BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 23 kwietnia 2018, 18:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
przyczyna dlaczego silnik 2.0 na czesci w dolocie o takiej srednicy jak 3.0D nazywa sie księgowy
Z innej beczki: sprezyny zaworowe w silniku 550d sa takie same jak w E90 N47 316d (takich ksiegowych paradoksow jest calkiem sporo)

Wracajac do waskiego dolotu
1 cylindrowy Silnik krecacy sie z predkoscia 4 tys obr na minute wykona obrotow ok 67 => 7 obrotow na sekunde
Co 2gi masz ssanie wiec na sekunde 0.5L tlok przerobi okolo 1,75L powietrza (pod cisnieniem jakie jest w kolektorze)
Jezeli mamy 2b w kolektorze to z atm sa to 3b co oznacza, ze jest to okolo powiedzmy 5L powietrza (przy cisnieniu atm)

Cylindrow mamy 6, silniki kreca sie i do 5 tys, ladowanie jest w biturbo i pod 3bary (czyli pod 4b z atm)....
Przepchnij moze i kilkadziesiac litrow powietrza w 1s przez otwor 50mm - fajnie sie biega w masce gazowej?
Ci ktorzy robia moc w Exx 535D a nie wykresy wywalaja seryjne weze
Przemek
P.S.
Takie mody tez kosztuja troche wiec kazd musi ocenic czy mu to potrzebne

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 23 kwietnia 2018, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dlatego szukam klapy/przepustnicy z elektroncznym sterowaniem od bmw, ale nie mam info od jakiego silnika ma przynajmniej 60mm.
Weze tez najmniej 60mm powinny byc. Jednak problem jest w turbo, ktore ma 55mm.
Co mnie zdziwilo, to to ze fxx w 330d maja inne trubo niz nasze w e9x i f1x 245km.
Byc moze tam jest wieksza srednica wylotu?

Obrazek

Teraz pytanie:dlaczego strona zimna w siwej turbinie z fxx ma mniejszy wirnik? Czy jest w pomaranczowej juz wiekszy, przerobiony?
Druga sprawa to widac, ze wylot jest wiekszy w tej z fxx, zatem tam moze byc blizej 60mm. Jakby przyspawac alu rure (tylko nie wiem czy turbo jest zeliwa? i czy mozna spawac alu z zeliwem?) to mamy wiekszy wylot niz w naszej turbinie

Co do rur, to ja po zmianie na alu zamiast gumowych wezy, odczulem roznice w reakcji na gaz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 23 kwietnia 2018, 21:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
strona zimna w turbo jest z alu więc można dospawać rurke;)
klapa w 535d 286km jest malutka i każde r6 3.0d ma tą samą w m57n-m57n2 więc każde ma średnice ok 48mm. średnicy węży nie mierzyłem.
najważniejszy jest chyba grubszy dolot juz za turbiną
w Jednej maszynie mam fabrycznie turbo i ma małe wyjście a za nią węże średnicy ok 100mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 23 kwietnia 2018, 23:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
wkleiłeś zdjęcie dość mocnej hybrydy w porównaniu z oryginałem, jeszcze dwa różne modele, ale będziesz uważał że się znasz na tym co piszesz :hurra:

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 24 kwietnia 2018, 07:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
Punisher napisał(a):
Co mnie zdziwilo, to to ze fxx w 330d maja inne trubo niz nasze w e9x i f1x 245km.
Byc moze tam jest wieksza srednica wylotu?


jedna jest z silnika 245ps a druga z silnika 258ps.. obie to gtb2260, obie przykrecane sa poprzez te same elementy montazowe do kolektora i do wydechu.
Obrazek
Pomiedzy IC a turbina w 245ps jest po prostu rura gumowa a w n57n dolozyli dodatkowo nazwijmy to tlumik szmerow,do ktorego przykreca sie wspomniana rure
Sterownik geometrii jest w troche innym miejscu ale nie zdziwilbym sie jakbys mogl bez problemu swoja obecna wyciagnac i wlozyc na jej miejsce turbo od 258ps wraz z tlumikiem (to taka inność :D )

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 24 kwietnia 2018, 18:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
strona zimna w turbo jest z alu więc można dospawać rurke;)
klapa w 535d 286km jest malutka i każde r6 3.0d ma tą samą w m57n-m57n2 więc każde ma średnice ok 48mm. średnicy węży nie mierzyłem.
najważniejszy jest chyba grubszy dolot juz za turbiną
w Jednej maszynie mam fabrycznie turbo i ma małe wyjście a za nią węże średnicy ok 100mm


Tylko u mnie cooler ma 60mm na wejsciu i wyjsciu, wiec nie wiem czy to cos da. Chyba, ze wspawam wieksze rury, ale dalej mamy klape/przepustnice.
Zapewne 335d porobione na grube moce nie maja tej klapy, a nie maf, tylko map i dosc duzy dolot.
Czyli strona zimna da sie przerobic, wiec to juz cos



Cytuj:
wkleiłeś zdjęcie dość mocnej hybrydy w porównaniu z oryginałem, jeszcze dwa różne modele, ale będziesz uważał że się znasz na tym co piszesz :hurra:


Krisc Ty mnie chyba nie lubisz albo nie wiem o co kaman :znudzony:

Napisalem wyzej, ze ta po prawej jest z fxx, a lewa to hybryda z silnika 245km. Pytam sie czy wlot z filtra w hybrydzie jest z wiekszym kolem kompresji i dlatego jest widoczny wiekszy niz w tej seryjnej z fxx?
Druga sprawa to wylot, do ktorego jest tlumik przykrecany ma wieksza srednice?
Mozesz cos wniesc do tematu, skoro tyle wiesz, a nie tylko komus cisnac, bo jak narazie tylko tyle w postach widze


Przemek wiem wlasnie, ze to to samo, tylko pare pierdol innych jest. Nie wiem tylko czy da sie ta z 258km polaczyc z naszym silnikiem, zaprogramowac, aby dzialalo(chyba ze nie trzeba) i czy wyjscie do tego tlumika szmerow, sreror czy jak to tam (komu to potrzebne?!) ma wiecej niz nasze 55mm?
Jesli tak, to mamy rozwiazany problem z wieksza srednica wylotu. Zostaje tylko dobrac klape/przepustnice i mamy 60mm, a to juz jest jak pisales prawie 20% wiecej powietrza w silniku. Zapewne przeklada sie to w jakis sposob na moc, ale ile?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 24 kwietnia 2018, 19:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
weze w Twoim silniku maja srednice w srodku 55mm
Obstawiam, ze kazdy mechanik zwyczajnie by przelozyl turbine z tym "tlumikiem", podlaczyl i z duzym prawd. dzialaloby to plug and play... ale dokladnie nic by to nie dalo.
Wymiana kola kompresji w stronie zimnej (podstawa) i ewentualnie wirnika wydechowego uskrzydla turbine (oczywiscie +czip)
Te same kola kompresji mozna uzyc i w turbinie do E46 204ps jak i Fxx 258 i e60 231 i 235ps i N57 245ps - nigdy nie bawiles sie Lego? :D
... to czy weze bedziesz mial 55 czy moze 100tki, czy IC bedzie wagner, podrobka wagnera czy moze kaloryfer to walka o dodatkowe konie a nie krytyczna sprawa
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 24 kwietnia 2018, 19:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Bawilem sie, ale nie skladalem z nich turbin

O hybrydach czytalem dopiero jakies 3 lata temu

Weze teraz mam 60mm, ale mysle gdzie mozna jeszcze zyskac dodatkowe konie, jak napisales

U mnie i tak najgorzej wypada dpf i dopoki nie dojde czy ten z m550d da sie polaczyc i zaprogramowac z turbo to nie ma sensu wkladac hybrydy, bo wyjdzie 20-30km wiecej niz samym programem po wszystkich modach.

U Ciebie widac, ze mozna zrobic wszystko dosc tanio i bedzie moc. Nie trzeba worka zlotnikow zostawiac, aby wzrost byl widoczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 25 kwietnia 2018, 09:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
a czy Ty taki w 100% pewny jestes, ze DPF od 550D jest lepszy niz Twoj z piernikowatego E90 LCI???? wiesz, ze DPF od F10 LCI 535D ma mniejsza srednice niz ten z E90 LCI 330d? (ale wieksza niz E60 235ps)

tutaj masz 550d vs Exx 335D
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic ... 5#p2218261

wielkoscia nie powala, prawda?

Jedynie nadzieja, ze jest mniej restrykcyjny ale z racji, ze 550d spelnia EU6 wiele bym na to dukatow nie postawil

To co moze warto zmienic u Ciebie, to wymienic to cale kolanko za DPFem na szersze ... ale jezeli chcesz miec DPF to niekoniecznie zmiana jego samego Ci pomoze
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 25 kwietnia 2018, 17:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wiem Przemek, pisales mi to na pw. Tylko nikt chyba nie wykrecil z dpf-em w e9x lci ponad 400km w n57. W biturbo niby widzialem wykresy, ale na ile to prawda?

Wielkosc dpf-a jak pisales, nie musi oznaczac, ze lepiej. Z tego, co na necie krazy, to 550d robi sie na ok 440km samym programem i dalej jest tam dpf. Zatem on musi dawac rade powyzej 400km, a ten, co mam ja to nie wiem. My tez mamy euro5, a podobno bardziej wydajny niz euro4 w 335d m57. Moze w x50d jest jakis inny wklad, ktory pozwala na wicej?
Kazdy tuner pisze, ze 350to max tego dpf-a i sie zapcha. Taak jak po wylaczeniu egr-a tez sie zapcha. Jakos 35-37tys km jest ok, tylko czestotliwosc wypalania jest inna. Cisnienie w normie, tylko egt wiadomo spore, ale to tez plus, bo sam sie wypala. Zywotnosc wedlug kompa to 160tys km, a przed modami bylo 195tys. Zatem ile przelotu, tyle zywotnosc spada. Ja bym zrobil z moim te 390, jesli sie da, a nawet 400 po wymianie pompy cr, tylko kto to zrobi? W tc f30 330d z coolerem 335d (tylko troche wiekszy)i seria wydech, wyszlo na 370km i 700nm, zatem moze 380/680 jest realne

Pytanie ile ma srednica za dpf-em? Myslalem, ze wydech ma 76mm, a pozniej 63mm za srodkowym tlumikiem. Jak sie okazuje to chyba jest 70mm za dpf i pozniej bylo 63. Takze mam za maly wydech i kolanko dpf jak pisales, ma 2.75'', czyli te 63mm. Zatem wychodzi, ze koles mi wyspawal 2.75'', a chcialem 3'' i jest dupa.

Musze zrobic 3.5'' za dpf i wtedy 3'', zgadza sie?

Doloty od puchy do turbo robie jak u Ciebie, tylko kolektor bedzie seria, klapa tez, ale rura egr out i czyszczenie wszystkiego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 25 kwietnia 2018, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Twoja turbina jest "kiepska" do duzych cisnien - pewnie jak kazda turbnina VNT, ktora jest uniwersalna (w sensie obrotow pracy)
Duza turbina z biturbo czy 3turbo nie jest za dobra do pracy w malych obrotach ale jest zaprojektowana do relatywnie duzego ladowania na wiekszych obrotach
Oznacza to, ze z tego samego cisnienia/przeplywu spalin Twoja VNT nie wytworzy takiego ladowania jak biturbo
Przemek
3" za DPF jest ok... takie zlacze elastyczne dostaniesz na allego za 100 zyla... do tego 2 kolanka stalowe za pewnie lacznie drugie 100zyla,,, spawano i juz
Wydech zaloz od 335d zeby byl bajer z rurkami po obu stornach i bedzie wypas :D

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 25 kwietnia 2018, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Szkod, ze nie robiles najpierw pomiarow z dpf-em, to bym wiedzial ile wytrzyma. W 435d widzialem programy z wagnerem na 400km+, wiec to juz cos. Tylko tam inny dpf siedzi
U mnie ten sam co w 535d/740d 300ps, wiec chyba te 380 powinno wytrzymac, jak pisalem wczesniej.

Gdzie zakladales pompe z 313km? Ile czasu to zajmuje, jak wyrwac sprawna i ile kosztuje montaz (mozesz na pw).

Ja mam wydech na styl 335, ale na seryjnym wydechu (wywalone calkowicie tlumiki), tylko nie wiem dokladnie ile ma srednicy. Jakby mial 70mm to chyba nie bedzie zle czy lepiej 76mm?

Obrazek

Zeby zalozyc wydech z 335d, musze pol tylu przerobic za spora kase. Wieszaki, tylna belka, wanne itd.
Lepiej zrobic te 3'' od dpf-a i bedzie lepiej niz seria


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 25 kwietnia 2018, 22:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
pompe od 313ps zalozy Ci kazdy mechanik ktory umie cos wiecej niz wymieniac klocki i olej... ale kup pompe z "rurkami" bo w pompie 245 i 300ps odwrotnie jest wyjscie z glowiczki jednej.. mozesz kupic tez uchwyt bo jest inny ale to mechanik przerobi
nie wiem ile mechanik to zakladal (taki ogarniety kolo mnie), nie pamietam ile bral - nic nie trzeba w sofcie zmienia... chodzi plug and play
Ogolnie z DPFem pompe sobie podaruj... na 380ps paliwa w niej nie braknie
w 400 z dpfem na seryjnej t w 313ps srednio wierze ale to osobny temat
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 26 kwietnia 2018, 01:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Miałem okazje się przejechać przy robieniu programu w moim turasie. "Stary" setup urywał głowę :P ciekawie ile dadzą nowe graty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 26 kwietnia 2018, 07:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Sprawdzałeś może czy zmieniło się zadymienie po większym dolocie? (teoretycznie jak turbina ma lżej nadmuchać to geometria powinna mniej się przymykać przez co lepiej opróżnia spaliny) Masz jakieś urządzenie do pomiaru afr?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 26 kwietnia 2018, 10:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi
zeby napisac dokladnie "a ile to jest lepiej" musialbym zrobic jakies testy na tym samym sofcie w tych samych warunkach.. a pogoda jak na zlosc sie zmienia.. i softy tez :)
spadla roznica pomiedzy temp "na dworze" vs temp w IC (o ile wierzyc wskazaniom nowego-starego czujnika).. mniej dymi (o ile wierzyc mym oczom - nadal 1dynka i 2ka przy speedzie z miejsca dymi)
(czy to bardziej dzieki "wielkiemu IC" czy "rynnom w dolocie" - nie jestem w stanie powiedziec)
- w odczuciach i pomiarach czaswo bym powiedzial.. przy 16 stopniach jezdzi jak kiedys przy 0-1st

(zaryzykuje: big IC i rynny "cofnely mnie" z temp o 15 stopni)

krecic to sie w sumie zawsze wysoko wkrecal

(te silniki maja jakby charakterystyke w gore przeniesiona wzgledem m57)

Mam jeszcze jakies tam drobne pomysly... ale kiedy z realizacja to sie zobaczy...
Moje urzadzenie do pomiaru AFR nazywa sie sonda lambda i jezeli jej wierzyc utrzymuje sie powyzej "jedynki"
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 26 kwietnia 2018, 17:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Sprawdzales moze jaka srednice ma wydech? Wychodzi, ze 70mm, tak jak 335d m57. Dopiero pozniej ma rozejscie na 2x60, 2x55 i znowu 2x60
Jak patrze na to zlacze elastyczne, to ciezko chyba w dpf wspawac. Jednak mozna sprobowac pokombinowac

Moze z ta pompa dam narazie spokoj, bo mnie dpf blokuje. Jednak bede dalej szukal jak to jest z tym dpfem z 550d. Skoro tam daje rade powyzej 400km, a 2260 nia dmucha wiecej niz 2-2.1 jak sie nie myle, to chyba moj moze dac rade. Te w n57 sa malo restrykcyjne, wiec nie tak zle

Kombinuj, a ja bede sledzil dalej temat, bo juz troche modow skopiowalem do siebie.
Przyszla mi rura do przeplywki, ale wyglada jak komin, wiec bedzie co zasysac. Seryjny plastik wyglada przy niej slabo

Na drugim filmiku mogles z 3-ki ruszyc, to byloby widac potencjal. XHP pozwala krecic do konca obrotow? Nie dobija ten program skrzyni?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 26 kwietnia 2018, 20:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
punisher napisał(a):
Jak patrze na to zlacze elastyczne, to ciezko chyba w dpf wspawac. Jednak mozna sprobowac pokombinowac

trzezwy facet ze spawarka i checiami da rade. co do rur - licz pole powierzchni. Rura 3" (sr zewn) na w srodku sednice okolo 73mm... policz powierzchnie wojej 2xcos i porownaj

punisher napisał(a):
bo mnie dpf blokuje. Jednak bede dalej szukal jak to jest z tym dpfem z 550d. Skoro tam daje rade powyzej 400km, a 2260 nia dmucha wiecej niz 2-2.1 jak sie nie myle,

seryjna gtb2260 moze trzymac 1.8b przy jakis obrotach typu 3000cos ale przy wysokich obrotach bedzie miala klopot z 1.5b.
GTB ma maly wirnik wydechowy i z definicji ma ograniczone mozliwosci Duza t w bi/3turbo ma wiekszy wirnik wydechowy .. analogia: zeby rowerek dzieciecy rozpedzic do predkosci "kolarzowki" trzeba sie nameczyc.. kolarzowce ten sam DPF moze wcale nie przeszkadzac .. a rowerkowi bedzie ciazyl


punisher napisał(a):
XHP pozwala krecic do konca obrotow? Nie dobija ten program skrzyni?

XHP to program do wgrywania "kalibracji" do skrzyni.. a to co wgrywasz moze byc jakims gotowym stagem od tego goscia co napisal xhp, wlasnym modem.. albo seria.
W sofcie skrzyni zaszyte jest przy jakim bucie/dla jakiego biegu/dla jakiego trybu skrzyni biegow ...przy jakiej predkosci obrotowej walka na wyjsciu ze skrzyni ma sie zmienic bieg (na wyzszy i na nizszy). Ustawisz nierelnie wysoka wartosc i sie nigdy nie zmieni

Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 26 kwietnia 2018, 21:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wychodzi, ze 76mm ma obejma, po 1.5mm na scianke obejmy i rury, czyli 70mm
Tyle ma wydech w n57 i m57
Ja mam do dyfra te 70, a pozniej na dwie strony po 55 chyba zlabo 50. Koles troche odwalil, bo kolanko laczace dwie rury dal szerokie, ale pozniej rury na dwie strony dal mniejsze


Teraz kumam o co chodzi. Jakby to wygladalo na hybrydzie? Bedzie cos w desen prawie biturbo?
Twoja jest dosc wydajna, a mi chodzi o konkretne turbo (wirnik ssacy i wydechowy zrobiony oraz zebrana z deka muszla). Taka na 400+
Da wtedy rade z dpf czy dalej bedzie lipa

Mi potrzeba poprostu wiecej powera, bo teraz mnie to juz nudzi

Ja bym chcial zeby skrzynia krecila do 5tys, a nie ciela przy 4700
Niby nie duzo, ale zawsze cos, bo brakuje obrotow czasami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 26 kwietnia 2018, 21:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
mysle, ze z 400ps przy DPFie nici....

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL