BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 26 czerwca 2017, 09:54


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 11 lipca 2015, 15:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 4517
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Miłosz napisał(a):
Smokin, nie przesadzam , każdy chyba może swoje zdanie przedstawić

Nie no, jasna sprawa :) Tyle, że nie uważam aby w najbliższym czasie cywilny merc miał lać ///M :)
Miłosz napisał(a):
O nowej m4 się przecież nie wypowiedziałem nawet słowem

A szkoda bo właśnie między takimi jak M5, M6 - M4 jest dowodem tego, że BMW się nie skończyło :)
Miłosz napisał(a):
Dla mnie Mka nie była zwykłym autem to było coś co wyprzedzało zwykłe 3 czy 5 pod wieloma względami.

I dalej tak jest :)
Miłosz napisał(a):
M to było coś wyjątkowego głowa się obkręcała sama jak u sowy jak ktoś gdzieś mijał emke.

Ostatnio miałem przyjemność zobaczyć w Rzeszowie M5 F10 najprawdopodobniej Monte Carlo Blau metallic i mało sobie łba nie ukręciłem ;)

Możecie się zgadzać lub nie ale ja uważam, że póki co BMW mocno trzyma formę :super:
Nie podoba mi się tylko czterocylindrowe 328i :luka:
Ale ni jak nie mogę się zgodzić ze stwierdzeniem, że "BMW się skończyło"

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 07:31 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5202
Lokalizacja: Warszawa
///M to nie tylko wygląd ale przedewszystkim silnik.
To co odróżniało emki od 90% niby sportowych aut z tuningowanymi przez producenta seryjnymi jednostkami i zbliżało je do supersportowych samochodów to właśnie wyczynowy silnik i fakt,że dzwięk nie pochodził z wydechu w tych autach siedział ryczący wściekły motor!
Powietrze zasysane przez kilka przepepustnic, duży airbox, redline na 8-9tys typowy motorsport a nie buczące wydechy.
Z erą M4 ten etap się zakończył jej dzwięk niczym nie różni się od golfa r, scirroco i innych popierdółek. Zwykły tuningowany silnik nic więcej.

M3 e46
https://m.youtube.com/watch?v=IyMhNeshUEI
https://m.youtube.com/watch?v=yXDiLozb92o

M3 e92
https://m.youtube.com/watch?v=fxS0J92uxd4
https://m.youtube.com/watch?v=JqccUSIf2pM

M4
https://m.youtube.com/watch?v=9Zh-iLEkhBw
https://m.youtube.com/watch?v=ZV_vpTfJkv0

_________________
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SACHS/LUK/CORTECO/SKF/
RUVILLE/INA/FAG.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE

BMWAUTOLUST@WP.PL LUB PW TEL: 726 664 448 ZAPRASZAMY DO NASZEGO DZIAŁU BMW AutoLust Parts


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 14:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6643
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Otatnio mialem przyjemnosc nawet prowadzic m4 bo moj przyjaciel takiego posiada. Nie wiem co wy chcecie od tego auta :) auto jest konkret. Zapierdziela tak ze zadne 335i po wydechu dolocie i programie nie ma podejscia , prowadzi sie rewelacyjnie. Dzwiek wydechu szalu nie robi to fakt ale w srodku jest bardzo przyjemnie. Mi sie bardzo podobalo i gdybym mial kase chetnie bym sobie takie sprawil

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 14:28 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5202
Lokalizacja: Warszawa
W środku to masz dzwięk z głośników w stylu playstation nie ma nic wspólnego z dzwiękiem ITB prawdziwych emek ale niestety takie bzdury trzeba zaakceptowac motoryzacja idzie w debilnym kierunku.
M4 nie jest złym autem prowadzi się rewelacyjnie, osiągi ma rewelacyjne ale zatraca charakter prawdziwych emek zwłaszcza dzwiękiem z głośników.
Kończy się pewna epoka każde M od czasów e30 miało ITB dolot z airboxem i charakterystyczną rekację na gaz z każdych obrotów.

_________________
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SACHS/LUK/CORTECO/SKF/
RUVILLE/INA/FAG.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE

BMWAUTOLUST@WP.PL LUB PW TEL: 726 664 448 ZAPRASZAMY DO NASZEGO DZIAŁU BMW AutoLust Parts


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 14:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6643
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Dzwiek dzwiekiem ale taka stara Mka nie umywa sie osiagami do nowej m4 .
Moze ta przynajmniej bedzie trzymac parametry bo te stare maja z tym wielki problem

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 14:39 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5202
Lokalizacja: Warszawa
Ja bym bardziej powiedział,że problem jest ze zmierzeniem mocy niż z jej brakiem.
M jest doładowywane dynamicznie zasysanym powietrzem i porządnie shamować można tylko na hamowni drogowej wyniki z takich hamowni pokazują dobre wartości.

_________________
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SACHS/LUK/CORTECO/SKF/
RUVILLE/INA/FAG.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE

BMWAUTOLUST@WP.PL LUB PW TEL: 726 664 448 ZAPRASZAMY DO NASZEGO DZIAŁU BMW AutoLust Parts


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 14:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 671
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
dżwięk z głośników, jak clio :wstyd:
tam można sobie powybierać np v8, inne bzdury XD
dre łacha z tego jak jeszcze nigdy z bmw.
podejrzewam że dział amg tak samo ma ubaw jak przypomni sobie o tych głośnikach XD a chwile potem odpalają swoje wielkie V-ki które słuchając ma się ciary na plecach :)
wyobrażam to sobie:
"o! coś mi pierdzi wydech! trzeba uszczelke wymienić albo co..
aa.. niee.. czekaj.. to z głośnik charczy XD"

_________________
323ti
Kolektor m50,
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 14:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6643
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
--==Mały==--, pokazuja takie wartosci ze moja stara 330ci 240-250hp objechala taka w toruniu na 1/4 mili w dodatku forumowa igle :) a i na innych zlotach takie widywalem no i nie jechaly jak na 343hp przystalo.
E46 M3 mialy od zawsze problemy z trzymaniem mocy podobnie jak m3 e36 3.2 Jest garstka takich ktore jada dobrze.
Napewno pewna era motoryzacji sie skonczyla i bmw nie bedzie produkowac juz tak hardcorowych aut jak wczesniej. Ale trend ten trwa juz od lat 90 . M3 e30 bylo spartanskie i dawalo frajde kazda kolejna odmiana stawala sie bardziej wygodna i grzeczniejsza .

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 4517
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
forest napisał(a):
Mi sie bardzo podobalo i gdybym mial kase chetnie bym sobie takie sprawil

x 2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 15:42 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5202
Lokalizacja: Warszawa
Forest co ty bredzisz???? Ogarniamy te wozy od kilku lat i po ustawieniu zaworów i kilku innych zabiegach trzymają moc aż miło.
To,że ktoś miał problem z trakcją i kierowca nie ogarnął to nie znaczy,że m3 nie jadą.
Twoje 330Ci robiło 12,5-12,8s 100-200? Bo tyle robią zdrowe trzymające moc m3 i w Warszawie mamy kilka takich zmierzonych czasów.
Nie chce mi sie nawet pisac z kims kto wali takie bzdury. Dwa ogarniete przez nas s50 wypluły 313 i 315KM na stacjonarnej hamowni dla mnie ok.
S54 339KM, 344KM, 346KM to jest nietrzymanie mocy?
Fakt auta przed ogarnięciem miały 320-330KM ale cos się dziwić jak ludzie je źle serwisują ba nawet u fusa nie chce im się zaworów porządnie ustawiać 3 sztuki były gdzie we wszystkich ssących zaworach serwisant wrzucił jeden rodzaj płytek a w wydechy drugi bo mu się nie chciało każdego z osobna regulawać i luzy zaworowe były z dupy.
Właśnie o to chodzi jednostki S to motory wyczynowe wymagają specjalnej troski a są serwisowane w ten sam.sposób co 318d olej co 25tys serwisant olewa robotę nie ma wiedzy itd.
Dział ///M tworzył motorsportowe silniki ale brakowało w serwisach ludzi do ich obsługi.
Nie ważne koniec OT kto ma do czynienia z prawdziwymi autami M robi je, jeździ od lat to wie o czym pisze.

_________________
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SACHS/LUK/CORTECO/SKF/
RUVILLE/INA/FAG.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE

BMWAUTOLUST@WP.PL LUB PW TEL: 726 664 448 ZAPRASZAMY DO NASZEGO DZIAŁU BMW AutoLust Parts


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 16:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 25
Posty: 513
Lokalizacja: Reda / Trondheim
Moje BMW: M5 e39
Kod silnika: S62B50
Garaż: viewtopic.php?f=89&t=129566
forest napisał(a):
pokazuja takie wartosci ze moja stara 330ci 240-250hp objechala taka w toruniu na 1/4 mili w dodatku forumowa igle
haha to od razu lepiej kupic 330ci. Moja s62 tez mierzylem na hamowni i wyszlo cos kolo 330KM, a czasy kreci seryjne takze
--==Mały==-- napisał(a):
Ja bym bardziej powiedział,że problem jest ze zmierzeniem mocy niż z jej brakiem.
Jak dla mnie mka to nie tylko osiagi ale cos wiecej, ale osoba ktora mki nie miala moze tego nie czuc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 12 lipca 2015, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6643
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
--==Mały==--, Czytaj ze zrozumieniem. Napisalem wiekszosc m3 jedzie do dupy w tym ta z Torunia i gadka typu slaba trakcja itp mnie nie przekonuja . Warunki sa takie same dla wszystkich i jak ktos nie umie jezdzic to niech sie przesiadzie do 316i
Nigdy nie napisalem ze moje 3.0 bylo szybsze od zdrowej m3.
Krecilo 16s 100-200 gps i to wystarczalo na dotrzymanie kroku zmeczonym m3 ( jakich jest 90% w naszym kraju) zreszta w tabeli jest wynik m3 e46 z bledem sond - bodajze 14.9 wiec smiech na sali.

Poza tym piszac ze m4 jest lipne i zatracilo charakter - to bredzisz chyba Ty.
Jechalem zarowno m3 e46 m3 e92 jak i m4 - wszystkie prowadzilem i co tu duzo mowic m4 jest zdecydowanie najszybsze najlepiej sie prowadzi i najmniej pali no i najlepiej wyglada.
Za pare lat jak potanieja to kazdy bedzie sie zachwycal jakie to super auto. A narazie to wiadomo ze hejterzy musza skrytykowac ze dzwiek itp

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 13 lipca 2015, 00:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1787
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
forest kiedy Ty te eMe objechałeś ? ;)..wtedy jak mokro było Toronto i nawet e92 M3 było wolniejsze od diesla na ćwiare ?
Jest sporo niedomagających aut ale to bardziej wynika z tego, że jeno to to auto kupić, a inne utrzymać. Młodzież kupuje ulepy za 35-40k do których na dzień dobry trzeba włożyć 15-20k, a tego nie robią bo już się spłukali zakupem...latają i wykańczają te auta nie robiąc kluczowych serwisów bo i ich nie stać... i takie padaczki nie jadą jak trzeba. Dobrze utrzymane sztuki dają radość i jak na swoje lata są szybkie i w swojej klasie bezkonkurencyjne...tyle, że utrzymanie kosztuje.

Co do nowych eMek to cóż...wszystko idzie do przodu i BMW żeby dotrzymać kroku konkurencji robiąc tym samym dobrze ekologom musiało uturbić.. Jak na razie zarówno 3.0bi jak i 4.4bi to świetne motory..szybkie, podatne na modyfikacje i pewnie przyszłościowo rozwojowe....zobaczymy jak one będą się trzymać po latach i przebiegach...Desing to zawsze sprawa dyskusyjna ale jak dla mnie nie jest źle....stania M prezentuje się świetnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 13 lipca 2015, 07:19 
Szanowni koledy, wydaje mi sie, ze troche za bardzo popadacie w skrajnosc...

tj. istotnie, sie zmienil kierunek, obecnie jest i bedzie inaczej, niz sie przyzwyczailismy do tej pory. To jest fakt.

z drugiej strony, czy to juz koniec? Chyba jeszcze nie... ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 13 lipca 2015, 11:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6643
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Hipek, tak w toruniuu jak padalo :) i nie tylko :) w toruniu czas 14.5 a w upale 30 stopni ponad , 14.1 bez szpery z pelnym wnetrzem i na ciezkich 18 . Na takim setupie jak w Toruniu bylo by ponizej 14. ( widzial to Zdzira i Marcin od 320d+ )
Ciekawe jakie czasy kreci m3 e46 w takich warunkach ? Byliscie ostatnio w Ulezy wiec mozna sobie odpowiedziec na pytanie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 13 lipca 2015, 16:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1639
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Forest za dużo gdybania, imprez z pomiarem miałeś kilka, RL też mogłeś pomierzyć, więc to tylko domysły co by było gdyby...

Co do M4 wygląda fajnie, jeździ pewnie też z tego co piszą w testach, ale silnik i dźwięk jest krokiem w tył, a cena oczywiście w przód co trochę ciężko zaakceptować. Poza tym każdy wie, że doładowany silnik wydaje się mocniejszy od wolnossącego mimo że może jechać podobnie (Niuton z dołu na plecach), dlatego na wstępie nowe M3 będzie się wydawało znacznie szybsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 16 lipca 2015, 08:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 166
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
--==Mały==-- napisał(a):
Mi chodzi o fakt,że M było czymś stworzonym od nowa od początku do końca bez kompromisów o m3 csl nie wspominając nie jakaś tam tuningowana trójka kompletne auto sportowe przez wielu porównywane nawet do 911.

Amen!

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 26 lipca 2015, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2507
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
--==Mały==--, dobrze prawi, polejcie mu :piwo:
Jeśli chodzi o ukręcanie karku na widok M, to kiedyś był on bardziej zrozumiały, gdyż emkę widywano raz na rok, a dziś prawie codziennie np w stolicy... Lub kilka dziennie. Kiedyś było to egzotyczne auto w Polsce.

Jeśli chodzi o silnik z turbo to jeszcze nie taka tragedia, bo w audi rs, porsche turbo jest to rozwiązanie, które daje wymierne efekty. Jednak też uważam że mogliby się wysilić i kontynuować tradycję związaną z silnikami wolnossącymi.
Zawsze mnie dziwiło czemu BMW nie zrobi czegoś takiego jak Hartge H50? Czyli E90 z silnikiem z M5 E60, który w H50 ma 550KM.
Irytuje mnie strasznie że jakoś w C-klasie można włożyć silnik 6,2 a w BMW nie.
To co dla BMW jest sufitem, dla mercedesa jest podłogą. Nie lubię meroli, ale trzeba przyznać że mają rozmach sk####syny!
Nie wiem. Może mercedes zastraszył zarząd BMW i przykazał im projektować silniki, które już na starcie są skazane na porażkę w bezpośrednim batalii?
Ja wiem że mniejszy silnik jest lżejszy i auto teoretycznie lepiej się prowadzi, bla bla bla, ale C63 AMG jest szybszym autem od M3 e92, którego silnik może i ma obiecywane 420KM, ale o tym można by dyskutować kolejne 10.000 postów.

Natomiast stylistycznie eMka powinna się odróżniać wyraźnie, jak to było z E30, takie moje zdanie.

Poza tym gdzie są lekkie iście wersje sportowe jak m3 e36 lightweight czy wspomniane wyżej e46 csl? Nawet moja żona ogarnia że szybkie auto musi być lekkie.
A teraz wygodne społeczeństwa próźniaków wożą się ciężkimi, bogato wyposażonymi M-trójkami z prędkościami rzędu 50km/h, chyba tylko dla zadawania szyku, więc po co w takim aucie ryk wydechu jak ono się tylko toczy?

W przypadku gdy ktoś jak ja nie ma kasy na eksploatację eMki jak trzeba i jej nie kupuje to w sumie nie ma problemu, ale na miejscu ludzi których na to stać grubo bym się zastanawiał czy brać nowe BMW M czy spróbować merca amg czy może jaguara. Znam greka milionera co kiedyś jak chciał szaleć kupił M3 e36 i lancie deltę integrale. Teraz kupuje mercedesy i jaguary. Może się zestarzał troszkę hehe, ale dalej lubi poszaleć. A w przypadku C63 amg jest na prawdę czym, szczególnie jak się lekko dłubnie ten agregat.
Za te mercedesy może mnie zlinczujecie, ale to bardzo poważna konkurencja jest.

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 26 lipca 2015, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 4517
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Pablo325i napisał(a):
Kiedyś było to egzotyczne auto w Polsce.

bo była większa bida... Wtedy to polonez robił szał a co dopiero takie M3 e30.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 27 lipca 2015, 00:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 12000
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
Zgadzam się z Mały w pełnej krasie. Jak ktoś ma inne zdanie to... niech sobie posłucha dźwięku z głośniczka. :rotfl:

Forest - akurat przykład podałeś słaby, bo M54 ma niemniejsze problemy z trzymaniem mocy od S54. :D A porównanie zdrowy vs zdrowy to nie ta liga. Nie mówiąc już o przyjemności z jazdy itd.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL