BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 10:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Przykre jest to ze BMW idzie w bez płciowe auta, a do tej pory amerykanie którzy słyneli z aut ktore jada na wprost i posiadaja 200KM z 5 litrów pojemnosci potrafia wypuscic w nowych modelach takie auta jak challenger hellcat, wiele odmian vetty z06 czy zr1, nie mowiąc juz do najnowyszm mustangu shelby gt350 ktory jak dla mnie przejął idee która przyswiecała M3
wysoko obrotowe V8 z płaskim wałem korbowym, stworzone tylko dla tego modelu, 500KM z 5.2litra, skrzynia manual, szpera, elektromagnetyczne zawieszenie, dodatki z carbonu i wiele innych acha i cena 50k $
nie mowiac o odmianie gt350r
ktora jest lzejsza o 60kg od bazowej wersji, wywalone wszystko kanapa tył, kolo zapasowe, brak stereo i klimy, wyposazona jest w carbonowe koła 11 i 11.5 szerokie z oponami michelina sport cup2
Jaram sie tym autem od momentu prezentacji
Obrazek
Obrazek
Obrazek
cala galeria
http://www.caranddriver.com/photo-galle ... fo-news#49
sorki o OT z shelbym ale to auto kosi wszystko co obecnie wychodzi spod znaku M

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 10:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
I powinno być w zasięgu finansowym większej ilości ludzi ;) Ale i tak wolałbym M4 ze Stagem na okolice 500hp ,tyle ,że wyszło by 2x drożej no i nie wolnossący silnik :( Jeśli chodzi o nowe samochody ,to naprawdę samochody z USA nie są głupia alternatywą ,od kilku lat już jakoś się prowadzą mają wielkie wolnossące motory a nie 2.0 na 3 turbo ,dobrze wyposażone ....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
WitoM napisał(a):
Ale i tak wolałbym M4 ze Stagem na okolice 500hp

a ja nie, moj znajomy ma obecnie M4 ale chce je sprzedać bo jak mowi to nie jest sportowe auto, tylko usportowiona seryjna 4, problemem tego auto nie jest to ze slabo sie nim jezdzi, czy jest wolniejsze bo nie jest, tylko nie ma charakteru.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 10:53 
To co maly mowisz, faktycznie, to racja, fajnie cos takiego unikatowego miec, taka natura dobr luksusowych. Te same zabiegi nawet przeciez w nizszych modelach robili, ze cos mialy wyjatkowego. Czy to zderzak, zegary, obojetnie, ale cos, co zostalo stworzone specjalnie z mysla o tej wersji, jakos tak bardziej atrakcyjnie i ekskluzywnie jest.

Najwazniejsze, ze era RWD jeszcze sie nie konczy :ok:

WitoM napisał(a):
no i nie wolnossący silnik


WitoM napisał(a):
wolnossące motory a nie 2.0 na 3 turbo


:wstyd:

Nie moge czytac takich postow juz :zly: Wybaczcie, ale to narzekanie na Turbo, to jest... ja sie nie bede denerwowal i nie bede uzywal slow.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Czarny - nasz lokalny Turbo-Yoda ;)

Nie wiem, co tam na adrenaline napisali, wejść tam nie mogę, ale wczoraj czytałem na angielskich stronach o tym "newsie" z BMW i było wyraźnie napisane, że problemem dla manuali jest granica 600KM.

Widzę, że mocno tragizujecie, może i czasem ze słusznych powodów, ale ja to widzę tak:
Było 321KM z manualem, może nawet 580KM, OK... ale jeśli ma być ponad 600KM w przyszłych generacjach to potrzebny jest dobry automat.

A może po prostu ludziom mającym do wydania 500tys zł na mocne auto nie chce się męczyć ze sprzęgłem?

Przecież nawet Dodge wypuszczając 707KM Hellcat'a zaleca automatyczną skrzynię. Jak napisano wyżej "dzieciarnia się jara", a to dopiero musi być cios w plecy dla amerykańców, mieć musclecar'a z automatem.
Przykładów, jak Lambo, McLaren, Porsche, GTR, gdzie są już prawie wyłącznie automatyczne skrzynie można mnożyć i mnożyć.

Santino, życzę GT350R w garażu pomiędzy E46 i E38 ;)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 11:21 
Czarny napisał(a):
Nie moge czytac takich postow juz :zly: Wybaczcie, ale to narzekanie na Turbo, to jest... ja sie nie bede denerwowal i nie bede uzywal slow.

Czarny kolega WitoM nie pił chyba do turbo a bardziej do małych , wyżyłowanych silników które najprawdopodobniej będą mocno awaryjne i mniej żywotne. Mi też się to jakoś specjalnie nie podoba :kwasny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 11:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Bmw musi podążać za trędami nie jest to mała lokalna firma mogąca sobie pozwolić na całkowity indywidualizm. I tu automaty i turbo muszą być fajnie,że bmw zachowuje swój charakter mimo turbin nie wiedząc o nich mamy wrażenie jazdy autem N/A moc wzrasta liniowo nie ma uderzań doładowania więc jak widać można iść z duchem czasu i zachować charakterystykę silników. Mi chodzi o fakt,że M było czymś stworzonym od nowa od początku do końca bez kompromisów o m3 csl nie wspominając nie jakaś tam tuningowana trójka kompletne auto sportowe przez wielu porównywane nawet do 911. Teraz M4 to takie 435i po tuningu i z każdym nowym modelem będzie gorzej.
Już sama zmiana nazwy kultowego modelu na M4 to porażka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 11:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
PAMO napisał(a):
, a to dopiero musi być cios w plecy dla amerykańców, mieć musclecar'a z automatem.

no wlasnie chyba nie bo tam automaty od zawsze to normalnosc a manual to wydziwienie :P
--==Mały==-- napisał(a):
Teraz M4 to takie 435i po tuningu i z każdym nowym modelem będzie gorzej.

o tym samym pisalem wyzej

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 12:31 
Smokin napisał(a):
a bardziej do małych , wyżyłowanych silników które najprawdopodobniej będą mocno awaryjne i mniej żywotne.


prawdopodobnie, awaryjne, wyzylowane... co to za jakies magiczne zaklecia... wyzylowany silnik wolnossacy, to jest super bezobslugowy i idiotoodporny? Z punktu widzenia techniki, Taki wolnossacy moze byc bardziej awaryjny. Zdecydowanie wiecej zalet, niz wad. Jak ktos ma 2.0 R4 Turbo i jest niezadowolony, chetnie sie wymienie na wolnossace m54, jeszcze flache postawie.

--==Mały==-- napisał(a):
Już sama zmiana nazwy kultowego modelu na M4 to porażka.


To Prawda. Ja dalej sie nie moge przyzwyczaic.

--==Mały==-- napisał(a):
m3 csl


Porno Porno Porno!!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 12:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Czarny napisał(a):
Jak ktos ma 2.0 R4 Turbo i jest niezadowolony, chetnie sie wymienie na wolnossace m54, jeszcze flache postawie.


Gdzie Ci podstawić to m47 :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
wandii napisał(a):
Czarny napisał(a):
Jak ktos ma 2.0 R4 Turbo i jest niezadowolony, chetnie sie wymienie na wolnossace m54, jeszcze flache postawie.


Gdzie Ci podstawić to m47 :rotfl:

OWNED :rotfl:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 13:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Smokin napisał(a):
Czarny napisał(a):
Nie moge czytac takich postow juz :zly: Wybaczcie, ale to narzekanie na Turbo, to jest... ja sie nie bede denerwowal i nie bede uzywal slow.

Czarny kolega WitoM nie pił chyba do turbo a bardziej do małych , wyżyłowanych silników które najprawdopodobniej będą mocno awaryjne i mniej żywotne. Mi też się to jakoś specjalnie nie podoba :kwasny:


Dokładnie ,do samego turbo nic nie mam ale do 1.6 na 2 turbo i 270hp tak :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 13:14 
Czarny napisał(a):
prawdopodobnie, awaryjne, wyzylowane... co to za jakies magiczne zaklecia...

to nie magiczne zaklęcia a częściowe przedstawienie tego jak to teraz wygląda :D
Czarny napisał(a):
wyzylowany silnik wolnossacy, to jest super bezobslugowy i idiotoodporny?

a ktoś tu cos takiego pisał? :oczami:
Czarny napisał(a):
Taki wolnossacy moze byc bardziej awaryjny.

może być, byż może...co to za jakieś magiczne zaklęcia? :]

Akurat mam w rodzinie oktavkę 1,2 (105 hp) tsi i syf jakich mało, od powiedzmy 50 000km co chwila jest z nim jakiś problem :rotfl: A pali cholera 7-8 beny (!!!!!) to ja się pytam gdzie to są te plusy??? Nie lepiej Wolnossące 2.0 r4 i okolice 150 hp przy takim samym spalaniu ???
EcoBoost od Forda podobno powodów do radości też nie daje.
Posiadacze 2.0TFSi (CDN) od VW również Twojego zachwytu nie podzielą :rotfl:

Cytuj:
Magazyn "Consumer Reports" porównał m.in. osiągi Forda Fusion (w Europie nazywanego Mondeo) z silnikiem 1.6 EcoBoost o mocy 173 KM z osiągami innych sedanów klasy średniej. Były to Toyota Camry, Honda Accord i Nissan Altima - wszystkie z wolnossącymi czterocylindrowymi jednostkami napędowymi o pojemności 2.4 i 2.5 l. Fusion z turbodoładowanym silnikiem 1.6 przegrał z nimi zarówno w sprincie od 0 do 60 mph (ok. 97 km/h), jak i pod względem zużycia paliwa. Ford pokonuje na jednym galonie paliwa (ok. 3,8 l) 25 mil (1 mila - 1,6 km), a japońscy Camry, Accord i Altima odpowiednio o 2, 5 i 6 mil więcej


piszę co widzę - to wszystko.


Ostatnio edytowano 9 lipca 2015, 13:28 przez Michu, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 13:14 
Santino napisał(a):
wandii napisał(a):
Czarny napisał(a):
Jak ktos ma 2.0 R4 Turbo i jest niezadowolony, chetnie sie wymienie na wolnossace m54, jeszcze flache postawie.



Gdzie Ci podstawić to m47

OWNED


No tak, mysle szybciej niz pisze :P i sie dalem zownowac :P nie dopisalem, chodzilo mi oczywiscie o po 1. o zaplonie iskrowym, a po drugie troche nowoczesniejszej konstrukcji - np. takie N26 z 328i ;)



WitoM napisał(a):
Dokładnie ,do samego turbo nic nie mam ale do 1.6 na 2 turbo i 270hp tak


Spoko, jak bedziesz to potrafil uzasadnic, to tez do tego nic nie mam.

Smokin napisał(a):
a ktoś tu cos takiego pisał?


a temat jest o ///M i glownie o tym gadamy, czy mi sie zdaje :-k

Smokin napisał(a):
może być, byż może...co to za jakieś magiczne zaklęcia?


a takie, np. 4garowy silnik z Turbo, moze miec na przyklad krotsza glowice, niz R6, co w sporcie nie jest totalnie bez znaczenia, trudniej takie cos przegrzac i zatrzec, poza tym, silnik wolnossacy, by zwiekszyc jego moc jednostkowa, to trzeba co zrobic? Dowalic obrotow. Pomijam w ogole, co sie dzieje ze sprawnoscia silnika wysokoobrotowego. Dowalasz obroty, obciazasz mocno uklad rozrzadu, a w takim Turbo masz duze pole do popisu cisnieniem doladowania i chlodzenia powietrza.

Smokin napisał(a):
Akurat mam w rodzinie oktavkę 1,2 tsi i syf jakich mało, od powiedzmy 50 000km chwila jest z nim jakiś problem

Posiadacze 2.0TFSi (CDN) od VW również Twojego zachwytu nie podzielą


Nie no, super przyklad, ze to jest wlasciwa lub nie droga do sukcesu heh

To tak, jakby wziac w ogole taka badziewna skode, czy VW i w ogole stwierdzic, ze samochody nie Maja przyszlosci, trzeba stawiac na samoloty i teleportacje albo oldschoolowo - konie :ok: te prawdziwe :ok: tluste :ok:

Wybaczcie panstwo, ale nie dyskutujemy o pseudosamochodach z grupy VAG i wyciaganie z tego wnioskow tak daleko idacych, to naprawde abstrakcja. Wiec ja tez podam abstrakcyjny przyklad. Veyron ma 4 Turba i fajnie jest.

To, ze mozna mniejsza objetoscia skokowa tyle samo mocy dostac, to ogromna zaleta, czesto ignorowana.

Smokin napisał(a):
Cytuj:
Magazyn "Consumer Reports" porównał m.in. osiągi Forda Fusion (w Europie nazywanego Mondeo) z silnikiem 1.6 EcoBoost o mocy 173 KM z osiągami innych sedanów klasy średniej. Były to Toyota Camry, Honda Accord i Nissan Altima - wszystkie z wolnossącymi czterocylindrowymi jednostkami napędowymi o pojemności 2.4 i 2.5 l. Fusion z turbodoładowanym silnikiem 1.6 przegrał z nimi zarówno w sprincie od 0 do 60 mph (ok. 97 km/h), jak i pod względem zużycia paliwa. Ford pokonuje na jednym galonie paliwa (ok. 3,8 l) 25 mil (1 mila - 1,6 km), a japońscy Camry, Accord i Altima odpowiednio o 2, 5 i 6 mil więcej


piszę co widzę - to wszystko.


Super naukowy test :wstyd: wybacz moja ignorancje, ale nie bede tego typu rewelacji nawet do konca czytal. Rownie dobrze mozna Horoskop z przyjaciolki wkleic, ten przynajmniej zgodnie z teoria prawdopodobienstwa, na odpowiednio duzej liczbie czytelnikczek, musi sie sprawdzic wiecej, niz raz.

PS. Za duzo razy edytujesz, nie nadazam :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 13:37 
Czarny napisał(a):
a temat jest o ///M i glownie o tym gadamy, czy mi sie zdaje :-k

no własnie nie gadamy o tym tylko o małych turbodoładowanych silnikach.
Tak jak Ci wyżej napisałem - 1,2 TSI 105 hp vs 2.0R4 150 koni i oba ze średnim 7-8 Pb na 100km i dla mnie ta mała, turbodoładowana pierdziawka jest nieporozumieniem...a nie postępem.

Wiadomo, że biorąc sportowe auto do funu mając do wyboru 3.0L Turbo i 3.0 wziąłbym turbo ale nie o tym mówimy...
Smokin napisał(a):
Czarny kolega WitoM nie pił chyba do turbo a bardziej do małych , wyżyłowanych silników


Czarny napisał(a):
Super naukowy test :wstyd:

co ma nauka do tego? Porównywali osiągi, spalanie małych turbodoładowanych do wiekszych wolnossących o tej samej mocy. Wyniki powielają się z tymi o których się słucha od użytkowników tych aut. Mogłoby to być opisane nawet i w gościu niedzielnym...grunt, że wyniki z testu pokrywają się z faktycznymi osiąganymi podczas uzytkowania tych aut ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 13:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
No dobra, a co z e36 2.8, jak to się ma do tych wszystkich emek i turbawek? Pytam na szybko, bo pewnie za niedługo topic pójdzie w kosz :rozpacz:

A to, że M4 jednak dosyć mocno różni się w standardzie od 435i - wersja performance 340PS, wydajniejsze hamulce i zawieszenie od standardu 306PS - to pokazują np. te cyferki, gdzie różnica 5s na torze z czasem ok. 70-80s to przepaść:
Track M4 435i Performance
Hockenheim Short 1:12.80 1:17.40
Sachsenring 1:37.74 1:43.35

0 - 100 kph 4.0 s 4.9 s
0 - 100 mph 8.5 s 11.0 s
0 - 200 kph 12.9 s 17.3 s
0 - 60 mph 3.9 s 4.7 s
1/4 mile 12.1 s 13.3 s

Wiadomo, że cyferki nie jeżdżą, ale czasy podane na torze to najbardziej obiektywny miernik, w przeciwieństwie do odczuć z jazdy, które są mocno subiektywne ;)


Ostatnio edytowano 9 lipca 2015, 13:55 przez j27, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 13:53 
Smokin napisał(a):
no własnie nie gadamy o tym tylko o małych turbodoładowanych silnikach.


No to przyjmij do wiadomosci, ze ja o nich nie pisze, w najgorszym razie pisze o 428i, gdzie chetnie bym sie zamienil na motorki, bo jedzie pieknie i istotnie umie paliwo oszczedzac. Poza tym gdzie mi tu wyskakujesz w temacie o ///M z jakims TSI! :P

Smokin napisał(a):
Wiadomo, że biorąc sportowe auto do funu mając do wyboru 3.0L Turbo i 3.0 wziąłbym turbo ale nie o tym mówimy...


tak, nie o tym, mowimy 3.0 Turbo i 4.0 wolnossak, bo takie sa teraz na czasie M3. Jednak nie mam ochoty tutaj dyskutowac juz na ten temat, jak wychodza takie argumenty z czasopismami j.w. to nic tu po mnie :)

Smokin napisał(a):
co ma nauka do tego? Porównywali osiągi, spalanie małych turbodoładowanych do wiekszych wolnossących o tej samej mocy. Wyniki powielają się z tymi o których się słucha od użytkowników tych aut. Mogłoby to być opisane nawet i w gościu niedzielnym...grunt, że wyniki z testu pokrywają się z faktycznymi osiąganymi podczas uzytkowania tych aut


Masz racje, nauka jest bezuzyteczna, dziennikarze wszystko lepiej ocenia i zweryfikuja :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:04 
Czarny napisał(a):
dziennikarze wszystko lepiej ocenia i zweryfikuja :super:

czy lepiej? nie wiem.
Ale wiem na pewno, że inżynierowie, twórcy silników np EcoBoost mających spalać średnio 3l pb na 100km a palące 6-7 ciut walnęli się w swoich naukowych obliczeniach ;)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
A dziennikarze? no cóż...tak jak już wyżej pisałem :)
Smokin napisał(a):
grunt, że wyniki z testu pokrywają się z faktycznymi osiąganymi podczas uzytkowania tych aut ;)

temat małych turbo pierdziawek wyczerpany :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
j27 napisał(a):
A to, że M4 jednak dosyć mocno różni się w standardzie od 435i - wersja performance 340PS, wydajniejsze hamulce i zawieszenie od standardu 306PS -

czy ja wiem czy sporo? Dajcie 435i jakiemus tunerowi i zrobi za mniej rownie dobrze prowadzace sie auto, jak nie lepiej i rownie szybkie, jak nie szybsze. o to chodzi M to nie sa juz małoseryjne produkcyjne auta sportowe, tylko usportowione auta wielkoseryjne

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ograniczone nowe eMki
PostNapisane: 9 lipca 2015, 14:12 
Santino napisał(a):
Dajcie 435i jakiemus tunerowi i zrobi za mniej rownie dobrze prowadzace sie auto, jak nie lepiej i rownie szybkie, jak nie szybsze. o to chodzi M to nie sa juz produkcyjne auta sportowe, tylko usportowione auta seryjne


.....i to jest rowniez kolejna zaleta, potencjal takeigo wozka jest naprawde duzy ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL