BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 30 kwietnia 2017, 04:03


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1311
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e39 individual
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=73682&start=0
Santino napisał(a):
j27 napisał(a):
A to, że M4 jednak dosyć mocno różni się w standardzie od 435i - wersja performance 340PS, wydajniejsze hamulce i zawieszenie od standardu 306PS -

czy ja wiem czy sporo? Dajcie 435i jakiemus tunerowi i zrobi za mniej rownie dobrze prowadzace sie auto, jak nie lepiej i rownie szybkie, jak nie szybsze. o to chodzi M to nie sa juz małoseryjne produkcyjne auta sportowe, tylko usportowione auta wielkoseryjne


I dalej to będzie tylko 435 po tuningu, a nie M. A jak dasz M4 profesjonalnemu tunerowi to będzie łykał Italię na torach.

Nie znam się i nie wiem jakie są koszta zrobienia z 435 auto szybszego na torze i prostej od standardowego M4, ale podejrzewam że "jakiś tuner" nie wystarczy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:16 
Offline
Moderator

Wiek: 32
Posty: 9583
Moje BMW: E46 | E38
Kod silnika: M54B30 SC | M52TU28
Czarny napisał(a):
Santino napisał(a):
Dajcie 435i jakiemus tunerowi i zrobi za mniej rownie dobrze prowadzace sie auto, jak nie lepiej i rownie szybkie, jak nie szybsze. o to chodzi M to nie sa juz produkcyjne auta sportowe, tylko usportowione auta seryjne


.....i to jest rowniez kolejna zaleta, potencjal takeigo wozka jest naprawde duzy ;)

Zaleta aut produkcyjnych typu 435i a minus dla takiego M4, do tej pory mozna bylo sie spalic a w normalnych pieniadzach z 328i nie da sie zrobic podejscia do M3 e36, tak samo z 330i do M3 e46, a tutaj pyk wydeszek, pyk wieksze IC pyk program i mamy takie same osiagi jak nie lepsze.
i o to kaman w dobie M235i czy M135i czy tez M550d ta elitarnosc jakos spowszedniała i znaczek ///M nie robi juz wrazenia bo auta straciły swoj charakter i motorsportowe korzenie
Cytuj:
I dalej to będzie tylko 435 po tuningu, a nie M. A jak dasz M4 profesjonalnemu tunerowi to będzie łykał Italię na torach.

skoro silnik jest ten sam i rozni sie tylko osprzet, to co to za filozofia wymienic na bardziej wydajne, bo przeciez o to chodzi ze M4 to jest 435i po tuningu a nie nowa jednostka jak w przypadku S54, S65, S62, S85 etc etc tutaj rzeczywiscie tunerzy osiagali pułapy nie osiagalne dla seryjnych silnikow, teraz juz nie ma takiego problemu

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:21 
Santino napisał(a):
i o to kaman w dobie M235i czy M135i czy tez M550d ta elitarnosc jakos spowszedniała i znaczek ///M nie robi juz wrazenia bo auta straciły swoj charakter i motorsportowe korzenie


Prawda

Santino napisał(a):
Zaleta aut produkcyjnych typu 435i a minus dla takiego M4, do tej pory mozna bylo sie spalic a w normalnych pieniadzach z 328i nie da sie zrobic podejscia do M3 e36, tak samo z 330i do M3 e46, a tutaj pyk wydeszek, pyk wieksze IC pyk program i mamy takie same osiagi jak nie lepsze.


No, jak rozwazamy "normalne pieniadze", to Tak albo i nie... mysle, ze sie to moze jeszcze okazac, ze i w "normalnych" pieniadzach i takie M3 da sie rowniez o szczebelek wyzej podciagnac. Nie mowie koniecznie na przykladzie obecnej generacji, ale ogolnie, w przyszlosci... Dopoki jednak faktycznie M4 ma jedynie fabrycznego czipa, to tak, ale nie zawsze tak musi byc, zobaczymy, pewnie kolejne 2 generacje cos wiecej na ten temat powiedza.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:31 
Offline
Moderator

Wiek: 32
Posty: 9583
Moje BMW: E46 | E38
Kod silnika: M54B30 SC | M52TU28
Czarny napisał(a):
No, jak rozwazamy "normalne pieniadze", to Tak albo i nie... mysle, ze sie to moze jeszcze okazac, ze i w "normalnych" pieniadzach i takie M3 da sie rowniez o szczebelek wyzej podciagnac. Nie mowie koniecznie na przykladzie obecnej generacji, ale ogolnie, w przyszlosci... Dopoki jednak faktycznie M4 ma jedynie fabrycznego czipa, to tak, ale nie zawsze tak musi byc, zobaczymy, pewnie kolejne 2 generacje cos wiecej na ten temat powiedza.

chodzilo mi o to ze do tej pory zeby dogonic M trzeba bylo dołozyc turbo-kompresor, a robiac to samo w M osiagało sie własie pułapy zarezerwowane dla supercarów

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1311
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e39 individual
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=73682&start=0
Silnik z M4 nie różni się tylko osprzętem, ale detali nie znam.
To już zaczyna być nudne - pisanie że E92 335i po paru modach łyka M3, i teraz o tym jak to 435 łyka M4, takie rzucanie słów na wiatr i nic nie znaczące hasła w stylu zrobić czipa, stuningować i po co komu M4 :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 4439
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
j27 napisał(a):
Silnik z M4 nie różni się tylko osprzętem, ale detali nie znam.


Sporo tam się chłopaki opisali, dużo wartościowych informacji.
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=893611


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 15:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5157
Lokalizacja: Warszawa
To proste zawsze tam gdzie dla zwykłej jednostki był szczyt dla jednostek S była seria.
M52B28 nawet z doladowaniem na serii ile wytrzyma? Max 280-300km a S50 miało w serii 321.
W e39 540i kompresor max 380-400ps to tyle co miało seryjne M5.
Z m54b30 w 330ci kompresory srory itd i max bezpiecznie 300-340ps dalej silnik pada a w s54 seria miala 350 kompresor 500-550KM na seryjnym motorze i jezdzi bezusterkowo bez szans dla m54 o to chodzi tam gdzie dla serii był szczyt modyfikacji dla m3 to była seria o tyle auta M wyprzedzały cywilne wersjie.

_________________
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SACHS/LUK/CORTECO/SKF/
RUVILLE/INA/FAG.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE

BMWAUTOLUST@WP.PL LUB PW TEL: 726 664 448 ZAPRASZAMY DO NASZEGO DZIAŁU BMW AutoLust Parts


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 15:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1311
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e39 individual
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=73682&start=0
Dzięki Smokin za link, który potwierdza, że S55 i N55 się mocno różnią i nie wystarczy czip tuning i inne bajery żeby wyrównać różnicę, chyba że się kupi 435 i zrobi słapa na s55 :hyhy:
Także M4 jest warte swojej ceny, patrząc na osiągi torowe i na prostej. Czekam na porównanie za C AMG S, zobaczymy co pokaże nowe RS5, no i przydałyby się porównania z tymi nowymi odmianami Mustanga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 18:59 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1574
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
N/A wyginęły szybciej niż Manuale - to fakt. Ale uważam że przynajmniej w M3 klient powinien mieć wybór. Fakt DKG jest szybsze i oszczędniejsze, aleee przyjemność z jazdy to nie tylko czasy na prostej i torze, to także współpraca z wozem, a manual daje Nam więcej kontroli i odczuć, więcej zależy od kierowcy i jego umiejętności. To samo tyczy się silnika wolnossącego (zwłaszcza z ITB), musisz dokładnie trafić w pkt, utrzymać odpowiednie obroty, zmienić bieg w odpowiednim momencie, bo nie ma lawiny momentu w ogromnym zakresie jak w turbo. Wszystko to wymaga większego zaangażowania, "pracy" z autem - więcej wysiłku - więcej przyjemności z jazdy :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 20:04 
Santino napisał(a):
hodzilo mi o to ze do tej pory zeby dogonic M trzeba bylo dołozyc turbo-kompresor, a robiac to samo w M osiagało sie własie pułapy zarezerwowane dla supercarów


tak, wiem o co Ci chodzi wiem i 100% się zgadzam :)

--==Mały==-- napisał(a):
To proste zawsze tam gdzie dla zwykłej jednostki był szczyt dla jednostek S była seria.
M52B28 nawet z doladowaniem na serii ile wytrzyma? Max 280-300km a S50 miało w serii 321.
W e39 540i kompresor max 380-400ps to tyle co miało seryjne M5.
Z m54b30 w 330ci kompresory srory itd i max bezpiecznie 300-340ps dalej silnik pada a w s54 seria miala 350 kompresor 500-550KM na seryjnym motorze i jezdzi bezusterkowo bez szans dla m54 o to chodzi tam gdzie dla serii był szczyt modyfikacji dla m3 to była seria o tyle auta M wyprzedzały cywilne wersjie.


Samo sedno :ok: o ile i na późniejszym etapie to się zachowa, to nie będzie tak źle :ok:

Lincoln napisał(a):
Wszystko to wymaga większego zaangażowania, "pracy" z autem - więcej wysiłku - więcej przyjemności z jazdy


Zgadza się. Coś jak Formuła 1, 20-30 lat temu. Wymagała ogromnej siły fizycznej, a teraz... no, ale tak to już leci...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 10 lipca 2015, 13:06 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 12291
Dla jednych M4 jest warte swojej ceny, dla innych nie jest warte, bo pomodzone 435i pojedzie porównywalnie do M4, a zamiast M4 wybiorą Hellcata czy Shelby.

Poza tym patrzac szerzej, marki premium to nie jest to co kiedyś, gdy dopłacając otrzymywało się osiągi, jakość, wyposażenie itd.
Obecnie, np Fokus jak 1er, Insignia jak 3er itd., przy porównywalnej masie, mocy, pojemności oferują to samo i na to patrzą klienci.


Co do silników doładowanych, ok, ale nie motorynki 1.0, 1.2, zużywające podobne ilości paliwa co odpowiadajace im ''mocowo'' wolnossaki o wiekszej pojemności. Niewielkie :rotfl: zużycie paliwa to slogan producentów.

_________________
Futbol: 09/12 - I, 10/12 - III, 11/12 - III, 12/12 - III, 2012r - II. 03/13 - I, 04/13 - III,
05/13 - I, 08/13 - I, 10/13 - I, 11/13 - III, 12/13 - II.
Łącznie za 2013r - brak wyników.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 10 lipca 2015, 13:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1311
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e39 individual
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=73682&start=0
renoraines napisał(a):
Dla jednych M4 jest warte swojej ceny, dla innych nie jest warte, bo pomodzone 435i pojedzie porównywalnie do M4, a zamiast M4 wybiorą Hellcata czy Shelby.


Tak jak było napisane przez kolegę Maly, do emek dopłaca się za jakość, trwałość i potencjał silnika. Na stronie Wujkawaldka jest pomiar z Polski nowej M4 zakupionej w salonie + dołożny box z Manharta na okolice 550PS, wynik:

3.9s do setki
7.6s 100-200km/h.

Nie wiem ile modów trzeba zrobić w seryjnym 335 żeby uzyskać podobny wynik, w M4 wystarczy zwykły box (wszystkie podzespoły seryjne, żeby jechało lepiej na prostej od wszystkich Mustangów) ;) I za to się płaci bazowo, dodatkowo ok. 25k EUR więcej niż za 335.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 10 lipca 2015, 14:05 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 12291
Nie popadajmy w skrajności, że profesjonalnie, bo o tym mowa, pomodzone auto nie będzie trwałe i się rozsypie to raz, a dwa już nie te czasy, gdy mówiło się właściwościach jezdnych ''amerykańskie łóżko wodne- niemiecka deskorolka'' ;).
435i - od 235 tys zł , M4 -od 366 tys zł, ok. 130 tys zł /32,5 tys € różnicy.

_________________
Futbol: 09/12 - I, 10/12 - III, 11/12 - III, 12/12 - III, 2012r - II. 03/13 - I, 04/13 - III,
05/13 - I, 08/13 - I, 10/13 - I, 11/13 - III, 12/13 - II.
Łącznie za 2013r - brak wyników.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 10 lipca 2015, 19:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1311
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e39 individual
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=73682&start=0
Jak chcesz być precyzyjny z cenami to podaj cenę z automatem albo manualem,
bo wkleiłeś cenę 435 z manualem, a M4 z DKG.

335 z manualem ok 232k, M4 z manualem ok. 342k (dopłata do sportowego automatu ok. 10k, DKG ok. 20k).

Poza tym piszesz teksty bez pokrycia o profesjonalnym tuningu i wytrzymałości/niezawodności 435. Wklej przykład pomodzonego i niezawodnego 435 z czasami chociaż na poziomie bazowej M4 (ok. 4.2 do setki i ok. 13s do 200km/h, nie mówiąc o jeździ w zakrętach, na torze), bo powtarzanie tych samych, nudnych już frazesów to lipa na maksa. W budzie e92 jakoś nie spotkałem się z jeżdżącym na co dzień 335 z mocą powyżej ok. 420PS. Tutaj prosty i wiarygodny przykład - nowe M4 + box za ok. 2k EUR + fabryczna gwarancja i auto jeździ mega szybko, na poziomie trochę gorszym od prawie dwukrotnie droższej Carrery Turbo (przynajmniej powyżej setki). Nie ma żadnego porównania do 435.

I przeczytaj albo sobie przetłumacz link od Smokinga, który pokazuje ważna dla osiągów różnice w budowie silników S55 i n55 + sprawa dwusprzęgłówki DKG, która jest dostępna tylko w M4/M3 - to pokazuje bardzo dużą przewagę potencjału emki nad innymi wersjami i sens wydawania dodatkowej kasy.

Poza tym to bez spiny, najważniejsze żeby M3/4 objeżdżało konkurencję :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 11 lipca 2015, 00:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 653
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E39 530iA
Kod silnika: M54B30
Proszę chłopaki :) M4 chyba w manualnej skrzyni ,ale i tak :padam:
https://www.youtube.com/watch?v=mudmGKedLhQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 11 lipca 2015, 12:10 
Offline
Specjalista

Posty: 4000
Moje BMW: Lexus is 220d
Bmw się skończyło , także teraz niech jeszcze zaczną robić ciągniki pralki i może dobrego kebsa. Ja rozumiem że fajnie jest być eko , ale nie przesadzajmy trzeba jakiś kompromis zachować. Może i ta moc będzie wystarczająca (ale dlaczego odgórnie 600 km?) do tego rozwój materiałów i redukcja masy, ale to przecież też ma jakiś limit. Mercedes teraz z basfem opracowali

Cytuj:
Pierwsza na świecie belka poprzeczna z tworzywa sztucznego tylnej osi została opracowana przez firmę ContiTech Vibration Control i BASF dla Mercedesa klasy S. Wykonana jest z tworzywa sztucznego o nazwie Ultramid® A3WG10 CR


Obrazek

I pewnie dalej będą rozwijać podobne rozwiązania, ale tam chyba o takich limitach nikt nie mówił... Także jak bmw chce dotrzymać kroku konkurentom ograniczając topowe modele ? Nie dość że auta cholernie drogie to może i okaże się jeszcze że wystarczy cywilny merc zeby sklepać emke , a taki amg to bedzie mógł "na wstecznym" ją objezdzać. Chyba nie chcą już robić sportowych fur ... czyli troche jak czekolada i wyrób czekoladopodobny. Najfajniej mały pokazał różnicę pomiędzy starą a nową filozofią bmw :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 11 lipca 2015, 12:41 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 12291
j27 napisał(a):
Jak chcesz być precyzyjny z cenami to podaj cenę z automatem albo manualem,
bo wkleiłeś cenę 435 z manualem, a M4 z DKG.

335 z manualem ok 232k, M4 z manualem ok. 342k (dopłata do sportowego automatu ok. 10k, DKG ok. 20k).

Poza tym piszesz teksty bez pokrycia o profesjonalnym tuningu i wytrzymałości/niezawodności 435. Wklej przykład pomodzonego i niezawodnego 435 z czasami chociaż na poziomie bazowej M4 (ok. 4.2 do setki i ok. 13s do 200km/h, nie mówiąc o jeździ w zakrętach, na torze), bo powtarzanie tych samych, nudnych już frazesów to lipa na maksa. W budzie e92 jakoś nie spotkałem się z jeżdżącym na co dzień 335 z mocą powyżej ok. 420PS. Tutaj prosty i wiarygodny przykład - nowe M4 + box za ok. 2k EUR + fabryczna gwarancja i auto jeździ mega szybko, na poziomie trochę gorszym od prawie dwukrotnie droższej Carrery Turbo (przynajmniej powyżej setki). Nie ma żadnego porównania do 435.

I przeczytaj albo sobie przetłumacz link od Smokinga, który pokazuje ważna dla osiągów różnice w budowie silników S55 i n55 + sprawa dwusprzęgłówki DKG, która jest dostępna tylko w M4/M3 - to pokazuje bardzo dużą przewagę potencjału emki nad innymi wersjami i sens wydawania dodatkowej kasy.

Poza tym to bez spiny, najważniejsze żeby M3/4 objeżdżało konkurencję :ok:




To samo mogę napisać do Ciebie, skoro chcesz być taki precyzyjny to porównuj coupe-coupe, 435i-M4, a nie sedana 335i-M4. Podałem ceny z konfiguratora, pierwsze dostępne, bo cenniki mi się nie wyświetlają , tylko widoczne dla i3/i8.


Box Manharta na 515KM to 16 tys zł/ 4 tys € http://www.mm-performance.pl/chip-tunin ... -1884.html , odliczając nawet to, że podwykonawca tez musi zarobić, 550KM jest osiągalne ale nie za ''tylko'' 2 tys € itd.

To, że Ty się z czymś nie spotkałeś nie oznacza, że tego nie ma. Gdybyś zadał sobie choć trochę trudu i nie szukając daleko sprawdził Manharta - N55 -406KM, 430KM itd https://www.facebook.com/ManhartPerformance

E92 335i 500KM http://www.automobilesreview.com/auto-n ... ion/58770/

Z krajowego podwórka E92 335i 427KM 600Nm ( dalsze modyfikacje w planach) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 5&start=15

Inne bawarki na bmw-klub.pl, E92 335i JB4, 418KM.

Osiagi miedzy M4, a skoda octawia :D 370KM/460Nm 0-100 - 4,9s, 100-160- 4,6s, 100-200 - 9,7s vmax ok 300 , 1/4mili 13,014s ,1/8 mili 8,749s http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 913&st=280


http://www.burgertuning.com/N55_Stage2_Jb4.html

http://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW ... tuner.html


+ e90post.com czy f30 bimmerpost.com



Dla Ciebie pomodzone M4 ma osiągi troche gorsze niż Carrera Turbo. Dla mnie pomodzone 435i ma osiągi porównywalne niż M4. Można używać różnych określeń.

j27 napisał(a):
Wiadomo, że cyferki nie jeżdżą, ale czasy podane na torze to najbardziej obiektywny miernik.



https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ czasy, a w czołówce Viper, Corvette ZR1,Z06, także wspominany Ford Shelby GT350R czy Camaro Z28

Absurdalne jest założenie, że amerykańskie nie jadą, jak pisałem wyzej już nie te czasy '' amerykańskiego łózka wodnego''.

Nudne, u niektórych także od 8 lat jest powtarzanie frazesów, że się nie da, że nie można ...


Podsumowując chodzi o to


--==Mały==-- napisał(a):
Teraz M4 to takie 435i po tuningu i z każdym nowym modelem będzie gorzej.


Santino napisał(a):
o to kaman w dobie M235i czy M135i czy tez M550d ta elitarnosc jakos spowszedniała i znaczek ///M nie robi juz wrazenia bo auta straciły swoj charakter i motorsportowe korzenie

_________________
Futbol: 09/12 - I, 10/12 - III, 11/12 - III, 12/12 - III, 2012r - II. 03/13 - I, 04/13 - III,
05/13 - I, 08/13 - I, 10/13 - I, 11/13 - III, 12/13 - II.
Łącznie za 2013r - brak wyników.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 11 lipca 2015, 12:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 4439
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Miłosz napisał(a):
Bmw się skończyło ,

Miłosz napisał(a):
Nie dość że auta cholernie drogie to może i okaże się jeszcze że wystarczy cywilny merc zeby sklepać emke

Miłosz, nie uważasz , że trochę przesadzasz ???
Zrobili porządny samochód (m4) na porządnych podzespołach, solidnie wzmocniony silnik (wał, korbowody, blok, głowica, prawdziwe biturbo) w serii 431 koni manhart robi na 550 a Hamann niewiele zmieniając 600 koni auto kręci rewelacyjne czasy a Wy gadacie , ze BMW się skończyło i nie robi sportowych fur.... :wstyd: A M6 F13 competition to co? auto na zakupy?
Porównując S55 do N55 dalej została zachowana taka granica jak dawniej przy np S54 a M54. To co dla eSki jest podłogą dla cywilnego auta będzie sufitem. Dmuchnijcie N55 do 550 koni to z garażu nie wyjedziecie.
Nie uważam, że BMW się skończyło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 11 lipca 2015, 13:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2128
Moje BMW: E46
Smokin napisał(a):
Nie uważam, że BMW się skończyło.

Jasne, że się skończyło... na e30. Potwierdzone info :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 11 lipca 2015, 13:57 
Offline
Specjalista

Posty: 4000
Moje BMW: Lexus is 220d
Smokin, nie przesadzam , każdy chyba może swoje zdanie przedstawić , nic nikomu nie narzucam , napisałem jak ja to widzę ;) O nowej m4 się przecież nie wypowiedziałem nawet słowem :D Napisałem o dziwnej filozofii bmw na przyszłość(m4 to teraźniejszość, a raczej przeszłość bo juz od jakiegos czasu to jezdzi), którą chcą wdrożyć w przypadku ich najciekawszych rozwiązań motoryzacyjnych. Dla mnie Mka nie była zwykłym autem to było coś co wyprzedzało zwykłe 3 czy 5 pod wieloma względami. Pamiętacie kto powiedział i o jakim aucie "best handling car ever" ? M to było coś wyjątkowego głowa się obkręcała sama jak u sowy jak ktoś gdzieś mijał emke. Oczywiście mówię o ludziach "siedzących w temacie". A teraz wszystko wyklejone w M i za cholere nie można rozpoznać co to jest. Ja nie mówie że to jest brzydkie , ale gdzie ta wyjątkowość ? Zaczerpnęli tą modę z polskich tjunerów e36 316i lpg powa, które również są tak samo poobklejane ? Jeśli kiedykolwiek miałbym wybierać nowe topowe auto to bym wziął rsa w kombiaku. Po prostu nowe bmw do mnie nie trafia, dlatego tak napisałem i to jest tylko moje zdanie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL