BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 11 sierpnia 2015, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52B28TU
Witam wszystkich w tym dziale jestem nowy.
Od ponad miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem BMW M5 e39 przed liftem i wiem ze to o co chce poprosić jest spóźnione przynajmniej o ponad miesiąc
ale chciał bym prosić o podpowiedź jak i porady na co zwrócić uwagę sprawdzając ją pod kontem ukrytych jak i ewentualnych usterek tak a żebym mógł im zapobiec.Autko kupiłem za niewielkie pieniądze jak za ten model po czym w pierwszym tygodniu połknęła 15tyś hamulce zawieszenie i lakier jak i sprzęgło.
od tamtej pory jeździ świetnie lecz skrzynia jest głośna i przy puszczaniu jak i dodawaniu gazu wyczuwam lekkie szarpanie.jeśli chodzi o silnik to mam małe problemy z obrotami na jałowym od 600 do 800 no i najważniejsze olej który znika raz połknęła na odcinku 1000km prawie 2.5l a po wymianie separatorów na na tym samym odcinku przy tym samym stylu jazdy tylko max 0.2l separatory założyłem używane więc pobór wzrasta a w kolektorze widać olej wszędzie.czy to wina separatorów czy może macie jakąś inną koncepcje.na co zwrócić uwagę w tym silniku?pozdrawiam

_________________
BMW!!!!!i wszystko jasne!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, 18:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52B28TU
a może ktoś zna przyczynę nierównej pracy silnika??
Jest tak ze na zimnym i aż do osiągnięcia max temperatury silnik pracuję równo a potem jak by gubi pojedyncze zapłony na lewej głowicy czuć to na silniku i słychać na wydechu.na wydechu słychać takie chwilowe mocniejsze podmuchy. jeśli ktoś wie co to może być to będę bardzo wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam

_________________
BMW!!!!!i wszystko jasne!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, 19:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Podłącz pod kompa będziesz mądrzejszy. Może czujnik położenia wałka rozrządu, jak ruszany był rozrząd to na 99% jest źle ustawiony, może cewki kończą swój żywot, może świece. Zgaduj zgadula

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 29 sierpnia 2015, 23:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dokładnie nie ma co wróżyć z fusów ,jedź na komputer ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 07:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52B28TU
na kompie wykazało problem z drugim wtryskiem do temperatury silnika 70stopni chodzi bez zastrzeżeń a powyżej kuleje a przy tem 90 nie chodzi wcale według mnie to strasznie dziwna sytuacja. miał może ktoś z was podobną sytuację? czy wtrysk może być zapchany?? czy raczeja uszkodzony i do wymiany a może problem leży po stronie komputera i to on go odłącza. pytam bo diagnosta niestety nic znaczącego nie powiedział .

_________________
BMW!!!!!i wszystko jasne!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 00:21 
Online
Częsty bywalec

Posty: 511
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
Podmień wtrysk z innym i będziesz miał odpowiedź :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 07:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52B28TU
rozebrałem wszystko wyciągnąłem wszystkie wtryski wyczyściłem wszystkie wtyczki itp praktycznie wszystkie wtryski nie rozpylały tylko lały. wyczyściłem je dobrze i teraz ładnie rozpylają,pozkładałem wszystko i zamieniłem wtryski tak żeby ten rzekomo uszkodzony był na pierwszym nie na drugim.po tych operacjach silnik pracuje ciszej lepiej reaguje na gaz na ssaniu zaczął pracować dużo ciszej ale problem nie został na dobre usunięty teraz podczas jazdy pracuje na wszystkich cylindrach i ok 30s po zatrzymaniu się czasami przestaje pracować na tym jednym cylindrze i obroty falują mimo zamiany wtrysków i dzieje się to nagle jakby przechodził w jakiś tryb ale czasami jest ok nawet na postoju .czy wina może leżeć po winie elektryki ?? czy może coś z układem paliwowym??

_________________
BMW!!!!!i wszystko jasne!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 18 września 2015, 20:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Kurde, a ja ze dwa razy zabierałem się za sprawdzenie wtrysków i nigdy nie udało mi się zdjąć nawet tej plastikowej listwy która krywe w sobie okablowanie do nich :P Daj jakies wskazówki.
Co do nierównej pracy, to na poczatek zestaw startowy polecam - 8 cewek, 8 świec, 4 sondy i 2 przepływki.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 18 września 2015, 20:58 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Lincoln napisał(a):
Kurde, a ja ze dwa razy zabierałem się za sprawdzenie wtrysków i nigdy nie udało mi się zdjąć nawet tej plastikowej listwy która krywe w sobie okablowanie do nich :P Daj jakies wskazówki.
Co do nierównej pracy, to na poczatek zestaw startowy polecam - 8 cewek, 8 świec, 4 sondy i 2 przepływki.

i next 15 please :/

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 18 września 2015, 22:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Bez przesady, taki pakiet plus sprzęgło to 5k, ceny do M5 sa spoko, poza komponentami dostepnymi tylko dla tego modelu (Vanos, rozrząd, hamulce- choć już niekoniecznie), reszta z eksploatacyjnych rzeczy jest na poziomie 540i

Ale teraz wiadomo dlacego jedno M kosztuje 30, a drugie 50k.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 19 września 2015, 09:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Moze i nie w m5 ale m52 wymień same swiece i fajki. U mnie pomoglo. Krokowiec przeczyscic. Szczelnosc ukladu dolotowego. Przewody podcisnien.
Mialem przypadek w m3 e46 ze przewod od krokowca byl sparcialy i mimo nowego krokowca falowala po rozgrzaniu. Po wymianie przewodu bylo ok.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 E39 po zakupie
PostNapisane: 29 listopada 2017, 00:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
jak czujnik polozenia walkow jest do wymiany to m5 traci na mocy i jest to odczuwalne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL