BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 22:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 5 maja 2011, 17:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e34
Witam mam problem z sinikiem a mianowicie obroty mi faluja. Silik to 1.8i na gazniku prosze o porade w usunieciu usterki bo nie chcę jechac do mechanika chcę sam sie pobawic :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 5 maja 2011, 17:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B20
mogę ci wywróżyć z kart ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 5 maja 2011, 17:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: Skępe
Moje BMW: E 34 525i
Kod silnika: M50B25
Po pierwsze,napisz co już sprawdzałes czy kable swiece itp itd...bo tak to możemy gderac i gderac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 5 maja 2011, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e34
a przepraszam zapomnialem dopisac kable swiece sa nowe. jak zano odpalam to chodzi dobrze ale jak wskaźnik od temperatury przekroczy niebieskie pole to zaczyna falowac na gazie i na benzynie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 6 maja 2011, 09:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 55
Lokalizacja: Radom/Warszawa
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52b28
Sprawdź silnik krokowy - może trzeba go przeczyścić - to po pierwsze. Po drugie - przepływomierz.

_________________
///BMW-BE MY WOMEN///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 7 maja 2011, 08:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 254
Rocco38 napisał(a):
Sprawdź silnik krokowy - może trzeba go przeczyścić - to po pierwsze. Po drugie - przepływomierz.

and so on... :mur: na takie problemy to albo KOMPUTER albo WROZENIE kolega sam zdecyduje co mu bardziej odpowiada. Proponuje postawic tarota kolega tak naprawia swoje AUDI moze i do BMW pomoze wkoncu tez niemiecka marka.

_________________
Obrazek

Best Machine (on) Wheels!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 7 maja 2011, 09:55 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Tutaj jest gaźnik, więc komputer itp nie pomoże. A co do problemu, to posprawdzaj wszystkie podciśnienie itp. Może coś nie tak z nastawnikiem przepustnicy? Jaki tam masz model gaźnika?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 7 maja 2011, 12:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e34
nie mam pojecia jaki model, a gdzie to można sprawdzić. a co do falowania to moze dlatego ze jak gaźnik łączy sie z kolektorem sie rozszczelnienie. Ta śruba co jest na gorze gaźnika jest urwana jak myślicie to możne być to ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e30 falowanie obrotow
PostNapisane: 7 maja 2011, 13:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 254
sLv napisał(a):
Tutaj jest gaźnik, więc komputer itp nie pomoże. A co do problemu, to posprawdzaj wszystkie podciśnienie itp. Może coś nie tak z nastawnikiem przepustnicy? Jaki tam masz model gaźnika?


Faktycznie, my bad :wstyd: niedoczytalem, zobaczylem tylko 1.8 falowanie obrotow. A jeszcze jak kolega wyzej pisal o przeplywce i regulatorze biegu jalowego to juz calkiem mnie w blad wprowadzil.

_________________
Obrazek

Best Machine (on) Wheels!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 7 maja 2011, 13:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Rocco38 napisał(a):
Sprawdź silnik krokowy - może trzeba go przeczyścić - to po pierwsze. Po drugie - przepływomierz.


NA GAZNIKU!! :mur:

Jak masz dziurawy dolot za gaznikiem to sie nie dziw ze faluje.
Gaznik to pewnie pierburg z automatycznym ssaniem.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 7 maja 2011, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e34
srube mam na dolocie urwana srube jak rozkrece to wszystko to mozna zasylikonowac to czy tylko ten gwint poprawic jak myslicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 12 maja 2011, 12:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e34
dokręciłem gaźnik ale teraz nie zbiera sie na obroty na gazie dopiero od wyższych obrotów i to nie zawsze , a na obrotach na gazie pracuje równo zaś na benzynie lekko skacze. Jak myślicie murze coś jeszcze wymienić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 12 maja 2011, 12:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 183
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39 2.5td
sprawdź najpierw jaki masz gaźnik (obstawiam, że pierburg 2b4 lub coś podobnego http://www.ruddies.business.t-online.de/zvergaser.htm )

świece nowe, kable też, a jak kopułka ? czyszczona ? ustawienie zapłonu ?
generalnie tam musi być wszystko szczelne i podciśnienia muszą być dobrze popodpinane, sprawdź podstawę gaźnika, nie może być pęknięta
miałem taki u siebie kiedyś w e30, ciężko było go ogarnąć

najważniejsze, żebyś najpierw ogarnął go na benzynie, dopiero potem ustawia się gaz do niego

ps. jeśli masz 1.8 na gaźniku to nie 1.8i jak napisałeś w pierwszym poście


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 12 maja 2011, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e34
gdzie zobacze jak to model tego gaznika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 14 maja 2011, 08:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 183
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39 2.5td
w poście wyżej podałem link, obejrzyj swój i porównaj z tymi z linku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 15 maja 2011, 11:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e34
kolego nie pomyliles sie z gaznikiem tp jest pierburg 34/34 2B4

316 BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M10 falowanie obrotow
PostNapisane: 22 maja 2014, 12:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E30
Kod silnika: m10b18
Witam wszystkich, jako nowy forumowicz podłączam się do tematu z falowaniem obrotów w mojej E30 1.8 automat z gaźnikiem Pierburg 2B4. Wymienione świece, przewody. Silnik faluje najbardziej na jałowym biegu, kiedy silnik jest rozgrzany. Dodatkowo czasami gaśnie, jak dojeżdżam do świateł i zwalniam. Dałem do mechanika i niby wyregulował. Niby ok, ale jak się silnik nagrzeje po trasie to znowu to samo. martwi mnie to gaśnięcie, bo w automacie to jest zabawa.
Jeden z tropów, jaki mam to podciśnienia i ominięty i ponoć niedziałający elektrozawór oraz zawór termoregulacyjny (ten z dwoma wylotami). Oba są zmostkowane.
Nie wiem już co z tym robić. Na co zwrócić uwagę mechanikowi? Co jeszcze sprawdzać po kolei?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL