BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 13:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 6 czerwca 2016, 21:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Teraz to już gdybanie ;) ,najważniejsze że działa poprawnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 7 czerwca 2016, 04:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
wystarczylo sprawdzic dokladny numer bledu P019X, co 5-10 lat kazdemu sie to przytrafia od paliwa np, od syfu zaciagnietego z filtra, z baku lub przez czyszczenie wtyczki lub jej zalanie po skladaniu silnika itp, to najczestrze przyczyny

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 7 czerwca 2016, 14:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Przypadek to nie reguła,że każdego to spotka tymbardziej w czasie 5 czy 10 lat.Ważne że sobie poradził a był na pewno u nie jednego znawcy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 7 czerwca 2016, 16:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
wystarczylo obejrzec dokladny blad bo jest pula bledow dotyczaca cisnienia w listwie...albo szwankuje nam czujnik albo mamy niski poziom napiecie ponizej 0,55V, albo mamy opilek w regulatorze czy inny syf. musimy zawsze wiedziec z czym mamy do czynienia... na to są bledy P019X

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 7 czerwca 2016, 18:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Błąd wkleił w temacie rozmowy..., widać parametry...,i nie zawsze jest to wyznacznikiem sukcesu jak widać bo zawsze trafi się jakieś albo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 8 czerwca 2016, 19:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
nie ma nic wspolnego z P0193 z tensometrem ze zbyt wysoka wartoscia napiecia. tryb awaryjny wskakuje na 490, tu bylo przyciecie na regulatorze. jest wyzsze cisnienie. dolac vsx 2t do paliwa 100-150ml i wyjezdzic tak 3 baki, zmienic wczesniej filtr paliwa i zlac z niego rope do butelki. jezdzic i obserwowac dalej. dla pewnosci zrobic probe przelewowa, a wstepnie sprawdzic korekty. nie musi byc odrazu opilek moglobyc kilka razy do rezerwy jezdzone i zassalo z dna baku. :) nie martwic sie. to sporadyczny przypadek. zajmuje sie tym na codzien i w wiekszosci przypadkow wystepuje to raz na kilka lat i nie powraca o ile nie ma opilkow w filtrach. jezdzij na obrotach i smaruj uklad paliwowy i bedzie ok.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 8 czerwca 2016, 21:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Skoro nie ma nic wspólnego z transometrem,to dlaczego mówiłeś ze to może być to :) Wspomnieć należy też że jogi wymieniał filtr paliwa i czyścił "smoki" 2 * więc to dalej chybiona teoria...z bakiem i opiłkami,a problem powracał w chłodne dni przez dwa lata przy zimnym starcie :oczami: jazda na zwiększonych obrotach nic nie da :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 8 czerwca 2016, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
tensometrem...

490 to awaryjny a 690 podwyzszony

smoki nie maja nic wpolnego i pompa paliwa z podwyzszonym tu regulatory grają temat...

z filtra sie zlewa "wlot" do butelki i sprawdza

jazda na obrotach tylko i wylacznie i dolalanie po takim incydencie 150ml vsx 2t czy 300ml (ale tu juz bedzie przy cr2 odczuwalny spadek mocy poprzez podniesienie temp zaplonu, dopiero po 20-30 km jazdy silnik bedzie pracowal jak bez)

a potem po np 3 bakach wyjezdzonego paliwa z olejem LM speed diesel na oczyszczenie wtryskiwaczy, albo 2 pelne baki i na kazdy 0,5L skydd-a czyli naftalen

zajmuje sie tym na codzien, codziennie przynajmniej jeden taki przypadek, duzo wymienia sie samych pomp ale bylby blad przez pompe progowa pomocnicza lub w baku... a tu jest zbyt wysokie cisnienie, jak cos takiego sie stanie to predko zdjac obudowe silnika i odpiac czujnik tensometryczny i zapalic przegazowac bez, bo inaczej moze nawet nie chciec odpalac

wazne jest smarowanie paliwa bo nigdy nie wiadomo co poszlo...

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 8 czerwca 2016, 22:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
490 to awaryjny a 690 podwyzszony
i " sprawdzilbym na pierwszy ogien czujnik cisnienia 3 pinowy w listwie tensometryczny. komputer moze nie odczytywac cisnienia prawidlowo. czasem psuja sie wtyczki czasem jest zwarcie do masy. masz 3 piny input output i mase. to 690barow to moze byc przyjete dla trybu awaryjnego, wiec sie tym tak nie wzoruj (w sensie czemu tak duze)"- to też pawelosa:rotfl:
pawelos666 napisał(a):
smoki nie maja nic wpolnego i pompa paliwa z podwyzszonym tu regulatory grają temat...
dlaczego pisałeś o śmietkach i przytartej pompie...? :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
z filtra sie zlewa "wlot" do butelki i sprawdza
można ;)
pawelos666 napisał(a):
jazda na obrotach tylko i wylacznie i dolalanie po takim incydencie 150ml vsx 2t czy 300ml (ale tu juz bedzie przy cr2 odczuwalny spadek mocy poprzez podniesienie temp zaplonu, dopiero po 20-30 km jazdy silnik bedzie pracowal jak bez)

a potem po np 3 bakach wyjezdzonego paliwa z olejem LM speed diesel na oczyszczenie wtryskiwaczy, albo 2 pelne baki i na kazdy 0,5L skydd-a czyli naftalen
bzdura...przez dwa lata spalił chyba więcej jak dwa baki,pałowanie auta to nie sposób na naprawę... :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
zajmuje sie tym na codzien, codziennie przynajmniej jeden taki przypadek,
oraz
pawelos666 napisał(a):
to sporadyczny przypadek. zajmuje sie tym na codzien i w wiekszosci przypadkow wystepuje to raz na kilka lat
...bez komentarza :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 9 czerwca 2016, 04:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
nie bez komentarza tylko czytaj calosc

odczytalem jego blad wczoraj wieczorem i napisalem sprostowanie ze nie 690 a 490 to jest tryb awaryjny przynajmniej tak jest w 320d z 2003 z tego co pamietam... tak tez jest po odpieciu np czujnika tenso. nalezaloby go odpiac i sprawdzic ile bar przyjmie sobie bez.

wiec bledy czujnika i sam czujnik pomijamy... bo mialby ktorys z 4 bledow samego czujnika tensometrycznego chociazby 192 lub 193

zbyt niska wartosc lub zbyt wysoką napiecia ze srodkowego pina

z tym olejem dodanym do paliwa to nie bzdura tylko to sporo daje, oczywiscie w rozsadnych proporcjach. po naprawie pomp tez sie to robi. ja wymieniam pompki paliwa na codzien i regulatory i samo paliwo to bardzo czesta przyczyna i jesli cos zassie syf z baku z filtra to bardzo warto poprawic smarnosc paliwa. jazda na wyzszych obrotach to wyzsze cisnienie w ukladzie paliwowym. jest szansa ze uklad sie wyplucze a zawory beda w tym czasie odpowiedno smarowane. zreszta nie tylko zawory. robi tak kazdy. stosunkowo zadko wpada duzy opilek uniemozliwiajacy dalsza jazde. bardzo czesto jest zwarcie na samej wtyczce czujnika z przodu listwy w bmw w dieslach czasem wewnatrz obudowy gniazda, niekiedy tez tam psuje sie gumka przy wtyczce tzn jesli zaleje sie ropą lub zmywaczami ktore niszcza gume. mialem kilka przypadkow ze wtyczka byla niby zalozona ale nie do konca, bo spuchla guma. chodzi o zlacza seal 3. jesli chodzi o wtyczki zaworu w pompie i na koncu listwy to sie nie zdarza. takze tak jak mowie sam opilek to ostatecznosc. czesto syf zassie przez zbyt pozne zatankowanie i potem moze ale nie musi pojawic sie problem. sam zawor w listwie lub na pompie sam z siebie sie nie uszkadza, przycieraja sie od paliwa po duzym przebiegu. metoda na to jest jedna lanie np 100ml 150ml caly czas oleju do ropy ale musi byc niskopopiolowy i polsyntetyczny czyli z niezbyt wysoką temp zaplonu. warunek ropa bdb jakosci. przelanie oleju pogarsza prace silnika i powoduje że auto zachowuje sie normalnie dopiero po przejechaniu 20-30km. po pelnym dogrzaniu motoru. w gnojownikach tdi jest to samo. w przypadku jesli cos sie zaciera lepiej zwiekszyc smarnosc paliwa. moze sie zdarzyc ze auto zlapie np inne cisnienie zacznie jeszcze falowac kilka razy, ale najczesciej jesli to nie opilek w regulatorze to pomaga. na wtryski tez. i po takim incydencie nie bac sie jazdy na obrotach. w duzej ilosci aut ten problem pojawia sie tez po zbyt poznym zatankowaniu, zadziej po skladaniu silnika... jesli nie odlaczamy glownego zoltego przezroczystego przewodu z pompy i nic nie zabrudzilismy sami. sam czujnik tensometryczny bardzo zadko pada. najczesciej jak cos sie dzieje z czujnikiem to komputer widzi napiecie chwilowo podczas kilku ms ponizej 0,55V. pomaga w 95% przypadkow wyplukanie czujnika. sam element pomiarowy sie tam nie psuje. warto dodac ze niektore z nich maja we wtyczce malenki otwor, moczenie czasem pomaga. wiele ludzi zmienia czujnik na nowy i wydaje np 600zl. ten w pompie jest duzo tanszy. najczesciej przyczyna jest w polaczeniu czujnika cisnienia czyli tego od pomiaru lub ostatecznie w regulacyjnym zaworze samej pompie (wtyczka zielono czerwona)

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 9 czerwca 2016, 05:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
i pamietajcie jedno nic z tego typu rzeczy nie pada w aucie samo z siebie. jak juz wymieniacie to wymiencie sobie cala listwe, żeby potem nie wykrecac 2x kolektora. jak wymieniacie w pompie to odkreccie sobie pompe wspomagania.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 9 czerwca 2016, 23:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
nie bez komentarza tylko czytaj calosc

odczytalem jego blad wczoraj wieczorem i napisalem sprostowanie ze nie 690 a 490 to jest tryb awaryjny przynajmniej tak jest w 320d z 2003 z tego co pamietam... tak tez jest po odpieciu np czujnika tenso. nalezaloby go odpiac i sprawdzic ile bar przyjmie sobie bez.
Zanim coś wyślesz przeczytaj to z 10* bo bzdury piszesz i motasz się jak młody kot... :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
wiec bledy czujnika i sam czujnik pomijamy... bo mialby ktorys z 4 bledow samego czujnika tensometrycznego chociazby 192 lub 193
szkoda ze wcześniej tego nie zauwazyles... :rotfl: pisze raz jeszcze że pałowanie silnika na pewno nie pomaga,cudowny olej też nie jest lekarstwem na naprawę tak jak wymiana niepotrzebnych rzeczy które uszczuplają portfel właściciela.Zużycie pomki w głównej mierze zależy od przebiegu czyli ilości przepompowanego paliwa :) trzeba to brać pod uwagę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 05:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
za duzo aut na glowie i przypadkow kolego :) nie mam czasu na czytanie po 10x tego co pisze. przyznam ze czasem nie wczytuje sie z powodu braku czasu...i czytam z grubsza wypowiedzi. ale tu jedno jest pewne odpinamy czujniczek i patrzymy jaki mamy w trybie awaryjnym stan cisnienia. nic nie musimy sie domyslac. stan awaryjny np w mojej to ~490 w 320d 150koni z dde 5.0. musimy tylko myslec. wazne są bledy dotyczace napiecia na czujniku cisnienia jest ich razem 4. musimy sprawdzac czy wystepują. nie ma znaczenia czy bmw czy inny samochod na cr wszystko to przewaznie osprzet bosch i mozna szybko ustalic jakie jest cisnienie po odpieciu czujnika. zadnego zuzycia pompki nie bierzemy pod uwage, bo bysmy mieli blad niskiego cisnienia przy zapalaniu jest to klasyczny blad, a olej w takim przypadku jest profilaktyką ktora moze uratowac przed zatarciem nasze regulatory i nie tylko jezeli mamy tam jakies ciala obce i mniejsze drobiny, sprawdza sie to tak samo dobrze jak pozniejsze dodawanie do zle pracujacych czy zawieszajacych wtryskiwaczy np srodkow typu diesel skydd na bazie naftalenu, ktory paliwie obniza temp zaplonu dzieki czemu osad wypala sie i oczyszcza po kilkuset km, czy profesjonalnych srodkow uniwersalnych wzbogaconych typu speed diesel LM. przynajmniej mi sie to sprawdza na masie aut. i jeszcze jedno taki regulator w pompie czy na listwie moze sie zaciac kilka razy. poprawienie smarnosci paliwa jest wskazane. mozna tez zaobserwowac to ze poprawienie smarnosci paliw pomaga i to nie tylko w bmw tylko hdi dci tdi cr itd. problem przestaje wystepowac. i to by bylo tyle z praktyki.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 07:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
za duzo aut na glowie i przypadkow kolego nie mam czasu na czytanie po 10x tego co pisze. przyznam ze czasem nie wczytuje sie z powodu braku czasu...i czytam z grubsza wypowiedzi.
ad1.Bardzo w to watpie ze masz jakies doświadczenie, nawet nie zadałeś sobie odrobiny trudu żeby dokładnie i ze zrozumieniem przeczytać wypowiedzi innych użytkowników-wiec jakie mogą brzmiec twoje posty... :oczami:ad2.błedy sprawdza się kompem i nie odpinamy wtedy czujników
pawelos666 napisał(a):
zadnego zuzycia pompki nie bierzemy pod uwage, bo bysmy mieli blad niskiego cisnienia przy zapalaniu jest to klasyczny blad,
teraz przytocze to co napisales wcześniej:albo zawor w szynie albo czujnik albo pompka, tez najlepiej zobaczyc kiedy wyskoczyl blad (jakie sa wtedy pozostale parametry) :oczami:
pawelos666 napisał(a):
a olej w takim przypadku jest profilaktyką ktora moze uratowac przed zatarciem nasze regulatory i nie tylko jezeli mamy tam jakies ciala obce i mniejsze drobiny,
wnioskuje z tego ze na brudny czy zatarty układ paliwowy dodanie oleju pomaga i usuwa zanieczyszczenia i przywraca pełna sprawność? :rotfl: gdzie ty tą praktykę miałeś? :rotfl: dobre info odemnie-tankuj na sprawdzonych stacjach, nigdy chrzczonego paliwa(czyt np.z ukrainy itp.)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 18:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
ZimnyWolę paliwo z ukrainy niż z polski, dużo lepsze ,

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 19:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Zimny to jest tak moskiewskie niebieskie zimowe jak jezdzilem na tym swoimi m57n i m47n to idzie lepiej niz nasze najlepsze z najlepszych stacji. im blizej granicy wschodniej tym gorzej. bialoruskie i ukrainskie.

wiedzy zbytnio tu nie musisz miec. to sa podstawy.. komputer za ponad 20 tys moge sobie podlaczac do bmw, ale to mi nic nie da bo jezeli chce sprawdzic konkretnie cisnienie w trybie awaryjnym to w kazdym aucie odlaczam czujnik tensometryczny. robie to tez po to by auto moglo wogole zapalic lub nie falowac jesli mam problem z regulatorami lub uszkodzeniem czujnika. czasem odpala czasem przerywa w czasie jazdy dopiero. bywa ze nie odpali wogole badz faluje na postoju. jezeli odlacze to moge sprobowac w takim przypadku miec rowne obroty, a czasem dzieki temu moge po prostu odpalic. komputer nie naprawia silnika. nic tym nie sprawdzisz jezeli przytnie sie regulator. moze sie przycinac co 2 tygodnie i jezdzic przez ten czas ok. pierwsze co sie robi to zlewa z filtra paliwo do butelki i sprawdza. specjalisci traktuja komputer jako narzedzie do wstepnego dzialania. potem dokonuja pomiarow oscyloskopami. regulatory to czesci zuzywajace sie mechanicznie. jezeli juz jest podejrzenie uszkodzenia czujnika tensometrycznego to i tak trzeba do tego podejsc z miernikiem. w przypadku jezeli cos pojdzie z filtra ratuje cie poprawa smarnosci paliwa. mozesz zapobiec uszkodzeniom ukladu paliwowego. zeby poprawic osiagi diesla na lepszym paliwie wystarczy dodac do niego odrobine paliwa o nizszej temp zaplonu - naftaleny. lub dodac skladnikow zawartych w depresatorach ktore zawieraja alkohol. to czy paliwo jest dobre czyste nie znaczy ze dobrze smaruje uklad paliwowy, ale o tym klienci przekonuja sie po laniu suchego paliwa, jezdzac na rezerwie i nie wymieniajac filtra paliwa. wszystko sie zaciera i postepuje zniszczenie regulatorow i wtryskiwaczy... lejac rope na ktorym auto dobrze idzie nigdy nie masz pewnosci czy taka ropa dobrze smaruje. przekonuje sie o tym nastepny uzytkownik auta. po reg. pomp wys. cisnienia zaleca sie dodatkowe poprawienie smarnosci paliw.

co do praktyk to owszem mozesz pod moim okiem uzyskac kurs szkoleniowy jezeli potrzebujesz...

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 19:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
takie info ode mnie "chrzczone" paliwo to jeszcze najmniejszy problem i auta jezdza na nim czesto...

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
i takie drugie info ode mnie czujnika cisnienia sie nie sprawdza kompem tylko robi pomiary na przewodzie kolory w instalacji ws/ge do br/gn na zlaczu wiazki czyli pin 3 do 1 ma byc 5V po zaplonie. na pierwszym do drugiego czyli kolory kabli br/gn do bl/ws napiecie 0,5V na zaplonie na elemencie. na odpalonym silniku 1,2V pomiedzy pinem 1 oraz 2 to jest na kolorach br/gn do bl/ws przy 830 obr/min. jezeli czujnik jest sprawny to napiecie przy 3000 obr/min wzrosnie do 2V. zwarcie do masy moze zajsc w przypadku bledu p0192 wtedy wartosc napiecia z czujnika wynosi ponizej 0,5V, jesli komputer dostanie informacje o takiej wartosci napiecia przez zalewdwie kilka ms to wyrzuci ten blad. wadliwą prace czujnika lub przerwywana rowniez pokaze. są to standardowe bledy od p0190 do p0194.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 21:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
Zimny to jest tak moskiewskie niebieskie zimowe jak jezdzilem na tym swoimi m57n i m47n to idzie lepiej niz nasze najlepsze z najlepszych stacji. im blizej granicy wschodniej tym gorzej. bialoruskie i ukrainskie
oraz
pawelos666 napisał(a):
lejac rope na ktorym auto dobrze idzie nigdy nie masz pewnosci czy taka ropa dobrze smaruje. przekonuje sie o tym nastepny uzytkownik auta. po reg. pomp wys. cisnienia zaleca sie dodatkowe poprawienie smarnosci paliw.
widzisz pawelos to jest tak ze dalej nic nie rozumiesz i przeczysz samemu sobie pisząc takie zdania :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
wiedzy zbytnio tu nie musisz miec. to sa podstawy..
podstawy tankowania niewadomego składu paliwa czyli chrzczonego- tego nigdy nie proponuje :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
komputer za ponad 20 tys moge sobie podlaczac do bmw, ale to mi nic nie da bo jezeli chce sprawdzic konkretnie cisnienie w trybie awaryjnym to w kazdym aucie odlaczam czujnik tensometryczny
oczywiście ze ci to nic nie da bo po pierwsze trzeba go nauczyć się poprawnie obslugiwac i odczytywać bledy oraz analizować poprawnie usterki :rotfl: olej dodawany do paliwa nie wyczyści układu z opilkow czy roznego rodzaju syfu.
pawelos666 napisał(a):
zeby poprawic osiagi diesla na lepszym paliwie wystarczy dodac do niego odrobine paliwa o nizszej temp zaplonu - naftaleny. lub dodac skladnikow zawartych w depresatorach ktore zawieraja alkohol
alkohol właśnie wysusza jest suchym paliwem i dodawanie go niszczy układ, także praktyki nie masz wcale ale jak chcesz to ci mogę pomóc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 21:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
takie info ode mnie "chrzczone" paliwo to jeszcze najmniejszy problem i auta jezdza na nim czesto...
informuje ze jest to bardzo duzy problem można powiedzieć podstawowy...ale o tym trzeba wiedzić,pozniej trochę zacząć myśleć i wyciągać odpowiednie wnioski :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL