pawelos666 napisał(a):
Zimny to jest tak moskiewskie niebieskie zimowe jak jezdzilem na tym swoimi m57n i m47n to idzie lepiej niz nasze najlepsze z najlepszych stacji. im blizej granicy wschodniej tym gorzej. bialoruskie i ukrainskie
oraz
pawelos666 napisał(a):
lejac rope na ktorym auto dobrze idzie nigdy nie masz pewnosci czy taka ropa dobrze smaruje. przekonuje sie o tym nastepny uzytkownik auta. po reg. pomp wys. cisnienia zaleca sie dodatkowe poprawienie smarnosci paliw.
widzisz pawelos to jest tak ze dalej nic nie rozumiesz i przeczysz samemu sobie pisząc takie zdania
pawelos666 napisał(a):
wiedzy zbytnio tu nie musisz miec. to sa podstawy..
podstawy tankowania niewadomego składu paliwa czyli chrzczonego- tego nigdy nie proponuje
pawelos666 napisał(a):
komputer za ponad 20 tys moge sobie podlaczac do bmw, ale to mi nic nie da bo jezeli chce sprawdzic konkretnie cisnienie w trybie awaryjnym to w kazdym aucie odlaczam czujnik tensometryczny
oczywiście ze ci to nic nie da bo po pierwsze trzeba go nauczyć się poprawnie obslugiwac i odczytywać bledy oraz analizować poprawnie usterki
olej dodawany do paliwa nie wyczyści układu z opilkow czy roznego rodzaju syfu.
pawelos666 napisał(a):
zeby poprawic osiagi diesla na lepszym paliwie wystarczy dodac do niego odrobine paliwa o nizszej temp zaplonu - naftaleny. lub dodac skladnikow zawartych w depresatorach ktore zawieraja alkohol
alkohol właśnie wysusza jest suchym paliwem i dodawanie go niszczy układ, także praktyki nie masz wcale ale jak chcesz to ci mogę pomóc