BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 15:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: www.testysamochodowe.pl
Mało kiedy cena hybrydy typu plug-in jest tak dobrze skalkulowana, że można mieć dylemat co wybrać. Po 5 dniach jazdy 330e, wiem ż e wolę ten model niż 330i. Zapraszam do lektury:

http://testysamochodowe.pl/bmw-330e-iperformance-test/


Ostatnio edytowano 27 listopada 2017, 20:44 przez don_pazurro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 15:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
auto miejskie typu i3 - super (nawet +200km zasięgu) :ok:
auto miejskie pt. 330e - bzdura, zasięg znikomy :dobani:

ale kwestia kto ocenia i dla kogo ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: www.testysamochodowe.pl
a co jak ktoś szuka auta tez poza miasto? Dla mnie 330e jest właśnie świetnym przykładem na to, że takie auta maja sens. Oczywiście, jak napisałem, trzeba prowadzic tryb życia taki i mieć mozliwośc ładowania, by wykorzystac potencjał auta w mieście. Ja jeżdżąc do pracy i z powrotem mieściłbym się w spalaniu 2,5l/100 km.

Tu nic nie ogranicza Cię, by pojechać w trasę, jak w i3. Testowałem kilka lat temu i3, fantastyczne auto, ale tylko do miasta. BMW nie przesadziło z ceną 330e, dlatego odnosząc ten model do 330i - poza dylematem, czy kufer mniejszy o 120l jest ok - nie miałbym wątpliwości co wybrać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 16:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
obcowałem z 330e i 330i - dla mnie bez porównania wygrywa 330i - nie dostrzegam zalet 330e (żeby nie powiedzieć, że są to jej wady)

jak napisałem powyżej - i3 jest autem typowo miejskim i tu bije na głowę 330e i 330i

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 16:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Najlepiej wyjdzie juz bez zaglądania w szczegoly kupno pascia z silnikiem kaput, wstawić silnik ze starszych generacji 328i/330i plus lpg.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 18:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Coraz więcej tego widzę na ulicy :super: Szkoda że nie wspomniałeś o automatycznym trybie zależnym od nawigacji gdzie samochód sam wybiera tryb jazdy w zależności od rodzaju trasy i ruchu. No i przydałaby się jakaś korekta bo sporo jest literówek ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: www.testysamochodowe.pl
Tomek napisał(a):
Szkoda że nie wspomniałeś o automatycznym trybie zależnym od nawigacji gdzie samochód sam wybiera tryb jazdy w zależności od rodzaju trasy i ruchu. No i przydałaby się jakaś korekta bo sporo jest literówek ;)



Dzieki za zwrócenie uwagi na literówki. Poprawione. O wspomnianym przez ciebie trybie nie pisałem, bo i tak wszyscy zarzucają mi rozwlekłość. Trzeba wybierać o czym sie pisze niestety. Rozkminilem ten wątek przy okazji i3.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 27 listopada 2017, 20:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Cały czas masz iPerfomance ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 1 grudnia 2017, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
nieźle, miło się czytało, sam trochę myślę nad hybrydą plug-in do miasta - głównie dla mojej kobiety bo sam to pracuje z domu:)
Obecnie mamy CHR'a hybrydowego który nie jest niestety hybrydą typu plug-in. zasięg na elektryku to ok 2-3km ale tu sztuka polega na takiej jeździe aby maksymalnie odzyskać energię podczas jazdy, w ten sposób udaje się osiągnąć spalanie dystrybutora 3.5 litra po mieście w lato (wakacje, mniejsze korki) i 4.8 litra po mieście w zime (większe korki, niższa temp). (best na trasie 50km to 2.9l/100km)

Takie 330e z zasięgiem 30km by spokojnie wystarczyło na rundkę dom-praca-dom z małą nawiązką, czyli można by uzyskać spalanie 0/100km i praktycznie jeździć na samym elektryku.

Jednak wole poczekać a nową serię 3 która ma wejść chyba w przyszłym roku, jeśli chodzi o "elektryki" to planują dwie wersje: hybryda plug-in. z osiągami podobnymi to obecnej 330e, oraz pełnego elektryka z baterią o pojemnosci 65kwh (przeliczaną na ok 350hp).

Przyszlosc zapowiada sie ciekawie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 01:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ja bym wolal tesle 3 :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 10:01 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
W której wnętrzu człowiek się czuje jak w pudełku po tic tacach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 14:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
W auto swiecie tak napisali ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 18:43 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
W hurtowni chińskich plastików do zabawek dziecięcych. Tesla to teraz ich największy klient.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 18:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Polecam wyjsc z chinskiej hurtowni zabawek i sie przewietrzyc na swierze powietrze bo piszesz glupoty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 19:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
W Tesli nie siedziałem, ale od kilku osób słyszałem, że w środku plastik straszny. Nawet w modelu S spasowanie tragiczne jak na auto cenowo na pułapie topowych limuzyn. Której recenzji na yt by się nie złapać to twierdzi to samo (zrobionej na europejskiej ziemi). Być może, nauczony do amerykańskich standardów i jakości wykończenia muscle carów twierdzisz inaczej.

Na deser wrzucam zdjęcie, jak te nowe auta są spasowane ;).
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ostatnio badałem tesle na żywo. Wnętrze jakościowo jak w dobrym japończyku do europy daleko ale ogólnie znośne jednak wykonanie auta jest słabe nie podoba mi się kompletnie.
Wahacze i inne elementy wręcz wyciosane kompletnie nie moja bajka.
Hybrydy typu 330e mają sens do póki w prąd nie wliczą opłat drogowych i innych podatków,które są w paliwach wtedy jazda będzie kosztować tyle samo co w aucie spalinowym a eksploatacja dużo drożej zwłaszcza jak przyjdzie nam wymienić akumulatory. Sprzedaż używanej hybrydy to też duża strata finansowa. Wg mnie wpędzą ludzi w to dziadostwo nałożą podatki i zostaniemy z ręką w nocniku i bardzo wysokimi kosztami eksploatacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 19:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
ja też niestety podzielam zdanie kolegi o słabej jakości tesli. miałem okazję podziwiać czerwoną S P90D po lifcie z przebiegiem 20 tys km z tym "lepszym" wnętrzem i generalnie była tragedia, twarde przyciski, przetarta skóra, skrzypiące plastiki - nie jest to wzór jakości.

Miałem też porównanie z 330i z pełnym indywidualem - no tutaj to na prawdę jest mega, człowiek czuje się jak w aucie o klasę albo dwie wyżej a nie w "zwykłej trójce" - bo podstawa to wiadomo... ;)

ALE SPOKOJNIE Włoskie auta są duuużo gorzej wykoanane:D :rotfl:

Swoją drogą coś o czym nieczęsto się pisze a dziś miałem okazję tego doświadczyć: w zimę i generalnie w niskich temperaturach zasięg i wydajność silników elektrycznych lecą na łeb na szyje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 20:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A jak oceniasz Ferrari? Jakościowo słyszałem, że miejscami dosłownie Fiat. :zdziwko: Nie wiem tylko, czy to plotka, czy fakt.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 20:06 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
OT:
w F nie płacisz za jakość tylko za wrażenia - i jak z tym faktem się pogodzisz to możesz się cieszyć autem.
Ale generalnie, dramat:
- zależnie od lakieru może mieć on grubość do 700um
- każde ferrari jest w jakimś stopniu dwu albo trzy kolorowe (no, zależy od światła pod jakim się patrzy)
- zewnątrz jest krzywo spasowany (i to każdy egzemplarz inaczej)
- w środku też jest słabo spasowane (w modelach z V12 troche lepiej ale tez nie jest to M6 czy Sklasa)
i tak oo... :)

Wrażenia wrażenia i tylko wrażenia ;)
koniec OT ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 330e iPerformance Luxury Line - test
PostNapisane: 2 grudnia 2017, 20:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
wujekwaldus napisał(a):
Swoją drogą coś o czym nieczęsto się pisze a dziś miałem okazję tego doświadczyć: w zimę i generalnie w niskich temperaturach zasięg i wydajność silników elektrycznych lecą na łeb na szyje.
Jak każdej baterii ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL