BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 441 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: WojtekSzychta -->> E46 323i -> 291 KM i 340,5 Nm :)
PostNapisane: 2 września 2014, 16:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Witajcie przedstawiam się z imienia i nazwiska- Wojtek Szychta

Jestem z Torunia i swoją przygodę z BMW rozpocząłem w październiku 2013 roku od zakupu dość zadbanej e46 323i bez żadnych modyfikacji. Na początku zająłem się wymianą przednich błotników i tylniej klapy (cała reszta w stanie bardzo sympatycznym) potem odświeżyłem skóry, powymieniałem parę plastików w środku i takie inne drobiazgi... sprężyny 40/20 (z rozmysłem gleba lekka gdyż jeździłem poprzednio golfem 3 gti meeeega niskim i wiem co to znaczy :P), felgi 18, żarówki philips yellow, gałka m, shortshifter, uruchomienie DRL i paru innych bajerków ;)

W maju rozpocząłem przygodę z modyfikacjami mechanicznymi. O Czym potem :)

Wyposażenie:
- silnika m52tub25, skrzynia manual
- cosmosschwarz metallic (303)
- skory standardowe, czarne, grzane z przodu, z regulacją podparcia lędźwiowego
- kierownica trójramienna
- radionawigacja strzałkowa z obc
- zmieniarka
- elektryka przód
- system załadunkowy
- hak ori
- klima automatyczna
- pdc
- lusterko wewnętrzne ściemniane automatycznie
- shadow line

W maju podjechałem na hamownie, wykres wypluł 176 koni i 217 nm.
Dalej w aucie zostały przeprowadzone następujące prace:
- naprawa vanosów i wymiana czujnika położenia wałka
- wymiana odmy
- kolektor dolotowy m54b30
- stożek ITG z obudową od k&n m54, doprowadzone powietrze 2 rurami ze zderzaka
- wałki sportowe - Schrick
- wtryski od m54b30
- kompletny układ wydechowy, przelot, katy magnaflow, kolektor wydechowy indywidualny, wszystko z nierdzewki
- modyfikacja programu
- tarcze i klocki przód ATE PowerDisc
- rozpórki przód i tył

Te zmiany wypluły mi dziś 217 KM i 263 nm, co wg mnie jest niezłym wynikiem dla wolnossaka. O kosztach dżentelmeni nie rozmawiają, ale powiem tylko że było warto :) i tak wiem, że można było zrobić swap. Ale nie chciałem łatwizny :P

Trochę fotek teraz:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ze zmian najbliższych to na pewno jednomas z m50 odchudzony plus sprzęgło z m57. Podjedzie toto dobrze?
Myśle nad dyfrem 3.38 ze szperą. Ale sam jeszcze nie wiem :P


Teraz podziękowania w kolejności alfabetycznej:
Auto Kaine /Maciek/ za ogarnięcie techniczne, wsparcie i fachowe rady i to że nie mówi, że "się nie da"
Agma Tuning za program i cierpliwość do tego auta i do mnie:))
Zastec Tuning z Łodzi za fantastycznie zrobiony wydech (niech mi tylko ktoś powie że wydech w bmw niewiele da. mam wykresy które temu przeczą!)
dla siebie za cierpliwość, wykonanie pewnych prac własnoręcznie i że się nie poddałem :P

Czekam na Wasze opinie i niedługo zrobię porządną sesję mojego Sleepera ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 16:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
modyfikacje mechaniczne na DUŻY +
zmiana vs. seria naprawdę imponująca

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 16:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Wykres super


WojtekSzychta napisał(a):
stożek ITG z obudową od k&n m54, doprowadzone powietrze 2 rurami ze zderzaka



Możesz o tym coś więcej napisać i jak cenowo to wyszło może byćPw

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 16:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Fajnie, ze dłubiesz w silniku ale to co zrobiłeś wg mnie było totalnie bez sensu. Za połowę tej kwoty którą wydałeś zrobiłbyś swap na m54b30 plus serwis oraz jakieś drobne mody i miałbyś z 240KM. No ale skoro mówisz, że było warto to ok, gratuluję :niepewny:
Sens przedsięwzięcia uratowałby stroker na 3.0 bo wtedy miałbyś całkiem fajną moc :hyhy: Jakie dokładnie masz wałki rozrządu?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 16:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
samochód jest ładny
zmiany imponujące :ok: na pewno było warto

natomiast
przydałaby się lepsza galeria :hyhy:
widzi mi się tutaj koło w srebrnym kolorze, by było tak ładnie, czysto, seryjnie :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 16:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Dzięki dzięki :)
Sesja będzie ładniejsza, może przód trochę niżej pójdzie.
Stroker kusi, ale teraz jest to chyba jedno z mocniejszych m52tub25 wolnossacych jakie widzialem w PL. I to tez jest fajne. Co będzie dalej czas pokaze :)
Wałki są dedykowane Schricka do m52tub25 28. Jak znajdę oznaczenia to odpowiem (na stronie schricka jest wszystko) :)

Btw plan na auto jest taki ze ma wyglądać nie pozornie a jechać zacznie ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 17:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Fajnie zmodyfikowałeś to autko,nie ma co - super wynik ale po sobie wiem ze takie mody są kompletnie bez sensu robiłem stroker m52tuB25 na 3.0 i masa wydanej kasy byla kompletnie niewspółmierna do efektu, teraz bym tak na pewno nie zrobił - choc w Twoim przypadku to chyba jedyne wyjście w tej chwili i po włożeniu takiej ilości pracy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 17:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
No tak słyszałem... pozyjemy zobaczymy. Jak widzicie lubię wyzwania, chociaż osiagnalem już to co zamierzyłem, choć tego podobno nigdy dość :)))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 17:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
WojtekSzychta napisał(a):
stożek ITG z obudową od k&n m54, doprowadzone powietrze 2 rurami ze zderzaka



Coś więcej na ten temat?








Poza tym świetny wynik :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 17:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Stożek ITG jest z mocowaniem moja średnicę dolotu 80 bodajże, m 54 maja grubsza, ale cena podobna. Natomiast zabudowa stożka jest od m54 dlatego główny wlot ten nad chłodnica jest od m54 z dołu poprowadziłem 2 rury. Fotki niebawem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 17:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
Bardzo fajne kreski, gratuluje zapału :)
Co masz tam konkretnie wsadzone w miejsce zapalniczki? :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 17:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
w miejscu popiołki jest ukp (uniwersalny komputer pokładowy) pokazuje obroty, predkosc, temperatury, ciśnienie i temp oleju (trójnik i czujniki już mam jeszcze nie podłaczylem) przyspieszenia (można zestroić gpsem), wykres lambda albo afr... i takie tam. Przydatne. Mi chodziło szczególnie o ciśnienie i temp oleju. A cena była tego czegoś jak 2 zegarów, a zastosowanie szersze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 17:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1197
Moje BMW: POLO 9N
Kod silnika: Wesołe TDI
Fajny sleeper, koło zmieniłbym na inne, srebrne ;)

Obrazek

Coś a la racelogic ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 18:08 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
WojtekSzychta napisał(a):
Stożek ITG jest z mocowaniem moja średnicę dolotu 80 bodajże, m 54 maja grubsza, ale cena podobna. Natomiast zabudowa stożka jest od m54 dlatego główny wlot ten nad chłodnica jest od m54 z dołu poprowadziłem 2 rury. Fotki niebawem :)



W takim wypadku czekam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 18:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Mody na wysokim poziomie, malkotentami się nie przejmuj, ten komputerek ciekawy jest ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 21:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
mak17071 napisał(a):
Fajny sleeper, koło zmieniłbym na inne, srebrne ;)

Obrazek

Coś a la racelogic ?

właśnie,co to takiego? ;)

co do auta,jednak da sie benzynke pomodzić ;) gratulacje :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 21:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
moc fajna :hurra:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta ->> E46 323i 217 KM i 263 NM, pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
///david napisał(a):
Fajnie zmodyfikowałeś to autko,nie ma co - super wynik ale po sobie wiem ze takie mody są kompletnie bez sensu robiłem stroker m52tuB25 na 3.0 i masa wydanej kasy byla kompletnie niewspółmierna do efektu, teraz bym tak na pewno nie zrobił - choc w Twoim przypadku to chyba jedyne wyjście w tej chwili i po włożeniu takiej ilości pracy.


to dokładnie jak w przypadku mojej e28, czasami chce się po prostu isć trudniejszą drogą

autko fajne, mody konkretne

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 2 września 2014, 21:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 723
Moje BMW: E46 320Ci :)
Bardzo ciekawe auto, nie wiem jak inni ale ja proponuję żebyś opisał konkretnie swoje modyfikacje i koszty, tym bardziej, że efekt jest na przyzwoitym poziomie :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WojtekSzychta -->> E46 323i 217 KM i 263 NM pomodzony śpioch
PostNapisane: 3 września 2014, 01:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 469
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 323Ci
Kod silnika: M52TU25
No tez jestem ciekawy ile na to poszlo pln-ow :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 441 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL