BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 22:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 listopada 2016, 11:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Lincoln, coś rzeczywiście nie masz farta do opon ostatnio...

Jak będziesz gdzieś w okolicy kanału to możesz wrzucić fotkę "po robocie", ciężko znaleźć dobrego fachowca od takiej roboty, bo temat niewdzięczny- klient praktycznie nie widzi efektu, a żeby zrobić to porządnie, to nie może być tanio... No i mało komu chce się z tym pierdzielić, więc szacun dla faceta, który Ci to ogarnął.

Opcja z odcięciem jest mega :D Nie pytają Cię przy odbiorze czy z autem wszystko ok? ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 3 grudnia 2016, 22:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
THX Pawel!

Krisu_K13TL, Nie wiem jak przez leżakowanie opony mogą dostać bomble, kurde dwa sezony temu nowe kupione, bieżnik 7mm, zero uszkodzeń mechanicznych :dobani:

Spoko, jak ruszę auto to coś się cyknie. No robota ciężka, bo miało być dobrze, więc tanio być nie może, ale jak raz zrobiłem niespodziewany "najazd" na zakład to się uspokoiłem widząc jakie ma podejście do auta.

Na szczęście nikt nigdy nie pytał, ale panowie zawsze dziwili się (w końcu stare 5er) zainteresowaniem osób postronnych które pytały się "czy prawdziwa" :rotfl:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 3 grudnia 2016, 22:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Lincoln, u mnie dwie sztuki sottozero tak wybulwiło - coś nie tak z tymi oponami :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 06:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: 650i
Lincoln, może miałeś jakieś ostre wjazdy na krawężnik wcześniej albo coś w tym stylu? Te z bąblami to z jednej osi? Nie wygląda to dobrze. Gumy do wywalenia. Polecam Michelin Pilot Alpin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 09:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Lincoln napisał(a):
THX Pawel!

Krisu_K13TL, Nie wiem jak przez leżakowanie opony mogą dostać bomble, kurde dwa sezony temu nowe kupione, bieżnik 7mm, zero uszkodzeń mechanicznych :dobani:

Spoko, jak ruszę auto to coś się cyknie. No robota ciężka, bo miało być dobrze, więc tanio być nie może, ale jak raz zrobiłem niespodziewany "najazd" na zakład to się uspokoiłem widząc jakie ma podejście do auta.

Na szczęście nikt nigdy nie pytał, ale panowie zawsze dziwili się (w końcu stare 5er) zainteresowaniem osób postronnych które pytały się "czy prawdziwa" :rotfl:


Właśnie kompletnie nie rozumiem tych pytań o prawdziwość. Co najmniej jakbym paradował z 3 karatowym diamentem na jednym palcu i zegarkiem Philippe Patek na nadgarstku... Już z co najmniej 10 razy takie pytania słyszałem...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 16 grudnia 2016, 06:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
///david, heh jesteś kolejną osobą od której to słyszę - widać bardzo delikatne boki :/

s2power, powiem CI nigdy w żadnym aucie taka przygoda mi sie nie trafiła, a tutaj od razu w dwóch oponach - to byłby pech :zdegustowany: Sottozero miało świetną reklamę z "śnieżnymi pieskami" i dałem się skusić, co patrząc na foto mojej małej ekipy (od lewej małe "M", Neo, duże "M") wydaje się być uzasadnione :P
Obrazek

jiGsaw, tak na dobrą sprawę w e39 nie ma zbyt wiele wizualnych różnic, dlatego staram się miło odpowiadać, bo nie każdy jest znawcą BMW, a fajnie że trochę zna temat :ok:

Z aktualności zaczynam piąty rok użytkowania tego auta. To chyba najobszerniejszy temat/galeria w dziale ///M za co wszystkim mniej i bardziej przychylnym bardzo dziękuję.
Pozderko

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 16 grudnia 2016, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Ale Neo już duży :)

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 22 grudnia 2016, 19:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
grzeszak, hehe, NEO jest już ze mna blisko dekadę, a Ty pewnie widziałeś CEO, a to nastepca, rocznik 2016 ;)

Dziś pobawiłem się w drodze do pracy w pomiary elastyczności przy prędkościach stosowanych w gazetach czyli 60-100km/h
2b. - 2.3s
3b. - 2.8s
4b. - 3.9s
5b. - 4.8s
Macie może jakies pomiary z tego zakresu?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 24 grudnia 2016, 21:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 796
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=160023
Lincoln napisał(a):
3b. - 2.8s


czyli na tym biegu masz takie osiągi jak mój AMG w najlepszym układzie, :) bo widzę, że do 2 biegu to przepaść. A sam nie wiem jaki bieg był u mnie w aucie.

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 grudnia 2016, 18:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
https://www.v8biturbo.com/story/3274

Te czasy chyba mijają się z rzeczywistością??

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 grudnia 2016, 21:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
RS6 C5 100-200km/h w równe 8s? Najnowszy model z 7 czy tam 8 biegami i zdecydowanie większą ilością PS i Nm nie jest tak szybkie ;-)

Krzysztofie, dlatego do wyprzedzania używam głownie 4/5biegu, bo na 3 jest narowisty i w koleinach wymaga sporo uwagi. Co do różnic to raz trzeba po prostu sprwdzić.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 30 grudnia 2016, 14:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Lincoln napisał(a):

Dziś pobawiłem się w drodze do pracy w pomiary elastyczności przy prędkościach stosowanych w gazetach czyli 60-100km/h
2b. - 2.3s
3b. - 2.8s
4b. - 3.9s
5b. - 4.8s
Macie może jakies pomiary z tego zakresu?



e90 330d + moc ok 280-290ps
3b.- 2,6s
4b.- 3,4s
5b.- 4,8s

Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 30 grudnia 2016, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
damianRC napisał(a):
Lincoln napisał(a):

Dziś pobawiłem się w drodze do pracy w pomiary elastyczności przy prędkościach stosowanych w gazetach czyli 60-100km/h
2b. - 2.3s
3b. - 2.8s
4b. - 3.9s
5b. - 4.8s
Macie może jakies pomiary z tego zakresu?



e90 330d + moc ok 280-290ps
3b.- 2,6s
4b.- 3,4s
5b.- 4,8s

Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Patrząc na realne przełożenia to bardziej powinieneś porównywać swoją trójkę z jego dwójką, a czwórkę z trójką, piątkę z czwórką... wtedy wychodzi realny obraz sytuacji.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 31 grudnia 2016, 09:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Lincoln napisał(a):
patrząc na foto mojej małej ekipy (od lewej małe "M", Neo, duże "M") wydaje się być uzasadnione :P
Zoom in (real dimensions: 1024 x 495)Obrazek


patrzą na siebie jak na ważeniu przed walką :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 1 stycznia 2017, 13:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
damianRC napisał(a):
Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Jak niskie obroty? 60km/h na 4/5b? Bez przesady.
Dlatego właśnie warto podać dynamikę na każdym biegu, co daje szerszy obraz zakresu w jakim silnik jest w stanie pracować, a nie tylko te korzystne, Adam to też dobrze zobrazował.

DaaN napisał(a):
patrzą na siebie jak na ważeniu przed walką :D


Coś w tym jest :-)

Ostatni wyjazd w udanym roku 2016:

Obrazek

Pozdrawiam Wszystkich i Życzę jeszcze lepszego 2017roku!

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 1 stycznia 2017, 20:10 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Lincoln napisał(a):
damianRC napisał(a):
Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Jak niskie obroty? 60km/h na 4/5b? Bez przesady.
Dlatego właśnie warto podać dynamikę na każdym biegu, co daje szerszy obraz zakresu w jakim silnik jest w stanie pracować, a nie tylko te korzystne, Adam to też dobrze zobrazował.



Przy 80km/h na 4 biegu jest blisko 2tys obr, a na 5 biegu ok 1,5tys obr.

Przyspieszanie z pedałem w podłodze od 60-100km/h na 5-tym biegu to mało rozsądne posunięcie w dieslu z niecałe 600Nm, stąd pomiar w zakresie 80-120km. Na 6 biegu 80-120 nie mierzyłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 06:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no ale właśnie o to chodzi, żeby zobaczyć jak sobie radzi z bardzo niskich obrotów a nie wybieranie obrotów gdzie dobrze sobie radzi.

Benzyniak jadący z 60km/h też ma bardzo niskie obroty a nie ma dodatkowo takiego dołu jak diesel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Problemw jednoturbinowcu jest taki ze z 60 na godzine na 5 biegu nie jedzie bo turbo nie pompuje - sprawdzalem to dzis w 320d . W 335d nie ma tego problemu.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
damianRC napisał(a):
Przy 80km/h na 4 biegu jest blisko 2tys obr, a na 5 biegu ok 1,5tys obr.
Przyspieszanie z pedałem w podłodze od 60-100km/h na 5-tym biegu to mało rozsądne posunięcie w dieslu z niecałe 600Nm, stąd pomiar w zakresie 80-120km. Na 6 biegu 80-120 nie mierzyłem.


Hmm, to trochę przereklamowana ta elastycznośc w dieslu. Na 2b nie pomierzysz, na 4 i 5 też o 6 nie wspominając. Mi tylko jedynka odpada w tym zakresie, a auto zawinie się w miarę dynamicznie od 2-6.

forest w 6Hp jak i wielu innych Automatach jest uślizg na konwerterze który pozwala podbić obroty i napompować troche auto, dlatego zanika wrażenie turbodziury, ale w takim przypadku nigdy nie testują elastyczności.

Nie mniej nie więcej, od wczoraj mam pełnoletnie auto - jak ten czas leci ;-)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 3 stycznia 2017, 09:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
co z tego, że turbo nie pompuje jak wciśnie do oporu to obroty będą przecież rosnąć aż turbo zacznie pompwoać to jest właśnie sprawiedliwy pomiar taki sam zakres dla pb i dla on


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 149  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL