ArchitektPlacowBoju napisał(a):
Odkopię temat. Mam problem taki, że auto na ciepłym silniku dłużej kręci - jeszcze odpala. Ostatnio zaczął mi gasnąć na wolnych, raz szarpnął w trakcie jazdy. Obstawiam czujnik położenia wału, konkretnie prawdopodobnie uszkodzoną izolację.
U mnie przy padniętym czujniku wału były problemy z odpaleniem na zimnym, nie na ciepłym - za problemy na ciepłym odpowiada często czujnik wałka rozrządu, a nie wału korbowego.
Ale jak chcesz próbować - czujnik wału jest tu:
Wtyczka jest pod kolektorem ssącym (da się ją wypiąć bez zdejmowania kolektora, jeśli nie masz zbyt grubych rąk, tylko pokrywę filtra oleju odkręć) i to izolację przy wtyczce właśnie najczęściej trafia szlag.
Bartek91 napisał(a):
Możecie polecic jakis dobry zamiennik
Hella powinien być ok, oznaczenie 6PU 009 121-701.