BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 10 lutego 2018, 10:57 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ha, cwaniaki, nigdy się DET ani EMU nie bawiłem, chociaż wiem, co to "świnka" i "standalone" :D Wiedziałem, że to drugie daje większe możliwości, ale nie wiedziałem, że aż tak :D
Wojt4s napisał(a):
Mati nie załamuj mnie :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

Te te, młodzież, nie cwaniakuj, bo zaraz zacznę wklejać Twoje pytania z gadu-gadu :rotfl:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 10 lutego 2018, 13:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
DETa od razu możesz skreślić z listy zainteresowań ;)

A tymczasem trochę materiału filmowego:


I kilka fotków:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 11:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
niema co ciekawie się nadal zapowiada :hyhy: :hyhy:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 11:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Pat-325 napisał(a):
Trochę jakbyś pytał czy kalkulator z podstawówki jest tylko trochę gorszy od laptopa ;)
Jeden i drugi da się przenieść i coś policzyć. Nie znam osoby, która miała DETa i nie przesiadła się na EMU


No jak nie znasz, miałem DETa i mam nadal, o EMU nawet nie myślę :P

2.0 to przecież pojemność z której 300ps robisz bez problemu, a silnik taniutki i dostępny.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 15:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Pat-325, znasz może jakaś firmę godną polecenia gdzie oddać głowice m52 do sprawdzenia i ewentualnej renowacji? Z jakimi kosztami sie liczyć i jak to wygląda czasowo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 15:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Lincoln napisał(a):
No jak nie znasz, miałem DETa i mam nadal, o EMU nawet nie myślę
2.0 to przecież pojemność z której 300ps robisz bez problemu, a silnik taniutki i dostępny.


Ty jesteś wolnossący to się nie liczy :P I zawsze się cieszysz od tego gazu :super:

Chycu napisał(a):
Pat-325, znasz może jakaś firmę godną polecenia gdzie oddać głowice m52 do sprawdzenia i ewentualnej renowacji? Z jakimi kosztami sie liczyć i jak to wygląda czasowo?


Ja zawsze robię w lokalnej szlifierni u zaprzyjaźnionej ekipy. Planowanko, nowe uszczelniacze, sprawdzenie szczelności i heja na silnik. Jedna mi się trafiła, która była dość krzywa. I w poprzedniej e30stce jedna pęknięta na 4 cylindrze, to nawet tego nie próbowałem naprawiać - robi teraz za silnik przymiarkowy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 18:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Ile taka przyjemność? podasz kontakt? Wolałbym wysyłkowo kogoś ogarniętego bo na miejscu nie mam nikogo godnego polecenia :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 18:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wysyłkowo nie chcą ;)

Dziś małe foto-story. Miałem coś nakręcić, ale po paśmie niepowodzeń miałem w nosie nagrywanie.
Walka z poskładaniem tego ustrojstwa trwała od piątku do dzisiaj.

Fotostory zaczniemy zdjęciem zbieractwa tuningowego, w tym przekładki termicznej która ostatecznie nie znalazła się na miejscu:
Obrazek

Jako, że oryginalne beemkowskie wtryski są wysokie, w połączeniu z przekładką termiczną spowodowały brak możliwości zamknięcia maski:
Obrazek

Trzeba było wyrzygać kolejne 1200zł na Bosche 630cc Short:
Obrazek

Zabawa z gumkami:
Obrazek

Finalnie maska się zamyka, niestety przekładka termiczna musiała wylecieć (-1cm) + krótsze wtryski (-1cm). Obecna rozpórka nie pasuje, trzeba będzie kupić taką pod ISa.
Problemem są źle wspawane gniazda w tych kolektorach, za wysoko. Do tego musiałem dorobić adapterki do listwy wtryskowej z m52, żeby to chciało działać:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i pierwszy wyjazd po paliwo:
Obrazek

Wrzuciłem jej na szybkości mapki z poprzedniczki (e30) i jakoś się turla. Nieopatrznie źle zamontowałem zaworek MAC i biedne 2.0 zobaczyło 1.3b doładowania :hurra: :hurra: Dalej żyje, jeszcze nie wybuchło.
Obrazek

Ze wstawalnością sprężarki szału nie ma, 0.5b przy 3600rpm. No ale to tylko biedne 2.0 na dużym kolektorze i jeszcze większej przepustnicy :zabawa:
Obrazek

I bezpiecznie pod domem:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 20:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Mógłbyś wrzucić zdjęcie jak wygląda ten kolektor ssący w środku?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 21:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Nie zrobiłem żadnego. Nie ma trąbek, jest na płasko. W środku wygląda tak samo dobrze jak na zewnątrz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25nv
:szok: jestem pod wrażeniem, ledwo zakup, koło, no i oczywiście turbo;d
I nie wiem jak Ty to wszystko pod maską upychasz, że nadal masz przewody od klimy pod maską. B20 jest u Ciebie dopóki nie zdechnie, czy B28 niedługo wlatuje?
Ps właśnie się zastanawiałem jak będą JP2 siedziały na E36 w Alpinie i nawet, nawet to gra, z tym, że w kolorze złoto/mosiężnym(?) byłoby chyba jeszcze lepiej.
Powodzenia w dalszym modzeniu, będę tutaj zaglądał :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 22:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
A dzięki dzięki :ok:
Staram się robić auto tak, żeby było łatwo serwisowalne. Czasami właśnie najdłużej schodzi się na znalezieniu koncepcji jak to poskładać, żeby połowy auta nie przerabiać.

B20 miało zostać chwilę dłużej, ale po dzisiejszej przejażdżce czuję w kościach że muszę szybko kupić B28 :ok:
Jestem prawie przekonany, że do wakacji będzie przygotowany nowy słupek. Grunt to mieć co robić :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Pat gruby kawał dobrej roboty :ok: Gratulacje za cierpliwość i wytrwałość !!! :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 19 lutego 2018, 16:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Jakas rolka byla ? moze cos nagrasz ? :p

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 21 lutego 2018, 23:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Coś tam nagrałem, ale nic z jazd póki co. Ogarniam jakieś pierdoły, musimy jeszcze zsynchronizować wał z wałkiem dla pełnej sekwencji wtrysku i zapłonu.
Zimno jest to i niebardzo się chce cokolwiek. Wczoraj ładowałem w silnik 0,7b, zastanawiam się kiedy odmówi współpracy :hurra:

A tymczasem:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 22 lutego 2018, 07:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Pat-325, bardzo fajnie, super, że prezentujesz i pokazujesz co do czego - rzadko by ktoś dzielił się wiedzą i pokazywał wszystko :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 11:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
:super:
To nie prom kosmiczny, żeby trzymać coś w tajemnicy. Najtrudniejsza rzecz to w zasadzie elektronika i strojenie.
Mechanikę jak ktoś jest kumaty i umie spawać to sobie sam ogarnie bez większych problemów.

A tymczasem, nowa rozpórka od Szwagrów w wersji do R4. Nic nie przeszkadza.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Pat-325 napisał(a):
To nie prom kosmiczny, żeby trzymać coś w tajemnicy. Najtrudniejsza rzecz to w zasadzie elektronika i strojenie.
Mechanikę jak ktoś jest kumaty i umie spawać to sobie sam ogarnie bez większych problemów

co racja to racja, ale mimo wszystko większość i tak trzyma wiedzę dla siebie i nie chce się dzielić

Pat-325 napisał(a):
A tymczasem, nowa rozpórka od Szwagrów w wersji do R4. Nic nie przeszkadza.

szkoda, że skręcana - podobno spawana lepiej usztywnia :-k

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 14:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Uff że ja tego temata nie widziałem. Aż musialem od początku do końca przeczytać/ogladnąć. Jednak relacja zdjęciowa a filmowa to 2 różne światy. Na korzyść tej filmowej, choć gratuluje wytrwalosci i chęci żeby to wszystko rejestrować bo komfort pracy przy tym niemiłosiernie pewnie spadł. Ja zawsze jak coś przy aucie robie to mam checi na filmy, zdjecia, ale w praniu stwierdzam, że "uurwa, tak to ja nigdy tego nie skoncze". Dobrze ze jest garaz i w razie wkurrr, można piznąć wsio i odpocząć, naladowac bateryjki. czekam na dalszy rozwój ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 15:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
rorafalki napisał(a):
co racja to racja, ale mimo wszystko większość i tak trzyma wiedzę dla siebie i nie chce się dzielić


Niestety. Do tego rozwalają mnie komentarze na fejsie przy pytaniach o turbo, 3 mln zwolenników jednej bądź drugiej strony piszą "najlepiej oddaj do...(tu wstaw wybranego tunera)".
A ja sobie nie wyobrażam mieć mocno zmodowane auto, które zbuduje ktoś na drugim końcu Polski. W razie najmniejszej awarii jesteś w czarnej du..szy bo nie masz zielonego pojęcia co jest do czego.

rorafalki napisał(a):
szkoda, że skręcana - podobno spawana lepiej usztywnia :-k


Pewnie masz rację, ale i tak nie byłem pewny czy będzie pasować :piwo:

kszyhu napisał(a):
Uff że ja tego temata nie widziałem. Aż musialem od początku do końca przeczytać/ogladnąć. Jednak relacja zdjęciowa a filmowa to 2 różne światy. Na korzyść tej filmowej, choć gratuluje wytrwalosci i chęci żeby to wszystko rejestrować bo komfort pracy przy tym niemiłosiernie pewnie spadł. Ja zawsze jak coś przy aucie robie to mam checi na filmy, zdjecia, ale w praniu stwierdzam, że "uurwa, tak to ja nigdy tego nie skoncze". Dobrze ze jest garaz i w razie wkurrr, można piznąć wsio i odpocząć, naladowac bateryjki. czekam na dalszy rozwój ;)


Hahaha :hurra:
Dokładnie tak jak mówisz. Kręcenie tego całego szajsu, obróbka tego i sam upload niejednokrotnie zajmuje więcej czasu niż sama robota. Miałem plan na ciut bardziej szczegółowe relacje, ale raz że jeszcze bym pewnie leżał na betonie i wydech spawał, a dwa mój przenajszybszy internet wysłałby to w maju. Stety/niestety minuta materiału video zajmuje dość sporo miejsca. I tak się wybiera czy chcesz pokazać kilka minut efektu końcowego, czy jednak jak przez 2 minuty kręcisz jedną śrubkę. Mnie się dobrze ogląda materiały tak po 8-12min.

Tak czy inaczej, kolejne klipy powinny być już z ciekawszych zadań - jak upalanie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL