Witajcie. Mam problem w e36 m43b16. Falują obroty i są caly czas podwyzszone. Obroty falują tylko gdy auto sie toczy.
A pytanie ogolne dotyczny tego jak powinien zachowywac sie silnik krokowy. Czytalem ze niby po wlaczeniu zaplonu ma buczec ,brzeczec itp. U mnie nic takiego nie wystepuje, nawet przy uruchomionym silniku. Czy podczas pracy na biegu jalowym klapka w silniczku powinna sie poruszac ? Dzis robilem testy. Odkrecilem krokowy od przepustnicy. Zaslepiłem dziure ktorą krokowy zasysa powietrze a tą dziurke w ktorą powietrze wpada po przeplynieciu przez krokowy zostawilem odetkaną. Odpalilem, ailnik.kulał wiadomo , łapał lewe. I przytkalem palcem dziurke, reczbie regulujac dawke powietrza silnik chodzil idealnie. Krokowy lezał obok , podłaczony pod wtyczke i patrzylem w jego srodek. Na moje oko jak dawalem palcem wiecej powietrza to krokowy powinien sie zamykac ? Albo delikatnie ruszac ? Bo klapka w nim nie wykonywala zadnych ruchow. Dopiero jak zatykam dziurke w.przepustnicy calkiem, silnik.traci powietrze i gasnie to klapka w krokowym sie zamyka. Steruje tym jakis przekaznik. Jakie jest wasze zdanie ? Krokowe mniej wiecej powinny dzialac na tej samej zasadzie w kazdym aucie
|