BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 03:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 15:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
_python_, widzę ten gwint 2800 zaś BC Racing 4200 więc i chyba wykonanie lepsze podejrzewam. Mam dylemat :chytry:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
_python_ napisał(a):
morphi u mnie dużo ludzi jeździ na BR Racing i sobie je mocno chwalą.

Ja natomiast do swojej założyłem taki
Obrazek

Przejechałem nimi co prawda max 500 km ale na razie jestem z tego gwintu zadowolony.

To jest chiński no name, widziałem to u chińczyków

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 18:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 545
Lokalizacja: Sieradz / Heerhugoward
Moje BMW: E91 330i
Kod silnika: N52B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123373

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156112 e91
Zastanów się jeszcze nad gwintem st suspension fabryka kw a ogólnie to nowa nazwa weiteca :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 21:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
morphi napisał(a):
_python_, widzę ten gwint 2800 zaś BC Racing 4200 więc i chyba wykonanie lepsze podejrzewam. Mam dylemat :chytry:


nawet się nie zastanawiaj bierz BR Racing i będziesz mega zadowolony ...


Saper1008

chińczyk nie chińczyk ale dobrze wykonany i moim zdaniem fajnie się na tym jeździ ... Ja w swoim egzemplarzu zmodyfikowałem tuleje w tylnym amortyzatorze i wrzuciłem tam tuleje pływające

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 22:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
_python_ napisał(a):
morphi napisał(a):
_python_, widzę ten gwint 2800 zaś BC Racing 4200 więc i chyba wykonanie lepsze podejrzewam. Mam dylemat :chytry:


nawet się nie zastanawiaj bierz BR Racing i będziesz mega zadowolony ...


Saper1008

chińczyk nie chińczyk ale dobrze wykonany i moim zdaniem fajnie się na tym jeździ ... Ja w swoim egzemplarzu zmodyfikowałem tuleje w tylnym amortyzatorze i wrzuciłem tam tuleje pływające

Bardzo możliwe nie mowie, że nie :) Można go kupić za 1500 zł z wysylka do PL

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 6 grudnia 2016, 09:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
Saper1008 napisał(a):
_python_ napisał(a):
morphi napisał(a):
_python_, widzę ten gwint 2800 zaś BC Racing 4200 więc i chyba wykonanie lepsze podejrzewam. Mam dylemat :chytry:


nawet się nie zastanawiaj bierz BR Racing i będziesz mega zadowolony ...


Saper1008

chińczyk nie chińczyk ale dobrze wykonany i moim zdaniem fajnie się na tym jeździ ... Ja w swoim egzemplarzu zmodyfikowałem tuleje w tylnym amortyzatorze i wrzuciłem tam tuleje pływające

Bardzo możliwe nie mowie, że nie :) Można go kupić za 1500 zł z wysylka do PL


Zresztą znam ludzi w moto sporcie gdzie używali ten gwint w drifcie i dawał rade , znam też człowieka który zrobił na tym gwincie 40 tyś w 2 lata i też dalej tym jeździ i sobie chwali , wiec szczerze powiem że nie ma wstydu ;) w PL trzeba dać za niego ponad 2 tyś . A i co najważniejsze są do tego części ....

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Ostatnio edytowano 6 grudnia 2016, 09:31 przez _python_, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 6 grudnia 2016, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7452
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Saper1008 napisał(a):
Można go kupić za 1500 zł z wysylka do PL


poka link do tego :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 6 grudnia 2016, 10:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2701
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Strzelam że to ten:

https://pl.aliexpress.com/item/Racing-C ... .12.nipQ6u

troszke tańszy:

https://pl.aliexpress.com/item/for-99-2 ... .18.vHPy8s

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 6 grudnia 2016, 10:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Mateusz118 napisał(a):
troszke tańszy:

https://pl.aliexpress.com/item/for-99-2 ... .18.vHPy8s

Dokladnie i jest mozliwosc wysylke z DE za 30$

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 6 grudnia 2016, 11:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Co tanie to drogie, bał bym się tego :(

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 6 grudnia 2016, 13:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Na pewno ten gwint maXpeedingrod jest lepszy od MTS i niewiele droższy, ale to auto zasługuje na coś z wyższej półki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 9 grudnia 2016, 11:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Póki co faworytem jest

BC RACING seria BR

Nie widzę nic lepszego w podobnych pieniądzach, boję się tego KW aby nie zrobić z samochodu pingponga.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 9 grudnia 2016, 13:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 676
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
ISC ogarnij, bardzo fajne gwinty z pełną regulacją twardości i jeszcze przy zamówieniu dobierasz twardość sprężyn

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 9 grudnia 2016, 14:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 9 grudnia 2016, 16:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25
kubaa88 napisał(a):
Zastanów się jeszcze nad gwintem st suspension fabryka kw a ogólnie to nowa nazwa weiteca :)

i to jedyne wspólne elementy. Jakościowo jest gorzej


Ja ze swojej strony polecę BCRacingi. Jestem w miarę świeżo po montażu.
Kwestia ewentualnie pokombinowania ze sprężynami (jest to mega subiektywne oczywiście). Jeśli nie ma być za twardo, to nie brałbym ze sprężynami 8kg, tylko poszedł w 6kg (najmiększe jakie mają w ofercie). Biorąc pod uwagę że OEM sprężyny w E46 na przedzie mają 3kg a na tyle 5kg, to by było najbliższe OEMowej jakości jazdy (oczywiście z tego co może BC zaoferować).

_________________
Brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 9 grudnia 2016, 16:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 545
Lokalizacja: Sieradz / Heerhugoward
Moje BMW: E91 330i
Kod silnika: N52B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123373

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156112 e91
To Twoja opinia na temat st suspension jeździłes widziałeś że w ten sposób oceniasz ? Mam zamontowany w e91 (fakt to.inne auto inne zawieszenie) i pięknie wybiera dziury w końcu to weitec a to też dobra firma zawieszeń jest ciut Twardziej niż na m.pakiietowym nie ma.efektu żadnego.ping ponga czy coś podobnego narazie żadnych zastrzeżeń do tego prosta regulacja bez żadnych sprężyn pomocniczych proste ustawianie itd :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 9 grudnia 2016, 19:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
nie ma to jak przy wyborze gwintu kierować się opinią producenta tegoż gwintu :P :P
Polecam ISC, miałem okazję jechać e92 z tym gwintem <3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 10 grudnia 2016, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25
kubaa88 napisał(a):
To Twoja opinia na temat st suspension jeździłes widziałeś że w ten sposób oceniasz ? Mam zamontowany w e91 (fakt to.inne auto inne zawieszenie) i pięknie wybiera dziury w końcu to weitec a to też dobra firma zawieszeń jest ciut Twardziej niż na m.pakiietowym nie ma.efektu żadnego.ping ponga czy coś podobnego narazie żadnych zastrzeżeń do tego prosta regulacja bez żadnych sprężyn pomocniczych proste ustawianie itd :)

A czy ja je oceniłem w ogóle (poza stwierdzeniem oczywistości)?
Próbowałeś inputować, że masz ST suspensions i oyebaueś cały rynek, bo kupiłeś taniej KW! Witamy w prawdziwym świecie - tak nie jest ;) Uwaga - KW samo mówi, że ST Suspensions to jest "budżetówka" w ich wykonaniu. I tak - jest gorsze od KW (teraz oceniłem... jak coś), dlatego zaznaczyłem, że to że jest to "podmarka" KW i ta sama fabryka - to nie znaczy, że będziesz miał to samo, ale taniej. I mówię to jako osoba mająca doświadczenie w produkcji w fabryce robiącej elementy dla paru producentów.

Co ważne - STS - jest dobre. Po prostu KW jest lepsze i jest warte dołożenia tej różnicy pieniędzy.
Martwi mnie to, że nie ma możliwości regulacji wysokości niezależnie od napięcia sprężyny - co trochę "rozjeżdża" potem parametry - z tego względu poszedłem w BC Racing - regulacją wysokości nie zmieniam charakterystyki sprężyny.

A ogólnie wracając do tematu - w budżecie 3800-4500 cokolwiek weźmiesz będzie dobrze wykonane. Wg. mnie ewentualnym wyborem powinno być to, czy producent w ogóle informuje o parametrach typu: twardość sprężyny, charakterystyka amortyzatora i ew. dostępność części zamiennych, aby nie zostać na lodzie w momencie jeśli np.: wyleje amortyzator. No i dodatkowy bonus - czy producent pozwala na zmianę twardości sprężyny w zakupowanym zestawie. Bo taka procedura "po fakcie" to tylko dodatkowe koszta, więc spoko jak producent pozwala ich uniknąć.

_________________
Brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 10 grudnia 2016, 18:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 545
Lokalizacja: Sieradz / Heerhugoward
Moje BMW: E91 330i
Kod silnika: N52B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123373

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156112 e91
Weź zluzuj chłopie :) co ty myślisz że ja nie wiem co kupiłem? :) nie chce mi się z Tobą przemawiac nie napisałem że to jest to samo.co kw tylko fabryka kw i oceniam to jako przyzwoity produkt za normalne pieniądze poparty opiniamii ludzi którzy śmigaja na tym zawiasie juz z dwa lata i nic się złego nie dzieje..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 15 grudnia 2016, 00:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 108
Posty: 99
Moje BMW: e92 335is
Kod silnika: N54T
Garaż: e92 335is 2011 DCT N54T
Kozak! gratulacje!

PS: nie chcesz sie zlapac w piątek ( bez ścigania ) w wawie? kilka osob planuje sie spotkać o 19.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL