--==maly==-- napisał(a):
Takie turbo musi kosztować max 6tyś,żeby się opłacało.
Za 6tyś możemy też zrobić SWAP na 3.0i 230km w seri i za pozostałe 5 spokojnie wygrzebiemy go na jakieś 270KM.
Jeszcze lepszym wyjściem jest swap na 3.0-3.2 M-power i wtedy już jest 280-320KM
czyli w drugim przypadku mamy nawet więcej mocy niż można się spodziewać po tym turbo a nadal mamy samochód N/A i silnik o wiele trwalszy niż doładowanie 100km do m50b25.
Koszty takiego swapu to około 10-12tyś.
Dlatego taki zestaw ma sens za max 6tyś bo powyżej tej kwoty można już mieć coś ciekawszego.
myśle że za 6K nie byłbym w stanie zrobić dobrego zestawu Turbo...
-Intercooler
-kolektor pod turbo
-turbina
-zawor upustowy (blow off)
-wastegate(chyab że turbina jest z wbudowanym)
-układa wydechowy minimum 2,5cala do 3cali
-oprogramowanie /9strojenie)
-orurowanie i silicony
-wtryski(MOŻNA BY OD JAKIEŚ m'KI)
itd..
CIĘŻKO BYŁO BY SIĘ BYŁO WYROBIĆ W TAKIEJ SUMIE JAK 6K
a teraz podam skład co wchodzi w zestaw ( wydaje mi sięze ten zestaw powinien być do około 390PS max jak bez zakuwania) dodam że przy Turbo robi się spory momencik
Application : All BMW 6 Cylinder / 24V ,M50,M52,M54,S50,S52
Include :
1. Turbo RHC 6 (Taiwan)
x1
2. Inter Cooler ( 44cm x 16cm x 8cm)
x1
3. Wastegate
X1
4. Blow off Valve
X1
5. Cast Exhaust Manifold
X1
6. Injector
X2
7. Air Filter
X1
8. Turbo oil Tube
X1
9. Silicone hose ( 76mm)
X5
10.Silicone hose ( 51mm)
X2
11.Hose Clamps
X14
All Necessary Hardware and Fittings
Generic Install Instructions