BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 13 stycznia 2018, 22:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Cześć czołem, właśnie pyknęło już 330 tysięcy kilometrów i szara myszka twardo zjada kolejne kilometry :D
Wpadły nowe łączniki stabilizatorów Lemforder i tuleje stabilizatora febi ( bo bardzo prosty dostęp jest ). Lekko się zdziwiłem bo stabilizatory oryginalne, reszta wachaczów oryginał BMW wykonany przez TRW.



Obrazek


Obrazek


Tuleje pamiętają jeszcze nowość auta ale tak się zbiły że praktycznie niczego nie amortyzowały. Wizualnie nie widać różnicy ale w dotyku dużo bardziej są sprężyste.



Obrazek

Ogólnie praca przy bmw lekka i przyjemna w dwie godzinki można się uwinąć z tym wszystkim (garaż mam bez kanału więc najgorszym elementem jest zakładanie tej plastikowej osłony :mad2: ). Ale to nic , przy okazji wymieniałem też drążki w passat b6 i tak oto skończyły śruby w tym wieśwagenie , tyle kur** i 6h roboty nad czwórką śrub. (7 letnie śruby i nalatane na nich 120 kkm)


Obrazek



PS: No zawsze lepiej mieć większą pojemność , przynajmniej lepiej brzmi, ale róznica w cenie ubezpieczenia i ewentualnej akcyzy na takie 123d. Chociaż teraz na wilgotnym, mroźnym asfalcie czasem traci przyczepność i mogę poczuć się jakbym miał troszkę więcej mocy :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 12:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
tylny stabizator to wrzod na dupie-cale sanki obznizasz, tylko musisz uwazac na przewody hamulcowe, wydech, czujniki abs i dyfer
Samemu ciezko i dobrze zmienic z tulejami tylnej belki od razu, po czym geometria
Nie wiem czy wahacze z m3 pasuja do e8x, ale warto zainwestowac jak kiedys bediesz zmienial na jakies e9x
Zamienniki trw chodza w przyzwoitych cenach

Laczniki lema Niemcy czy Turki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 17 stycznia 2018, 14:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e91 318d++
Kod silnika: M47N2
Polecam zrobić stage3 jak u mnie :) A najlepiej jak już zmieniać turbo z 320d to od razu regeneracja i hybryda wtedy na wtryskach 216 (318d ma 209) 230KM jest do osiągnięcia.

_________________
było: e30 wąska 318i, e46 318d+, e46 320d+, e30 m20b25, e34 m50b25, e30 318i
jest: E91 318d++ M47N2 122KM/280Nm @ 204KM / 447Nm strojenie by TC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 10 lutego 2018, 09:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
To chyba byłoby najlepsze rozwiązanie, ale chciałbym to zrobić dopiero jak by padły lub zaczęły by nie domagać, a tak ostatnio byłem u znajomego sprawdzałem korekcję wtrysków i wyszły przedziały na biegu jałowym od -0,5 do 0,4,a po kręcenu na obroty korekcja wachała się w granicy 0,1-0,2 więc uważam że szkoda tego jak dobrze działa.
Wiecie jak sprawdzić stan dpfu w isćie ? Bo były tylko funkcje regenracji i wymiany prawdopodobnie?


Więc aktualnie jedynka jedyne co pochłania to płyny eksploatacyjne, więc nie zabrakło pudełek :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Obrazek


Stan akutalnie 332kkm czekam na 333333 :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 10 lutego 2018, 12:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Panie na seryjnych gratach w 2.0 taki przelot z dpf to super wynik
Jedynie plyn hamulcowy jak mozesz, to wymien na ate typ200-wytrzymuje wieksze temperatury i nie lapie tak szybko wilgoci
Mam obecnie sl.6 i nie jest zle, ale po paru hamowaniach czuc, ze nie jest juz taki wydajny

http://www.brakes.pl/product_info.php/p ... ml-p-23878


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 10 lutego 2018, 22:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Nie jest najgorzej z tym, dlatego nie ma co zmieniać dobrego na lepsze bo to jest sprawdzone.
Co do płynu stwierdziłem że ten do układu esp będzie pasować, poza tym dostałem dzisiaj mandacik to odechciało mi się szybciej jeździć :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 11 lutego 2018, 12:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja dostalem dwa-miesiac po miesiacu
Chwila powolnego toczenia i juz nie moglem wytrzymac
Nie da sie toczyc jak taczka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 00:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
No nie da się, jeździłem mazdą 6 w 2.3 L, 6 gang. Boże święty jakie to były gówniane kilometry (przepraszam za słownictwo) ale niby 120 przelotu a jedynka z 2,8x tyle prowadzi się o niebo lepiej :rotfl:
Więc podczas ostatnich wymian oleju i płynu hamulcowego wyskoczył błąd przepustnicy, a dokładniej klapy gaszącej, trochę zabawy było przy tym szkoda że pacjent stracił trochę płynów :/ Będę musiał nauczyć się odpowietrzać układ :rotfl:
Miałem przy okazji wyczyścić egr bo ostatnio zaglądałem do niego osobiście jakieś 70 kkm temu, mechanicy 35k km , aktualnie wygląda tak, odpuszczam sobie jego czyszczenie bo wygląda na dobrze przedmuchany, wpadnie tylko nowa uszczelka i będzie będzie jazda :D
Pozdrawiam :piwo: :piwo:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 02:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak nie jezdzisz jak emeryt i robisz dlugie trasy, to nagar nie bedzie duzy
Egr wali tylko w dolot gdy turlasz sie jak kapelusznik do kosciola i po bulki
Ja wylaczylem to g.. i mam spokoj, tylko czuc egt wysokie przy max bucie, ale prawie 1.5roku jest ok
Chce tylko kiedys zrobic walnut blast kanalow i czyszczenie kolektora gdy wpadnie hybryda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 08:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Dynamika jazdy to podstawa, plus bardzo ale to bardzo rządu jadę poniżej 1,5 obrotów, no chyba ze mówimy o ruszaniu :rotfl::rotfl::rotfl:
Może się zaciął egr tak samo jak przepustnica, zmienna geometria i jeszcze pare innych :rotfl::rotfl::rotfl:
Wyłączyłeś i zaślepiłeś czy wstawiłeś zaślepkę w jego miejsce ?
Sie szykuje troche rozbierania, oby tego syfu bylo jak najmniej albo osadzi sie tylko na ściankach taki osad nie do zdarcia już


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 09:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Jestem po wrażeniem :ok: :ok: nie żle ogarniasz temat :super: a i "gokard" służy bo widać , że dużo jeździsz :ok:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 10:13 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Fajna jedyneczka, super stan jak na taki przelot :ok: Czemu wybrałeś tamtą firmę do czipowania a nie turbodiesel ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 10:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
N47 i n57 maja ten plus, ze wylaczasz samym programem i nic nie trzeba innego robic
Nie chcialo mi sie demontowac gruszki, chlodniczki, bo z tego, co widzialem chyba poprzedni wlasciciel jezdzil z walnieta przeplywka, serwis nic z tym nie zrobil, bo za duzo kasy a koles myslal, ze tak jezdzi 200KM
Klapka byla zacieta od gruszki, ktora doprowadzala syf do silnika, wiec wymieniilem przeplywke i pojechalem na program z egr off
Troche klekocze na zimnym, ale ja stoje z 10min, wiec nie ma bolu, ze cisne od zimnego

Jak widac wymiana oleju, filtrow co 10-15tys km(podejrzewam, ze tyle robisz i wymiana), pomaga w utrzymaniu dobrego stanu silnika.
Serwis co 30tys, a czasem tylko dolewka, powoli wszystko zabija


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 11:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
palec216 napisał(a):
Jestem po wrażeniem :ok: :ok: nie żle ogarniasz temat :super: a i "gokard" służy bo widać , że dużo jeździsz :ok:

Lubię sobie pogrzebać przy aucie, sprawia mi to frajdę, a że gokard sprawia tyle frajdy że nie chce się wysiadać z niej, dlatego tyle jeżdżę :rotfl: :rotfl:
Najbardziej podoba mi się moment obrotowy który "powiedzmy" wgniata trochę w fotel :D

KU84
Tak bemką po chipie, niedawno zrobiony i spisuje się świetnie, na drugiej stronie masz wykres, ja robiłem u jurczaka, ze względu na stała hamownię :)

Punisher
Myślałem że z silnikami serii nx7 może być nawet ciężej z tym a jednak nie. O kurde jest zszokowany i zażenowany poziomem serwisowania aso... Zła mieszanka może zrobić spustoszenie w silniku.. Ale ważne że trafiło w Twoje ręce i wszystko jest robione na tip top. Olej i filtry do 10 tysięcy kilometrów max, bo im dłużej jeżdżę na tym samym oleju tym bardziej odczuwam głośniejszą pracę silnika (może to moje widzi misie). Pytanie jak wygląda to wszystko w środku :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 12:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Doklannie z tym olejem jest-jak juz mam 8tys, to czuje, ze smierdzi i silnik nie pracuje jak trzeba. Trzeba tez pamietac, ze jak jest dpf, to podczas nie planowanego wypalania, np w miescie jak to u mnie bywalo, ON jest dolewany i wtedy to juz nie jest ten sam olej
Dlatego ja wymieniam czesciej tez ze wzgledu na program
Niestety sama jazda na 5w40 nie byla dobra, bo kanaly olejowe sa bardzo male i dopiero mix 5w30+5w40 pozwala na optymalna prace


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 14:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
kross21 napisał(a):
palec216 napisał(a):
Jestem po wrażeniem :ok: :ok: nie żle ogarniasz temat :super: a i "gokard" służy bo widać , że dużo jeździsz :ok:

Lubię sobie pogrzebać przy aucie, sprawia mi to frajdę, a że gokard sprawia tyle frajdy że nie chce się wysiadać z niej, dlatego tyle jeżdżę :rotfl: :rotfl:
Najbardziej podoba mi się moment obrotowy który "powiedzmy" wgniata trochę w fotel :D

jeździłem takim "gokardem" 2 lata i zawsze miałem "banana" po powrocie z trasy :ok: szerokości :ok:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 20:49 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Lubię autka które kręcą dużo kilometrów :D i nie mówię tu o służbowych :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 21:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
palec216 napisał(a):
jeździłem takim "gokardem" 2 lata i zawsze miałem "banana" po powrocie z trasy :ok: szerokości :ok:

Nie dziwię się, ale teraz piątka to musi być ponton w porównaniu do jedynki :D

Szczurek1986 napisał(a):

Lubię autka które kręcą dużo kilometrów :D i nie mówię tu o służbowych :P

Oj tam dużo od razu :D Tripy miło się robi, w szczególności że w okolicach Białegostoku jest duzo szutrowych odcinków :hurra: :hurra: Pije w rozsądnych ilościach więc i kilometry lecą :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 22:26 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Po to jest daily :D lać i jeździć :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 18 lutego 2018, 22:44 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
kross21, coś więcej możesz powiedzieć o Jurczaku ? Pytałem go o cenę do n47 to cena sporo wyższa niż w turbodiesel.pl a ten z kolei ma świetne opinie i też mi parę osób polecało więc taka zagwostka hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL