BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 12:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36]AIR BAG - kontrolka, mata pod siedzeniem, czujnik pasow
PostNapisane: 8 maja 2007, 20:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
wiam

wiem ze o kontrolce od poduszki jest duzo na forum, ale chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sprawa z czujnikami zapietych pasow oraz z mata pod siedzeniem pasazera i kierowcy.

gdzie szukac wtyczek, jak wygladaja i wogole co mam sprawdzic ?

to ze blad sie kasuje tylko przez kompa to wiem.

tylko nie wiem od czego zaczac sprawdzanie co jest nie tak... bo kontrolka zapalila sie na prostej drodze i juz nie chce zgasnac....


Wykrecilem i sprawdzilem czy czasami sie nie wypial kabel od poduszki kierowcy, ale jest wszystko ok.


Ostatnio edytowano 9 maja 2007, 21:42 przez przemek_byd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 21:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Moze byc tak ze masz mate uszkodzoną, wtedy tylko wymiana, chociaz to nie jest takie drogie, a kabelki i czujnik sa pod siedzeniem moze ktos kopnol niechcacy i sie cos rozczepilo albo urwalo, ale watpie zeby ci czujnik nawalil, Dla mnie jedynie mata wchodzi w gre ze jest uszkodzona, moj ojciec ma uszkodzona mate u p[asazera i tez nagle mu sie zaswiecila kontrolka.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 21:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
sprawdzilem 2 poduszki, wtyczki sa ok

sprawdzilem wtyczki do maty pasazera, sa ok

wtyczka przy czujniku abs jest ok



cy wiecie gdzie i za ile w bydg moge jechac skasowac blad i podlaczyc sie do kompa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 07:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Ale chodzi mi o to ze sama mata moze byc uskodzona, tego samemu nie sprawdzisz, a skoro wszystko inne sprawdziles to nic innego tylko mata bedzie uszkodzona. Najlepiej jedz do ASO Ta mata nie bedzie droga w granicach 100- 200zl powinienes zaplacic. A sama kontolke to roznie ludzie mowia.... Ale ja zaplacilem za przeglad + podlaczenie do komputera i kasowanie bledow 48zl.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 10:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
By wymienic mate, trzeba rozpruc fotel... najlepiej to robic w serwisie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 14:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
pojechalem do mechanika, podpieli mne pod kompa i skasolali blad.

lampka przestala sie swiecic i jestem zadowolony ;)

koszt 50zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 15:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
No widzisz, a nie mowilem ze z niesprawna mata mozna zyc?? :)

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 15:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
hehe ale skad mam wiedziec ze to mata jest walnieta ?? :hyhy:

w/g bledow to cos z kablem od poduszki bylo nie tak a nie z mata ;) ;)

i tak dzieki za pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL