BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 7 listopada 2017, 16:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
535d po remapie na 370km będzie jechać na poziomie 550i w serii do tego po remapie na 370km to wątpię czy będzie już tak oszczedny wóz w cięzkim e60

ja widze spora różnice między 530ia e39 a 530ia e60 w jeździe a jechałem jednym i drugim do tego 530ia były też w wariancie 258 i 272km i tutaj 530d nie podejdzie w życiu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 7 listopada 2017, 16:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Przy 370hp E60 autostrada 140km/h tempomat 6,3 :) Sprawdzone :) Z 550i nie ścigałem się,ani nie widziałem takich ścigów ,natomiast właściciel mówił ,że 550i nie dają sobie z nim rady , 545i zostają grubo z tyłu...Z filmów na yt i czasów na 1/4mili wynikało by podobnie więc jestem w stanie mu uwierzyć ;) Mocniejszymi wariantami 530i nie jeździłem natomiast co do różnic w jeździe sporo zależy od kondycji danego egzeplarza...Jak szukałem swojej to 2 które oglądałem nie jechały, natomiast moja wydaje mi się ,że jedzie tak jak powinna...Czasowo 0-200 ma podobne do trupa 540i e39 którego byłem kiedyś oglądać :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 11:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Sizi, o jakim argumencie piszesz? Bo widać Tobie go brakuje idąc w stronę "wycieczek" osobistych i dyrdymałach o zakłamaniu i kompromitacji. Zasada działania, szybkość, budowa układów planetarnych i ich liczba w każdej 6hp jest bardzo podobna, czego o 5hp, czy skrzyni GM powiedzieć nie można. Po [cenzura] wchodzisz w niuanse, skoro sam chwile wcześniej porównywałeś 530d i 525i różnych generacji?

WitoM, weź już sprzedaj tego benzyniaka, bo męczysz się i takie oszczędności i kille Cię omijają ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ja znalazłem na youtube film pierwszy z brzegu gdzie 370km 535d e60 robi 100-200 licznikowo w 13s to jak 550i po drugie szczacie tak na 535d to wystarczy kupić 535i i tez można je łatwo na 370km zrobic i tak samo pojedzie jak 370km 535d

a po drugie to, że kumpel wycina 545 i 550 to sorry ale znając stan typowego polskiego e60 to ja sie nie dziwie zzwłaszcza skoro on ma dokoksowane 535d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 13:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
Sprawne 535d 370KM 720 NM "robi" 100-200 licznikowe poniżej 12 s.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
prosze
https://www.youtube.com/watch?v=kWT40WQYfEw 355km w 535d 0-200 18s licznikowo czyli jak 550i

tu 370km
https://www.youtube.com/watch?v=hWAVyyQus-A 12s ale filmik zaczyna sie powyżej 100 już i kończy na ledwo 200 także ja bym 1s dodał

po drugie pytam konkretami czemu diesel 370km ma być szybszy od pb 370km?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 15:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Pre lci robi delikatnie poniżej 13s ,lci robi poniżej 12 licznikowo...550i okolice 12,5 ,ale czy to takie istotne? Można zrobić z 535d małym nakładem 430hp i wtedy co? Osobiście uważam ,że najlepszą opcją jest chyba 535i/535d zależnie od preferencji ,ilości kilometrów i rodzaju eksploatacji...Ale nie każdy potrzebuje mieć samochodu na co dzień o osiągach samochodów sportowych typu np 370z ,911...Dlatego jak ktoś nie ma aż tak dużego parcia na osiągi to bardziej polecam 530d niż 530i...Na mnie osobiście robi lepsze wrażenie bo po prostu ma turbo, wstaje dużo szybciej i tą moc się wykorzystuje...Zależy co kto lubi ,ja osobiście wolałbym teraz auto z turbo bo robie dużo tras i denerwuje mnie jak zjeżdza mi ciężarówka pedał w podłoge bez redukcji ,a na dupie siedzi octavia 2.0tdi i mruga światłami...Fakt wtedy robi się redukcje i zostaje daleko z tyłu ,ale odbija się to na spalaniu :rotfl: Jak jedzie się tak cały czas z dynamiką podobną do 3.0d bez redukowania to spalanie z trasy wychodzi 13/14l co średnio może się podobać...
Ps: A czemu diesel ma być szybszy od benzyny o tej samej mocy? Popatrz sobie na wykresy to się dowiesz...Oblicz średnią moc w benzynie między 5000-7000rpm i średnią moc dieslu w zakresie 3300-4800rpm ,czyli +- zakres obrotów jak mamy gaz w podłodze...pochwal się co ci wyjdzie...nawet mogę ci linki podesłać z wykresami jak chcesz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 15:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
istotne bo wychodzi na to, że jada tak samo a ciągle twierdzicie że 535d jest szybsze

po drugie 430km tanie na pewno nie jest o ile będzie zrobione na dobrych gratach a nie chińskich podróbkach i trwałość takiego silnika o wysileniu 140km/ litra na pewno duża nie będzie o skrzyni nie wspomnę

stawiam ,że zrobienie 430-450km w 535d to podobny koszt jak kompresor w 550i który da z 500km z placem w tyłu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 15:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
WitoM,

wybacz kolejny raz wyleje Ci kubeł zimnej wody na głowę, jakiekolwiek 35d zrobić na 430 koni nie jest ani łatwo ani tanio. Podchodzę do tego co piszesz z uśmiechem na twarzy i dużą dozą dystansu, bo piszesz o zmianie auta od dobrego roku, wiem bywa cięzko no ale po czo tak pierdzielić od X-czasu, przy tym nie masz takiego auta a jesteś specem od tuningu i czasów tych licznikowych, tych RL ah no i spalania rzecz jasna !!
Liczyłem na szybko wczoraj ile kosztuje te 430 koni, nie pamiętam dokładnej sumy ale jakbyś chciał zrobić to porządnie to minimum 12 tysięcy - chyba nie tak tanio biorąc pod uwagę ceny e60, zejdź na ziemię, ochłoń, kup auta, zrób serwis, zrób 400+ trzymam kciuki ale tych którym się nie udało mogę zacząć wymieniać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 18:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nie twierdze ,że jestem specem...Po prostu poświęciłem sporo czasu na rozmowy z właścicicielami i szperanie w necie bo decyzje podejmuje zazwyczaj przemyślane...Sam raczej nie będe robił z m57d30tu więcej niż 400hp bo nie mam takiej potrzeby i na daily przy przebiegach 40/50k rocznie może to być przeginka na dłuższą mete...Ale jeśli komuś tak bardzo zależy na ścigach to droga wolna...Przy 545i/550i pole manewru jeśli chodzi o tuning raczej ograniczone...Co innego przy N54...Ale nie o tym jest temat ,jak chcecie możemy założyć luźny temat i sobie podyskutować...To chyba tyle ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 20:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
WitoM napisał(a):
Ps: A czemu diesel ma być szybszy od benzyny o tej samej mocy? Popatrz sobie na wykresy to się dowiesz...Oblicz średnią moc w benzynie między 5000-7000rpm i średnią moc dieslu w zakresie 3300-4800rpm ,czyli +- zakres obrotów jak mamy gaz w podłodze...pochwal się co ci wyjdzie...nawet mogę ci linki podesłać z wykresami jak chcesz :)


To policz sobie moment na kołach przy określonych prędkościach (w galerii na jednej ze stron mam prosty schemat takich obliczeń), może zrozumiesz czemu auta mimo ogromnej różnicy Nm na wykresie jadą podobnie mając zbliżoną moc (przykład powyżej 535d i 550i).

Przez lata mieliśmy największego diesla BMW, teraz też V8 ale PB i bym nie wrócił do ON.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 8 listopada 2017, 21:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
Zdzira 850I napisał(a):
po drugie pytam konkretami czemu diesel 370km ma być szybszy od pb 370km?????

...ponieważ ma wyższy moment obrotowy w szerszym zakresie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 00:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nie będę szukał wzorów w galeriach bo dobrze je znam...Są programy które analizują to za nas...Lepiej nie potrafię tego wytłumaczyć...Znalazłem wykresy m57d30tu oraz n62b48 akurat fartem o tej samej mocy 367hp...Wprowadziłem je do programu vimulator ,wprowadziłem długości przełożeń ,masę pojazdów która jest identyczna ,takie same rozmiary opon i innych parametrów jak opory bo pojazdy są takie same...Wyjątkiem jest opóźnienie po zmianie biegów w dieslu dałem większe z jasnych względów...Czas zmiany biegów taki sam bo nie wiem czy są jakieś różnice między tymi skrzyniami ,oba samochody rozpatrywane LCI..Wynik eksperymentu jest taki http://vimulator.com/#/v6/drag/CN7XTO+CJ32EU ...Jak ktoś uważa ,że oszukuje proszę bardzo niech sprawdzi sobie sam i zmarnuje lekko godz na wprowadzanie tego do programu ułatwię zadanie mogę podać przełożenia ,linki do wykresów mocy ,przeliczone masy oraz wymiary...Jutro z ciekawości zrobię jeszcze 535i które myślę ,że będzie szybsze od 550i czy od 535d nie wiem ale przepuszczam ,że również :P Tu nie chodzi o moc maksymalną na kołach ,ale o uśrednioną moc na kołach w danym zakresie wykorzystywanych obrotów podczas przyśpieszania...Jakieś pytania ,zarzuty? Może poprawimy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 00:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Tylko jedno, gdyby teoria równałaby się praktyce mógłbyś miec racje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 06:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
BanDai, no właśnie ;)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=71&t=148626&start=0

WitoM, Jaką uśrednioną moc? Liczy się moc na kołach, w jakim zakresie i w jakich odstępach liczysz Twoja sprawa. Nabierz trochę praktyki, bo przez YT i programy i opowieści różnych ludzi masz zakrzywiony pogląd.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 11:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
wyższy moment na kołach czy na silniku i skąd wiesz, że w szerszym zakresie??? gdyby zsumować cały moment jaki wydziela z siebie N62B48 od 600-7000rpm to nie wiem czy byłoby go mniej jak w dyszlu od 600-4700rpm po drugie co wy z tym momentem na silniku liczy się to co na kołach na silniku możesz mieć milion momentu co z tego skoro z napędy na koła trafi 150nm???

po drugie pomiary z RL w tabeli pokazują że 370-380 konne 335d które jest lżejsze od e60 i ma lepsza aerodynamikę robi w 11s 100-200 a wy byście chcieli najlepiej eby 370km w 60 robiło podobne czasy gdzie waga +150-200kg i gorszy opór i mniejsza moc minimalnie

aha i jeszcze jedno podczas wyścigu diesle czy pb jedziesz od 600rpm, że tak liczy się ten dół czy robicie kickdwon???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 14:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Mówimy o daily...Tutaj ważny jest ten dół...A czasy w tabeli RL mówią jasno..
335D (vapor) IC 100-200 10.6s
335D 380 100-200 10.6s
335I 370 100-200 10.9 s
535d 400 100-200 10.4s(11s z pasażerem)
535d 390 E61 100-200 11.8s(cięższe kombi i mulasta skrzynia bo to pre lci)
650i 100-200 12.6s
645i 100-200 13.6s
335d stock 100-200 13.6s
M3 DKG 100-200 10.0s

Czyli:
335d ~380 10.6
335i ~370 10.9
535d ~400 10.4
650i ~seria 12.6
645i ~seria 13.6
Jeszcze jakieś pytania? RL też kłamie? Zaraz będzie gadanie ,że inne warunki przy pomiarach bo zawsze czegoś trzeba się czepić :hyhy: Szukam chętnego w 550i/650i do ściga ;) Tylko zdrowym z wykresem z hamowni ,aby nie było wątpliwości...Jak coś to pw :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 16:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Nie kłamie tylko ty piszesz o 370km a porównanie dajesz z 390-400km to jest ok ??

A sądzisz że zdrowe 550i nie ma dołu bo twoje 3,0 go nie ma??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 17:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Po 1 nie mówie ,że 550i nie ma dołu tylko ma zdecydowanie słabszy od 535d
Po 2 możesz mi wierzyć ,że jak na m54b30 to mój dół ma się całkiem dobrze ;)
Po 3 370hp w sedanie po lifcie będzie jechało ~1s gorzej 100-200 od tego wyniku 10.4....czyli zakres 11s<x<12s w zależności od tego jak będzie napisany program.. To i tak szybciej prawie o sekunde od 650i/550..Jak ktoś chętny sprawdzić to w rzeczywistości to zapraszam pw...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana auta ciężki wybór
PostNapisane: 9 listopada 2017, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
WitoM, kup te 535d i nie truj dupy

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL