Meel jeszcze niedawno był szefem quattro GmbH więc ten napęd na 4 koła w serii jest całkiem prawdopodobny...
A moc ograniczona do 600 KM to moim zdaniem zagranie pod publiczkę, aby nie wzbudzać niepotrzebnych emocji wobec wyścigu mocy między producentami. Wiadomo przecież, że doładowane V8 audi, mercedesa, BMW chętnie wypluwają już teraz ponad 600 KM w serii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 19:51 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5024
Lokalizacja: Warszawa
Cała motoryzacja idzie w złym kierunku ale tego nie zmienimy.
Niska emisja jest w modzie i nawet ze względów podatkowych bmw musi iść w tym kierunku niestety. Zawsze emki miały wyczynowe motory rodem z motorsportu teraz to zmodyfikowane zwyklaki nawet bloki są często takie same szkoda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5024
Lokalizacja: Warszawa
Wywiad z tym człowiekiem pokazuje filozofię prawdziwych emek jak można zakończyć współpracę z takim człowiekiem tworzącym legędę aut z pod znaku M.
Niestety dziś tylko sprzedaż się liczy i widać dobrze im wychodzi bo biją rekordy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 21:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 603
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E39 530iA
Kod silnika: M54B30
Sprzedaż sprzedażą ,ale powiedzmy sobie szczerze te samochody tracą charakter ,zresztą jak wszystkie nowe :kwasny: Kiedyś oglądałem filmik na yt(jak znajde to wrzuce) ,jak pewien pan z działu m nie pamiętam w tym momencie który wypowiadał się na temat tego jaki samochód powinien mieć napęd .. i tłumaczył ,że samochody bmw nigdy nie będą mały napędu na przód ,oraz zawsze będą dostępne manualne skrzynie i nigdy nie będą szli na kompromisy.. Inne rozwiązania psują radość z jazdy ,a tu co się dzieje ?


Ostatnio edytowano 8 lipca 2015, 22:17 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 21:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1011
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Tak,najlepiej niech wrzucą z pięć turbinek i z 1.4 wyciągną ile się da.Same zalety :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 22:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 25
Posty: 513
Lokalizacja: Reda / Trondheim
Moje BMW: M5 e39
Kod silnika: S62B50
Garaż: viewtopic.php?f=89&t=129566
s62b50 ever !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 22:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 282
Moje BMW: 525d
Kod silnika: m57d25
Oberyn napisał(a):
Trochę się zmieniło w BMW M od czasów Gerharda Richtera :zly: Szkoda, bo to chyba był ostatni szef M GmbH z wizją i pewną bezkompromisowaścią. Polecam wywiad:
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,13435188,Charakter_M.html

Franciscus van Meel jeszcze niedawno był szefem quattro GmbH więc ten napęd na 4 koła w serii jest całkiem prawdopodobny...
A moc ograniczona do 600 KM to moim zdaniem zagranie pod publiczkę, aby nie wzbudzać niepotrzebnych emocji wobec wyścigu mocy między producentami. Wiadomo przecież, że doładowane V8 audi, mercedesa, BMW chętnie wypluwają już teraz ponad 600 KM w serii.


Bardzo ciekawy wywiad, odpowiedni facet na odpowiednim stanowisku :)

_________________
328i coupe było
525d+ lim


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 22:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 603
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E39 530iA
Kod silnika: M54B30
Hmm czasy prawdziwych M ... Chociaż na tle innych to co teraz jest nie jest najgorsze ;) Przeczuwał tragedie ,do której mam nadzieje chłopaki z M nie dopuszczą :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 23:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Nadal powstaja ciekawe auta.
Tylko bmw idzie inna filozofia teraz.
Radosc z jazdy to slogan ktory sie niedlugo zmieni.
bmw zrobilo sie plastikowe, tapczanowate, czyli takie jakia byla konkurencja.
Konkurencja zaczyna dawac fun z jazdy, a bmw?
choć technologicznie nadal jest do przodu.
Pierwszym krokiem w rozpadline było wycofanie szper.
Do uratowania.
drugi krok, dźwiek silnika z głośnikow
(same wulgaryzmy) - czlowiek co to wymyslil i drugi co sie zgodzil, beda sie w motoryzacyjnym piekle smazyc, jezdzac matizem.
Nawet turbo w ///m mi wisi, ale dzwiek silnika z glosnikow?

_________________
323ti
Kolektor m50,
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 23:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 5630
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?p=2043810#p2043810
Przesadzacie. Te teksty, że to już nie ta motoryzacja co kiedyś to od zawsze słyszałem. Pamiętam, jak e39 powoli zaczynała być w zasięgu... wielowahacz, aluminiowe zawieszenie, moduł świateł. Toż to komplikacje, które na polskich drogach nie wytrzymają.

Czy to źle, że BMW jako priorytet stawia sobie wyniki finansowe? Lepiej jak by robili tylko samochody dla "prawdziwych facetów" i upadli albo zostali wykupieni przez koncert TATA? Wyniki sprzedaży są przełożeniem wymagań kupców. Oszczędności to konieczność, wątpię, żeby ktoś z was chętnie zapłacił w salonie 30% więcej bo auto jest zrobione technicznie "na bogato"- tego zupełnie nie widać na pierwszy rzut oka. Tym bardziej, że ceny BMW ma i tak stosunkowo wysokie. Co do manuala i RWD to sam mam takie auto ale jak bym kupował nowe to poważnie bym rozważył automat i AWD. Dlaczego? Autem śmiga żona, wozimy dzieci, w zimę drogi śliskie i napęd na 4 łapy to jednak zaleta w wielu sytuacjach. O ile boję się automatu z drugiej ręki, to jako nowy nie zastanawiałbym się za długo. Zmienia biegi szybciej niż ja, przy mocnych silnikach to pewnie przyczyni się do mniejszego spalania. Po co ja mam to robić, skoro maszyna wykona tą pracę na prawdę dobrze. Jakoś z dobrodziejstw climatronika czy czujnika deszczu korzystam co chwilę i ciężko by mi było się z nimi rozstać. Skoro sprzedaż manuali jest znikoma, to normalna sprawa, że za jakiś czas przestaną je oferować. Z tego co kojarzę to Mercedes od dłuższego czasu oferował je tylko w najsłabszych wersjach silnikowych i małych autach.

Co do samego pomysłu na M, to widać, że Pan miał na to swój pomysł ale czemu każdy z modeli nie może występować w wersji M? Skoro klient chce, to co stoi na przeszkodzie? Merc może oferować dużo więcej kombinacji. Czemu nie ma piątki kabrio a na 5GT już znalazło się miejsce w ofercie?

No i ostatnia sprawa to grupa docelowa kupców tych aut. Kogo obchodzi, że dzieciaki bez kasy wypisują na forach, że prawdziwe BMW się skończyło? Większości z nas nie będzie nigdy stać na M z salonu, także nikogo nie obchodzi czego my chcemy. Widocznie kupiec emki zadowoli się 600 konną wersją z automatem i pewnie nigdy nie wyjedzie nią na tor.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 8 lipca 2015, 23:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 14766
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ʕ•ᴥ•ʔ
ded napisał(a):
. Oszczędności to konieczność, wątpię, żeby ktoś z was chętnie zapłacił w salonie 30% więcej bo auto jest zrobione technicznie "na bogato"- tego zupełnie nie widać na pierwszy rzut oka.


No co Ty wypisujesz?! Za znaczek BMW 50% więcej płacą a co dopiero jakby za tym stało coś więcej niż marketing :rotfl:

_________________
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 08:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Takie czasy automatyczne światła, wycieraczki, milion systemów wspomagania kwestią czasu była pełna automatyzacja skrzyń biegów. Rozwiązanie dla wielu wygodne, dla wielu "zabijanie" M. Pytanie ilu z tych burzących się jeździ mkami, bo dla mnie osobiście nawet jakby nie montowali żadnej skrzyni i kazali odpychać się nogami nie zrobiło by to różnicy gdyż auta te są okrutnie drogie :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 09:21 
Ale tragizujecie...

Jesli ///M ma sie utrzymac na szczycie, to Turbo i skrzynie ze zwiotczalymi lopatkami to obowiazek.

W mercach AMG sa automaty i sie dzieciarnia jara. W M5 E60 tez brak manuala na Europe, dzieciarnia sie jara. No to w czym Problem?
O zaletach Turbo, to szkoda nawet klawiatury zuzywac.

Dzwiek z glosnikow owszem, zal, ale przeciez to nie nowosc.

600PS? Malo :-k

Ja tam nie widze nic niestosownego :|


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 09:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5024
Lokalizacja: Warszawa
Tu chodzi ogólnie o rozwiązania techniczne. Skrzynia musi być dkg bo jest szybsza i ma więcej przełożeń tu nie widzę nic złego.
Chodzi o fakt emki miały motorsportowe silniki całkiem inne niż zwykłe jednostki, teraz są to zwykłe jednostki po tuningu przez dział M. Tak jak pisało w wywiadzie emka była przynajmniej w 80% autem zrobionym od nowa i to było czuć wiele razy pisałem,ż 330ci i M3 to dwa różne światy całkiem inne auta mimo podobieństw wizualnych, a teraz M zmierza do zwykłej wersji po tuningu przez dział M Gmbh coraz więcej wspólnych części zaczynając od elementów silnika. To wyróżniało emki auta zrobione od nowa od podstaw a nie zwyklak po tuningu jak w Amg.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 10:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1311
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e39 individual
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=73682&start=0
Z perspektywy 20 lat to filozofia Audi ma rację, czyli 4x4 + Turbo. I od tego nie ma odwrotu. Mały dobrze napisał o tej indywidualizacji emek, której jest coraz mniej niestety i będzie jeszcze gorzej w tej sprawie w przyszłości.
Ale skoro nawet takie 911 GT3/GT3 RS (produkt dużo bardziej ekskluzywny i zaawansowany technicznie od M) nie ma już manuala nawet w opcji i od przyszłej generacji zniknął również silniki wolnossące to świadczy, że auta mocno zindywidualizowane i wyróżniające się na rynku będą montować tylko producenci najbardziej ekskluzywnych bryk, typu Kynigzeg, Pagani i chyba jeszcze Mclaren z Ferrari + Lambo (ale to dlatego że mają kasę ze sprzedaży milionów Golfów, Pasków i innych).
Także AMG + RS + M to będą auta na tzw. jedno kopyto, różniące się (ale też nie za bardzo) wyglądem i środkiem.


Ostatnio edytowano 9 lipca 2015, 10:27 przez j27, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL