BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 12 października 2017, 21:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Co tym razem?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 09:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Tym razem obróciło na 2 cylindrze. Ogólnie to panewki zostały zmienione na nowe, auto zrobiło około 700-800km i cisza, ale różnie z tym może być.
W związku z tym silnik przejdzie całkowity rebuilding, zostanie przebudowany od podstaw.
Niedoskonałości wszystkie zostaną poprawione. W efekcie końcowym powinien zbliżyć się do 300km oczywiście bez dmuchawki, pozostaje NA.
Co do obrócenia panewki, wydaje mi się że wpływ miały na to częste wymiany oleju, oraz stosowanie płukanek przy każdej wymianie.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 09:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przykra sprawa :/
kedzior001 napisał(a):
Co do obrócenia panewki, wydaje mi się że wpływ miały na to częste wymiany oleju, oraz stosowanie płukanek przy każdej wymianie.

nie sądzę, chyba, że płukanki na bazie rozpuszczalników
a najprędzej:
- znaczne zwiększenie mocy + słaba wydajność układu smarowania olejem
- olej nie jest dobrany właściwie do parametrów silnika

PS podczas poprzedniego razu, panewki na co składałeś - specjalny olej/pasta czy zwykły olej? docierałeś silnik - jeśli tak to na czym?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 10:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
kedzior001 napisał(a):
Tym razem obróciło na 2 cylindrze. Ogólnie to panewki zostały zmienione na nowe, auto zrobiło około 700-800km i cisza, ale różnie z tym może być.
W związku z tym silnik przejdzie całkowity rebuilding, zostanie przebudowany od podstaw.
Niedoskonałości wszystkie zostaną poprawione. W efekcie końcowym powinien zbliżyć się do 300km oczywiście bez dmuchawki, pozostaje NA.
Co do obrócenia panewki, wydaje mi się że wpływ miały na to częste wymiany oleju, oraz stosowanie płukanek przy każdej wymianie.


Twoim zdaniem dłużej polata auto, które jest pałowane(powiedzmy sobie szczerze, Twoje było, non stop redline, normalnie się tak nie jeździ...) i olej zmieniany co 15-20k km ?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 11:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Zawsze lany był olej millers ee5w40
wymiana co 3-4 tyś km, przy kazdej wymianie była stosowana płukanka millersa.
Moim zdaniem to do tego doprowadziło, gdyż po każdej wymianie przy pierwszym uruchomieniu przez krótką chwilę silnik pracuje ma sucho do momentu napełnienia układu olejem.

następna spraw to jak ostatnio i teraz obróciło mi panewkę to od wymiany oleju zrobiłem kilkadziesiąt km.

panewki korbowodowe ostatnio były składane 2 lata temu jak urwało mi wirnik na pompie oleju, użyty był smar do składania silnika millersa. Wówczas nie obróciło mi panewek, nie było żadnych rys, ale panewki były delikatnie powycierane.

Co do reszty, pompa oleju daje odpowiednie ciśnienie, smok czysty. Silnik czyściutki.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 11:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przy takich parametrach silnika i modyfikacjach powinieneś zalewać (jeśli Millers) CFS

używanie płukanki zgodnie z zaleceniami producenta na pewno nie ma negatywnego wpływu


jeśli twierdzisz, że to wina oleju to zgłoś się do Twojego sprzedawcy - on będzie wiedział co zrobić

PS Millers nie ma smaru do składania silników, za to Assembly Lube tak

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 12:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
rorafalki napisał(a):
przy takich parametrach silnika i modyfikacjach powinieneś zalewać (jeśli Millers) CFS

używanie płukanki zgodnie z zaleceniami producenta na pewno nie ma negatywnego wpływu


jeśli twierdzisz, że to wina oleju to zgłoś się do Twojego sprzedawcy - on będzie wiedział co zrobić

PS Millers nie ma smaru do składania silników, za to Assembly Lube tak


o to mi chodziło Assembly Lube
CFS równiez był lany, silnik tak samo na mim pracował
moim zdaniem nie jest to wina oleju, jego złego dobrania itp.
przy składaniu na nowo, dalej będzie lany millers
Co najciekawsze silnik ostatnio nie był pałowany i pracował na seryjnym sofcie z odcinką do 6500

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 12:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
kedzior001 napisał(a):
CFS równiez był lany, silnik tak samo na mim pracował

nie usłyszysz różnicy - on ma zadanie chronić znacznie lepiej od oleju do aut cywilnych, ma inną temperaturę pracy, HTHS na innym poziomie etc. etc.
kedzior001 napisał(a):
przy składaniu na nowo

wlej na dotarcie CRO 10w40 i jeździj delikatnie - po 500-700km zlej go i zalej CFS 5w40 NT

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 12:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
rorafalki napisał(a):
kedzior001 napisał(a):
CFS równiez był lany, silnik tak samo na mim pracował

nie usłyszysz różnicy - on ma zadanie chronić znacznie lepiej od oleju do aut cywilnych, ma inną temperaturę pracy, HTHS na innym poziomie etc. etc.
kedzior001 napisał(a):
przy składaniu na nowo

wlej na dotarcie CRO 10w40 i jeździj delikatnie - po 500-700km zlej go i zalej CFS 5w40 NT



Wszystko w swoim czasie, teraz to silnik idzie do przebudowy

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 12:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
co planujesz zrobić?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 13:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 227
Lokalizacja: Krosno/Kraków
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B30
Garaż: BMW 530i E39
Honda CR 250 :)
Jedno jest pewne. Brakło filmu olejowego między panewką a czopem wału.
Żeby sytuacja się nie powtórzyła dobrze byłoby znać przyczynę.
W pompie oleju jest zawór upustowy, który otwiera się po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia. Sprężyna, która tam jest z czasem osiada.
Im większa prędkość obrotowa tym większe ciśnienie oleju w węźle tarcia, więc mała prędkość obrotowa jest bardziej zabójcza dla panewek.
Nie wiem jak te płukanki działają podczas pracy silnika, ale włożyłem do niej zanagarzony tłok z M54B30 i leży w niej już z 7 miesięcy. Do tej pory nie odnotowałem, żeby nagar odpadał z tłoka chętniej podczas przecierania szmatą w porównaniu do tłoków, które w płukance nie leżą.
Czyszcząc tłoki z nagaru, a tym bardziej rowki pod pierścieniami zdałem sobie sprawę, że żadna płukanka nie jest w stanie sobie poradzić z tymi gorącymi nagarami.

_________________
Zabawa z moim egzemplarzem E39:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159828


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 13:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Majster128 napisał(a):
Nie wiem jak te płukanki działają podczas pracy silnika, ale włożyłem do niej zanagarzony tłok z M54B30 i leży w niej już z 7 miesięcy. Do tej pory nie odnotowałem, żeby nagar odpadał z tłoka chętniej podczas przecierania szmatą w porównaniu do tłoków, które w płukance nie leżą

podczas płukania przez ok. 20minut silnik obróci się "kilka" razy, olej krąży pod ciśnieniem i ma roboczą temperaturę pracy

Majster128 napisał(a):
Czyszcząc tłoki z nagaru, a tym bardziej rowki pod pierścieniami zdałem sobie sprawę, że żadna płukanka nie jest w stanie sobie poradzić z tymi gorącymi nagarami.

przy silnych zabrudzeniach trzeba zadziałać mocniej i skuteczniej, ale i bezpiecznie ;)

ale nie będę robił kedzior001 OT w temacie :zawstydzony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 16:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
a jeszcze przed chwilą rozmawialismy o bezawaryjnosci i przewadze N/A, a tu taka akcja. Wspolczuje.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 17:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Koniec komentowania i rozczulania się, powoli pracę będą szły w wolnym czasie, warto będzie odwiedzać temat

tak jak pisałem wcześniej, pozostaje NA i w tej kwestii nic się nie zmieni

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 13 października 2017, 19:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Wspolczuje

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 20 października 2017, 10:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
jest i dawca niektórych elementów

Obrazek

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 20 października 2017, 21:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Jeśli mogę zabiorę na moment głos i dodam kilka swoich spostrzeżeń bo poskładałem sporo tych silników zarówno w N/A jak i N/A+ jak i turbo więc chyba coś tam wiem.

Po kolei, nie chce wywołać dziwnej burzy itd ALE ja np millersa nigdy nie naleje do żadnego swojego silnika... dlaczego? Moje m54 też kilka lat temu obróciło panewkę na tym właśnie oleju, kolega użynał ISa w e36 na różnych olejach i było ok po zalaniu millersa po kilkuset km obróciło panewkę. Kolejnemu znajomemu w m62 analogiczna sytuacja millers i panewka zastukała. Nie twierdze że millers to zły olej ale ze swojego doświadczenia wiem że robi się z niego woda. Ilu klientom nie zlewam oleju przy wymianie to nie muszę patrzeć na kartkę co było lane od razu wiem przy spuszczaniu... olej zlatuje zawsze w konsystencji wody.

Kolejna sprawa, to czy auto było upierdalane czy nie, nie ma tu kompletnie nic do rzeczy silnik jest tak przygotowany że MUSI znieść katorgę i koniec. Jedyne co miało tu na pewno wpływ to to co zauważył Majster że zerwało film olejowy na panewkach a taka sytuacja nastąpi albo od zbyt wysokiej temperatury oleju albo od jego słabej jakości.

Jeśli masz sprawną podstawę to nie ma prawa rano po odpaleniu być sytuacji z "nabijaniem magistrali olejowej". Po to jest w niej zaworek aby ta magistrala była zawsze pełna i pompa oleju nie musiała nabijać ciśnienia od zera....

Sprawdź w jakim stanie masz ścianki w hydroregulatorach i łoża w wałkach to też da sporo informacji na temat tego co się mogło wydarzyć albo czego zabrakło.

Jeszcze jedna sprawa.... panewki się nie docierają. Pierścienie, wałek rozrządu owszem ale nie panewki. panewka jak się przytrze to tylko raz i zwykle kończy się jak powyżej. Nie pamiętam co było wcześniej robione w czasie remontu ale jeśli nie były wymieniane pierścienie to nie widzę potrzeby docierania czegokolwiek a jeśli nawet to akurat ja wyznaję szkołę na ostro :)

Abstrahując troszkę od tematu jeśli chodzi o nabijanie magistrali, to w Japończykach za każdym razem jest tak że pierwsze odpalenie nabija na nowo olej bo tak jest ciulowo skonstruowana magistrala że sam się opróżnia. Rozwiązaniem na to (bynajmniej ja tak zrobiłem) jest wydłużony start silnika zimnego na samym rozruszniku wtedy lampka oleju dosłownie mrugnie.

Chętnie Ci pomogę w temacie składania nowego słupka. Sam dzisiaj skończyłem składać kolejne mocno podłubane m54

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 21 października 2017, 04:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
rorafalki napisał(a):
Millers nie ma smaru do składania silników, za to Assembly Lube tak


W wolnym tlumaczeniu smar do skladania, czego nie wiem nie znam sie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 21 października 2017, 06:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Leo napisał(a):
Po kolei, nie chce wywołać dziwnej burzy itd ALE ja np millersa nigdy nie naleje do żadnego swojego silnika... dlaczego? Moje m54 też kilka lat temu obróciło panewkę na tym właśnie oleju, kolega użynał ISa w e36 na różnych olejach i było ok po zalaniu millersa po kilkuset km obróciło panewkę. Kolejnemu znajomemu w m62 analogiczna sytuacja millers i panewka zastukała. Nie twierdze że millers to zły olej ale ze swojego doświadczenia wiem że robi się z niego woda. Ilu klientom nie zlewam oleju przy wymianie to nie muszę patrzeć na kartkę co było lane od razu wiem przy spuszczaniu... olej zlatuje zawsze w konsystencji wody.

Nie neguje Twojej wiedzy i doświadczenia, ale chyba nikt nie ma możliwości oceny oleju wzrokowo podczas spuszczania.
Jak napisałem wcześniej, jeśli jest awaria z winy oleju to wspomniany producent ma procedury na tym etapie. A zatarta 1 czy 2 panewki w używanym silniku z przebiegiem kilkuset tysięcy kilometrów, jeżdżącym na oleju producenta X czy Y od 1 wymiany o niczym nie świadczy.

Panewek docierać nie trzeba, ale warto je złożyć na olej lub smar, który nie spływa. A skoro autor tematu chce zrobić kapitalny remont to chyba normalne, że sugeruję mu właściwe dotarcie na oleju do tego przeznaczonym.

Hakelbery napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Millers nie ma smaru do składania silników, za to Assembly Lube tak


W wolnym tlumaczeniu smar do skladania, czego nie wiem nie znam sie ;)

Tak, wolne tłumaczenie. A konsystencja tego produktu jest olejem, a nie smarem ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kedzior001-->>E46 330ci Powered by Tune-soft, Launch Control
PostNapisane: 21 października 2017, 10:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1198
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Teraz obróciło mi panewke na Millera 5w40 wcześniej na LiquiMoly 5w40, w obu przypadkach mniej więcej około 100km po wymianie oleju, Może ktoś wypowie się w kwestii smarowania, jaki smar zaleca do składania silnika, jaki olej do dotarcia a jaki docelowo do jazdy? Pompa olejowa sprawdzona daje odpowiednie ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1543 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL