BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: K64 -->E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer DragGirl k64 860KM
PostNapisane: 1 lipca 2016, 19:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Szybki skrót: [color="#000000"]e46 coupe[/color] + M50 zakuty + [b]Turbo = ;) szybka blondynka

[color="#FF00FF"]k64 DragGirl[/color]

Motorownia

-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty m52 - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER , swożnie na zamówienie.
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody Litwa + arp.
-uszczelka pod glowice CUSTOM (zakute kanały wodne i olejowe miedzią)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów.
-Zawory polerka itd.
-2 wałki seryjne SSĄCE (póki co)
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI [url="http://performance.k64.pl/performance-head-gasked-with-firering-piramid-systems-p-106.html"]http://performance.k64.pl/performance-head...tems-p-106.html[/url]
-śruby do glowicy ARP, całośc przed skręceniem siknięta klejem w miedzi.
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: ACrace.
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby wiadomo kpl remont.
-spływ oleju w obudowie rozrządu
-Łapy silnika z m54 przerobione + m50 , i nowe otwory w sankach

Turbina:

Hybryda GT35 / 84mm + 1.0 Twinscrool / k64
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm
strona goraca: AR 1.0
coś tego pokroju: [url="http://performance.k64.pl/gt35-gt3582-ar63-seria-turbomasters-wirnik-billett-630km-p-108.html"]http://performance.k64.pl/gt35-gt3582-ar63...30km-p-108.html[/url]

Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe , reszta na sztywno spawana
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm APEXI z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria m50b25.
- Przepustnica elektryczna z m54 !

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy Custom nierdzewka Twinscrool [url="http://performance.k64.pl/kolektor-wydechowy-twinscrool-turbo-p-116.html"]http://performance.k64.pl/kolektor-wydecho...urbo-p-116.html[/url]
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- przelot : 76mm
- tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3"
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- egt nagwintowane w kolektor
- całośc na vbandach 3x.

Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens
- regulator cisnienia paliwa seryjny z m54 w filtrze paliwa.
- listwa paliwa z m50 , zaspawany krociec , wywalony regulator, bez powrotu do baku (bo jest w filtrze w m54)
- usuniety przewod odprezający bak paliwa z komory i pare innych pierdol o ktorych nie pamietam!
- DW 350L

Elektronika
- EMU + orginalna wiązka z e46 siemens.
- brak sond, brak przeplywki, brak czujnika polozenia walka, dolozone stukowe,
- serjny DME siemens został aby ogarniac systemy standardowe z e46 a troche tego jest np abs czy licznik .
- auto gauge: cisnienie oleju, boost , egt.
- przepustnica elektryczna sterowana z emu (przystawka dodatkowa).
- mac zaworek.


Układ chłodzenia:
- calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo
- chlodnica z e46 oczywicie
- natomiast visco z m50.
- termostat m50 nieco przerobiony.
- wiatrak z przodu audi 2,5tdi z klimy. 300W po czujniku.

Układ napędowy:
- sprzęgło : dwutarcz . [url="http://performance.k64.pl/sprzeglo-dwutarczowe-1000km-p-93.html"]http://performance.k64.pl/sprzeglo-dwutarc...000km-p-93.html[/url]
- skrzynia zf 3.0 m54 .
- wał , poloski , dyfer m54 3.0


BODY KIT zawiecha itd.
- totalny sleeper mial byc, IC nawet zakryty pomalowany na czarno
- gwint przod i tyl
- felgi 18' m-pakiet / za wąskie.
- heble ATE
- org body , w srodku dosyc bogato: skóra , komóra, podsufitka czarna czy cos - malo wazne tutaj na forum chyba


Sprzęt przygotowany dla mojej żony ;) Ma zajawke na ćwiartke , połkneła bakcyla ;) ale jest to tak naprawde typowy wóz na miasto.
Po zmianach cicho, Turbo pełny boost 3500RPM ! Pięknie wstaje, aktualne 1,6 bara na drodze !

MOC przy 1,3b - 530KM / 800nM ale wykres jeszcze nie ten co powininen. wiec nie wkleimy ;)

Przy mocy 500KM i małej sprężarce gt35 (replika z dupa .63 poprzedni setup) robiła 12,5 ET. Waga ponad 1400kg !

Pracujemy aktualnie nad launchem, flatschiftem, kontrolą trakcji, i większymi oponami ;)
BO po zmianach które jej dołożyłem krótko pisząc nie ogarnia - bo też nie było kiedy w sumie .
Jak ogarnie Elka to co ma, kręcimy dalej, wóz ma bardzo szybki z jeszcze większym potencjałem na przyszłość. Ale na spokojnie.
Nigdy nie siedziała za tak mocnym wozem, Nigdy nie goniła się na ćwiartki a tymbardziej w RWD Turbo.


foto / media

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek


Jakiś tam przejazd (jeden z pierwszych od ELI) - totalnie nie wiedziała co się dzieje :D



i jakieś tam ognie


p.s. skoro faceci niechca sie scigac na cwiartke to moze laski zaczna? :P

pozdr k64 & k64 DragGirl ;)

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Ostatnio edytowano 3 maja 2018, 18:03 przez k64, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek k64 DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 19:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Fajny projekt dla kobiety ;) szpery jej nie zalozysz ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek k64 DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
coś wspaniałego :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 20:04 
Projekt zacny. :ok:

Czym to hamuje bo stwierdzenie 'heble ATE' = nic konkretnego. :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Ciekawy projekt.E46 coupe z M50 z turbo :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Świetna reklama firmy :) Autko i Kierowniczka też :)

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 20:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetna zabawka :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 22:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4254
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Fajnie wyszło :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 1 lipca 2016, 23:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Gruby projekt to lubię :hurra: :hurra:


Gratki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 2 lipca 2016, 06:33 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Podejrzewam, że dziewczyna bardziej ogarnia auto, niż poprzedni właściciel z Gliwic. Fajnie, że dziewczyna interesuje się takim tematem ;)
Bezawaryjności życzę, będę tu zaglądał!

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 2 lipca 2016, 10:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
A jaką zabawkę ma mąż ? :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 2 lipca 2016, 10:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Tu pasuje stwierdzenie albo grubo,albo wcale!

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 2 lipca 2016, 10:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Gratuluję takiej żony, auta raczej nie muszę bo dla Ciebie to chleb powszedni :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 2 lipca 2016, 11:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
najlepiej pasujące stwierdzenie przy tym projekcie to - "stare ale jare" ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 2 lipca 2016, 11:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Ogladalem coupe na zlocie BTS'u :hyhy: Naprawde nic nie wskazuje na to ze drzemie tam taka moc :szok: Jedynie jesli ktos zajrzy do srodka i zobaczy dodatkowe zegary to moze sie czegos domyslec :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 3 lipca 2016, 01:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
ja też widziałem to auto na zlocie bts, nawet jechałem za nim od wjazdu do rybnika i myślałem po wydechu że tam siedzi 2jz ale się pomyliłem jak oglądałem auto z otwartą maską a tu m50 :) jedynie co to nie pasuje mi ten wydech końcowy

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 3 lipca 2016, 18:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
To to auto o ktorym pisal Lincoln :D Fajny projekt, zycze sukcesow :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 4 lipca 2016, 16:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 36
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin/Puławy
Moje BMW: Seria III
Świetna robota, siła jajników!

_________________
Wys­tar­czy po­myśleć, ile się zmienia, jeżeli zej­dzie się z chod­ni­ka i zro­bi trzy kro­ki po jezdni...
kasyno mobilne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 5 lipca 2016, 12:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 240
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 --> M57+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=qczy+e46
Dante182 napisał(a):
Jedynie jesli ktos zajrzy do srodka i zobaczy dodatkowe zegary to moze sie czegos domyslec

Ja bym nawet wówczas pomyślał - no dobra, dłubnięte na 300 ;)
forest napisał(a):
szpery jej nie zalozysz ?

:hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 7 lipca 2016, 13:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Dziekuje wam w imieniu Żony :)

Co do sprawy mechanicznej. To tak, szpera jest.
CO do dzwieku jak JZ ! Faktycznie jest taki i bardzo mi to odpowiada ! Nowy kolektor wydechowy to zmienił.

zapomniałem chyba napisać, że szykujemy się na więcej koksu ale póki co musze ogarnąc samochody klientów.

prawie 800nM ale o wykresie później jak jeszcze go dopracujemy.

Obserwujcie Temat ;) bo bedzie grubo.

dziękuje za miłe słowa w kierunku mojej żony :hyhy:

pozdrawiam K64

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL